Vooral bi-CUErious ook?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, habitue!
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Ben je al langer bi-cuerious?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zegt te daten met een man en vrouw. cue_ reageert enthousiast. 1+1=2
Ik sta overal voor open.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij zegt te daten met een man en vrouw. cue_ reageert enthousiast. 1+1=2
Hey BoLquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef BeamofLight het volgende:
Ik wil ook gepost hebben in het knipoog-topic
Mooi, lekker van genieten, wie weet wel een match for lifequote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed onderwerp aangesneden wel. Ik zag dat het principe van untermenschen al langs was gekomen.
In ander nieuws, en in de categorie "waarom doe ik dit soort shit?", ik ga toch met 'm daten. Hij wekt interesse.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed onderwerp aangesneden wel. Ik zag dat het principe van untermenschen al langs was gekomen.
In ander nieuws, en in de categorie "waarom doe ik dit soort shit?", ik ga toch met 'm daten. Hij wekt interesse.
Pfff wat kan nou leuker worden dan dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alleen zaterdag al iets staanAndere datum doen?
Daarom, wellicht is het verder een hele goeie knul.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Of een psychopaat. Dat zijn wel een beetje de twee opties he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, wellicht is het verder een hele goeie knul.
Een hele goeie psychopaat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Of een psychopaat. Dat zijn wel een beetje de twee opties he?
Er wordt vanavond nog een paar keer gescoord?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef MissGump het volgende:
Nederland heeft gewonnen en mijn date komt zo!
Had die horoscoop het toch goed toen ie mij vandaag een magische dag beloofde
Vast wel door spanje of chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er wordt vanavond nog een paar keer gescoord?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:10 schreef Weissman het volgende:
Goed bezig, habitue!
Leuk! Wat gaan jullie doen?
Ben je al langer bi-cuerious?
Gaat vast leuk worden, zo'n mini-meet. Doen jullie nog een verslag ervan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb alleen zaterdag al iets staanAndere datum doen?
Neuh, ik ben gewoon een aparte. Heb ik op WA ook. Soms even tussendoor wat beantwoorden en dat ik dan zo handig ben het in twee berichten te doen waardoor de ander er weer tussendoor zit en je langer zit te ouwehoeren dan eigenlijk je bedoeling was.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit je nu te klagen dat vrouwen zó graag met je willen praten dat ze er speciaal hun iPadje voor aanslingeren?
Ben je er ook zo één die aan blinden uitlegt dat een regenboog maar een saai en overhyped fenomeen is?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kijken ze gewoon iedere twee minuten op hun telefoon in de hoop eindelijk een berichtje te hebben gekregen van Die Ene, De Ware. En als dan dat verlossende pingeltje door de kamer galmt (want je telefoon staat op z'n hardst, anders mis je het alsnog), wíl je wel hard to get spelen, echt. Je wil niet dat hij het idee krijgt dat je zo in mijn kruis zou springen, als het hij het vraagt. Maar stiekem, stiekem weet je dat dat exact is wat je wil, en is terughoudendheid geen optie meer. Je moet antwoorden, je moet reageren. Snel, nu hij er nog is!
En dan gaat hij offline..
*pakt reep chocola*
Ik wilde het niet zeggen omdat ik - zoals jullie allemaal weten - van nature een nogal bescheiden mens ben, maar dit dekt de lading waarschijnlijk wel. Net lang genoeg met iemand gekletst om foto's te onthullen btw. Drie waren er okay, op de laatste leek ze op een soort matroos met haar kortgewiekte kapsel. Ik hoopte nog zo dat het een oude was, maar nee. De meest recente die ze had uiteraard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien kijken ze gewoon iedere twee minuten op hun telefoon in de hoop eindelijk een berichtje te hebben gekregen van Die Ene, De Ware. En als dan dat verlossende pingeltje door de kamer galmt (want je telefoon staat op z'n hardst, anders mis je het alsnog), wíl je wel hard to get spelen, echt. Je wil niet dat hij het idee krijgt dat je zo in mijn kruis zou springen, als het hij het vraagt. Maar stiekem, stiekem weet je dat dat exact is wat je wil, en is terughoudendheid geen optie meer. Je moet antwoorden, je moet reageren. Snel, nu hij er nog is!
En dan gaat hij offline..
*pakt reep chocola*
Maar dan wel door middel van een bekwaam waxmeisje. Ik heb scheren weer eens een poging gegeven en mijn god, het ziet eruit en voelt alsof ik een bak vol giftige babyspinnen leeg heb gegooid over m'n foef.quote:
Sorry, ik bedoel boven. Hell, heb momenteel boven nog minder dan onder...quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar dan wel door middel van een bekwaam waxmeisje. Ik heb scheren weer eens een poging gegeven en mijn god, het ziet eruit en voelt alsof ik een bak vol giftige babyspinnen leeg heb gegooid over m'n foef.
God, je hebt toch niet zo'n ingewikkelde comboverconstructie he? Geef het op en scheer het kaal, als het zo ver komt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel boven. Hell, heb momenteel boven nog minder dan onder...
ik date niet meer. Let it grow!. (100% dat ik spijt ga krijgen binnenkort. Denk ik aan jou x)quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, je hebt toch niet zo'n ingewikkelde comboverconstructie he? Geef het op en scheer het kaal, als het zo ver komt.
Wat zijn de plannen of gaat hij met iets leuks op de proppen komen ? Go aspies.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Vanavond dus date met m'n Aspie (en als men niet weet wat dat is moeten ze Mary and Max kijken en zich schamen dat ze dat niet eerder hebben gedaan). Ik ben benieuwd.
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen of gaat hij met iets leuks op de proppen komen ? Go aspies.
Veel plezier. Altijd leuk, intelligente mannen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iets drinken, lekker low-key houden. Misschien trouwen en baby's krijgen.
Heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel plezier. Altijd leuk, intelligente mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |