Maak iets waarmee je wint en het nieuwe onderwerp kan bedenkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:14 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik heb minimaal een maand nodig om uberhaupt te bedenken welk boek, film, game of serie ik uiteindelijk wil gaan tekenen. Er is namelijk zoveel dat ik leuk vind.
Met "creatief zijn" wil ik juist niet gebonden zijn aan iets dat al bestaat.
Right...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maak iets waarmee je wint en het nieuwe onderwerp kan bedenken
Of DM de winnaar met een goed idee![]()
Maar goed, nog 1,5 dag om in te zenden dus
Ik vind 'm tof!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:12 schreef Hetbanaantje het volgende:
Excuses.. Eigenlijk te laat maar ik wilde dit alsnog posten. Ik heb zeker niet veel skills met painten enzo maar ik heb toch zo'n programmaatje voor dus ik wou het proberen.
Favoriete serie is Game of Thrones. En ik probeerde hier tyrion met een puntje van zijn axe of the blackwater te tekenen.. Lege achtergrond omdat ik daar nog niet mee wou beginnen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jullie hem wel een beetje leuk vinden.
Omdat ik niet mee ga doen met mijn eigen opdrachtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Waarom heb jij zelf niet meegedaan, het was jouw onderwerp?!
Cool! Nu ga ik meedoen!quote:Op maandag 1 september 2014 09:38 schreef Poolbal het volgende:
Dank jullie wel! Ben even op vakantie geweest en lees het nu, uiteraard vereerd.
Thema voor komende maand: leven en dood
Klinkt mIsschien een beetje zwaar, maar je kan er veel kanten mee op, ook de meer luchtige kanten
Omgquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:14 schreef Moira. het volgende:
Stop de tijd!De stemmen worden geteld...
*tromgeroffel*
Erepodium:
[warning]1) Poolbal (23 punten)
2) d4v1d (13 punten)
3) Toto69 (7 punten)
4) Hetbanaantje (5 punten)[/warning]
Gefeliciteerd Poolbal!Aan jou de eer om een nieuwe uitdaging te bedenken voor september
FP stukje komt er nog aan, drukke tijd met begin van nieuwe studie
quote:Op maandag 1 september 2014 10:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Omg
Ik was dit topic alweer vergetenheb ook niet kunnen stemmen dus
Waarom doe je zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie! De lat is iig al hoog gelegdquote:Op maandag 1 september 2014 12:46 schreef Amnistia het volgende:
Nou dan trap ik af!
Moet wachten op de postnl meneer dus heb even wat gekloot met paint![]()
[ afbeelding ]
Mijn interpretatie van het thema 'Leven en Dood'
Gothic meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |