Vooral bi-CUErious ook?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, habitue!
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Ben je al langer bi-cuerious?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zegt te daten met een man en vrouw. cue_ reageert enthousiast. 1+1=2
Ik sta overal voor open.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zegt te daten met een man en vrouw. cue_ reageert enthousiast. 1+1=2
Hey BoLquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil ook gepost hebben in het knipoog-topic
Mooi, lekker van genieten, wie weet wel een match for lifequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed onderwerp aangesneden wel. Ik zag dat het principe van untermenschen al langs was gekomen.
In ander nieuws, en in de categorie "waarom doe ik dit soort shit?", ik ga toch met 'm daten. Hij wekt interesse.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed onderwerp aangesneden wel. Ik zag dat het principe van untermenschen al langs was gekomen.
In ander nieuws, en in de categorie "waarom doe ik dit soort shit?", ik ga toch met 'm daten. Hij wekt interesse.
Pfff wat kan nou leuker worden dan dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alleen zaterdag al iets staanAndere datum doen?
Daarom, wellicht is het verder een hele goeie knul.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Of een psychopaat. Dat zijn wel een beetje de twee opties he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, wellicht is het verder een hele goeie knul.
Een hele goeie psychopaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of een psychopaat. Dat zijn wel een beetje de twee opties he?
Er wordt vanavond nog een paar keer gescoord?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef MissGump het volgende:
Nederland heeft gewonnen en mijn date komt zo!
Had die horoscoop het toch goed toen ie mij vandaag een magische dag beloofde
Vast wel door spanje of chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er wordt vanavond nog een paar keer gescoord?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, habitue!
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Ben je al langer bi-cuerious?
Gaat vast leuk worden, zo'n mini-meet. Doen jullie nog een verslag ervan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alleen zaterdag al iets staanAndere datum doen?
Neuh, ik ben gewoon een aparte. Heb ik op WA ook. Soms even tussendoor wat beantwoorden en dat ik dan zo handig ben het in twee berichten te doen waardoor de ander er weer tussendoor zit en je langer zit te ouwehoeren dan eigenlijk je bedoeling was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit je nu te klagen dat vrouwen zó graag met je willen praten dat ze er speciaal hun iPadje voor aanslingeren?
Ben je er ook zo één die aan blinden uitlegt dat een regenboog maar een saai en overhyped fenomeen is?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kijken ze gewoon iedere twee minuten op hun telefoon in de hoop eindelijk een berichtje te hebben gekregen van Die Ene, De Ware. En als dan dat verlossende pingeltje door de kamer galmt (want je telefoon staat op z'n hardst, anders mis je het alsnog), wíl je wel hard to get spelen, echt. Je wil niet dat hij het idee krijgt dat je zo in mijn kruis zou springen, als het hij het vraagt. Maar stiekem, stiekem weet je dat dat exact is wat je wil, en is terughoudendheid geen optie meer. Je moet antwoorden, je moet reageren. Snel, nu hij er nog is!
En dan gaat hij offline..
*pakt reep chocola*
Ik wilde het niet zeggen omdat ik - zoals jullie allemaal weten - van nature een nogal bescheiden mens ben, maar dit dekt de lading waarschijnlijk wel. Net lang genoeg met iemand gekletst om foto's te onthullen btw. Drie waren er okay, op de laatste leek ze op een soort matroos met haar kortgewiekte kapsel. Ik hoopte nog zo dat het een oude was, maar nee. De meest recente die ze had uiteraard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kijken ze gewoon iedere twee minuten op hun telefoon in de hoop eindelijk een berichtje te hebben gekregen van Die Ene, De Ware. En als dan dat verlossende pingeltje door de kamer galmt (want je telefoon staat op z'n hardst, anders mis je het alsnog), wíl je wel hard to get spelen, echt. Je wil niet dat hij het idee krijgt dat je zo in mijn kruis zou springen, als het hij het vraagt. Maar stiekem, stiekem weet je dat dat exact is wat je wil, en is terughoudendheid geen optie meer. Je moet antwoorden, je moet reageren. Snel, nu hij er nog is!
En dan gaat hij offline..
*pakt reep chocola*
Maar dan wel door middel van een bekwaam waxmeisje. Ik heb scheren weer eens een poging gegeven en mijn god, het ziet eruit en voelt alsof ik een bak vol giftige babyspinnen leeg heb gegooid over m'n foef.quote:
Sorry, ik bedoel boven. Hell, heb momenteel boven nog minder dan onder...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar dan wel door middel van een bekwaam waxmeisje. Ik heb scheren weer eens een poging gegeven en mijn god, het ziet eruit en voelt alsof ik een bak vol giftige babyspinnen leeg heb gegooid over m'n foef.
God, je hebt toch niet zo'n ingewikkelde comboverconstructie he? Geef het op en scheer het kaal, als het zo ver komt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel boven. Hell, heb momenteel boven nog minder dan onder...
ik date niet meer. Let it grow!. (100% dat ik spijt ga krijgen binnenkort. Denk ik aan jou x)quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, je hebt toch niet zo'n ingewikkelde comboverconstructie he? Geef het op en scheer het kaal, als het zo ver komt.
Wat zijn de plannen of gaat hij met iets leuks op de proppen komen ? Go aspies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond dus date met m'n Aspie (en als men niet weet wat dat is moeten ze Mary and Max kijken en zich schamen dat ze dat niet eerder hebben gedaan). Ik ben benieuwd.
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen of gaat hij met iets leuks op de proppen komen ? Go aspies.
Veel plezier. Altijd leuk, intelligente mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.
Heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel plezier. Altijd leuk, intelligente mannen.
Ik zal de post waarin de intelligentie van de betreffende man besproken is wel over het hoofd gezien hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geweldig dit
En tof dat Oranje toch heeft gewonnen ondanks de afwezigheid van C_C en Joe
Eef.. meis... Ben je dronken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Geweldig dit
Geen dates meer? Heb ik iets gemist en heb je "beet"?quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik date niet meer. Let it grow!. (100% dat ik spijt ga krijgen binnenkort. Denk ik aan jou x)
Ik heb hem even kloppend voor je gemaakt. Zal wel weer verkeerd vallen hier maarja ... eerlijkheid duurt het langst. Je mening is niet onomstreden, daarbij is hoogfunctionerend autisme niet hetzelfde als een hoge intelligentie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:23 schreef eefje801 het volgende:
Iedere gek met een gebrek weet denkt dat Aspergers hoog functionerende mensen zijn met een stoornis in het autistisch spectrum. Ook qua sociale vaardigheden is er veel te doen. Daar is niks dronkens aan.
Denk dat ik er professioneel gezien meer van weet dan jij maar dat vecht je maar met me uit in de DM.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:29 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik heb hem even kloppend voor je gemaakt. Zal wel weer verkeerd vallen hier maarja ... eerlijkheid duurt het langst.
Wie zegt dat ze gisteren niet samen warenquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:05 schreef eefje801 het volgende:
Nog een veel betere optiequote:Op donderdag 19 juni 2014 15:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze gisteren niet samen waren
Baby'squote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.
Als dat zo was, heeft het weinig indruk gemaakt. Slecht teken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze gisteren niet samen waren
'Lekker hapje zeg, geniet ervan'quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die momenten op tinder niet echt een aanwinst hoor
Ik snap echt niet wat ik met een foto van jouw lunch zou moeten
Toch zou het wel leuk zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dat zo was, heeft het weinig indruk gemaakt. Slecht teken.
je kunt alleen liken of niet likenquote:
Eerst maar eens de Aspiequote:Op donderdag 19 juni 2014 17:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch zou het wel leuk zijnMaar ik ben koppelaar-af. Dat doen jullie vast zelf wel als de interesse daar is.
Ghehe ja dat is wel grappig. Weg date-onzekerhedenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst maar eens de Aspie. Wel geinig : hij floept echt alles er zonder gene uit, dus veel eerlijker krijg je het volgens mij niet
. Ook wel eens verfrissend!
Hopen dat hij niet ALLES er zonder gene uit floept .... *wink* *wink*quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerst maar eens de Aspie. Wel geinig : hij floept echt alles er zonder gene uit, dus veel eerlijker krijg je het volgens mij niet
. Ook wel eens verfrissend!
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd...quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:58 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Hopen dat hij niet ALLES er zonder gene uit floept .... *wink* *wink*
Hij windt er in ieder geval geen doekjes om.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd....
Janee. Was wel leuk, we hebben gewoon wat gedronken. Hij zag er verdomd goed uit, beter dan op z'n foto's: een redelijk unicum. Érg intelligent ook, zoals verwacht, maar wat blijkt; er is ook zoiets als te veel eerlijkheid en directheid. Na de zoveelste "lekkere tieten heb je, is je kut ook zo lekker?" midden in een kroeg was ik er klaar mee... Grapjes maken was er ook niet echt bij omdat het speelse niet overkomt, en hoewel het niet slecht zou zijn als ik mijn sarcasme wat zou minderen, zal ik dat nooit helemaal uit kunnen zetten en dat wil ik ook helemaal niet. Jammer, maar helaas. Heb de boot afgehouden, ondanks de groene ogen en donkere krullen.
Nee, wat op zich wel wat heeft. Als het iéts minder plat zou zijn en hij iéts minder moeite met sarcasme zou hebben zouden we nu ergens in een donker steegje staan ofzo, maar ja. Helaas.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij windt er in ieder geval geen doekjes om.
Niet gezoend niks ? Ging hij er wel voor ? Heeft hij nog een WA gestuurd of heb je hem echt afgewezen ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wat op zich wel wat heeft. Als het iéts minder plat zou zijn en hij iéts minder moeite met sarcasme zou hebben zouden we nu ergens in een donker steegje staan ofzo, maar ja. Helaas.
Altijd 'íets'quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wat op zich wel wat heeft. Als het iéts minder plat zou zijn en hij iéts minder moeite met sarcasme zou hebben zouden we nu ergens in een donker steegje staan ofzo, maar ja. Helaas.
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Niet gezoend niks ? Ging hij er wel voor ? Heeft hij nog een WA gestuurd of heb je hem echt afgewezen ?
Zoals ik al zei: hij was wel erg open in zijn intentiesquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafel. Daar kan je mij nou gek mee krijgen
. En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.
. Toen heb ik de mogelijkheid om te zoenen ook redelijk onderuit gehaald, dus het bleef bij 3 zoenen. Heb al wel een berichtje ja. Hij had het erg naar z'n zin. Ik op zich ook wel, maar een vervolg hoeft dus niet
.
Haha, ja dat is ook heerlijk. Ben benieuwd of je hem laat weten waarom je hem precies afwijst, wie weet kan hij zijn game plan wat aanpassen bij de volgende dame. Misschien hoeft hij dat ook helemaal niet omdat hij zo al genoeg succes heeft, is altijd de vraag.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafel. Daar kan je mij nou gek mee krijgen
. En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.
. Toen heb ik de mogelijkheid om te zoenen ook redelijk onderuit gehaald, dus het bleef bij 3 zoenen. Heb al wel een berichtje ja. Hij had het erg naar z'n zin. Ik op zich ook wel, maar een vervolg hoeft dus niet
.
Had hem op een drankje gevraagd?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat het universum me haat kwam ik bij het uitstappen uit de trein welnietcollega tegen die perfect was als altijd. Hnnng. Nou ja. Ik had een leuk jurkje aan.
Het zit je niet mee hequote:Op vrijdag 20 juni 2014 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
En omdat het universum me haat kwam ik bij het uitstappen uit de trein welnietcollega tegen die perfect was als altijd. Hnnng. Nou ja. Ik had een leuk jurkje aan.
zo smoothquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.![]()
Christus wat raarquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ik doe niet aan Tinder... en dat is niet omdat ik Windows Phone heb en het er niet voor uitgebracht is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind die momenten op tinder niet echt een aanwinst hoor
Ik snap echt niet wat ik met een foto van jouw lunch zou moeten
quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Ben ik het mee eens... als hij het nou na de zoen zei.. heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:10 schreef Cue_ het volgende:
Had Aspie wel gelijk toen ie vertelde dat t zn leven beinvloedde
Maar men .. zijn ook wel de domste dingen die je op een eerste date kan zeggen vol in de kroeg als er nog niet gezoend is
Dan was het een instant sopfeest geweestquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:16 schreef -Splash- het volgende:
Ben ik het mee eens... als hij het nou na de zoen zei.. heel ander verhaal.
Echt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan was het een instant sopfeest geweest
Of dat ze het afgekapt heeft omdat ze nu aan het nasoppen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar spijt achteraf dat je het toch gegaan bent?
Die dan ook achter je aan blijft lopen omdat hij/zij ook verliefd is. Handig ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef LesMiserables het volgende:
Je moet ook altijd een nummertje achter de hand hebben om het even af te maken in het geval van de klassieke 'nasop'.
Wowquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef LesMiserables het volgende:
Je moet ook altijd een nummertje achter de hand hebben om het even af te maken in het geval van de klassieke 'nasop'.
Ja en nee. Ja, omdat ik me altijd onnodig schuldig voel na een afwijzing, en in dit geval een beetje extra vanwege de Asperger. Hij was vooraf al erg direct over seks, dus ik had het misschien aan moeten zien komen. Aan de andere kant heb ik het een eerlijke kans gegeven, was het een erg knappe jongen met een gigantisch stel hersenen en heeft m'n ego een boost gehad. Ofzo. Dunnoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar spijt achteraf dat je het toch gegaan bent?
dus het lag aan die vraag? Ik dacht dat ik niet goed was met het handenspelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Je zou denken dat hij zich schaamt om dat soort dingen te vragen omdat iedereen kan meeluisteren en hij zich daar heel erg bewust van is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Niet om het een of ander, maar even aangeven dat je van dergelijke opmerkingen midden in een kroeg niet gediend bent hoeft jou toch niet zo'n moeite te kosten, hm?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd....
Janee. Was wel leuk, we hebben gewoon wat gedronken. Hij zag er verdomd goed uit, beter dan op z'n foto's: een redelijk unicum. Érg intelligent ook, zoals verwacht, maar wat blijkt; er is ook zoiets als te veel eerlijkheid en directheid. Na de zoveelste "lekkere tieten heb je, is je kut ook zo lekker?" midden in een kroeg was ik er klaar mee... Grapjes maken was er ook niet echt bij omdat het speelse niet overkomt, en hoewel het niet slecht zou zijn als ik mijn sarcasme wat zou minderen, zal ik dat nooit helemaal uit kunnen zetten en dat wil ik ook helemaal niet. Jammer, maar helaas. Heb de boot afgehouden, ondanks de groene ogen en donkere krullen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:56 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij zich schaamt om dat soort dingen te vragen omdat iedereen kan meeluisteren en hij zich daar heel erg bewust van is.
Ben je joods?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus het lag aan die vraag? Ik dacht dat ik niet goed was met het handenspel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |