Ik heb ook totaal niks met Disney... Ik had wel een beginnetje gemaakt, maar tevergeefs...quote:Op zondag 27 juli 2014 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nummer 1 - Mignonne
Nummer 2 - JR-Style-93
Nummer 3 - Frutch
Zodra het onderwerp meer mijn ding is doe ik ook mee.
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Is de tekening van JR-style-93 niet een exacte printscreen van de film?
Volgens mij wel. .
JR-Style is wel legit.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaarquote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.
Expres zo gedaan voor het effect.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaar
Zo beschouw ik het dan ook maarquote:Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk een compliment, toch?
Wat wordt thema voor de volgende keer?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
Er wordt wel flink gestemd, leuk om te zien
Hopelijk door allemaal mensen die ook mee gaan doen de komende maanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |