quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het nut van zulke posts vraag ik me af?
Wil je nou bewijzen dat jij "het" ook doet?
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb maar met 1 iemand van fok gedate, en die post hier niet.
Wie wie wie wie!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook 1, en die post hier wel. En het was best leuk eigenlijk.
Vond ik dan
Ow my gawd ik wil naar huis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
I will make you feel like "OH MY GAWD"
Whahahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Als ergens reclame voor gemaakt moet worden kan het product alleen maar tegenvallen.
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doenquote:
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:27 schreef leolinedance het volgende:
Zou eruit zien als ik dat op mijn 30e nog zou moeten bewijzen.
Wel leuk als mensen eens melden wat ze meemaken tijdens het daten toch? Tenminste, dat is volgens mij de insteek van dit topic.
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat hou ik om privacyredenen maar even voor mij. Als de vrouw in kwestie het wil melden mag ze dat zelf doen
Cue_ heeft ze natuurlijk allemaal afgewerktquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoDus dat maakt het raden wat makkelijker
Ik heb genoeg andere leuke dingen verteld over deze date in voorgaande posts, je reageert nogal ongefundeerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als iedereen gaat melden dat ze geneukt hebben kan dit topic binnen de kortste keren naar KPD.
En sowieso, als de sex het belangrijkste is wat je over een date kan melden, betwijfel ik of je echt succesvol ben geweest.
0,07 euro van Weiss.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef Godshand het volgende:
Cue_ heeft ze natuurlijk allemaal afgewerkt
Jij, Cue, C_C, Phoebe en verder?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zitten hier echt maar 5 vrouwen of zoDus dat maakt het raden wat makkelijker
Eefje, MissGump, JB somsquote:
JB heeft een relatie en date toch niet meer?quote:
Weet ik veelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
JB heeft een relatie en date toch niet meer?
Niet deze poep weer...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
JB heeft een relatie en date toch niet meer?
Zover ik weet ben jij samen met weiss de enige hier met een open relatie die nog date. Of vergis ik me en verwar ik jou met iemand anders?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Weet ik veel
Nou ja, dat ze een relatie had wist ik wel maar ik dacht dat ze daarnaast gewoon aan het daten was
Welke poep? Iedereen mag wat mij betreft zelf weten of en met wie hij/zij date.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'quote:
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!quote:
Vergeet de vele lurkers niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:48 schreef Cue_ het volgende:
en we hebben nog PD en af en toe Engel. en vast nog wel meer
Nu wil ik ook wel weten wie ik aangeduwd hebquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef MissGump het volgende:
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'
Heb ik gezegd dat het vijf vrouwen waren? Het zijn 5 posters hier, meer heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Nu weten we iig dat de vrouwen van de 5 die 'aangeduwd' zijn hier tussen staan. Knap gedaan met je 'zeg ik niet'
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wil ik ook wel weten wie ik aangeduwd heb door wie ik aangeduwd ben
Vrouwen kunnen prima aanduwen hoor. Met een beetje hulpquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...
Ga maar in de rij staanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
Jawel! Iemand moet jou toch duidelijk maken dat je een manwhore bent die eindigt in de hel en de fundamenten van onze samenleving aantast!
Je weet het maar nooit met wat yats met z'n posts bedoeltquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef LesMiserables het volgende:
Dat was het toch ? Anders krijg ik een soort Postma situatie voor de ogen ...
Aangezien het ging om mensen in het topic die elkaar aangeduwd hebben, en het qua homoseksuele flirts niet veel verder komt dan de ooit beschreven date van Weiss met HJ, zitten daar dus ongetwijfeld vrouwen bij.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:52 schreef yats het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het vijf vrouwen waren? Het zijn 5 posters hier, meer heb ik niet gezegd.
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zich_poorten_1.htmlquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen prima aanduwen hoor. Met een beetje hulp
(en wat is een postma?)
Ja, jij weet het van meer mensen begrijp ik?quote:
Alleen Faxie heeft het al met meer dan 5 vrouwen van Fok gedaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, jij weet het van meer mensen begrijp ik?
Mocht ie willenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen Faxie heeft het al met meer dan 5 vrouwen van Fok gedaan![]()
Waar zijn Phoebe en Ook_gek eigenlijk.. hebben ze elkaar eindelijk gevonden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |