jij begon eroverquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:21 schreef Silenus het volgende:
Die zogenaamde 'zeer professionele' fotografen die zich vooral richten op de wat onzekere medemens in de hoop zo er een wipje uit te kunnen halen.![]()
Mijn whatsappgesprek van zojuist was ook een succes.
Zij: Murning
Ik: Goedemorgen!
Zij: Lekker geslapen?
Ik: Zeker! Jij nog bij je neefje?
Zij: Ja
Ik ben geheel op de hoogte van alle tekenfilmpjes, heb in de zandbak gespeeld, heb tikkertje gedaan en gevoetbald
En nu probeer ik hem wijs te maken dat kettingen voor meisjes zijn
*stuurt foto van kind met ketting om(
Ik: Hij is een PIMP
Zij: en haarbanden ook
*stuurt foto van kind met haarbanden*
Ik: Is dit het moment waarop een onbekende vrouw mij gaat vermaken met foto's van een baby die ik evenmin ken? Ik pak even koffie!
Zij: Sorry he
Ik zal je vooral niet laten zien wat mij blij maakt! Geniet van je koffie
~the end~
Ja, maar het was eigenlijk ook maar een vraag waarbij ik natuurlijk niet bedoelde dat ze daar over door moest gaan zemelen. Maar touche, ik ga hier zelf niet helemaal vrijuit.quote:
Nee, ik heb hier ook weleens gepost over een blind date die vrienden van me geregeld hadden en waarbij er van beide kanten totaal geen klik was. Jammer maar helaas zo'n date, al verpest dat mijn avond niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?
C_C, wat doe je nu?quote:
Ze kan niet twee weken op jou wachten. Chapeau, je hebt indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou, de ex-assistente op het werk wordt het 'm niet... Als ze al niet eens twee weken kan wachten.
Gewoon snel zelf kindjes met haar maken dan vind je die fotos opeens heel leukquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, maar het was eigenlijk ook maar een vraag waarbij ik natuurlijk niet bedoelde dat ze daar over door moest gaan zemelen. Maar touche, ik ga hier zelf niet helemaal vrijuit.
Oeh, bits deze.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:49 schreef yats het volgende:
Ze kan niet twee weken op jou wachten. Chapeau, je hebt indruk gemaakt.
Gelukkig kan ik in zulke gevallen ook foto's van neefjes delen. Leuk voor een dagje. Daarna ben ik meestal geslooptquote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:54 schreef MissGump het volgende:
[..]
Gewoon snel zelf kindjes met haar maken dan vind je die fotos opeens heel leuk
ha die had ik ook! Ik was bijna even gaan babbelen. Ik vind dat soort maffe dingen altijd wel boeiend. Wat denken ze te bereiken?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 11:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Sounds legit, ik ga hem wel even contacteren.
niet iedereen is zo uitgebreid als jijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:48 schreef Silenus het volgende:
Ok, bedankt voor de heldere omschrijving van deze anekdote.
Die heb ik nog niet meegemaakt. Wel een keer op een eerste date voor de etalage van een trouwjurken zaak gestaan. Gaf ook een goed idee van intentiesquote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
Gew op eerste date "toevallig" langs de Prenatal lopen
quote:Eigenlijk beiden wat die onderburen betreft. Gelukkig zijn ze uitgeklust maar het is een studerend stelletje van het mbo nivo wat qua ritme omgekeerd aan een werkend iemand leefd. En vooral lak aan de rest heeft
Aha...een papa dus. Ik net even badkamer schoongemaakt...dat is mijn hel. Verder nog wat schoonmaken want ik krijg hier onderhuurders in. En vanmiddag even theetje met vriendin
vandaag om 11:33
Rianne is online
Mbo niveau is nogal aanmatigend in deze. Zegt niet zoveel over iemands intelligentie, dat mag je van me aannemen. Maar feitelijk zijn het tokkies en zit de crux 'm daar dus in. Tricky inderdaad. Ik woonde ooit naast een soort junkiehol. De politie kwam daar vaker dan bij een donutshop.
sorry, ik bagatilaseer een beetje...maar je snapt wel op welk volk ik doel
roken, blowen, zuipen, harde hakketerror muziek en schijt aan buren
Het is ''bagatelliseer''. En leeft met een t. Als we het dan over MBO gaan hebben.
ja mijn nederlands is niet mijn sterkste kant, daar kom ik openlijk voor uit
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.quote:
Ik vind eigenlijk dat je raar reageert. Dat toontjequote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.
Dit is nog goed leesbaar. Ik heb toch wel veel en veel erger gezien.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik vereenzelvig me dan ook niet met de meeste users hierEn ik vind het prima als iemand een ander de maat neemt qua opleiding, maar als je vervolgens zulk oogbalkanker verwekkend grammaticaal drama gaat maken, tja.
Bagatilaseer en leefd, really? En ja, ik ook, maar daar ging het me ook niet om.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is nog goed leesbaar. Ik heb toch wel veel en veel erger gezien.
Bij 'theetje' denk ik aan een persoon, niet aan het drankje. Maar dat zal vast die Arnhemse achtergrond zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Theetje'' is dan wel weer extreem. Bijna net zo erg als mensen die thee als thé schrijven, om wat voor dubieuze reden ook.
Ruilen? De laatste keer dat ik op okcupid keek had ik twee rammelende eierstokken, een Afrikaanse die graag een verblijfsvergunning wilde en een Duitse die qua eerste indruk best ok was, totdat ze over haar hobby's (o.a. zelfkastijding) begon.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijd voor de dagelijkse OKCupid-inbox-check.
- Een LARPer die aangeeft het jammer te vinden dat het als raar wordt gezien dat hij het dagelijkse leven gekleed als ridder zou willen doorbrengen.
- Een jongen met een profielfoto waar hij samen met zijn moeder op staat, "want zij is de belangrijkste persoon in zijn leven"..
- een Spanjaard en een Turk die allebei toevalligerwijs binnenkort in Nederland zijn en graag door "a beauty with your hips" rondgeleid zouden willen worden.
Hmpf.
Same story here bro.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
In ander nieuws en in het kader van fout; ik zou zo'n 100 jaar geleden toch een gtst-date hebben? Ging toen niet door uiteindelijk omdat dat hele krullenbol verhaal tussendoor kwam. Lijkt weer op de agenda te staan.
(jaja, de schaamte voorbij, ik weet het)
Is het ongepast als ik nu grappen over een stalen ros en een stal maak?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yats wil samen riddertje spelen, denk ik.
[insert lans-grap]
Ik heb liever een 'mama-meisje' dan een meisje dat snel mama wil worden.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
- Een LARPer die aangeeft het jammer te vinden dat het als raar wordt gezien dat hij het dagelijkse leven gekleed als ridder zou willen doorbrengen.
- Een jongen met een profielfoto waar hij samen met zijn moeder op staat, "want zij is de belangrijkste persoon in zijn leven"..
- een Spanjaard en een Turk die allebei toevalligerwijs binnenkort in Nederland zijn en graag door "a beauty with your hips" rondgeleid zouden willen worden.
Hmpf.
Kun je iig niet zeuren dat je geen aandacht krijgtquote:Op zaterdag 21 juni 2014 13:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmpf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |