Bagatilaseer en leefd, really? En ja, ik ook, maar daar ging het me ook niet om.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is nog goed leesbaar. Ik heb toch wel veel en veel erger gezien.
Bij 'theetje' denk ik aan een persoon, niet aan het drankje. Maar dat zal vast die Arnhemse achtergrond zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.
Ruilen? De laatste keer dat ik op okcupid keek had ik twee rammelende eierstokken, een Afrikaanse die graag een verblijfsvergunning wilde en een Duitse die qua eerste indruk best ok was, totdat ze over haar hobby's (o.a. zelfkastijding) begon.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor de dagelijkse OKCupid-inbox-check.
- Een LARPer die aangeeft het jammer te vinden dat het als raar wordt gezien dat hij het dagelijkse leven gekleed als ridder zou willen doorbrengen.
- Een jongen met een profielfoto waar hij samen met zijn moeder op staat, "want zij is de belangrijkste persoon in zijn leven"..
- een Spanjaard en een Turk die allebei toevalligerwijs binnenkort in Nederland zijn en graag door "a beauty with your hips" rondgeleid zouden willen worden.
Hmpf.
Same story here bro.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
In ander nieuws en in het kader van fout; ik zou zo'n 100 jaar geleden toch een gtst-date hebben? Ging toen niet door uiteindelijk omdat dat hele krullenbol verhaal tussendoor kwam. Lijkt weer op de agenda te staan.
(jaja, de schaamte voorbij, ik weet het)
Is het ongepast als ik nu grappen over een stalen ros en een stal maak?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yats wil samen riddertje spelen, denk ik.
[insert lans-grap]
Ik heb liever een 'mama-meisje' dan een meisje dat snel mama wil worden.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
- Een LARPer die aangeeft het jammer te vinden dat het als raar wordt gezien dat hij het dagelijkse leven gekleed als ridder zou willen doorbrengen.
- Een jongen met een profielfoto waar hij samen met zijn moeder op staat, "want zij is de belangrijkste persoon in zijn leven"..
- een Spanjaard en een Turk die allebei toevalligerwijs binnenkort in Nederland zijn en graag door "a beauty with your hips" rondgeleid zouden willen worden.
Hmpf.
Kun je iig niet zeuren dat je geen aandacht krijgtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpf.
Gew jezelf blijven.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:33 schreef rkd het volgende:
Hey, hier een nieuweling op dating gebied. Iemand nog tips. Ik zit momenteel op paid, badoo en tinder. Maar daar komt allemaal niet veel bijzonders uit.
Ik kan wel wat hulp gebruiken
Thanx! Heb ik even wat te lezen hahahaquote:Op zaterdag 21 juni 2014 19:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dag rkd. We hebben speciaal voor jou 467 delen vol aan tips gesorteerd. Als je hier klikt staat het allemaal netjes op een rijtje voor optimaal gebruiksgemak. Sowieso.
Ik bedoelde meer dat ik niet van een forum an sich zou daten, Fok of iets anders. Krijg je toch weer dat hele clique ding lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Niet om nu ineens een lans te willen breken voor foksters, maar enkele van mijn tofste dates evah kwamen hier vandaan. Ja, je treft weleens een labielo, maar dat is op een reguliere datingsite niet anders. Voorkennis heerst de pan uit en dat mis je daar dan weer.
quote:
Krijg je daar een reactie op?quote:
Haha, naja het klonk alsof je alleen maar even in OKC inlogde om te kijken of je nog berichtjes had gekregen, je kijkt of het wat is en dan weer doorgaat zonder zelf echt erop te zoeken ofzo.quote:
Neh, het klinkt meer uit de hoogte dan ik ben. Ik reageer ook op de enigszins normale berichten, hoor, maar je krijgt zó veel poep in je inbox dat het bijna een sociaal experiment wordt.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Haha, naja het klonk alsof je alleen maar even in OKC inlogde om te kijken of je nog berichtjes had gekregen, je kijkt of het wat is en dan weer doorgaat zonder zelf echt erop te zoeken ofzo.
Ik denk dat dat geld voor elke vrouw op zowat elke datingsite.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:34 schreef LesMiserables het volgende:
Daar ben ik het mee eens, het leven van een vrouw op OKC is niet altijd een pretje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |