Of incasseren en de volgende dag met een lekker gevoel brak zijn.. keuzes...keuzes.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stuur ook wel eens iemand weg hoor, omdat ik dan de volgende dag vroeg op moet of iets belangrijks heb en het al te laat is of zo
En dan kan ik de volgende dag best spijt hebben dat ik zoveel discipline bezig
Wil helemaal niks zeggen verder
Hoi... welkom!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit ook een dating topic wasmaar gewoon het ervaringen topic.
Ja daar doe ik echt iets te serieuze en belangrijke dingen voor hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of incasseren en de volgende dag met een lekker gevoel brak zijn.. keuzes...keuzes.
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef leolinedance het volgende:
Morgen weerVoel mij weer 18 na zo'n marathonsessie
![]()
Er word veeeel geneukt achter de schermen hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik de berichten heb gelezen valt het ook wel mee toch ? Maar een paar stelletjes/daters hier met elkaar. Zou het ook zeker niet zo snel doen iemand van een forum als Fok daten, kan alleen maar misgaan volgens mij.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ja ik ga meteen met de topic meany beginnenquote:
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na het crewforum denk ik dat dit toch het meest incestueuze topic van fok is hoor.
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er word veeeel geneukt achter de schermen hoor
Maar dat zeggen ze hier natuurlijk niet
Vertelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
[..]
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
Brak belangrijke beslissingen nemen is ook een skill hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar doe ik echt iets te serieuze en belangrijke dingen voor hoor
Als brak zijn een optie was mocht je wel blijven
I will make you feel like "OH MY GAWD"quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ik ga meteen met de topic meany beginnen
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
Wie wie wie wie!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.
Vond ik dan
Ow my gawd ik wil naar huis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
Whahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Als ergens reclame voor gemaakt moet worden kan het product alleen maar tegenvallen.
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doenquote:
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef leolinedance het volgende:
Zou eruit zien als ik dat op mijn 30e nog zou moeten bewijzen.
Wel leuk als mensen eens melden wat ze meemaken tijdens het daten toch? Tenminste, dat is volgens mij de insteek van dit topic.
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |