Vooral bi-CUErious ook?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, habitue!
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Ben je al langer bi-cuerious?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zegt te daten met een man en vrouw. cue_ reageert enthousiast. 1+1=2
Ik sta overal voor open.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zegt te daten met een man en vrouw. cue_ reageert enthousiast. 1+1=2
Hey BoLquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil ook gepost hebben in het knipoog-topic
Mooi, lekker van genieten, wie weet wel een match for lifequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed onderwerp aangesneden wel. Ik zag dat het principe van untermenschen al langs was gekomen.
In ander nieuws, en in de categorie "waarom doe ik dit soort shit?", ik ga toch met 'm daten. Hij wekt interesse.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed onderwerp aangesneden wel. Ik zag dat het principe van untermenschen al langs was gekomen.
In ander nieuws, en in de categorie "waarom doe ik dit soort shit?", ik ga toch met 'm daten. Hij wekt interesse.
Pfff wat kan nou leuker worden dan dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alleen zaterdag al iets staanAndere datum doen?
Daarom, wellicht is het verder een hele goeie knul.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Of een psychopaat. Dat zijn wel een beetje de twee opties he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, wellicht is het verder een hele goeie knul.
Een hele goeie psychopaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of een psychopaat. Dat zijn wel een beetje de twee opties he?
Er wordt vanavond nog een paar keer gescoord?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef MissGump het volgende:
Nederland heeft gewonnen en mijn date komt zo!
Had die horoscoop het toch goed toen ie mij vandaag een magische dag beloofde
Vast wel door spanje of chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er wordt vanavond nog een paar keer gescoord?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, habitue!
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Ben je al langer bi-cuerious?
Gaat vast leuk worden, zo'n mini-meet. Doen jullie nog een verslag ervan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alleen zaterdag al iets staanAndere datum doen?
Neuh, ik ben gewoon een aparte. Heb ik op WA ook. Soms even tussendoor wat beantwoorden en dat ik dan zo handig ben het in twee berichten te doen waardoor de ander er weer tussendoor zit en je langer zit te ouwehoeren dan eigenlijk je bedoeling was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit je nu te klagen dat vrouwen zó graag met je willen praten dat ze er speciaal hun iPadje voor aanslingeren?
Ben je er ook zo één die aan blinden uitlegt dat een regenboog maar een saai en overhyped fenomeen is?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kijken ze gewoon iedere twee minuten op hun telefoon in de hoop eindelijk een berichtje te hebben gekregen van Die Ene, De Ware. En als dan dat verlossende pingeltje door de kamer galmt (want je telefoon staat op z'n hardst, anders mis je het alsnog), wíl je wel hard to get spelen, echt. Je wil niet dat hij het idee krijgt dat je zo in mijn kruis zou springen, als het hij het vraagt. Maar stiekem, stiekem weet je dat dat exact is wat je wil, en is terughoudendheid geen optie meer. Je moet antwoorden, je moet reageren. Snel, nu hij er nog is!
En dan gaat hij offline..
*pakt reep chocola*
Ik wilde het niet zeggen omdat ik - zoals jullie allemaal weten - van nature een nogal bescheiden mens ben, maar dit dekt de lading waarschijnlijk wel. Net lang genoeg met iemand gekletst om foto's te onthullen btw. Drie waren er okay, op de laatste leek ze op een soort matroos met haar kortgewiekte kapsel. Ik hoopte nog zo dat het een oude was, maar nee. De meest recente die ze had uiteraard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kijken ze gewoon iedere twee minuten op hun telefoon in de hoop eindelijk een berichtje te hebben gekregen van Die Ene, De Ware. En als dan dat verlossende pingeltje door de kamer galmt (want je telefoon staat op z'n hardst, anders mis je het alsnog), wíl je wel hard to get spelen, echt. Je wil niet dat hij het idee krijgt dat je zo in mijn kruis zou springen, als het hij het vraagt. Maar stiekem, stiekem weet je dat dat exact is wat je wil, en is terughoudendheid geen optie meer. Je moet antwoorden, je moet reageren. Snel, nu hij er nog is!
En dan gaat hij offline..
*pakt reep chocola*
Maar dan wel door middel van een bekwaam waxmeisje. Ik heb scheren weer eens een poging gegeven en mijn god, het ziet eruit en voelt alsof ik een bak vol giftige babyspinnen leeg heb gegooid over m'n foef.quote:
Sorry, ik bedoel boven. Hell, heb momenteel boven nog minder dan onder...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar dan wel door middel van een bekwaam waxmeisje. Ik heb scheren weer eens een poging gegeven en mijn god, het ziet eruit en voelt alsof ik een bak vol giftige babyspinnen leeg heb gegooid over m'n foef.
God, je hebt toch niet zo'n ingewikkelde comboverconstructie he? Geef het op en scheer het kaal, als het zo ver komt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel boven. Hell, heb momenteel boven nog minder dan onder...
ik date niet meer. Let it grow!. (100% dat ik spijt ga krijgen binnenkort. Denk ik aan jou x)quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, je hebt toch niet zo'n ingewikkelde comboverconstructie he? Geef het op en scheer het kaal, als het zo ver komt.
Wat zijn de plannen of gaat hij met iets leuks op de proppen komen ? Go aspies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond dus date met m'n Aspie (en als men niet weet wat dat is moeten ze Mary and Max kijken en zich schamen dat ze dat niet eerder hebben gedaan). Ik ben benieuwd.
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen of gaat hij met iets leuks op de proppen komen ? Go aspies.
Veel plezier. Altijd leuk, intelligente mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.
Heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel plezier. Altijd leuk, intelligente mannen.
Ik zal de post waarin de intelligentie van de betreffende man besproken is wel over het hoofd gezien hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geweldig dit
En tof dat Oranje toch heeft gewonnen ondanks de afwezigheid van C_C en Joe
Eef.. meis... Ben je dronken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geweldig dit
Geen dates meer? Heb ik iets gemist en heb je "beet"?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik date niet meer. Let it grow!. (100% dat ik spijt ga krijgen binnenkort. Denk ik aan jou x)
Ik heb hem even kloppend voor je gemaakt. Zal wel weer verkeerd vallen hier maarja ... eerlijkheid duurt het langst. Je mening is niet onomstreden, daarbij is hoogfunctionerend autisme niet hetzelfde als een hoge intelligentie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef eefje801 het volgende:
Iedere gek met een gebrek weet denkt dat Aspergers hoog functionerende mensen zijn met een stoornis in het autistisch spectrum. Ook qua sociale vaardigheden is er veel te doen. Daar is niks dronkens aan.
Denk dat ik er professioneel gezien meer van weet dan jij maar dat vecht je maar met me uit in de DM.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik heb hem even kloppend voor je gemaakt. Zal wel weer verkeerd vallen hier maarja ... eerlijkheid duurt het langst.
Wie zegt dat ze gisteren niet samen warenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef eefje801 het volgende:
Nog een veel betere optiequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze gisteren niet samen waren
Baby'squote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.
Als dat zo was, heeft het weinig indruk gemaakt. Slecht teken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze gisteren niet samen waren
'Lekker hapje zeg, geniet ervan'quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die momenten op tinder niet echt een aanwinst hoor
Ik snap echt niet wat ik met een foto van jouw lunch zou moeten
Toch zou het wel leuk zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat zo was, heeft het weinig indruk gemaakt. Slecht teken.
je kunt alleen liken of niet likenquote:
Eerst maar eens de Aspiequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch zou het wel leuk zijnMaar ik ben koppelaar-af. Dat doen jullie vast zelf wel als de interesse daar is.
Ghehe ja dat is wel grappig. Weg date-onzekerhedenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst maar eens de Aspie. Wel geinig : hij floept echt alles er zonder gene uit, dus veel eerlijker krijg je het volgens mij niet
. Ook wel eens verfrissend!
Hopen dat hij niet ALLES er zonder gene uit floept .... *wink* *wink*quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst maar eens de Aspie. Wel geinig : hij floept echt alles er zonder gene uit, dus veel eerlijker krijg je het volgens mij niet
. Ook wel eens verfrissend!
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hopen dat hij niet ALLES er zonder gene uit floept .... *wink* *wink*
Hij windt er in ieder geval geen doekjes om.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd....
Janee. Was wel leuk, we hebben gewoon wat gedronken. Hij zag er verdomd goed uit, beter dan op z'n foto's: een redelijk unicum. Érg intelligent ook, zoals verwacht, maar wat blijkt; er is ook zoiets als te veel eerlijkheid en directheid. Na de zoveelste "lekkere tieten heb je, is je kut ook zo lekker?" midden in een kroeg was ik er klaar mee... Grapjes maken was er ook niet echt bij omdat het speelse niet overkomt, en hoewel het niet slecht zou zijn als ik mijn sarcasme wat zou minderen, zal ik dat nooit helemaal uit kunnen zetten en dat wil ik ook helemaal niet. Jammer, maar helaas. Heb de boot afgehouden, ondanks de groene ogen en donkere krullen.
Nee, wat op zich wel wat heeft. Als het iéts minder plat zou zijn en hij iéts minder moeite met sarcasme zou hebben zouden we nu ergens in een donker steegje staan ofzo, maar ja. Helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij windt er in ieder geval geen doekjes om.
Niet gezoend niks ? Ging hij er wel voor ? Heeft hij nog een WA gestuurd of heb je hem echt afgewezen ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wat op zich wel wat heeft. Als het iéts minder plat zou zijn en hij iéts minder moeite met sarcasme zou hebben zouden we nu ergens in een donker steegje staan ofzo, maar ja. Helaas.
Altijd 'íets'quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wat op zich wel wat heeft. Als het iéts minder plat zou zijn en hij iéts minder moeite met sarcasme zou hebben zouden we nu ergens in een donker steegje staan ofzo, maar ja. Helaas.
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet gezoend niks ? Ging hij er wel voor ? Heeft hij nog een WA gestuurd of heb je hem echt afgewezen ?
Zoals ik al zei: hij was wel erg open in zijn intentiesquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafel. Daar kan je mij nou gek mee krijgen
. En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.
. Toen heb ik de mogelijkheid om te zoenen ook redelijk onderuit gehaald, dus het bleef bij 3 zoenen. Heb al wel een berichtje ja. Hij had het erg naar z'n zin. Ik op zich ook wel, maar een vervolg hoeft dus niet
.
Haha, ja dat is ook heerlijk. Ben benieuwd of je hem laat weten waarom je hem precies afwijst, wie weet kan hij zijn game plan wat aanpassen bij de volgende dame. Misschien hoeft hij dat ook helemaal niet omdat hij zo al genoeg succes heeft, is altijd de vraag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafel. Daar kan je mij nou gek mee krijgen
. En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.
. Toen heb ik de mogelijkheid om te zoenen ook redelijk onderuit gehaald, dus het bleef bij 3 zoenen. Heb al wel een berichtje ja. Hij had het erg naar z'n zin. Ik op zich ook wel, maar een vervolg hoeft dus niet
.
Had hem op een drankje gevraagd?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat het universum me haat kwam ik bij het uitstappen uit de trein welnietcollega tegen die perfect was als altijd. Hnnng. Nou ja. Ik had een leuk jurkje aan.
Het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat het universum me haat kwam ik bij het uitstappen uit de trein welnietcollega tegen die perfect was als altijd. Hnnng. Nou ja. Ik had een leuk jurkje aan.
zo smoothquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.![]()
Christus wat raarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ik doe niet aan Tinder... en dat is niet omdat ik Windows Phone heb en het er niet voor uitgebracht is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die momenten op tinder niet echt een aanwinst hoor
Ik snap echt niet wat ik met een foto van jouw lunch zou moeten
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ben ik het mee eens... als hij het nou na de zoen zei.. heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Had Aspie wel gelijk toen ie vertelde dat t zn leven beinvloedde
Maar men .. zijn ook wel de domste dingen die je op een eerste date kan zeggen vol in de kroeg als er nog niet gezoend is
Dan was het een instant sopfeest geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef -Splash- het volgende:
Ben ik het mee eens... als hij het nou na de zoen zei.. heel ander verhaal.
Echt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan was het een instant sopfeest geweest
Of dat ze het afgekapt heeft omdat ze nu aan het nasoppen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar spijt achteraf dat je het toch gegaan bent?
Die dan ook achter je aan blijft lopen omdat hij/zij ook verliefd is. Handig ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef LesMiserables het volgende:
Je moet ook altijd een nummertje achter de hand hebben om het even af te maken in het geval van de klassieke 'nasop'.
Wowquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef LesMiserables het volgende:
Je moet ook altijd een nummertje achter de hand hebben om het even af te maken in het geval van de klassieke 'nasop'.
Ja en nee. Ja, omdat ik me altijd onnodig schuldig voel na een afwijzing, en in dit geval een beetje extra vanwege de Asperger. Hij was vooraf al erg direct over seks, dus ik had het misschien aan moeten zien komen. Aan de andere kant heb ik het een eerlijke kans gegeven, was het een erg knappe jongen met een gigantisch stel hersenen en heeft m'n ego een boost gehad. Ofzo. Dunnoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar spijt achteraf dat je het toch gegaan bent?
dus het lag aan die vraag? Ik dacht dat ik niet goed was met het handenspelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Je zou denken dat hij zich schaamt om dat soort dingen te vragen omdat iedereen kan meeluisteren en hij zich daar heel erg bewust van is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Niet om het een of ander, maar even aangeven dat je van dergelijke opmerkingen midden in een kroeg niet gediend bent hoeft jou toch niet zo'n moeite te kosten, hm?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd....
Janee. Was wel leuk, we hebben gewoon wat gedronken. Hij zag er verdomd goed uit, beter dan op z'n foto's: een redelijk unicum. Érg intelligent ook, zoals verwacht, maar wat blijkt; er is ook zoiets als te veel eerlijkheid en directheid. Na de zoveelste "lekkere tieten heb je, is je kut ook zo lekker?" midden in een kroeg was ik er klaar mee... Grapjes maken was er ook niet echt bij omdat het speelse niet overkomt, en hoewel het niet slecht zou zijn als ik mijn sarcasme wat zou minderen, zal ik dat nooit helemaal uit kunnen zetten en dat wil ik ook helemaal niet. Jammer, maar helaas. Heb de boot afgehouden, ondanks de groene ogen en donkere krullen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:56 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij zich schaamt om dat soort dingen te vragen omdat iedereen kan meeluisteren en hij zich daar heel erg bewust van is.
Ben je joods?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus het lag aan die vraag? Ik dacht dat ik niet goed was met het handenspel
Dat heb ik natuurlijk wel gezegd, Godshandje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar even aangeven dat je van dergelijke opmerkingen midden in een kroeg niet gediend bent hoeft jou toch niet zo'n moeite te kosten, hm?
Zo'n persoon heeft een vervangende frontaalschors nodig, en dat ben jij dan in deze
Eet een piemel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hey c_c, geef mij het nummer van die gast eens
Donkere krullen, groene ogen en heel open over seks.. Klinkt als een ideale man
Ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk wel gezegd, Godshandje.
Vinger je met links zeker?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Er is een verschil tussen open en obsceen. Ik ben bepaald niet preuts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Op 1e date een tedere zoenpartij praktisch in de slaapkamer. Daaropvolgend een 'Je moet toch echt naar huis helaas'.
Oke, ik naar huis. Half uur later: 'heb er wel spijt van dat ik je naar huis gestuurd heb'
vrouwen...
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen open en obsceen. Ik ben bepaald niet preuts.
Echt?!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook wel
Toch vind ik het een interessante man.
Damn touché, hier sla je de spijker op zijn of haar kop.. volgens mij was het gewoon een testquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.
Neu ik ben het hier wel mee eens. Lichaamstaal zegt genoeg. Al denk ik dat veel mannen dat niet lezen, dus die kunnen dan misschien beter op haar woorden afgaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.
Pinkdwarf valt op auti'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook wel
Toch vind ik het een interessante man.
Nee, maar Aspergers vind ik wel reuze interessant. Ken er veel en vaak zijn ze enorm intelligent en als je weet hoe of wat, dan kan je daar prima mee omgaan. Althans, ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pinkdwarf valt op auti's
Pinkdwarf valt op auti's
Lalalalala
Inderdaad, want verder weet je zo goed als niks over hem (haar en oogkleur en dat CC hem tof vond)quote:
Maar ze zijn geen relatie materiaal dus?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
dan kan je daar prima mee omgaan. Althans, ik wel.
Misschien zijn zij en c_c bff's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, want verder weet je zo goed als niks over hem (haar en oogkleur en dat CC hem tof vond)
Echt een beetje apart dat je daar dan meteen enthousiast van word
Geen idee. Zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn geen relatie materiaal dus?
Pinkdwarf date normaal geen mensen: enkel chimpansees en autisten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar geen van je kennissen / vrienden waren interessant genoeg?
Ehh? Ook mensen met Asperger hebben allemaal een ander karakter hoor..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar geen van je kennissen / vrienden waren interessant genoeg?
Precies. Ik date alleen maar FOK!kers.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pinkdwarf date normaal geen mensen: enkel chimpansees en autisten.
nee is nee maae tovh soms ja want haar lichaam zegt wat andersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Neu ik ben het hier wel mee eens. Lichaamstaal zegt genoeg. Al denk ik dat veel mannen dat niet lezen, dus die kunnen dan misschien beter op haar woorden afgaan
In dat geval is hij redelijk perfect, want hij zit over een paar maanden in het buitenland. Je moet wel submissief zijn. If so kunnen jullie topnachten beleven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ehh? Ook mensen met Asperger hebben allemaal een ander karakter hoor..
Zijn gewoon normale mensen en daar vind ik ze ook niet allemaal even interessant
Sowieso is op dit moment niks datemateriaal voor mij, so doesn't really matter.
Wow... het klikt nu al!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In dat geval is hij redelijk perfect, want hij zit over een paar maanden in het buitenland. Je moet wel submissief zijn. If so kunnen jullie topnachten beleven.
Nee het was wel oke zo. Leuke dame dus dan is het ook niet zo erg als het wat langer duurt allemaal. Dag later weer langsgeweest overigensquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
''Ik wil neuken, niet praten''?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
Sowieso is op dit moment niks datemateriaal voor mij, so doesn't really matter.
Fok!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef -Splash- het volgende:
Bij welke datingsites hosselen jullie tegenwoordig je dates? Of is het nu allemaal Tinder en Paiq?
Ja ik verander het onderwerp.
Hoe is het in robot city?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee is nee maae tovh soms ja want haar lichaam zegt wat andersdat soort grappen doe ik niet aan mee
Als je twijfelt zou ik het zeker niet doen, enkel als je sociale skills van een dusdanig niveau zijn dat je weet hoe lichaamstaal werkt en het goed kan interpreteren. Je verkracht niet zomaar iemand hoor, gebeurt niet per ongeluk, als je dat denkt heb je andere issue's.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee is nee maae tovh soms ja want haar lichaam zegt wat andersdat soort grappen doe ik niet aan mee
Als je alleen maar op gesproken tekst / spraak afgaat, dan wordt er natuurlijk nooit geneukt, been there, done that, didn't get pussyquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
OKC is mijn persoonlijke favoriet samen met Tinder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef -Splash- het volgende:
Bij welke datingsites hosselen jullie tegenwoordig je dates? Of is het nu allemaal Tinder en Paiq?
Ja ik verander het onderwerp.
Een beetje het halve verhaal vertellen.. Das niet handig natuurlijk, zet je ons op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee het was wel oke zo. Leuke dame dus dan is het ook niet zo erg als het wat langer duurt allemaal. Dag later weer langsgeweest overigens
Morgen weerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Een beetje het halve verhaal vertellen.. Das niet handig natuurlijk, zet je ons op het verkeerde been![]()
![]()
nee is gewoon nee bij mij, niet voor interpretatie vatbaar. Vrouwen die nee zeggen en ja bedoelen hoef ik sowieso weinig van.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je twijfelt zou ik het zeker niet doen, enkel als je sociale skills van een dusdanig niveau zijn dat je weet hoe lichaamstaal werkt en het goed kan interpreteren. Je verkracht niet zomaar iemand hoor, gebeurt niet per ongeluk, als je dat denkt heb je andere issue's.
Niet iedereen is even goed in lichaamstaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat kan je alleen zelf inschatten en als dat je regel is dan moet je je daaraan houden. Ik zie de wereld wat minder zwart wit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee is gewoon nee bij mij, niet voor interpretatie vatbaar. Vrouwen die nee zeggen en ja bedoelen hoef ik sowieso weinig van.
Lichaamstaal is goed maar een harde nee is en blijft gewoon nee bij mij.
Het enige wat ik bedoelde met die post is dat het puur zeggen dat het 'wel tijd is om naar huis te gaan' ook niet direct iets wil zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stuur ook wel eens iemand weg hoor, omdat ik dan de volgende dag vroeg op moet of iets belangrijks heb en het al te laat is of zo
En dan kan ik de volgende dag best spijt hebben dat ik zoveel discipline bezig
Wil helemaal niks zeggen verder
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest insectueuze topic van fok is hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasmaar gewoon het ervaringen topic.
Zijn jullie allemaal familie dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest insectueuze topic van fok is hoor.
Ik heb echt nog niemand gedate hier...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest insectueuze topic van fok is hoor.
Of incasseren en de volgende dag met een lekker gevoel brak zijn.. keuzes...keuzes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stuur ook wel eens iemand weg hoor, omdat ik dan de volgende dag vroeg op moet of iets belangrijks heb en het al te laat is of zo
En dan kan ik de volgende dag best spijt hebben dat ik zoveel discipline bezig
Wil helemaal niks zeggen verder
Hoi... welkom!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasmaar gewoon het ervaringen topic.
Ja daar doe ik echt iets te serieuze en belangrijke dingen voor hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of incasseren en de volgende dag met een lekker gevoel brak zijn.. keuzes...keuzes.
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Morgen weerVoel mij weer 18 na zo'n marathonsessie
![]()
Er word veeeel geneukt achter de schermen hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik de berichten heb gelezen valt het ook wel mee toch ? Maar een paar stelletjes/daters hier met elkaar. Zou het ook zeker niet zo snel doen iemand van een forum als Fok daten, kan alleen maar misgaan volgens mij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ja ik ga meteen met de topic meany beginnenquote:
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest incestueuze topic van fok is hoor.
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er word veeeel geneukt achter de schermen hoor
Maar dat zeggen ze hier natuurlijk niet
Vertelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
[..]
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
Brak belangrijke beslissingen nemen is ook een skill hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik echt iets te serieuze en belangrijke dingen voor hoor
Als brak zijn een optie was mocht je wel blijven
I will make you feel like "OH MY GAWD"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga meteen met de topic meany beginnen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
Wie wie wie wie!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.
Vond ik dan
Ow my gawd ik wil naar huis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
Whahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Als ergens reclame voor gemaakt moet worden kan het product alleen maar tegenvallen.
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doenquote:
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef leolinedance het volgende:
Zou eruit zien als ik dat op mijn 30e nog zou moeten bewijzen.
Wel leuk als mensen eens melden wat ze meemaken tijdens het daten toch? Tenminste, dat is volgens mij de insteek van dit topic.
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doen
Cue_ heeft ze natuurlijk allemaal afgewerktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoDus dat maakt het raden wat makkelijker
Ik heb genoeg andere leuke dingen verteld over deze date in voorgaande posts, je reageert nogal ongefundeerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.
En sowieso, als de sex het belangrijkste is wat je over een date kan melden, betwijfel ik of je echt succesvol ben geweest.
0,07 euro van Weiss.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Godshand het volgende:
Cue_ heeft ze natuurlijk allemaal afgewerkt
Jij, Cue, C_C, Phoebe en verder?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoDus dat maakt het raden wat makkelijker
Eefje, MissGump, JB somsquote:
JB heeft een relatie en date toch niet meer?quote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
JB heeft een relatie en date toch niet meer?
Niet deze poep weer...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
JB heeft een relatie en date toch niet meer?
Zover ik weet ben jij samen met weiss de enige hier met een open relatie die nog date. Of vergis ik me en verwar ik jou met iemand anders?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weet ik veel
Nou ja, dat ze een relatie had wist ik wel maar ik dacht dat ze daarnaast gewoon aan het daten was
Welke poep? Iedereen mag wat mij betreft zelf weten of en met wie hij/zij date.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'quote:
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!quote:
Vergeet de vele lurkers niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
en we hebben nog PD en af en toe Engel. en vast nog wel meer
Nu wil ik ook wel weten wie ik aangeduwd hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef MissGump het volgende:
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'
Heb ik gezegd dat het vijf vrouwen waren? Het zijn 5 posters hier, meer heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wil ik ook wel weten wie ik aangeduwd heb door wie ik aangeduwd ben
Vrouwen kunnen prima aanduwen hoor. Met een beetje hulpquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...
Ga maar in de rij staanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!
Je weet het maar nooit met wat yats met z'n posts bedoeltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...
Aangezien het ging om mensen in het topic die elkaar aangeduwd hebben, en het qua homoseksuele flirts niet veel verder komt dan de ooit beschreven date van Weiss met HJ, zitten daar dus ongetwijfeld vrouwen bij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het vijf vrouwen waren? Het zijn 5 posters hier, meer heb ik niet gezegd.
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zich_poorten_1.htmlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen prima aanduwen hoor. Met een beetje hulp
(en wat is een postma?)
Ja, jij weet het van meer mensen begrijp ik?quote:
Alleen Faxie heeft het al met meer dan 5 vrouwen van Fok gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jij weet het van meer mensen begrijp ik?
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen Faxie heeft het al met meer dan 5 vrouwen van Fok gedaan![]()
Waar zijn Phoebe en Ook_gek eigenlijk.. hebben ze elkaar eindelijk gevonden?quote:
Is dit een uitnodiging tot daten of om Cluedo te spelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
.... Wat?
Originele openingszinnen.
Ik heb geen flauw idee, het is het eerste berichtje wat ik van de beste man krijg. Blijkbaar kreeg hij niet genoeg reactie op "Hoi, [insert compliment]".quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging tot daten of om Cluedo te spelen?
Wat een sukkel. Gebruikt de Canadian hookup guide voor sms-jes. Er staat toch duidelijk 'voor emails'. *bookmarked*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, het is het eerste berichtje wat ik van de beste man krijg. Blijkbaar kreeg hij niet genoeg reactie op "Hoi, [insert compliment]".
Tja, niet iedereen valt meteen op qua looks. Maar het komt erg gekunsteld over en ik betwijfel of dit werkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Mijn godHoe fantasieloos moet je wel niet zijn als je op fucking tinder je openingszin van een of andere gare pua site moet halen.
op tinder heb je elkaar al geliked qua looks.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen valt meteen op qua looks. Maar het komt erg gekunsteld over en ik betwijfel of dit werkt.
Nee was een berichtje op OKCupid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Gebruikt de Canadian hookup guide voor sms-jes. Er staat toch duidelijk 'voor emails'. *bookmarked*
Dus..
Agreed, alleen is het ongetwijfeld niet de enige match van C_C. Dan moet je qua openingszin vaak al met iets opvallends komen. Maar dit is inderdaad niet de goede manier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
op tinder heb je elkaar al geliked qua looks.
Het ziet eruit alsof het gecopy-paste is van een of andere blogger die in zn vrije tijd excel-sheetjes bijhoudt.
Ik haak juist heel, heel erg af op die 'originele' shit. Gewoon "Hoi, [lief compliment]", of iets wat inhaakt op wat op de foto's staat, of een gezamelijke opvallende interesse. En als dat niet werkt, dan is het lullig, maar dan is Tinder niet de plek om het te zoeken, blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, alleen is het ongetwijfeld niet de enige match van C_C. Dan moet je qua openingszin vaak al met iets opvallends komen. Maar dit is inderdaad niet de goede manier.
Ik heb Windows Phone, apps die mijn leven makkelijker maken bestaan niet. Herkenning was dus onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee was een berichtje op OKCupid.
Niet om nu ineens een lans te willen breken voor foksters, maar enkele van mijn tofste dates evah kwamen hier vandaan. Ja, je treft weleens een labielo, maar dat is op een reguliere datingsite niet anders. Voorkennis heerst de pan uit en dat mis je daar dan weer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik de berichten heb gelezen valt het ook wel mee toch ? Maar een paar stelletjes/daters hier met elkaar. Zou het ook zeker niet zo snel doen iemand van een forum als Fok daten, kan alleen maar misgaan volgens mij.
Slechts vijf maar? N00b. Het is hier één groot Sodom en Gomorrah.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
DeePee post hier niet meerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waar zijn Phoebe en Ook_gek eigenlijk.. hebben ze elkaar eindelijk gevonden?
Met een kandelaar. In de kelder.quote:
Dat geloof ik zo. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet om nu ineens een lans te willen breken voor foksters, maar enkele van mijn tofste dates evah kwamen hier vandaan. Ja, je treft weleens een labielo, maar dat is op een reguliere datingsite niet anders. Voorkennis heerst de pan uit en dat mis je daar dan weer.
Verderop in z'n profiel komen de woorden "dungeons and dragons" voor, en "have been single for quite a while now".quote:Q: On a typical Friday night I am...
A: Mostly at my moms home
Shit, busted. En ik dacht mijn profiel nog zo goed herschreven te hebben om onvindbaar te zijn voor de 'fok babes'.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verderop in z'n profiel komen de woorden "dungeons and dragons" voor, en "have been single for quite a while now".
Nerds.
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties, dus je gaat me nu vast niet zeggen dat het bij een leuk avondje met een goed gesprek en handjeschudden bij afloop is gebleven denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.
En ja, ik weet het 'maar' van vijf mensen 100% zeker. Maar ik ben dan ook niet echt 'incrowd' he?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties
Je kent de verhalen over een uitzondering en regels? Dit was de uitzondering, ondanks dat er gezoend is. Het had misschien gekund, maar de dame in kwestie was duidelijk niet over haar ex heen. Wie weet de volgende fok-date.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties, dus je gaat me nu vast niet zeggen dat het bij een leuk avondje met een goed gesprek en handjeschudden bij afloop is gebleven denk ik.
Toch?
Geestelijke bloedarmoede, zo'n smiley. Jij kunt beter dan dat dacht ik.quote:
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, busted. En ik dacht mijn profiel nog zo goed herschreven te hebben om onvindbaar te zijn voor de 'fok babes'.
Niet zo onzeker C_C. Je weet best dat jij mijn favoriet bent. Maar ik wil de andere dames niet overstuur maken. Hou het dus voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?.
Post dan picsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?.
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:13 schreef yats het volgende:
. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.
Jij ging toch ook met 'm daten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?
Wat moet ik me bij geestelijke bloedarmoede voorstellen dokter?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geestelijke bloedarmoede, zo'n smiley. Jij kunt beter dan dat dacht ik.
Liever minder leuke dates?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op enorm leuke dates
M'n broek zat al op de enkelsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stop met klikken, begin te rukken. CUZ IT AIN'T GON' HAPPEN
Ik ga 'm niet voor je uitleggen, knul.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij geestelijke bloedarmoede voorstellen dokter?
Jammer. KLOPT NAMELIJK GEEN KUT VAN.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet voor je uitleggen, knul.
Wats gebeurd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou, de ex-assistente op het werk wordt het 'm niet... Als ze al niet eens twee weken kan wachten.
jij begon eroverquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:21 schreef Silenus het volgende:
Die zogenaamde 'zeer professionele' fotografen die zich vooral richten op de wat onzekere medemens in de hoop zo er een wipje uit te kunnen halen.![]()
Mijn whatsappgesprek van zojuist was ook een succes.
Zij: Murning
Ik: Goedemorgen!
Zij: Lekker geslapen?
Ik: Zeker! Jij nog bij je neefje?
Zij: Ja
Ik ben geheel op de hoogte van alle tekenfilmpjes, heb in de zandbak gespeeld, heb tikkertje gedaan en gevoetbald
En nu probeer ik hem wijs te maken dat kettingen voor meisjes zijn
*stuurt foto van kind met ketting om(
Ik: Hij is een PIMP
Zij: en haarbanden ook
*stuurt foto van kind met haarbanden*
Ik: Is dit het moment waarop een onbekende vrouw mij gaat vermaken met foto's van een baby die ik evenmin ken? Ik pak even koffie!
Zij: Sorry he
Ik zal je vooral niet laten zien wat mij blij maakt! Geniet van je koffie
~the end~
Ja, maar het was eigenlijk ook maar een vraag waarbij ik natuurlijk niet bedoelde dat ze daar over door moest gaan zemelen. Maar touche, ik ga hier zelf niet helemaal vrijuit.quote:
Nee, ik heb hier ook weleens gepost over een blind date die vrienden van me geregeld hadden en waarbij er van beide kanten totaal geen klik was. Jammer maar helaas zo'n date, al verpest dat mijn avond niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?
C_C, wat doe je nu?quote:
Ze kan niet twee weken op jou wachten. Chapeau, je hebt indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou, de ex-assistente op het werk wordt het 'm niet... Als ze al niet eens twee weken kan wachten.
Gewoon snel zelf kindjes met haar maken dan vind je die fotos opeens heel leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar het was eigenlijk ook maar een vraag waarbij ik natuurlijk niet bedoelde dat ze daar over door moest gaan zemelen. Maar touche, ik ga hier zelf niet helemaal vrijuit.
Oeh, bits deze.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:49 schreef yats het volgende:
Ze kan niet twee weken op jou wachten. Chapeau, je hebt indruk gemaakt.
Gelukkig kan ik in zulke gevallen ook foto's van neefjes delen. Leuk voor een dagje. Daarna ben ik meestal geslooptquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Gewoon snel zelf kindjes met haar maken dan vind je die fotos opeens heel leuk
ha die had ik ook! Ik was bijna even gaan babbelen. Ik vind dat soort maffe dingen altijd wel boeiend. Wat denken ze te bereiken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Sounds legit, ik ga hem wel even contacteren.
niet iedereen is zo uitgebreid als jijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:48 schreef Silenus het volgende:
Ok, bedankt voor de heldere omschrijving van deze anekdote.
Die heb ik nog niet meegemaakt. Wel een keer op een eerste date voor de etalage van een trouwjurken zaak gestaan. Gaf ook een goed idee van intentiesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
Gew op eerste date "toevallig" langs de Prenatal lopen
quote:Eigenlijk beiden wat die onderburen betreft. Gelukkig zijn ze uitgeklust maar het is een studerend stelletje van het mbo nivo wat qua ritme omgekeerd aan een werkend iemand leefd. En vooral lak aan de rest heeft
Aha...een papa dus. Ik net even badkamer schoongemaakt...dat is mijn hel. Verder nog wat schoonmaken want ik krijg hier onderhuurders in. En vanmiddag even theetje met vriendin
vandaag om 11:33
Rianne is online
Mbo niveau is nogal aanmatigend in deze. Zegt niet zoveel over iemands intelligentie, dat mag je van me aannemen. Maar feitelijk zijn het tokkies en zit de crux 'm daar dus in. Tricky inderdaad. Ik woonde ooit naast een soort junkiehol. De politie kwam daar vaker dan bij een donutshop.
sorry, ik bagatilaseer een beetje...maar je snapt wel op welk volk ik doel
roken, blowen, zuipen, harde hakketerror muziek en schijt aan buren
Het is ''bagatelliseer''. En leeft met een t. Als we het dan over MBO gaan hebben.
ja mijn nederlands is niet mijn sterkste kant, daar kom ik openlijk voor uit
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.quote:
Ik vind eigenlijk dat je raar reageert. Dat toontjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.
Dit is nog goed leesbaar. Ik heb toch wel veel en veel erger gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vereenzelvig me dan ook niet met de meeste users hierEn ik vind het prima als iemand een ander de maat neemt qua opleiding, maar als je vervolgens zulk oogbalkanker verwekkend grammaticaal drama gaat maken, tja.
Bagatilaseer en leefd, really? En ja, ik ook, maar daar ging het me ook niet om.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is nog goed leesbaar. Ik heb toch wel veel en veel erger gezien.
Bij 'theetje' denk ik aan een persoon, niet aan het drankje. Maar dat zal vast die Arnhemse achtergrond zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.
Ruilen? De laatste keer dat ik op okcupid keek had ik twee rammelende eierstokken, een Afrikaanse die graag een verblijfsvergunning wilde en een Duitse die qua eerste indruk best ok was, totdat ze over haar hobby's (o.a. zelfkastijding) begon.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor de dagelijkse OKCupid-inbox-check.
- Een LARPer die aangeeft het jammer te vinden dat het als raar wordt gezien dat hij het dagelijkse leven gekleed als ridder zou willen doorbrengen.
- Een jongen met een profielfoto waar hij samen met zijn moeder op staat, "want zij is de belangrijkste persoon in zijn leven"..
- een Spanjaard en een Turk die allebei toevalligerwijs binnenkort in Nederland zijn en graag door "a beauty with your hips" rondgeleid zouden willen worden.
Hmpf.
Same story here bro.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
In ander nieuws en in het kader van fout; ik zou zo'n 100 jaar geleden toch een gtst-date hebben? Ging toen niet door uiteindelijk omdat dat hele krullenbol verhaal tussendoor kwam. Lijkt weer op de agenda te staan.
(jaja, de schaamte voorbij, ik weet het)
Is het ongepast als ik nu grappen over een stalen ros en een stal maak?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yats wil samen riddertje spelen, denk ik.
[insert lans-grap]
Ik heb liever een 'mama-meisje' dan een meisje dat snel mama wil worden.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
- Een LARPer die aangeeft het jammer te vinden dat het als raar wordt gezien dat hij het dagelijkse leven gekleed als ridder zou willen doorbrengen.
- Een jongen met een profielfoto waar hij samen met zijn moeder op staat, "want zij is de belangrijkste persoon in zijn leven"..
- een Spanjaard en een Turk die allebei toevalligerwijs binnenkort in Nederland zijn en graag door "a beauty with your hips" rondgeleid zouden willen worden.
Hmpf.
Kun je iig niet zeuren dat je geen aandacht krijgtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpf.
Gew jezelf blijven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:33 schreef rkd het volgende:
Hey, hier een nieuweling op dating gebied. Iemand nog tips. Ik zit momenteel op paid, badoo en tinder. Maar daar komt allemaal niet veel bijzonders uit.
Ik kan wel wat hulp gebruiken
Thanx! Heb ik even wat te lezen hahahaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dag rkd. We hebben speciaal voor jou 467 delen vol aan tips gesorteerd. Als je hier klikt staat het allemaal netjes op een rijtje voor optimaal gebruiksgemak. Sowieso.
Ik bedoelde meer dat ik niet van een forum an sich zou daten, Fok of iets anders. Krijg je toch weer dat hele clique ding lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet om nu ineens een lans te willen breken voor foksters, maar enkele van mijn tofste dates evah kwamen hier vandaan. Ja, je treft weleens een labielo, maar dat is op een reguliere datingsite niet anders. Voorkennis heerst de pan uit en dat mis je daar dan weer.
quote:
Krijg je daar een reactie op?quote:
Haha, naja het klonk alsof je alleen maar even in OKC inlogde om te kijken of je nog berichtjes had gekregen, je kijkt of het wat is en dan weer doorgaat zonder zelf echt erop te zoeken ofzo.quote:
Neh, het klinkt meer uit de hoogte dan ik ben. Ik reageer ook op de enigszins normale berichten, hoor, maar je krijgt zó veel poep in je inbox dat het bijna een sociaal experiment wordt.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, naja het klonk alsof je alleen maar even in OKC inlogde om te kijken of je nog berichtjes had gekregen, je kijkt of het wat is en dan weer doorgaat zonder zelf echt erop te zoeken ofzo.
Ik denk dat dat geld voor elke vrouw op zowat elke datingsite.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:34 schreef LesMiserables het volgende:
Daar ben ik het mee eens, het leven van een vrouw op OKC is niet altijd een pretje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |