spannondquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:32 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik ben wel met wat begonnen alleen wat het uiteindelijk gaat worden...
Creatieve therapie (beeldend)quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
Wanneer was die deadline ook weer?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
spannond
[..]
Creatieve therapie (beeldend)
Is het ookquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even gegoogled, en klinkt best als een leuke studie.
22 augustus 23:59quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Wanneer was die deadline ook weer?
Oh. Dat word nog een leuke. Maar ik denk dat dat wel gaat lukken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
22 augustus 23:59
Maar heel nauw zal het niet genomen worden. Als ik tijd heb zal ik de 23e gewoon weer zo'n lijstje met inzendingen maken waarna mensen kunnen stemmen.
Ben benieuwd!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Oh. Dat word nog een leuke. Maar ik denk dat dat wel gaat lukken.
Je helpt mensen en je kan ook nog creatief bezig zijn. Topshow tochquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is het ook2 werelden waar ik erg in geïnteresseerd was samengevoegd
Het is wel zwaar soms, hoor. Niet iets waar je 'zo ff doorheen komt'. Qua leerstof misschien wel, maar qua emotionele belasting lang niet altijd.
Het is een beetje 50/50 theorie/praktijk (in elk geval het eerste jaar dat ik in Nijmegen heb gedaan, nu verhuisd en ga verder in Leeuwarden waar de opleiding wel ietsjes anders is), dus je wisselt mediumvakken waar je lekker kunt kliederen en met materialen leren om gaan mooi af met de theorie van het 'therapeut-zijn'
Dat zal niet snel gebeuren hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:46 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Hopen dat ik je niet teleurstel
Word echt niet zo perfect als gehoopt maar ik ga het de laatste dag toch gewoon posten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
Kom jongens, nog 2 daagjes
We hebben pas 3 inzendingen
De deadline kan toch ook verlaat worden?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
ik doe volgende keer weer mee, nu echt geen tijd helaas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
Kan best idd. Ik vind het wel een vrij breed onderwerp dus da's wel leuk als meer mensen een kans krijgen daar wat voor te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De deadline kan toch ook verlaat worden?
Mwa geen extra maand als het aan mij ligt. Disney was ook al zo'n breed onderwerp. Het huidige onderwerp is naar mijn mening veel te breed. Bijna alles kan nu worden beschouwd als bijdrage...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan best idd. Ik vind het wel een vrij breed onderwerp dus da's wel leuk als meer mensen een kans krijgen daar wat voor te maken.
Maandje erbij plakken met hetzelfde onderwerp?
Gewoon vanaf zaterdag stemmen en weer een nieuw onderwerp voor september, dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:40 schreef Samael het volgende:
[..]
Mwa geen extra maand als het aan mij ligt. Disney was ook al zo'n breed onderwerp. Het huidige onderwerp is naar mijn mening veel te breed. Bijna alles kan nu worden beschouwd als bijdrage...
Regels zijn regelsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon vanaf zaterdag stemmen en weer een nieuw onderwerp voor september, dan?
Eensquote:
Ik heb minimaal een maand nodig om uberhaupt te bedenken welk boek, film, game of serie ik uiteindelijk wil gaan tekenen. Er is namelijk zoveel dat ik leuk vind.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
EensMaar kan me ook voorstellen dat het in het begin wat aanpassingen kan gebruiken om op gang te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |