Is dit een uitnodiging tot daten of om Cluedo te spelen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
.... Wat?
Originele openingszinnen.
Ik heb geen flauw idee, het is het eerste berichtje wat ik van de beste man krijg. Blijkbaar kreeg hij niet genoeg reactie op "Hoi, [insert compliment]".quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging tot daten of om Cluedo te spelen?
Wat een sukkel. Gebruikt de Canadian hookup guide voor sms-jes. Er staat toch duidelijk 'voor emails'. *bookmarked*quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, het is het eerste berichtje wat ik van de beste man krijg. Blijkbaar kreeg hij niet genoeg reactie op "Hoi, [insert compliment]".
Tja, niet iedereen valt meteen op qua looks. Maar het komt erg gekunsteld over en ik betwijfel of dit werkt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Mijn godHoe fantasieloos moet je wel niet zijn als je op fucking tinder je openingszin van een of andere gare pua site moet halen.
op tinder heb je elkaar al geliked qua looks.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen valt meteen op qua looks. Maar het komt erg gekunsteld over en ik betwijfel of dit werkt.
Nee was een berichtje op OKCupid.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Gebruikt de Canadian hookup guide voor sms-jes. Er staat toch duidelijk 'voor emails'. *bookmarked*
Dus..
Agreed, alleen is het ongetwijfeld niet de enige match van C_C. Dan moet je qua openingszin vaak al met iets opvallends komen. Maar dit is inderdaad niet de goede manier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
op tinder heb je elkaar al geliked qua looks.
Het ziet eruit alsof het gecopy-paste is van een of andere blogger die in zn vrije tijd excel-sheetjes bijhoudt.
Ik haak juist heel, heel erg af op die 'originele' shit. Gewoon "Hoi, [lief compliment]", of iets wat inhaakt op wat op de foto's staat, of een gezamelijke opvallende interesse. En als dat niet werkt, dan is het lullig, maar dan is Tinder niet de plek om het te zoeken, blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed, alleen is het ongetwijfeld niet de enige match van C_C. Dan moet je qua openingszin vaak al met iets opvallends komen. Maar dit is inderdaad niet de goede manier.
Ik heb Windows Phone, apps die mijn leven makkelijker maken bestaan niet. Herkenning was dus onmogelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee was een berichtje op OKCupid.
Niet om nu ineens een lans te willen breken voor foksters, maar enkele van mijn tofste dates evah kwamen hier vandaan. Ja, je treft weleens een labielo, maar dat is op een reguliere datingsite niet anders. Voorkennis heerst de pan uit en dat mis je daar dan weer.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik de berichten heb gelezen valt het ook wel mee toch ? Maar een paar stelletjes/daters hier met elkaar. Zou het ook zeker niet zo snel doen iemand van een forum als Fok daten, kan alleen maar misgaan volgens mij.
Slechts vijf maar? N00b. Het is hier één groot Sodom en Gomorrah.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:14 schreef yats het volgende:
Ik weet van vijf fokkers hier dat ze elkaar aangeduwd hebben. Ondanks dat ze het niet gepost hebben.
DeePee post hier niet meerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waar zijn Phoebe en Ook_gek eigenlijk.. hebben ze elkaar eindelijk gevonden?
Met een kandelaar. In de kelder.quote:
Dat geloof ik zo. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Niet om nu ineens een lans te willen breken voor foksters, maar enkele van mijn tofste dates evah kwamen hier vandaan. Ja, je treft weleens een labielo, maar dat is op een reguliere datingsite niet anders. Voorkennis heerst de pan uit en dat mis je daar dan weer.
Verderop in z'n profiel komen de woorden "dungeons and dragons" voor, en "have been single for quite a while now".quote:Q: On a typical Friday night I am...
A: Mostly at my moms home
Shit, busted. En ik dacht mijn profiel nog zo goed herschreven te hebben om onvindbaar te zijn voor de 'fok babes'.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verderop in z'n profiel komen de woorden "dungeons and dragons" voor, en "have been single for quite a while now".
Nerds.
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties, dus je gaat me nu vast niet zeggen dat het bij een leuk avondje met een goed gesprek en handjeschudden bij afloop is gebleven denk ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.
En ja, ik weet het 'maar' van vijf mensen 100% zeker. Maar ik ben dan ook niet echt 'incrowd' he?
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties
Je kent de verhalen over een uitzondering en regels? Dit was de uitzondering, ondanks dat er gezoend is. Het had misschien gekund, maar de dame in kwestie was duidelijk niet over haar ex heen. Wie weet de volgende fok-date.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Negen van de tien fok-dates eindigen in een neukpartij van epische proporties, dus je gaat me nu vast niet zeggen dat het bij een leuk avondje met een goed gesprek en handjeschudden bij afloop is gebleven denk ik.
Toch?
Geestelijke bloedarmoede, zo'n smiley. Jij kunt beter dan dat dacht ik.quote:
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Shit, busted. En ik dacht mijn profiel nog zo goed herschreven te hebben om onvindbaar te zijn voor de 'fok babes'.
Niet zo onzeker C_C. Je weet best dat jij mijn favoriet bent. Maar ik wil de andere dames niet overstuur maken. Hou het dus voor jezelf.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?.
Post dan picsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat 'fok babes' tussen aanhalingstekens? Ben ik geen echte fok babe dan? Tel ik niet? JE VINDT ME LELIJK HÈ?.
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:13 schreef yats het volgende:
. Ik heb er maar met 1 gedate, en ook dat was een enorm leuke date.
Jij ging toch ook met 'm daten?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar al jouw dates waren toch leuk.. ongeacht met wie het was?
Wat moet ik me bij geestelijke bloedarmoede voorstellen dokter?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geestelijke bloedarmoede, zo'n smiley. Jij kunt beter dan dat dacht ik.
Liever minder leuke dates?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op enorm leuke dates
M'n broek zat al op de enkelsquote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stop met klikken, begin te rukken. CUZ IT AIN'T GON' HAPPEN
Ik ga 'm niet voor je uitleggen, knul.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij geestelijke bloedarmoede voorstellen dokter?
Jammer. KLOPT NAMELIJK GEEN KUT VAN.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 09:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet voor je uitleggen, knul.
Wats gebeurd?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 07:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Nou, de ex-assistente op het werk wordt het 'm niet... Als ze al niet eens twee weken kan wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |