Ik heb ook totaal niks met Disney... Ik had wel een beginnetje gemaakt, maar tevergeefs...quote:Op zondag 27 juli 2014 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nummer 1 - Mignonne
Nummer 2 - JR-Style-93
Nummer 3 - Frutch
Zodra het onderwerp meer mijn ding is doe ik ook mee.
Neequote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Is de tekening van JR-style-93 niet een exacte printscreen van de film?
Volgens mij wel. .
JR-Style is wel legit.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.quote:Op zondag 27 juli 2014 12:13 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wel. .
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaarquote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.
Expres zo gedaan voor het effect.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:26 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ah ok.. zag er een beetje uit als een prontscreen vandaar
Zo beschouw ik het dan ook maarquote:Op zondag 27 juli 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's dan eigenlijk een compliment, toch?
Wat wordt thema voor de volgende keer?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
Er wordt wel flink gestemd, leuk om te zien
Hopelijk door allemaal mensen die ook mee gaan doen de komende maanden
Dat mag de winnaar bedenken! Zie OP.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wordt thema voor de volgende keer?
Om dit overigens kracht bij te zetten (Ik wist niet zeker of ook ik mocht stemmen)quote:Op zondag 27 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij kan oprecht goed tekenen en kan de Lion King films ondertussen meepraten de fan die hij is. Gewoon een legitieme ode aan de filmreeks met een eigen insteek om het CRE te houden.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef mrstylo het volgende:
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Frutch
Nummer 3 - Mignonne
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Frutch
Nummer 3 - Mignonne
Zelfde voor mij. Handig al die mensen die al gestemd hebben en je zit mobiel.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef DonnaRush het volgende:
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Mignonne
Nummer 3 - Frutch
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dit overigens kracht bij te zetten (Ik wist niet zeker of ook ik mocht stemmen)
1 JR-Style-93
2 Mignonne
3 Frutch
quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:51 schreef Mortaxx het volgende:
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Mignonne
Nummer 3 - Frutch
Nummer 1 - JR-Style-93
Nummer 2 - Frutch
Nummer 3 - Mignonne
quote:
quote:
Topshow moet nog even iets leuks verzinnen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Moira. het volgende:
En we zijn klaar met stemmen
Erepodium:
[warning]1) JR-Style-93 (47 punten)
2) mignonne (38 punten)
3) Frutch (29 punten)[/warning]
Gefeliciteerd JR![]()
Bedenk je ook een nieuw onderwerp voor augustus? Een beetje globaal waar alle disciplines wel wat mee kunnen
Ik zal een mooi stukje in elkaar flansen voor op de FP, waar jullie alle drie in worden geëerd
Leuk!quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kom net op een ideetje voor een opdracht
"Bedenk een creatief kunstwerk dat gebaseerd is op je favoriete film/tv-serie/boek"
Mag echt van alles zijn. Meer dat je geinspireerd bent door je favoriete film of tv personage. Dus niet alleen hoofdpersonage tekenen, maar misschien ook pakken maken van de personages of kleipoppetjes ofzo. Van allesquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:07 schreef Samzz het volgende:
Wat bedoel je met creatief? Wat valt daar onder, want gewoon het hoofdpersonage natekenen zal denk ik niet de bedoeling zijn?
Duidelijk! Leuk onderwerp.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag echt van alles zijn. Meer dat je geinspireerd bent door je favoriete film of tv personage. Dus niet alleen hoofdpersonage tekenen, maar misschien ook pakken maken van de personages of kleipoppetjes ofzo. Van alles
Mag het ook abstract zijnquote:Op donderdag 31 juli 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag echt van alles zijn. Meer dat je geinspireerd bent door je favoriete film of tv personage. Dus niet alleen hoofdpersonage tekenen, maar misschien ook pakken maken van de personages of kleipoppetjes ofzo. Van alles
Gefeliciteerd JR!quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:21 schreef Moira. het volgende:
En we zijn klaar met stemmen
Erepodium:
[warning]1) JR-Style-93 (47 punten)
2) mignonne (38 punten)
3) Frutch (29 punten)[/warning]
Gefeliciteerd JR![]()
Bedenk je ook een nieuw onderwerp voor augustus? Een beetje globaal waar alle disciplines wel wat mee kunnen
Ik zal een mooi stukje in elkaar flansen voor op de FP, waar jullie alle drie in worden geëerd
Tofquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:59 schreef Moira. het volgende:
Jullie worden beroemd
CREatieve uitdagingen: de winnaar(s) van juli!
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een lang verhaal kort te maken, ik deed mijn broekje uit voor optimale inspiratie, keek nog even naar een paar willekeurige melkmeisjes en meisjes met parels alvorens ik tot het volgende kunstwerk kwam.
Ik vind het een hele eer om het spits af te mogen bijten voor deze creatieve opdracht van JR-Style en ik hoop dat er nog vele inspirerende inzendingen zullen volgen.
Groetjes
johannes_vermeer
[ Bericht 0% gewijzigd door johannes_vermeer op 01-08-2014 01:41:54 ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn favoriete boekenserie is Harry Potter, en mijn favoriete moderator op FOK! is natuurlijk GGMM. Tijdens het speuren op rule34 naar sappige plaatjes van mijn helden en heldinnen besloot ik een fraai ontwerp van Sketch Lanza (een gabbertje van mij, we maken het vaak laat bij isketch maar dat is weer een ander verhaal) samen te voegen met mijn originele tekening van mijn grote voorbeeld René.
(voor de onwetenden, dit is René, zo ziet hij er uit, als je in Amersfoort woont en denkt: dat is mijn buurman, dan komt dat omdat René jouw buurman is).Als je 't nou nog een keer probeert zal ik je inzending misschien wel meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om een lang verhaal kort te maken, ik deed mijn broekje uit voor optimale inspiratie, keek nog even naar een paar willekeurige melkmeisjes en meisjes met parels alvorens ik tot het volgende kunstwerk kwam.
[ afbeelding ]
Ik vind het een hele eer om het spits af te mogen bijten voor deze creatieve opdracht van JR-Style en ik hoop dat er nog vele inspirerende inzendingen zullen volgen.
Groetjes
johannes_vermeer
Fuck the EBU.
Een vrije geest laat zich niet sturen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je 't nou nog een keer probeert zal ik je inzending misschien wel meenemen
Ik zal je niet teleur stellenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie je als een geduchte concurrent
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik verwacht van jou iets van anime
quote:
quote:
Warhol werd ook al erg snel gekopieerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook:![]()
[ afbeelding ]
Wit licht
Wow, nice hoorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:58 schreef Poolbal het volgende:
Eigenlijk was deze niet voor deze challenge, maar er valt altijd wel een film bij te verzinnen![]()
Het is een ontwerp voor een tattoo. Het moest een beetje realistische vleermuis zijn. Oh en mijn favoriete film is natuurlijk Dracula.
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:42 schreef DonnaRush het volgende:
Cool! Knap gedaan, zo goed ben ik niet met Paint haha.
Nice ^^
Gaat er ook niet om waar het mee gemaakt is/hoe het gemaakt is/of het beter is of mooier dan het ander, maar dat je jezelf op je eigen manier creatief uitdaagt volgens de opdracht, en dat heb je gedaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
Mag ik deze inzenden?
Gemaakt in MS paint, dus natuurlijk kan het niet tegen photoshop of iets op maar ik teken graag in paint.
[ afbeelding ]
Mijn favoriete serie; family guy
Coolquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gaat er ook niet om waar het mee gemaakt is/hoe het gemaakt is/of het beter is of mooier dan het ander, maar dat je jezelf op je eigen manier creatief uitdaagt volgens de opdracht, en dat heb je gedaan
Vind 'm tof, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |