Je kent de verhalen over een uitzondering en regels? Dit was de uitzondering, ondanks dat er gezoend is. Het had misschien gekund, maar de dame in kwestie was duidelijk niet over haar ex heen. Wie weet de volgende fok-date.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties, dus je gaat me nu vast niet zeggen dat het bij een leuk avondje met een goed gesprek en handjeschudden bij afloop is gebleven denk ik.
Toch?
Geestelijke bloedarmoede, zo'n smiley. Jij kunt beter dan dat dacht ik.quote:
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, busted. En ik dacht mijn profiel nog zo goed herschreven te hebben om onvindbaar te zijn voor de 'fok babes'.
Niet zo onzeker C_C. Je weet best dat jij mijn favoriet bent. Maar ik wil de andere dames niet overstuur maken. Hou het dus voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?.
Post dan picsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?.
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:13 schreef yats het volgende:
. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.
Jij ging toch ook met 'm daten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?
Wat moet ik me bij geestelijke bloedarmoede voorstellen dokter?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geestelijke bloedarmoede, zo'n smiley. Jij kunt beter dan dat dacht ik.
Liever minder leuke dates?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op enorm leuke dates
M'n broek zat al op de enkelsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stop met klikken, begin te rukken. CUZ IT AIN'T GON' HAPPEN
Ik ga 'm niet voor je uitleggen, knul.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij geestelijke bloedarmoede voorstellen dokter?
Jammer. KLOPT NAMELIJK GEEN KUT VAN.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet voor je uitleggen, knul.
Wats gebeurd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou, de ex-assistente op het werk wordt het 'm niet... Als ze al niet eens twee weken kan wachten.
jij begon eroverquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:21 schreef Silenus het volgende:
Die zogenaamde 'zeer professionele' fotografen die zich vooral richten op de wat onzekere medemens in de hoop zo er een wipje uit te kunnen halen.![]()
Mijn whatsappgesprek van zojuist was ook een succes.
Zij: Murning
Ik: Goedemorgen!
Zij: Lekker geslapen?
Ik: Zeker! Jij nog bij je neefje?
Zij: Ja
Ik ben geheel op de hoogte van alle tekenfilmpjes, heb in de zandbak gespeeld, heb tikkertje gedaan en gevoetbald
En nu probeer ik hem wijs te maken dat kettingen voor meisjes zijn
*stuurt foto van kind met ketting om(
Ik: Hij is een PIMP
Zij: en haarbanden ook
*stuurt foto van kind met haarbanden*
Ik: Is dit het moment waarop een onbekende vrouw mij gaat vermaken met foto's van een baby die ik evenmin ken? Ik pak even koffie!
Zij: Sorry he
Ik zal je vooral niet laten zien wat mij blij maakt! Geniet van je koffie
~the end~
Ja, maar het was eigenlijk ook maar een vraag waarbij ik natuurlijk niet bedoelde dat ze daar over door moest gaan zemelen. Maar touche, ik ga hier zelf niet helemaal vrijuit.quote:
Nee, ik heb hier ook weleens gepost over een blind date die vrienden van me geregeld hadden en waarbij er van beide kanten totaal geen klik was. Jammer maar helaas zo'n date, al verpest dat mijn avond niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?
C_C, wat doe je nu?quote:
Ze kan niet twee weken op jou wachten. Chapeau, je hebt indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou, de ex-assistente op het werk wordt het 'm niet... Als ze al niet eens twee weken kan wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |