Nou idd, knap hoor!quote:Op woensdag 3 september 2014 15:36 schreef Poolbal het volgende:
Juist knap dat je dat met paint weet te maken.
Echt alleen met Microsoft Paint?quote:Op woensdag 3 september 2014 12:21 schreef Amnistia het volgende:
Sorry
Het is maar met simpel paint gemaakt..zo hoog ligt de lat niet volgens mij
Goeie knuffel was dat danquote:Op donderdag 4 september 2014 10:32 schreef Amnistia het volgende:
Mijn schoonzusje heeft haar tekentablet laten liggen dus die heb ik even geknuffeld!
Misschien is het een idee om door de maand heen het topic weer omhoog te schoppen? Want nu is er tussen 5 september en 22 september niks gepost en dan verdwijnt het topic ook wel erg ver weg natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 17:25 schreef Moira. het volgende:
Niemand die nog wat wil maken voor deze maand?
In principe heb je nog een halve dag...
Anders maar één inzending, beetje sneu
Haha ja idd. Terwijl Samael ook zei dat hij echt mee zou doen nuquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om door de maand heen het topic weer omhoog te schoppen? Want nu is er tussen 5 september en 22 september niks gepost en dan verdwijnt het topic ook wel erg ver weg natuurlijk.
[..]
Haha ja idd. Terwijl Samael ook zei dat hij echt mee zou doen nu
Maar gefeliciteerd!
Dat was ook mijn bedoeling ja, maar ben de afgelopen maand erg druk geweest met de eerste weken van school en veeeeel zelfstudie, dus ben zelf nauwelijks in CRE geweestquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om door de maand heen het topic weer omhoog te schoppen? Want nu is er tussen 5 september en 22 september niks gepost en dan verdwijnt het topic ook wel erg ver weg natuurlijk.
[..]
Haha ja idd. Terwijl Samael ook zei dat hij echt mee zou doen nu
Maar gefeliciteerd!
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Brighteyes het volgende:
Mag crew eig meedoen? Al is het maar voor spek-en-bonen?
Ik kan wel wat met het thema herfst denk ik!
Oh, en gefeliciteerd Amnistia natuurlijk!
Wauw broquote:
Goed gelukt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:58 schreef Gewas het volgende:
Ik had gister toch niet zo'n zin om voetbal te kijken dus heb ik een tekening gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wauw bro
[..]
Goed gelukt!
OP ook maar weer eens aangepast
Nog steeds niet toegekomen aan dat FP item
Thanks.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wauw bro
[..]
Goed gelukt!
OP ook maar weer eens aangepast
Nog steeds niet toegekomen aan dat FP item
quote:
wauwquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:58 schreef Gewas het volgende:
Ik had gister toch niet zo'n zin om voetbal te kijken dus heb ik een tekening gemaakt.
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
[..]
wauw
allebei heel tof, mooi gemaakt!
ik was dit topic kwijt![]()
Leuk thema, herfst! Eens zien of ik nog wat kan ermee.
Het wil nog niet echt aanslaan, dit topic. Stelletje luie donders hier op Fok!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
Nog meer creatievelingen die iets met het thema 'herfst' kunnen tekenen/schilderen/haken/breien/knutselen/dingessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |