quote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnIk ga zelf ook eens kijken of ik na een 2 jarige creatieve pauze nog iets uit een potlood weet te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er al goed uit!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef mignonne het volgende:
proefje van t lijfje gemaakt. Wil de lijnen iets meer verplaatst hebben. En heb een inschattingsfout gemaakt met het witte bovendeel. Dat loopt natuurlijk ook over de armen heen maar die mouwen zaten er nog niet in. Ik vond het al zo krapjesnou goed, de proef maakte een hoop duidelijk en gaf nieuwe inspiratie
komende week verder
![]()
dochters waren in ieder geval al blij met de rok. 8 meter organza voorzien van rolzoom en gerimpeld. Draad 30 keer gebrokengrrr.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken dat Mono een potlood heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ach, laten we 't maar gewoon breed nemen en alles wat maar met Disney tekenfilms te maken heeft is goedquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh een Disney personage in andere stijl tekenen. Jammer dat het niet een random personage in Disney stijl tekenen is, want dat ben ik de laatste tijd aan het oefenen
Ooh dan wordt het wel erg breed en kom ik in mijn comfortzonequote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, laten we 't maar gewoon breed nemen en alles wat maar met Disney tekenfilms te maken heeft is goed
Dus doe je ding
Ah naar is datquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Ik moet helaas Sjaak Afhaak zijn, collega is opgestapt en ik werk nu voor twee. Heb gewoon geen puf om ook nog te tekenen/schilderen.
Wow, dat is wel érrug gaaf!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef mignonne het volgende:
Juhp ik heb nog steeds work in progress. Woensdag weer wat stof halen om de rok mee af te ronden en morgen ga ik de mouwen inzetten. Daarna zou ie zo goed as klaar moeten zijn. De meiden zijn er iig al blij mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 15:38 schreef Frutch het volgende:
Ok ben ook maar eens aan de slag gegaan. Het resultaat:
[ afbeelding ]
Welke patronen voor disneyfiguren te haken heb je allemaal? en is het mogelijk deze even over te typenquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ben toevallig een week geleden begonnen met yasmine can alladin te haken!
Ik heb nog es ergens een shitload aan patronen van oa Mala en Amigurimi vandaan getoverd voor vrouwlief. Weliswaar het meeste in het Engels, soms Duits of Japans. Met creatief Googlen vind je een hoop.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:21 schreef wuytack het volgende:
[..]
Welke patronen voor disneyfiguren te haken heb je allemaal? en is het mogelijk deze even over te typen
Ben voor men zus allerlei patronen op het internet aan het zoeken voor te haken want ze is de dieren beu en heeft geen andere patronen ^^
of als je nog andere patronen weet die wel leuk zijn voor te maken mag je het altijd laten weten
meeste dingen die ik vind moet je je registreren ofzo. maar weet niet of dat altijd wel goed idee is, sommige sites zien er zo onbetrouwbaar uit :pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb nog es ergens een shitload aan patronen van oa Mala en Amigurimi vandaan getoverd voor vrouwlief. Weliswaar het meeste in het Engels, soms Duits of Japans. Met creatief Googlen vind je een hoop.
[/quote[quote]Op vrijdag 18 juli 2014 22:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb nog es ergens een shitload aan patronen van oa Mala en Amigurimi vandaan getoverd voor vrouwlief. Weliswaar het meeste in het Engels, soms Duits of Japans. Met creatief Googlen vind je een hoop.
Ik heb ook totaal niks met Disney... Ik had wel een beginnetje gemaakt, maar tevergeefs...quote:Op zondag 27 juli 2014 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nummer 1 - Mignonne
Nummer 2 - JR-Style-93
Nummer 3 - Frutch
Zodra het onderwerp meer mijn ding is doe ik ook mee.
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Is de tekening van JR-style-93 niet een exacte printscreen van de film?
Volgens mij wel. .
JR-Style is wel legit.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaarquote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.
Expres zo gedaan voor het effect.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaar
Zo beschouw ik het dan ook maarquote:Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk een compliment, toch?
Wat wordt thema voor de volgende keer?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
Er wordt wel flink gestemd, leuk om te zien
Hopelijk door allemaal mensen die ook mee gaan doen de komende maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |