Dat heb ik natuurlijk wel gezegd, Godshandje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar even aangeven dat je van dergelijke opmerkingen midden in een kroeg niet gediend bent hoeft jou toch niet zo'n moeite te kosten, hm?
Zo'n persoon heeft een vervangende frontaalschors nodig, en dat ben jij dan in deze
Eet een piemel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hey c_c, geef mij het nummer van die gast eens
Donkere krullen, groene ogen en heel open over seks.. Klinkt als een ideale man
Ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk wel gezegd, Godshandje.
Vinger je met links zeker?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Er is een verschil tussen open en obsceen. Ik ben bepaald niet preuts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Op 1e date een tedere zoenpartij praktisch in de slaapkamer. Daaropvolgend een 'Je moet toch echt naar huis helaas'.
Oke, ik naar huis. Half uur later: 'heb er wel spijt van dat ik je naar huis gestuurd heb'
vrouwen...
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen open en obsceen. Ik ben bepaald niet preuts.
Echt?!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook wel
Toch vind ik het een interessante man.
Damn touché, hier sla je de spijker op zijn of haar kop.. volgens mij was het gewoon een testquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.
Neu ik ben het hier wel mee eens. Lichaamstaal zegt genoeg. Al denk ik dat veel mannen dat niet lezen, dus die kunnen dan misschien beter op haar woorden afgaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.
Pinkdwarf valt op auti'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook wel
Toch vind ik het een interessante man.
Nee, maar Aspergers vind ik wel reuze interessant. Ken er veel en vaak zijn ze enorm intelligent en als je weet hoe of wat, dan kan je daar prima mee omgaan. Althans, ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pinkdwarf valt op auti's
Pinkdwarf valt op auti's
Lalalalala
Inderdaad, want verder weet je zo goed als niks over hem (haar en oogkleur en dat CC hem tof vond)quote:
Maar ze zijn geen relatie materiaal dus?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
dan kan je daar prima mee omgaan. Althans, ik wel.
Misschien zijn zij en c_c bff's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, want verder weet je zo goed als niks over hem (haar en oogkleur en dat CC hem tof vond)
Echt een beetje apart dat je daar dan meteen enthousiast van word
Geen idee. Zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn geen relatie materiaal dus?
Pinkdwarf date normaal geen mensen: enkel chimpansees en autisten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar geen van je kennissen / vrienden waren interessant genoeg?
Ehh? Ook mensen met Asperger hebben allemaal een ander karakter hoor..quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar geen van je kennissen / vrienden waren interessant genoeg?
Precies. Ik date alleen maar FOK!kers.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pinkdwarf date normaal geen mensen: enkel chimpansees en autisten.
nee is nee maae tovh soms ja want haar lichaam zegt wat andersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Neu ik ben het hier wel mee eens. Lichaamstaal zegt genoeg. Al denk ik dat veel mannen dat niet lezen, dus die kunnen dan misschien beter op haar woorden afgaan
In dat geval is hij redelijk perfect, want hij zit over een paar maanden in het buitenland. Je moet wel submissief zijn. If so kunnen jullie topnachten beleven.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ehh? Ook mensen met Asperger hebben allemaal een ander karakter hoor..
Zijn gewoon normale mensen en daar vind ik ze ook niet allemaal even interessant
Sowieso is op dit moment niks datemateriaal voor mij, so doesn't really matter.
Wow... het klikt nu al!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In dat geval is hij redelijk perfect, want hij zit over een paar maanden in het buitenland. Je moet wel submissief zijn. If so kunnen jullie topnachten beleven.
Nee het was wel oke zo. Leuke dame dus dan is het ook niet zo erg als het wat langer duurt allemaal. Dag later weer langsgeweest overigensquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
''Ik wil neuken, niet praten''?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef Pinkdwarf het volgende:
Sowieso is op dit moment niks datemateriaal voor mij, so doesn't really matter.
Fok!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef -Splash- het volgende:
Bij welke datingsites hosselen jullie tegenwoordig je dates? Of is het nu allemaal Tinder en Paiq?
Ja ik verander het onderwerp.
Hoe is het in robot city?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee is nee maae tovh soms ja want haar lichaam zegt wat andersdat soort grappen doe ik niet aan mee
Als je twijfelt zou ik het zeker niet doen, enkel als je sociale skills van een dusdanig niveau zijn dat je weet hoe lichaamstaal werkt en het goed kan interpreteren. Je verkracht niet zomaar iemand hoor, gebeurt niet per ongeluk, als je dat denkt heb je andere issue's.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee is nee maae tovh soms ja want haar lichaam zegt wat andersdat soort grappen doe ik niet aan mee
Als je alleen maar op gesproken tekst / spraak afgaat, dan wordt er natuurlijk nooit geneukt, been there, done that, didn't get pussyquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
OKC is mijn persoonlijke favoriet samen met Tinder.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef -Splash- het volgende:
Bij welke datingsites hosselen jullie tegenwoordig je dates? Of is het nu allemaal Tinder en Paiq?
Ja ik verander het onderwerp.
Een beetje het halve verhaal vertellen.. Das niet handig natuurlijk, zet je ons op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee het was wel oke zo. Leuke dame dus dan is het ook niet zo erg als het wat langer duurt allemaal. Dag later weer langsgeweest overigens
Morgen weerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Een beetje het halve verhaal vertellen.. Das niet handig natuurlijk, zet je ons op het verkeerde been![]()
![]()
nee is gewoon nee bij mij, niet voor interpretatie vatbaar. Vrouwen die nee zeggen en ja bedoelen hoef ik sowieso weinig van.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je twijfelt zou ik het zeker niet doen, enkel als je sociale skills van een dusdanig niveau zijn dat je weet hoe lichaamstaal werkt en het goed kan interpreteren. Je verkracht niet zomaar iemand hoor, gebeurt niet per ongeluk, als je dat denkt heb je andere issue's.
Niet iedereen is even goed in lichaamstaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat kan je alleen zelf inschatten en als dat je regel is dan moet je je daaraan houden. Ik zie de wereld wat minder zwart wit.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee is gewoon nee bij mij, niet voor interpretatie vatbaar. Vrouwen die nee zeggen en ja bedoelen hoef ik sowieso weinig van.
Lichaamstaal is goed maar een harde nee is en blijft gewoon nee bij mij.
Het enige wat ik bedoelde met die post is dat het puur zeggen dat het 'wel tijd is om naar huis te gaan' ook niet direct iets wil zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stuur ook wel eens iemand weg hoor, omdat ik dan de volgende dag vroeg op moet of iets belangrijks heb en het al te laat is of zo
En dan kan ik de volgende dag best spijt hebben dat ik zoveel discipline bezig
Wil helemaal niks zeggen verder
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest insectueuze topic van fok is hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasmaar gewoon het ervaringen topic.
Zijn jullie allemaal familie dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest insectueuze topic van fok is hoor.
Ik heb echt nog niemand gedate hier...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest insectueuze topic van fok is hoor.
Of incasseren en de volgende dag met een lekker gevoel brak zijn.. keuzes...keuzes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stuur ook wel eens iemand weg hoor, omdat ik dan de volgende dag vroeg op moet of iets belangrijks heb en het al te laat is of zo
En dan kan ik de volgende dag best spijt hebben dat ik zoveel discipline bezig
Wil helemaal niks zeggen verder
Hoi... welkom!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasmaar gewoon het ervaringen topic.
Ja daar doe ik echt iets te serieuze en belangrijke dingen voor hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of incasseren en de volgende dag met een lekker gevoel brak zijn.. keuzes...keuzes.
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Morgen weerVoel mij weer 18 na zo'n marathonsessie
![]()
Er word veeeel geneukt achter de schermen hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik de berichten heb gelezen valt het ook wel mee toch ? Maar een paar stelletjes/daters hier met elkaar. Zou het ook zeker niet zo snel doen iemand van een forum als Fok daten, kan alleen maar misgaan volgens mij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ja ik ga meteen met de topic meany beginnenquote:
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest incestueuze topic van fok is hoor.
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er word veeeel geneukt achter de schermen hoor
Maar dat zeggen ze hier natuurlijk niet
Vertelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
[..]
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
Brak belangrijke beslissingen nemen is ook een skill hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik echt iets te serieuze en belangrijke dingen voor hoor
Als brak zijn een optie was mocht je wel blijven
I will make you feel like "OH MY GAWD"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga meteen met de topic meany beginnen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
Wie wie wie wie!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.
Vond ik dan
Ow my gawd ik wil naar huis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
Whahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Als ergens reclame voor gemaakt moet worden kan het product alleen maar tegenvallen.
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doenquote:
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef leolinedance het volgende:
Zou eruit zien als ik dat op mijn 30e nog zou moeten bewijzen.
Wel leuk als mensen eens melden wat ze meemaken tijdens het daten toch? Tenminste, dat is volgens mij de insteek van dit topic.
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doen
Cue_ heeft ze natuurlijk allemaal afgewerktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoDus dat maakt het raden wat makkelijker
Ik heb genoeg andere leuke dingen verteld over deze date in voorgaande posts, je reageert nogal ongefundeerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.
En sowieso, als de sex het belangrijkste is wat je over een date kan melden, betwijfel ik of je echt succesvol ben geweest.
0,07 euro van Weiss.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Godshand het volgende:
Cue_ heeft ze natuurlijk allemaal afgewerkt
Jij, Cue, C_C, Phoebe en verder?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoDus dat maakt het raden wat makkelijker
Eefje, MissGump, JB somsquote:
JB heeft een relatie en date toch niet meer?quote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
JB heeft een relatie en date toch niet meer?
Niet deze poep weer...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
JB heeft een relatie en date toch niet meer?
Zover ik weet ben jij samen met weiss de enige hier met een open relatie die nog date. Of vergis ik me en verwar ik jou met iemand anders?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weet ik veel
Nou ja, dat ze een relatie had wist ik wel maar ik dacht dat ze daarnaast gewoon aan het daten was
Welke poep? Iedereen mag wat mij betreft zelf weten of en met wie hij/zij date.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'quote:
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!quote:
Vergeet de vele lurkers niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
en we hebben nog PD en af en toe Engel. en vast nog wel meer
Nu wil ik ook wel weten wie ik aangeduwd hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef MissGump het volgende:
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'
Heb ik gezegd dat het vijf vrouwen waren? Het zijn 5 posters hier, meer heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wil ik ook wel weten wie ik aangeduwd heb door wie ik aangeduwd ben
Vrouwen kunnen prima aanduwen hoor. Met een beetje hulpquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...
Ga maar in de rij staanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!
Je weet het maar nooit met wat yats met z'n posts bedoeltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...
Aangezien het ging om mensen in het topic die elkaar aangeduwd hebben, en het qua homoseksuele flirts niet veel verder komt dan de ooit beschreven date van Weiss met HJ, zitten daar dus ongetwijfeld vrouwen bij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het vijf vrouwen waren? Het zijn 5 posters hier, meer heb ik niet gezegd.
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zich_poorten_1.htmlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen prima aanduwen hoor. Met een beetje hulp
(en wat is een postma?)
Ja, jij weet het van meer mensen begrijp ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |