Echt?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan was het een instant sopfeest geweest
Of dat ze het afgekapt heeft omdat ze nu aan het nasoppen is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar spijt achteraf dat je het toch gegaan bent?
Die dan ook achter je aan blijft lopen omdat hij/zij ook verliefd is. Handig ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef LesMiserables het volgende:
Je moet ook altijd een nummertje achter de hand hebben om het even af te maken in het geval van de klassieke 'nasop'.
Wowquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafel. Daar kan je mij nou gek mee krijgen
. En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.
. Toen heb ik de mogelijkheid om te zoenen ook redelijk onderuit gehaald, dus het bleef bij 3 zoenen. Heb al wel een berichtje ja. Hij had het erg naar z'n zin. Ik op zich ook wel, maar een vervolg hoeft dus niet
.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:14 schreef LesMiserables het volgende:
Je moet ook altijd een nummertje achter de hand hebben om het even af te maken in het geval van de klassieke 'nasop'.
Ja en nee. Ja, omdat ik me altijd onnodig schuldig voel na een afwijzing, en in dit geval een beetje extra vanwege de Asperger. Hij was vooraf al erg direct over seks, dus ik had het misschien aan moeten zien komen. Aan de andere kant heb ik het een eerlijke kans gegeven, was het een erg knappe jongen met een gigantisch stel hersenen en heeft m'n ego een boost gehad. Ofzo. Dunnoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar spijt achteraf dat je het toch gegaan bent?
dus het lag aan die vraag? Ik dacht dat ik niet goed was met het handenspelquote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Met elkaars handjes gespeeld op zijn initiatief, jeweetwel, zo over de tafel. Daar kan je mij nou gek mee krijgen
. En toen vroeg hij met welke vinger ik me straks ging vingeren en was het klaar.
. Toen heb ik de mogelijkheid om te zoenen ook redelijk onderuit gehaald, dus het bleef bij 3 zoenen. Heb al wel een berichtje ja. Hij had het erg naar z'n zin. Ik op zich ook wel, maar een vervolg hoeft dus niet
.
Je zou denken dat hij zich schaamt om dat soort dingen te vragen omdat iedereen kan meeluisteren en hij zich daar heel erg bewust van is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Niet om het een of ander, maar even aangeven dat je van dergelijke opmerkingen midden in een kroeg niet gediend bent hoeft jou toch niet zo'n moeite te kosten, hm?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja. Nou. Ehm. Als ik geen "nee" had gezegd....
Janee. Was wel leuk, we hebben gewoon wat gedronken. Hij zag er verdomd goed uit, beter dan op z'n foto's: een redelijk unicum. Érg intelligent ook, zoals verwacht, maar wat blijkt; er is ook zoiets als te veel eerlijkheid en directheid. Na de zoveelste "lekkere tieten heb je, is je kut ook zo lekker?" midden in een kroeg was ik er klaar mee... Grapjes maken was er ook niet echt bij omdat het speelse niet overkomt, en hoewel het niet slecht zou zijn als ik mijn sarcasme wat zou minderen, zal ik dat nooit helemaal uit kunnen zetten en dat wil ik ook helemaal niet. Jammer, maar helaas. Heb de boot afgehouden, ondanks de groene ogen en donkere krullen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:56 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij zich schaamt om dat soort dingen te vragen omdat iedereen kan meeluisteren en hij zich daar heel erg bewust van is.
Ben je joods?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
dus het lag aan die vraag? Ik dacht dat ik niet goed was met het handenspel
Dat heb ik natuurlijk wel gezegd, Godshandje.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar even aangeven dat je van dergelijke opmerkingen midden in een kroeg niet gediend bent hoeft jou toch niet zo'n moeite te kosten, hm?
Zo'n persoon heeft een vervangende frontaalschors nodig, en dat ben jij dan in deze
Eet een piemel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hey c_c, geef mij het nummer van die gast eens
Donkere krullen, groene ogen en heel open over seks.. Klinkt als een ideale man
Ok.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat heb ik natuurlijk wel gezegd, Godshandje.
Vinger je met links zeker?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Er is een verschil tussen open en obsceen. Ik ben bepaald niet preuts.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:31 schreef leolinedance het volgende:
Op 1e date een tedere zoenpartij praktisch in de slaapkamer. Daaropvolgend een 'Je moet toch echt naar huis helaas'.
Oke, ik naar huis. Half uur later: 'heb er wel spijt van dat ik je naar huis gestuurd heb'
vrouwen...
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook welquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen open en obsceen. Ik ben bepaald niet preuts.
Echt?!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook wel
Toch vind ik het een interessante man.
Damn touché, hier sla je de spijker op zijn of haar kop.. volgens mij was het gewoon een testquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.
Neu ik ben het hier wel mee eens. Lichaamstaal zegt genoeg. Al denk ik dat veel mannen dat niet lezen, dus die kunnen dan misschien beter op haar woorden afgaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:40 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet verkeerd valt maar als je het een beetje goed doet ga je dus niet maar huis als ze dat zegt. Als ze dat echt wilt dan merk je dat wel in daden, woorden zeggen in dit geval niet zo veel.
Pinkdwarf valt op auti'squote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:41 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Weet ik. En ik snap jouw bezwaren ook wel
Toch vind ik het een interessante man.
Nee, maar Aspergers vind ik wel reuze interessant. Ken er veel en vaak zijn ze enorm intelligent en als je weet hoe of wat, dan kan je daar prima mee omgaan. Althans, ik wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Pinkdwarf valt op auti's
Pinkdwarf valt op auti's
Lalalalala
Inderdaad, want verder weet je zo goed als niks over hem (haar en oogkleur en dat CC hem tof vond)quote:
Maar ze zijn geen relatie materiaal dus?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef Pinkdwarf het volgende:
dan kan je daar prima mee omgaan. Althans, ik wel.
Misschien zijn zij en c_c bff's?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, want verder weet je zo goed als niks over hem (haar en oogkleur en dat CC hem tof vond)
Echt een beetje apart dat je daar dan meteen enthousiast van word
Geen idee. Zou niet weten waarom niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn geen relatie materiaal dus?
Pinkdwarf date normaal geen mensen: enkel chimpansees en autisten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar geen van je kennissen / vrienden waren interessant genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |