Bedoel je deze?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef Trollscience het volgende:
wat is die 'suburbs'-film van arcade fire kut trouwens
Voetbal > Muziek?quote:Op zondag 15 juni 2014 18:58 schreef Kerftminister het volgende:
Muziek komt hier ff op de tweede plaats in deze met sport overladen tijden.
WK Voetbal, NBA Finals, UFC etc.
Time fliesquote:Op zondag 15 juni 2014 18:14 schreef cafca het volgende:
Deze TT is al geweest:
MUZ / Lift Your Indie Fists (Indie Central V)
Edit: ik bedenk me ineens dat dat alweer bijna 10 jaar geleden is!
die vind ik leuk, dat zijn scenes van de film. Maar de film zelf, 'scenes from the suburbs', is erg matig. Vond alleen de korte dialoog van Win als politieagent met de hoofdpersoon wel leuk.quote:
Alleen tijdens het WK en wedstrijden van Feyenoord, voor de rest volg ik het amper.quote:
Zelfs bij het WK val ik soms in slaap.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Alleen tijdens het WK en wedstrijden van Feyenoord, voor de rest volg ik het amper.
Hmm, ik ken de hele film niet eens, zet 'm op m'n lijstje.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die vind ik leuk, dat zijn scenes van de film. Maar de film zelf, 'scenes from the suburbs', is erg matig. Vond alleen de korte dialoog van Win als politieagent met de hoofdpersoon wel leuk.
Vind je het gewoon saai? Of ligt dat aan de tijden dat de wedstrijden zijn? Ik denk dat er weinig nederlanders naar bijvoorbeeld Ivoorkust - Japan hebben gekeken vannacht om 3u.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:49 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Zelfs bij het WK val ik soms in slaap.
Niet kijken een optie?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ja, nou, vrijdag viel ik niet in slaap omdat er veel gebeurde. Maar ik kan me nog herinneren van het EK dat ik zo ontzettend vaak in slaap ben gevallen (ik kijk alleen als Nederland speelt).
Volgens mij sinds eind vorige week pasquote:Op zondag 15 juni 2014 20:51 schreef kciR het volgende:
Wow, ik zit nu pas voor het eerst in een flinke tijd op mn laptop op fok. Zie dat alle usernamen oranje zijn (is vast al een tijd).
Dat is even gek..
hier alvast een gif-setjequote:Op zondag 15 juni 2014 19:57 schreef neohu het volgende:
[..]
Hmm, ik ken de hele film niet eens, zet 'm op m'n lijstje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2014 22:14:45 ]
Tennisquote:Op zondag 15 juni 2014 20:00 schreef Norrage het volgende:
Voetbal
Maar vrijdag was het leukDe wedstrijden van Nederland (en Belgie) zal ik wel kijken, de rest...nee. Zeker als straks Wimbledon
![]()
![]()
begint.
Als je vrijdag al vond dat er niet veel gebeurde kan je beter sowieso geen voetbal kijken meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ja, nou, vrijdag viel ik niet in slaap omdat er veel gebeurde. Maar ik kan me nog herinneren van het EK dat ik zo ontzettend vaak in slaap ben gevallen (ik kijk alleen als Nederland speelt).
Allebei echt verschrikkelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 08:37 schreef ranja het volgende:
Tja, waarom zou Beyonce wel en Mariah Carey niet kunnen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Allebei echt verschrikkelijk![]()
Ik wordt echt moe van die drukke pasjes van Beyoncé altijd![]()
en die vocale acrobatiek![]()
van ooo-woo-hoo WEEE-HEE-HEEEE! wordt een nummer niet beter
En Mariah met haar irritante stem die steeds wisselt tussen zeikerig zuchten en harde uithalenbrr
en dan steeds dat handje erbij alsof ze een denkbeeldige grote kat aan het aaien is
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik kan nu denk ik niet meer naar idols etc kijken zonder denkbeeldige grote katten te zien
Jaquote:
Tjaquote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Allebei echt verschrikkelijk![]()
Ik wordt echt moe van die drukke pasjes van Beyoncé altijd![]()
en die vocale acrobatiek![]()
van ooo-woo-hoo WEEE-HEE-HEEEE! wordt een nummer niet beter
En Mariah met haar irritante stem die steeds wisselt tussen zeikerig zuchten en harde uithalenbrr
en dan steeds dat handje erbij alsof ze een denkbeeldige grote kat aan het aaien is
Heb van dr oudere werk nog bijna niks gehad. :pquote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Gehenna het volgende:
Ben nu naar DE hipsterteef St. Vincent aan het luisteren
Kende eigenlijk alleen haar debuut hiervoor, maar die klonk nogal weinig uitgewerkt qua ideeën. Maar deze nieuwe barst er juist weer vanNiet iets wat ik heel vaak ga luisteren denk ik, maar toch is wel duidelijk te horen dat ze gegroeid is
De eerste vier nummers van Strange Mercyquote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb van dr oudere werk nog bijna niks gehad. :p
Meningen over die albums verschillen wel enorm overigens per persoon.
Oh, wat klinkt dit ontzettend goed.quote:
Zo bedacht die muziek/stijl, en daarom onluisterbaar voor mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:34 schreef Gehenna het volgende:
Net de nieuwe Lana Del Ray geluisterd, ergens issie vreselijk, maar toch ook wel weer erg aandoenlijkIk hou het voor nu wel op 'aardig tof'
Ja dat ligt er helaas wel dik op inderdaad..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:55 schreef On het volgende:
[..]
Zo bedacht die muziek/stijl, en daarom onluisterbaar voor mij.
Spoonquote:
Dat hele album.quote:
Gek genoeg stelt Brazilie niet al te veel voor. Tactisch is het niet al te best en dan hebben ze het moeilijk tegen gemiddelde ploegen als Kroatie en Mexico. Die gaan dus echt geen wereldkampioen worden zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:43 schreef DO2 het volgende:
Zeer hoog tempo. Beide teams aanvallend. Mexico doet niet onder voor Brazilie. Leuk.
Met Van Gaal zou Brazilie kampioen worden. Nu is het niet meer dan een lichte upgrade van Ivoorkust.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:48 schreef DO2 het volgende:
Tactisch is het niet al te best, nee. Maar het levert wel leuke wedstrijden op.
Ze hebben wel de twaalfde en dertiende man mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gek genoeg stelt Brazilie niet al te veel voor. Tactisch is het niet al te best en dan hebben ze het moeilijk tegen gemiddelde ploegen als Kroatie en Mexico. Die gaan dus echt geen wereldkampioen worden zo.
Ik vraag me af of die drugsbaronnen ook op Mexico inzettenquote:
Ik zet het ook even in het goede topic daarvoor. Ik neem aan dat we je last.fm mogen gebruiken of iets dergelijks om het te checken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef DO2 het volgende:
Als dit Brazilie kampioen wordt, luister ik een maand lang alleen maar naar Mariah Carey.
Het staat genoteerd.
Akkoord. Maar niet gaan zeuren achteraf he.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:24 schreef DO2 het volgende:
Ik heb geen last.fm. Je zult me op m'n woord moeten geloven.
Dat lijkt me echt geen geen goede ontwikkeling voor YouTubequote:Op woensdag 18 juni 2014 09:24 schreef Bosbeetle het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)abels-blokkeren.html
Inderdaad ik vraag me af hoe succesvol dat gaat worden... we gaan langzaam het tijdperk van spotify en netflix inquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt geen geen goede ontwikkeling voor YouTube![]()
Go Bandcamp!
Daar zitten we al middenin dacht ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad ik vraag me af hoe succesvol dat gaat worden... we gaan langzaam het tijdperk van spotify en netflix in
Daar zit jij al middeninquote:
Nice moet ik even meepakken, aangezien ik begin juli naar een Hip-Hop festival ga waar die ook komt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:35 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Typhoon op de luisterpaal![]()
![]()
Toch een van de beste Nederlandse hiphop albums ooit, die eerste
Norrage wat ben jij een eng illuminati lid Zat gisteren te zoeken op Vanguarda Paulista muziek en kwam toen ook op de RYM-pagina van die band, geheel toevallig en nu post jij dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:54 schreef Norrage het volgende:
Dit is lekker zeg:
Braziliaanse psych-jazz
kut, moet ik die ook nog kopen voordat de Manuel-verzameling compleet isquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef Norrage het volgende:
Ik hoor Andre Manuel op de nieuwe Typhoon![]()
Als dit echt tot een impasse leidt denk ik niet dat de indie labels het winnen. Onderschat niet hoe waardevol YouTube is voor je naamsbekendheid. Als alle grote labels braaf meedoen worden de kleintjes gewoon verdrukt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:01 schreef ranja het volgende:
[..]
of rip youtube
alvast aandelen vimeo gaan kopen?
En ook al geluisterd dan? Het is echt goed. Latin jazz met psychedelica en noise, wowquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nice moet ik even meepakken, aangezien ik begin juli naar een Hip-Hop festival ga waar die ook komt.
Ben al begonnen ermee om er allerlei platen voor te luisteren. Chance the Rapper - Acid Rap nu, die was eerst enorm gehypt, vond ik de eerste keer al niet zo bijzonder, maar is eigenlijk een hele matige plaat eigenlijk. Chance is een hele matige rapper.
[..]
Norrage wat ben jij een eng illuminati lid Zat gisteren te zoeken op Vanguarda Paulista muziek en kwam toen ook op de RYM-pagina van die band, geheel toevallig en nu post jij dit.
Nope, ben nu aan de nieuwe Canibus, gigantische tegenvaller zeg, is net een documentaire die je tijdens de geschiedenisles vroeger keek die je geen drol interesseerde met allemaal van die vocal samples.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
Dat Innercity Ensemble is echt meesterlijk
[..]
En ook al geluisterd dan? Het is echt goed. Latin jazz met psychedelica en noise, wow![]()
Enerzijds omdat ze vinden dat ze te weinig geld krijgen voor de streams in het contract dat ze verplicht worden te tekenen, anderzijds omdat ze vrezen dat de gratis streamingdienst van YouTube zó toegankelijk wordt dat het ook de magere opbrengsten uit Spotify en co. de das om doet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:18 schreef Maxerazzi het volgende:
T, ik ben even te lui om het zelf op te zoeken, en misschien staat het zelfs al in één van de voorgaande artikelen, maar weet jij toevallig ook de reden dat de kleinere labels weigeren het nieuwe contract te tekenen?
Correctie. En tsja P4k. We zweren bij blackpool toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:27 schreef DO2 het volgende:
Norrage! Éen van de beste beste albums ooit krijgt 'maar' een 7.8 op P4K. Niet eens BNM, dus.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef DO2 het volgende:
Dat is die autist, toch? Met die mooie horizontale lijnen.
Wat is die UI van jou?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef DO2 het volgende:
Nederlandse vlag?quote:
Eerst waren het nog verticale lijnen, misschien leest hij mee, volgens mij heeft hij het nu gecorrigeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:45 schreef DO2 het volgende:
Voor zover ik weet is Arn0 onze enige Belg, dus who knows, right?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerst waren het nog verticale lijnen, misschien leest hij mee, volgens mij heeft hij het nu gecorrigeerd.
Misschien is hij stiekem de schrijver/eigenaar van Blackpool?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Arn0 onze enige Belg, dus who knows, right?
Nee, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Arn0 onze enige Belg, dus who knows, right?
Oh, toch wel.quote:
Gewoon Bruno Martins Indiegod. Die is nog niet geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:57 schreef kciR het volgende:
Bruno Martins Indie kan wel als wk waardige TT
Al is het zeker niet de beste speler..
Die Miley Cyrus sample verpeste het voor mij.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef kciR het volgende:
Even een schaamteloze ctrl-c- ctrl-v uit het alt-j topic..
Nieuwe alt-j single. Klinkt erg goed!
Hunger Of The Pine, a song by alt-J on Spotify.
Is dat niet gewoon een ode aan Erica Terpstra? Die linker lijkt er wel een beetje opquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef Gehenna het volgende:
Hehe mijn dorpsgenoten hebben het ook voor elkaar gekregen vandaag: http://www.rtvdrenthe.nl/(...)-erica-op-wk-voetbal
[ afbeelding ]
Ik denk dat je weet dat hij de Zwolse rapper Typhoon bedoeldquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
White Lighter bedoel je of is er alweer een nieuwe Typhoon?
Fuck. Ik dacht echt dat het een keer over indie muziek gingquote:Op woensdag 18 juni 2014 22:25 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik denk dat je weet dat hij de Zwolse rapper Typhoon bedoeld
Sexy. Heel duidelijk Alt-J maar wel totaal nieuw.quote:Op woensdag 18 juni 2014 21:10 schreef kciR het volgende:
Even een schaamteloze ctrl-c- ctrl-v uit het alt-j topic..
Nieuwe alt-j single. Klinkt erg goed!
Hunger Of The Pine, a song by alt-J on Spotify.
SPOILER: Spotify :rOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sexy. Heel duidelijk Alt-J maar wel totaal nieuw.Ik hoor er echt totaal geen Alt-J meer in, om eerlijk te zijn. De karakteristieke diepe sound die ze eerst hadden hoor ik niet meer. Weet nog niet of ik dat jammer vind. Die formule was ook wel uitgewerkt, interessante nieuwe weg die ze inslaanSPOILER: Spotify :rOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Wat is "de karakteristieke diepe sound"? Ik hoor de percussie, vocals, gitaren en synth. Het is precies Alt-J maar dan met een sax.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoor er echt totaal geen Alt-J meer in, om eerlijk te zijn. De karakteristieke diepe sound die ze eerst hadden hoor ik niet meer. Weet nog niet of ik dat jammer vind. Die formule was ook wel uitgewerkt, interessante nieuwe weg die ze inslaan
Dit is echt veel elektronischer, veel bliepjes. . Eerst zaten er veel diepere bassen in, bovendien vind ik het stemgeluid veel anders overkomen hier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is "de karakteristieke diepe sound"? Ik hoor de percussie, vocals, gitaren en synth. Het is precies Alt-J maar dan met een sax.
Das zeker waarquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:06 schreef DO2 het volgende:
Het stemgeluid is er wel op vooruit gegaan.
Julia zingt een beetje raar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:48 schreef Arn0 het volgende:
Wat ik wou posten:
http://musicfeeds.com.au/(...)-death-defying-acts/
Nieuw Angus & Julia Stone nummer
Tussen Licht en Lucht is geniaal, en zie hem over een paar weken live, dus ga hem vanmiddag ergens pompen denk ik.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:50 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Typhoon is precies zo goed als ik had verwacht
Heerlijk.
Geen idee wie het was, maar wat een irritante stem zeg.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:09 schreef Norrage het volgende:
Ik hoor Andre Manuel op de nieuwe Typhoon![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen idee wie het was, maar wat een irritante stem zeg.
Zit nu op track 7 maar wel een geinige plaat hoor.
Daar word ik niet echt toe getriggerd als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga maar eens snel naar meer van Andre luisteren dan!
Het is stiekem ook niet meer zoveel hiphop te noemen. Dit is bijna een Afro album, met feestlijke arrangementen, jazzy instrumentatie en tsja..ok, wat rapquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:33 schreef Kerftminister het volgende:
Hij is wel wat minder dan Tussen Licht en Lucht Hip-Hop technisch gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Roept u maar:Klinkt als een enorme stap terug. En voor Interpol is dat het beste wat je mogelijk kunt zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: Hé verrek, het zijn anagrammen.![]()
Wat? Ik bedoelde dat ik het best te pruimen vond. Het is toch wel redelijk algemeen bekend dat Interpol's oude werk briljant is en het nieuwe poep?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:37 schreef Maxerazzi het volgende:
Hé, T, jij en je mening. Je ziet mij toch ook niet haten op Alt-J?
Al komt dat omdat de nieuwe single me best beviel.![]()
Wat is dat toch eigenlijk slécht zeg. Ik vond het vroeger geweldig maar als ik het nu terugzie... Humor van een dramatisch niveau. Kan er nog steeds om lachen.quote:
are you being served? ALsof max de enige is die dingen over engeland weetquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Max, hoe heet die Britse serie in een warenhuis ook alweer? Have you been served of zo?
Are You Being Served?quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:47 schreef Tchock het volgende:
Max, hoe heet die Britse serie in een warenhuis ook alweer? Have you been served of zo?
Haha, ik keek altijd Keeping Up Appearances bij m'n oma. Good times.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
Oh ja.Daar heb ik ook alles van gezien bij mijn opa en oma na school op dinsdag.
Keeping Up Appearancesquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:50 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Haha, ik keek altijd Keeping Up Appearances bij m'n oma. Good times.
verrassendquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:44 schreef Norrage het volgende:
Zat op aanraden van Ranja maar naar Jessica Mayfield te luisteren, maar dat vind ik maar niks. In ieder geval die laatste niet.
Je vergeleek het met iets wat ik goed vind, dus ja, verrassendquote:
tja, volgens mij hebben qua singer/songwriters nogal een tegengestelde smaakquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je vergeleek het met iets wat ik goed vind, dus ja, verrassend
quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:32 schreef Maxerazzi het volgende:
Roept u maar:Heel erg Interpol, alsof ik dit nummer al 10 keer eerder gehoord hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zullen ze in Oplinter blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:34 schreef Tchock het volgende:
edit: Hé verrek, het zijn anagrammen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Geen idee wie het was, maar wat een irritante stem zeg.
Zit nu op track 7 maar wel een geinige plaat hoor.
Mannen van bijna 40 die zich gedragen als nonchalante drugs-pubersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:05 schreef DeMessias het volgende:
Ik heb kaartjes voor The Libertines gekocht, wat moet ik daar live van verwachten?
75 euro well spentquote:Op vrijdag 20 juni 2014 10:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Mannen van bijna 40 die zich gedragen als nonchalante drugs-pubers
Preview:quote:I'm stopping by Annie Mac to premier a new track at 8pm tonight on BBC Radio 1 Dance Music
Wow wow in dit tempo is er voor 2030 een heel album vol!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:42 schreef Xrenity het volgende:
Jamie XX:
[..]
Preview:
http://boilerroom.tv/channels/london/jamie-xx-special/
Woop woop!
Pirloquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Xrenity het volgende:
Zo is ook wel leuk toch
Welke WK-spelers zouden ook indie-artiesten kunnen zijn? Ik denk Pirlo.
Pirloquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pirlo![]()
Ik ben geen voetbal fan, maar van Pirlo ben je automatisch fan, toch?
Joshua Brillante. Hij heeft zelfs z'n naam mee. Zou z'n solowerk zo kopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:19 schreef Xrenity het volgende:
Zo is ook wel leuk toch
Welke WK-spelers zouden ook indie-artiesten kunnen zijn? Ik denk Pirlo.
Naja, ik ben sowieso niet zo van die Interpol, maar ik bedoel net op de BKS stream. Kan wel begrijpen dat het leuk kán zijn, maar live leek het echt wel heel kut.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:36 schreef DO2 het volgende:
Bedoel je Interpol in het algemeen? Of dat nieuwe nummer van ze?
Bohh wat is dat een goed album. Joy Division geperfectioneerd.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:40 schreef DO2 het volgende:
Ik ken dat nieuwe nummer niet. Maar Turn on the Bright Lights is een absolute klassieker.
Als je dat niet hoort, dan moet je je oren laten nakijken, Nor,.
Klopt. Met uitzondering van The Heinrich Maneuver, met die prachtige videoclipquote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:53 schreef DO2 het volgende:
Ja, Interpol kampt mede met het probleem van een overweldigend debuut, natuurlijk.
Maar alles wat daarna komt, komt vreemd genoeg niet eens in de buurt van het debuut.
Antics is zeker niet slecht.
Maar wanneer ik ernaar luister heb ik al vrij snel de neiging om toch het debuut maar weer op te zetten.
Als je zo'n 6 minuten AF per dag luistert kom je op jaarbasis op die 37 uur.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb inderdaad ook het gevoel dat er geen flikker van kloptHet lijkt me allemaal heel lang. Maar goed, de artiesten zelf kloppen wel geloof ik
Vorig jaar wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 01:15 schreef DO2 het volgende:
Heeft Primal Scream dit jaar een album uitgebracht? Of heb je die dit jaar pas echt ontdekt, Fela?
Frans Ferdinandquote:Op zaterdag 21 juni 2014 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://www.npo.nl/artikel(...)o-101-en-nederland-3
Dit is best interessantOf is dat al genoemd.
Met die nieuwe Typhoon heb ik meer moeite dan die van Taylor.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:38 schreef viagraap het volgende:
Ik heb er een dubieus lidmaatschap op een Russischtalige website aan over gehouden, maar nu eindelijk beginnen aan dat album van Taylor McFerrin.
Het is altijd moeilijk uit te leggen als mensen mij vragen wat mijn hobby is, maar 'obscure' muziek downloaden die niet op pirate bay staat slurpt af en toe tijd en energie.
Ik weet dat ik ook geen titel bij Moderat had staan maar hoe moet ik of iemand anders ooit achterhalen welke plaat of artiest dit is?quote:Op zondag 22 juni 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Een geweldige EP, kan niet wachten op een LP van deze band, heeft zo'n beetje alles wat ik in een band zoek. American Football-achtig gitaarwerk, hele heldere frisse sound, aparte tijdschema's en hele zuivere hoge cute vrouwelijke vocalen die niet over de top zijn, maar echt een gevoel aanroepen. Samen met het gitaarspel, wauw, prachtig. Zou het niet echt een genre kunnen geven, RYM zegt Midwest Emo, Math Rock. Emo vind ik het niet, want daar zijn de vocalen niet naar, dus dan maar met Math Rock genoegen nemen.
Google image search.quote:Op zondag 22 juni 2014 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ook geen titel bij Moderat had staan maar hoe moet ik of iemand anders ooit achterhalen welke plaat of artiest dit is?
Hij staat gewoon op spotify hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2014 18:38 schreef viagraap het volgende:
Ik heb er een dubieus lidmaatschap op een Russischtalige website aan over gehouden, maar nu eindelijk beginnen aan dat album van Taylor McFerrin.
Het is altijd moeilijk uit te leggen als mensen mij vragen wat mijn hobby is, maar 'obscure' muziek downloaden die niet op pirate bay staat slurpt af en toe tijd en energie.
Dat is het hele ding met een hobby toch, simpele dingen moeilijker maken zodat je ergens je vrije tijd aan kunt besteden.quote:
"I made All Under One Roof Raving whilst on the tail end of another year on the road with The xx. I was missing life in London and trawling through any music and videos that reminded me of home. One in particular I found very inspiring, Mark Leckey's 'Fiorucci Made Me Hardcore.'quote:
Chain & The Gang is leuk. Voor de rest ken ik ook vrijwel nietsquote:Op maandag 23 juni 2014 18:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Iemand nog tips voor Fusion? Ik ken bijna niks. Alleen Unkle Acid en wat DJ's
http://www.fusion-festival.de/en/2014/program/band/
Goeie tracks hequote:Op maandag 23 juni 2014 16:28 schreef Norrage het volgende:
Ik snap de hype om Jamie XX (tenminste op dit forum) nog niet zo goed
Drie uitstekende nummers en de hoop op meer.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:28 schreef Norrage het volgende:
Dankzij mij geluisterd? Wat een nummer hequote:Op maandag 23 juni 2014 22:10 schreef Moody het volgende:
Voor Prince-addicts die verder geen eisen stellen:
Vijf tracks uitgegeven en minstens vier er van zijn echt briljant. Niet vreemd dat hij aanbeden wordt.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:28 schreef Norrage het volgende:
Tsja, ik vind het gewoon niet heel boeiendquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vijf tracks uitgegeven en minstens vier er van zijn echt briljant. Niet vreemd dat hij aanbeden wordt.
Omdat ik hem nog niet heb kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef DO2 het volgende:
Ik heb 't me al eerder afgevraagd, volgens mij, maar...
Waarom hoor ik hier nooit iemand over How to Dress Well, eigenlijk?
Toch vreemd, want hij heeft echt een prachtig album afgeleverd.
Doe uzelf een plezier en luister daar eens naar.
-
quote:Op maandag 23 juni 2014 23:57 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Peace
Money, an album by Peace on Spotify
(was er al hoor, maar nu ook op spotfiy)
Spotify is echt de dood van de indie-hipster. "Ken je deze nieuwe kekke band al?" - ehh.... Staat het op Spotify?quote:
Wat is dit vet zeg. Allemaal hints naar jaren '90 house en garage en zo.quote:
Hij is van 1989 geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dit vet zeg. Allemaal hints naar jaren '90 house en garage en zo.Jaime is echt een muziekwonder.
Dat lijkt me overduidelijk. Anders had hij geen hommage hoeven te maken, maar had hij gewoon in de jaren '90 house gemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:58 schreef Z het volgende:
Dat het in retrospect is, het is niet dat hij de jaren 90 house movement bewust mee gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |