Dat komt handig uit, jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ben toevallig een week geleden begonnen met yasmine can alladin te haken!
quote:
Awesomequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:43 schreef megamandy het volgende:
Ik ga ook meedoen, want ik hou van Disney en wil mijn photoshop en illustrator bijhouden
Neh, maar misschien doen we één van de volgende maanden wel iets met Mario-figuren ofzoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 06:49 schreef Silmarwen het volgende:
Hmm Princes Peach... is geen Disney. Mag dus niet denk ik?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:53 schreef Samzz het volgende:
Leuk! Eens kijken of ik wat kan verzinnen en dit ook op tijd kan uitvoeren.
Anders had ik ook nog wel een mooie inzendingquote:Je inzending dient dezelfde maand gemaakt te zijn
Het is wel de bedoeling dat je iets nieuws maaktquote:Op zondag 22 juni 2014 18:21 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb niks met Disney, maar volg dit wel. Moet je iets nieuws maken of kun je ook iets ouds uit de kast trekken, trouwens? Als je toevallig in het verleden iets thema-gerelateerds hebt gemaakt?
Zie TTquote:Op zondag 22 juni 2014 22:38 schreef _Arual_ het volgende:
Hmm. Ik kan me voorstellen dat dat voor de borduursters onder ons dan een uitdaging wordt.
Slecht gelezen trouwens
We've all been therequote:Op maandag 23 juni 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik had een idee in m'n hoofd zitten maar het werkt niet zoals ik wil!
Sticky's zijn we in CRE ook heul niet gewendquote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik hield dus de hele tijd CRE in de gaten om dit topic te zoeken. Maar niet naar de stickies gekeken
We laten de winnaar het volgende onderwerp kiezen, dus er zal vast wel eens een keer iets Mario-gerelateerds langs komenquote:Op zondag 29 juni 2014 22:30 schreef annelotje het volgende:
I love Disney maar ik heb zo ontzettend geen tijd momenteel... Ik las al n hint naar een mario thema. Als die komt heb ik hopelijk tijd!
Ik twijfel nog, het onderwerp past wel helemaal in mijn straatje maar meestal post ik geen tekeningen, omdat ik die via andere kanalen online zetquote:
Dat zou tof zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, het onderwerp past wel helemaal in mijn straatje maar meestal post ik geen tekeningen, omdat ik die via andere kanalen online zet![]()
Kan wel een keer een uitzondering maken natuurlijk, want Disney
Aan het brainstormenquote:
Ooooh wat gaafquote:Op woensdag 2 juli 2014 11:19 schreef mignonne het volgende:
Challenge accepted![]()
![]()
de andere prinsessenjurkjes die ik ooit maakte worden te klein, dus tijd voor een nieuwe. Doornroosje is by far mijn favoriete disney film dus dit is een mooi excuus
die:
[ afbeelding ]
maar dan in kleine meisjes versie en net een beetje anders I guess
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |