Waarom benadruk je dit zo ongelofelijk erg in _elk_ deel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te erkennen dat ik de 30 cm niet ga redden.
Daar zal 92% van de posters in deze reeks niet mee eens zijn.quote:
Succesratio van zo'n 75% en de verzoeken blijven binnenstromen.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Daar zal 92% van de posters in deze reeks niet mee eens zijn.
Maar heb je nog een leuk date verslag?
Neuken is dan ook het doel van daten.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En krijg je er ook ech dates uit of enkel een paar dagen neuken?
Je snapt wat ik bedoelquote:
Moet ik me aangesproken voelen? Vast niet. Ik ben namelijk geweldig. Dateverslagen... sja. Niet iedere date hoeft op fok besproken te worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef -Splash- het volgende:
Hou eens op over de kleur van een naam. Echt... Heeft niets te maken met dit topic.
Vermakelijk om terug te lezen. Faxie, dank je voor je optreden.. het begint een beetje oud te worden je act, dus we gaan je niet opnieuw boeken.. sorry. Hou ermee op.
En als je een Fok!ker wilt daten dan doe je wat iedere andere Fok!ker zou doen... proberen te stalken op Facebook en ervan dromen 's nachts. Of je stuurt haar een berichtje zodat ze je keurig af kan wijzen en je teruggaat naar het stalken van facebook en ervan dromen 's nachts. Of het moet iemand zijn die nog echt met je wilt daten ook.. sja.
En kunnen de dames hier (op Cue na) ophouden met die gespeelde nep onzekerheid en gewoon mannen daten en hier verslagen van posten zoals het hoort. Thanks.
En nee, ik heb geen ochtendhumeur en nee ik heb nog geen koffie gehad.
Niet?quote:Op zondag 15 juni 2014 11:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen? Vast niet. Ik ben namelijk geweldig. Dateverslagen... sja. Niet iedere date hoeft op fok besproken te worden.
Datingsite, sekssite, één pot nat. Alsof ik op datingsites kom om achter de leuke persoonlijkheid van iemand te komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoelKomt er ook iets blijvends uit of enkel beetje seks. Want dan si het niet de beste datingsite, maar beste sekssite.
Eh. Er bestaat nog iets van een tussenweg.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Datingsite, sekssite, één pot nat. Alsof ik op datingsites kom om achter de leuke persoonlijkheid van iemand te komen.Dat is waarschijnlijk meer iets voor vrouwen en mensen die wanhopig op zoek zijn naar liefde.
Mss is het PUA topic iets voor jou? (srs) (no sarcasm)quote:Op zondag 15 juni 2014 11:03 schreef Dven het volgende:
Datingsite, sekssite, één pot nat. Alsof ik op datingsites kom om achter de leuke persoonlijkheid van iemand te komen.Dat is waarschijnlijk meer iets voor vrouwen en mensen die wanhopig op zoek zijn naar liefde.
Doe maar een link geven aan mijquote:Op zondag 15 juni 2014 12:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss is het PUA topic iets voor jou? (srs) (no sarcasm)
Relax Re en ga lekker daten net als de rest hier.quote:
Blijkbaar wel! Leuk!quote:Op zondag 15 juni 2014 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik doe niet nep onzeker en date heel braaf
Semi succesvol zelfs
Er valt alleen niet zo veel over te zeggen
Dat hoop ik niet voor hem, anders was er al sws weinig man aan.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef MissGump het volgende:
Sta enorm voor in de voetbalpoule die ik met mijn huidige date heb.
'Ontman' ik hem daar te veel mee?
Niet op die van haar wijzen, als je 'm ziet. Mannen mogen grijs zijn, vrouwen nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:51 schreef habitue het volgende:
Mijn date was weer tof, al heeft ze wel mijn eerste grijze haar ontdekt.![]()
O reken maar dat ik dat ga doen! De grijze mannen opmerkingen heb ik nou al wel weer genoeg gehoordquote:Op zondag 15 juni 2014 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op die van haar wijzen, als je 'm ziet. Mannen mogen grijs zijn, vrouwen nog niet.
Neuh.. de uitslagen zijn soms zo absurd dat je gewoon in het wilde weg moet gokken met weinig inzicht in de reeele uitslagen om goed te scoren.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:38 schreef MissGump het volgende:
Sta enorm voor in de voetbalpoule die ik met mijn huidige date heb.
'Ontman' ik hem daar te veel mee?
Lief!quote:
Zit jij nou mijn voetbalkennis belachelijk te maken?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Neuh.. de uitslagen zijn soms zo absurd dat je gewoon in het wilde weg moet gokken met weinig inzicht in de reeele uitslagen om goed te scoren.
Gerustgesteld?
Mannen met grijze haren schijnen sexy gevonden te worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:51 schreef habitue het volgende:
Mijn date was weer tof, al heeft ze wel mijn eerste grijze haar ontdekt.![]()
momenteel? Pinkdwarf en Splash.. Voor de rest is alles alweer uit elkaar (volgens mij)quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er eigenlijk al een Datingreeks-stelletje?
Sorry, de rol van alfa-mannetje is al vergeven in dit topic.quote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef -Splash- het volgende:
Hou eens op over de kleur van een naam. Echt... Heeft niets te maken met dit topic.
Vermakelijk om terug te lezen. Faxie, dank je voor je optreden.. het begint een beetje oud te worden je act, dus we gaan je niet opnieuw boeken.. sorry. Hou ermee op.
En als je een Fok!ker wilt daten dan doe je wat iedere andere Fok!ker zou doen... proberen te stalken op Facebook en ervan dromen 's nachts. Of je stuurt haar een berichtje zodat ze je keurig af kan wijzen en je teruggaat naar het stalken van facebook en ervan dromen 's nachts. Of het moet iemand zijn die nog echt met je wilt daten ook.. sja.
En kunnen de dames hier (op Cue na) ophouden met die gespeelde nep onzekerheid en gewoon mannen daten en hier verslagen van posten zoals het hoort. Thanks.
Ah leuk.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
momenteel? Pinkdwarf en Splash.. Voor de rest is alles alweer uit elkaar (volgens mij)
Jaaa Andromaggie en coco98!quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Is er eigenlijk al een Datingreeks-stelletje?
Een echte alfa verovert die rol zo weer terug.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, de rol van alfa-mannetje is al vergeven in dit topic.
Zou het? Ik weet het van vier personen, maar verder?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah leuk.
Volgens mij moet je geen wie-heeft-wie-gedaan-diagram willen maken van deze reeks, verder.
Andromaggie niet? Ik kan me al haar wanhopige huilposts anders nog heel goed herinneren.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar die hebben hier niet zo veel gezeten (dacht ik)
owjaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef habitue het volgende:
Andromaggie niet? Ik kan me al haar wanhopige huilposts anders nog heel goed herinneren.
Misschien deed ze wel een typetje.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Andromaggie niet? Ik kan me al haar wanhopige huilposts anders nog heel goed herinneren.
Jij date geen fokkersquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het heeft haar wel een relatie opgeleverd![]()
Misschien moet ik het ook eens proberen
Je kunt proberen de 'loophole' te gebruiken dat lurkers geen fokkers zijn?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets nog niet klopte aan het plan
Lurkers die nav dit topic contact beginnen met een achterstand van ongeveer -90000 op de creepykaart.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Je kunt proberen de 'loophole' te gebruiken dat lurkers geen fokkers zijn?
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lurkers die nav dit topic contact beginnen met een achterstand van ongeveer -90000 op de creepykaart.
Eh.. is dat jouw definitie van alfa-mannetje? No thank you...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, de rol van alfa-mannetje is al vergeven in dit topic.
Eh... *cough* ja. Nu we het er toch over hebben..quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
momenteel? Pinkdwarf en Splash.. Voor de rest is alles alweer uit elkaar (volgens mij)
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:18 schreef -Splash- het volgende:
Eh... *cough* ja. Nu we het er toch over hebben..
4 maanden pas.quote:
En nog steeds bij elkaar?quote:
quote:
Uh... neem je genoegen met een nee?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zit jij nou mijn voetbalkennis belachelijk te maken?
Neuh, ben gewoon single.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]heb ik iets gemist of hebben jullie nnooit wat verteld?
Of zit je nu met een andere fokster waar ik het niet van weet.. Dat kan ook natuurlijk
Ik had je er laatst nog naar gevraagd of iets over gezegd. en je sprak t niet tegenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef -Splash- het volgende:
Neuh, ben gewoon single.En ik weet niet of ik het ooit verteld heb.. ik ben ook een tijdje van Fok! afwezig geweest etc..
Nou ja... ik sprak mij er niet over uit. Ja thanks.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had je er laatst nog naar gevraagd of iets over gezegd. en je sprak t niet tegen![]()
Achja.. maakt ook niet uit. Welkom terug
H_J de bangbus jij de man-cave.. Wat heeft habitue eigenlijk?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef -Splash- het volgende:
Nou ja... ik sprak mij er niet over uit. Ja thanks.![]()
Mijn appartement is weer een man-cave geworden. Niets geen 32 vitaminen shampoo en dito cremespoeling en 20 verschillende zalfjes.
Geen idee, ik heb ze hier niet meer gezien dus dan zal dat vast wel!quote:
Gingen ze niet al samenwonen? of ben ik weer met een ander aan in de warquote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze hier niet meer gezien dus dan zal dat vast wel!
Sponsorcontract met Durex?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
H_J de bangbus jij de man-cave.. Wat heeft habitue eigenlijk?
Die excelsheet heb ik dan weer nietquote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen ze niet al samenwonen? of ben ik weer met een ander aan in de war
whehequote:
En de rest van de daters? Weiss heeft natuurlijk zijn alfa-ness, maar verder?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
H_J de bangbus jij de man-cave.. Wat heeft habitue eigenlijk?
De rest heeft niets .. of tenminste, geen idee, minder interessantquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef yats het volgende:
En de rest van de daters? Weiss heeft natuurlijk zijn alfa-ness, maar verder?
Tsss, en bedankt he.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De rest heeft niets .. of tenminste, geen idee, minder interessant
Viel me al op dat je hier weer wat vaker te vinden was. Nu ja, wel jammer.quote:
1 ding is meer dan voldoende. Anders hebben we een cave en een burcht.. Vond ik beetje jammerquote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Cue_ , je vergeet mijn Burcht. Een begrip op zich.
Zo werkt dat natuurlijk niet. De Burcht was er eerder en heeft krediet opgebouwd, naast een solide reputatie. Anders gaat iedereen maar wat roepen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 ding is meer dan voldoende. Anders hebben we een cave en een burcht.. Vond ik beetje jammer
Niet zo zeuren jijquote:Op zondag 15 juni 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo werkt dat natuurlijk niet. De Burcht was er eerder en heeft krediet opgebouwd, naast een solide reputatie. Anders gaat iedereen maar wat roepen.
Wie zeurt krijgt een beurtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:38 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt
Wie niet waagt blijft maagd
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Viel me al op dat je hier weer wat vaker te vinden was. Nu ja, wel jammer.
Cue_ , je vergeet mijn Burcht. Een begrip op zich.
Oh dat staat er los van.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Viel me al op dat je hier weer wat vaker te vinden was. Nu ja, wel jammer.
Ja, uiteraard. Ik ga jouw FoBo-activiteiten eens in de gaten houden voor de gein.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat staat er los van.Vond het gewoon wel weer leuk om mee te typen.
jaaaaaaaa jongen, je hangt hier rond als een bronstig hertquote:Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat staat er los van.Vond het gewoon wel weer leuk om mee te typen.
Mijn FoBo activiteiten? Bestaan die?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Ik ga jouw FoBo-activiteiten eens in de gaten houden voor de gein.
Duh.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jaaaaaaaa jongen, je hangt hier rond als een bronstig hert
Correctie: 5 mndquote:
True.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:55 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Correctie: 5 mnd
Plus dat Splash en ik elkaar ook niet via het datingsite topic hebben leren kennen, maar via een meet van de 25+ groep.
Helaas ben ik zoals die vervelende accordeonspeler voor de supermarkt. Of je nu wilt of niet, ik speel tochquote:Op zondag 15 juni 2014 10:44 schreef -Splash- het volgende:
Maar een accordeonspeler doet het voor het geld. Jij voor? Aandacht? Bedelen voor aandacht. Hoe vind je dat zelf klinken?quote:Op maandag 16 juni 2014 01:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas ben ik zoals die vervelende accordeonspeler voor de supermarkt. Of je nu wilt of niet, ik speel toch
Ik denk dat dit wel voor de meesten wel bekend in de oren klinkt. Ongeacht welke site je aanhaalt, sommige mensen zijn nu eenmaal niet aan jou (en dat bedoel ik niet persoonlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef Nielssje het volgende:
PFf ik word zo gestoord van die datingsites.
Van die fitteren..
- waar geen gesprek mee aan te knopen is
- die alleen over zichzelf vertellen en als je dan stil bent en dan hoopt dat ze vragen: en jij dan? Maar dat die dan uit blijft.
- die om de 2 maanden eens reageren.
Dit is dan op basis van paiq maarre.. Heeft het bij jullie wel ooit gewerkt?
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:30 schreef LesMiserables het volgende:
al word ik zenuwachtig van al die lege FoBo's, jezus doe er eens wat aan.
Een versierder als jou regelt die foto's toch zo?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:55 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat dan ? Ik vind het wel lekker als de dames er een beetje florisant uitzien. Jij niet ?
Je snapt niet dat veel mensen liever anoniem blijven hier? Ik dacht dat jij zoveel waarde hechtte aan het anoniem blijven op internet.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:55 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Wat dan ? Ik vind het wel lekker als de dames er een beetje florisant uitzien. Jij niet ?
Wie? Wie? Namen willen we!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Zeg dat je niet date met fokkers en ze willen allemaal (jaja niet letterlijk allemaal) ineens. Zou het dan toch werken, dat niet geintresseerd zijn?
Ik zal wel een rekening openenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar een accordeonspeler doet het voor het geld. Jij voor? Aandacht? Bedelen voor aandacht. Hoe vind je dat zelf klinken?
Jup.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Een versierder als jou regelt die foto's toch zo?
True, ik ga dan ook niet naar meetings en whatever en kreeg de vibe dat velen hier dat wel doen. Maar point taken, op de fora waar ik als regular kom schroom ik niet om mijn foto's (van bijv. dating sites of profielen sites) online te knallen, ieder zijn ding.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Je snapt niet dat veel mensen liever anoniem blijven hier? Ik dacht dat jij zoveel waarde hechtte aan het anoniem blijven op internet.
DM, gebruik het.
Was meer als voorbeeld gebaseerd op je posting stijl, ik ben op dit moment voorzien maar heb je naam als potential toegevoegd aan mijn "vrouwen die ik wel zou daten.xls".quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Zeg dat je niet date met fokkers en ze willen allemaal (jaja niet letterlijk allemaal) ineens. Zou het dan toch werken, dat niet geintresseerd zijn?
Heb er regelmatig foto's op gehad, toen ging ik ook vaak naar meets. Nu ik dat niet meer doe, heb ik de foto's al tijd geleden weggehaald. Lekker even anoniemquote:Op maandag 16 juni 2014 13:09 schreef LesMiserables het volgende:
True, ik ga dan ook niet naar meetings en whatever en kreeg de vibe dat velen hier dat wel doen. Maar point taken, op de fora waar ik als regular kom schroom ik niet om mijn foto's (van bijv. dating sites of profielen sites) online te knallen, ieder zijn ding.
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:03 schreef Cue_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dan het probleem? Je moet het niet moeilijker maken dan nodig.quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb een fobo, maar daar staat geen foto van mezelf op. En de reden is simpel, ik wil graag anoniem blijven omdat ik anders op moet letten wat ik post (mijn fok leven hoeft mijn leven buiten de computer om niet te beïnvloeden). Als iemand interesse in me heeft vragen ze over het algemeen wel om een foto.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:31 schreef LesMiserables het volgende:
Er is niet zo zeer een probleem als dat de functie van het FoBo in de praktijk blijkbaar ongebruikt blijft. Ik zou zeggen, je hebt een FoBo met iets erop of je hebt geen FoBo. Meer dan nieuwsgierigheid is het niet.
En je moet niet vrezen dat je gelijk hebt, het is nou eenmaal zo dat geen interesse interesse wekt. Is niks om te vrezen, als je de spelregels kent kan je jezelf eraan houden toch ?
Niemand wil een slijmend en aanhankelijk mannetje/vrouwtje om zich heen hebben hangen, je moet respect voor jezelf hebben (iets met pussies en pedestals).
Game over.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas ben ik zoals die vervelende accordeonspeler voor de supermarkt. Of je nu wilt of niet, ik speel toch
Om welke woorden ging het?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef El_Thijs het volgende:
Oh. Als je moeilijke woorden gebruikt in een zin, ben je autistisch.
Right.
Als ze al moeite heeft met: "Heb je de hitte overleefd" of iets in die strekking dan vraag ik me toch af hoe ze die 2 jaar lerarenopleiding heeft volgehouden.quote:
Doelt ze niet op de vraag zelf of zo? Want dit klinkt heel vreemd.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze al moeite heeft met: "Heb je de hitte overleefd" of iets in die strekking dan vraag ik me toch af hoe ze die 2 jaar lerarenopleiding heeft volgehouden.
"Mag ik je een lullige vraag stellen?"quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef LesMiserables het volgende:
Het niveau van de lerarenopleiding is niet top dus zal me weinig verbazen. Die kunnen over het algemeen vrij weinig. Noemde ze je letterlijk een autist?
Ik zal je heel eerlijk zeggen Fas, ik heb nog steeds geen idee. Het klonk allemaal maar vaag en toen ik dus vroeg waarom kwam er wat ontwijkende tekst uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doelt ze niet op de vraag zelf of zo? Want dit klinkt heel vreemd.
Als ze dat dan gewoon zegtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef MissGump het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik dat ze bedoelt dat je geen vlotte babbel hebt, dat het gesprek mechanisch/ te overdacht overkomt. Niet dat je moeilijke woorden gebruikt.
Ze had gelijk. Wat een onleesbare hoop tekst weet jij te produceren zeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het klinkt vast "lullig", zoiets heb ik ook een keer gehad, die persoon vond zichzelf helemaal te gek en vroeg mij hetzelfde..
Ik dacht in eerste instantie wtf, iets later dacht ik, een beetje. (Wie niet tegenwoordig, overal plakt men een label op, en propt men je in een hokje.. ).
Vervolgens keihard gepareerd met wat haar excuus was.. En stil uiteraard.
Wellicht zelf ook een autist.
Neuh, heb d'r gevraagd of ze psychologie gestudeerd heeftquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het klinkt vast "lullig", zoiets heb ik ook een keer gehad, die persoon vond zichzelf helemaal te gek en vroeg mij hetzelfde..
Ik dacht in eerste instantie wtf, iets later dacht ik, een beetje. (Wie niet tegenwoordig, overal plakt men een label op, en propt men je in een hokje.. ).
Vervolgens keihard gepareerd met wat haar excuus was.. En stil uiteraard.
Wellicht zelf ook een autist.
Koude grond psychologie zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, heb d'r gevraagd of ze psychologie gestudeerd heeft
dat zegt ze toch ook? 'Je praat zo moeilijk'quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze dat dan gewoon zegt
Ze is wel de eerste trouwens, met alle anderen contacten/dates heb ik dit nog niet eerder meegemaakt.
Het zou me niks verbazen als ze er zelf ook 1 is eerlijk gezegd. Grammar nazi ook al trouwens. Maak 1 enkele fout en die werd uitgebreid behandeld alsof het een rechtszaak wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:43 schreef Cue_ het volgende:
" ben je autistisch?" Is gewoon een voorzichtige manier om te vragen of je Fokker bent
En teregd tog? Wie weet leer je er vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze er zelf ook 1 is eerlijk gezegd. Grammar nazi ook al trouwens. Maak 1 enkele fout en die werd uitgebreid behandeld alsof het een rechtszaak was
quote:
Ja maar je gaat toch niemand verwijderen als je niet nog een andere achter de hand hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:11 schreef rhubarbje het volgende:
Verwijder haar dan en zit niet zo te miepen
Rare zelfkastijding
Het is Thijs.. die heeft er vast nog 2 of 3 aan lijntjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niemand verwijderen als je niet nog een andere achter de hand hebt?![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is Thijs.. die heeft er vast nog 2 of 3 aan lijntje
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is Thijs.. die heeft er vast nog 2 of 3 aan lijntje
Precies. Zo fijn ook om te doen trouwens. Schept lekker snel orde en houdt het overzichtelijk. En ik had het ook goed gezien bij diegene die erover huilt -> houdoe, je was al weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is zo makkelijk om te (ver)oordelen..
Ik vind het een afknapper als vrouwen niet fatsoenlijk typenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef LesMiserables het volgende:
Ik vind vrouwen die een beetje normaal kunnen typen wel prettig, ik maak zelf normaal vrij veel spelfouten maar let er toch vrij goed op in zo een gesprek. Reken ze dan ook goed af op taalfouten e.d. want dat is gewoon niet aantrekkelijk. Als je niet wilt dat ze daarop oordelen moet je het dus maar goed doen en niet zo whinen, daar ben ik het wel helemaal mee eens. Schept iig duidelijkheid.
En Rhubarbje heeft gelijk, is een typische non-vraag in eerste instantie.
Er zitten soms nuances in en zelf is dat d/t mijn zwakke plek dus die vind ik niet altijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het een afknapper als vrouwen niet fatsoenlijk typen![]()
Nu heb ik overigens wel iemand leren kennen die erg leuk is (ook al 2x ontmoet), maar wel regelmatig een d/t fout maakt. Tsja, je kunt niet alles hebben denk ik dan maar...
eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Er zitten soms nuances in en zelf is dat d/t mijn zwakke plek dus die vind ik niet altijd. Alleen een beetje coherente zinnen en normale punctuatie/woordgebruik is niet zo lastig, vooral de eerste berichtjes niet. Steek er even wat moeite in en je krijgt er een hoop voor terug.
Slimme meisjes
Oef trauma heb ik daarvan. Een keer een ONS na de kroeg. Zo'n hese peukstem 's ochtends. Ik dacht dat er een shag-rokende bouwvakker naast me lag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef LesMiserables het volgende:
belangrijk is dan de stem die ik na de seks moet horen.
Vorige week met een Gooise aan de haal gegaan. Die stem was wel even wennen, maar nu vind ik het leuk. De patat / friet discussie hebben we al gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef LesMiserables het volgende:
Ik merk persoonlijk dat het gezicht waar ik tijdens de seks tegenaan moet kijken een stuk minder belangrijk is dan de stem die ik na de seks moet horen. Lichaam moet wel goed zijn want ben niet zo van fatties :|.
Ja tuurlijk maar dat hangt er ook vanaf wat. Als je begint te 'hoesooo'en' e.d. is het snel voorbij maar een spelfoute kan daar al beter maar dat is wat ik zeg, dan ben je al wat verder met elkaar en is het niet per definitie bepalend voor wie/hoe je bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Een kerel moet wel fatsoenlijk Nederlands kunnen. Zelf maak ik ook wel eens spelfouten, maar er is toch een basis waar iemand aan moet voldoen.
Echter op whatsapp ben ik zo lui als de neten en maak ik tig typefoutenDat moet me maar vergeven worden.
Dan hoef je daar je handen iig niet meer vuil aan te maken ^_^. Accentjes enzo kan ik ook wel goed hebben, alleen dat hele platte dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vorige week met een Gooise aan de haal gegaan. Die stem was wel even wennen, maar nu vind ik het leuk. De patat / friet discussie hebben we al gehad
Zij krijgt volgens mij wel een nat gleufje van mijn zachte G![]()
quote:
Ik zie je .wav dan wel in mn DM verschijnen.quote:
Als je het verschil niet weet tussen jou en jouw ben je ook wel oliedom, hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ben jou droomman".
Eh, nee dat ben je blijkbaar niet. Ja, ik knap af op grammaticale fouten. Sue me.
Ik zie het hier steeds vaker verschijnen. Net als me en mijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
Als je het verschil niet weet tussen jou en jouw ben je ook wel oliedom, hoor.
nee ik date niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals altijd![]()
Of je moet dates te bespreken hebben
dat vind ik pas niet te vergeven zo domquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef LesMiserables het volgende:
Hoeveel van jullie hebben SOA's opgelopen van online dates dan ? Ben wel benieuwd.
Die zijn echt het ergste, hoeveel fouten daaruit tevoorschijn komen, ongelofelijk... Je blijft ze corrigeren als taalnazi zijnde..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
Als allochtoon zeinde kan ik gelukkig nog wel wegkomen met taalfouten.
er een oplopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:
Wat is niet te vergeven ? Er een hebben of ze doorgeven of er een oplopen ? Kan iedereen gebeuren hoor tenzij je nooit seks hebt natuurlijk ....
Vertel mij en de wereld meer over deze magische wijze om tot een 100% uitsluiting van SOA's te komen. Iedereen is benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er een oplopen
Het is prima te voorkomen
Wat is er nou weer mis met mensen uit het Gooi? Omdat we aan thannis, gholf en hahkey doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vorige week met een Gooise aan de haal gegaan. Die stem was wel even wennen, maar nu vind ik het leuk. De patat / friet discussie hebben we al gehad
Zij krijgt volgens mij wel een nat gleufje van mijn zachte G![]()
met een condoom kom je echt een heel eindquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Vertel mij en de wereld meer over deze magische wijze om tot een 100% uitsluiting van SOA's te komen. Iedereen is benieuwd.
Niks mis met mensen uit het Gooi. Hooguit even wennen aan het taaltjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mensen uit het Gooi? Omdat we aan thannis, gholf en hahkey doen?
Ik bestel altijd een patat friet, nooit problemen met iemand.
dat is ook. Of nou ja geen 60% maar er worden wel echt kei veel mensen gediagnosticeerd voortaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef -Splash- het volgende:
Met Whatsapp maak ik de meest geniale fouten. Mijn telefoon veranderd woorden op het laatste moment, breekt het ijs zo lekker.
Wat mij vaak opvalt is dat mensen steeds vaker zeggen dat ze dyslectisch zijn als ik over taalfouten begin (en dan als grapje, niet eens serieus). Volgens mij is 60% van Nederland opeens dyslectisch....
Het taaltje? Omdat we 'menehur' zeggen als we een mannelijk persoon aanspreken? Omdat we als gespreksonderwerp de AEX beurs aanhalen en of er nog wel genoeg rendement halen op de weggesluisde bedragen richting Georgie? Sja...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks mis met mensen uit het Gooi. Hooguit even wennen aan het taaltje
Lees meer over condooms, de kans op overdracht word in veel gevallen maar marginaal verkleind. Niet eens in de buurt van een non-zero kans maar prettig om te weten dat je graag meewerkt aan het opleggen van een sociaal stigma. Ben je toevallig gelovig ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met een condoom kom je echt een heel eind
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:43 schreef Cue_ het volgende:
" ben je autistisch?" Is gewoon een voorzichtige manier om te vragen of je Fokker bent
Eens, dat is me vanmorgen nog gebeurd met een wederpartij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is zo makkelijk om te (ver)oordelen..
Ik kan je alleen aanklagen als ik je gegevens hebquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ben jou droomman".
Eh, nee dat ben je blijkbaar niet. Ja, ik knap af op grammaticale fouten. Sue me.
Jou misschien, ik gebruik altijd een rubbertje ook al vind ik die dingen kut. Pas in een relatie gaan die dingen aan de kant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:
Wat is niet te vergeven ? Er een hebben of ze doorgeven of er een oplopen ? Kan iedereen gebeuren hoor tenzij je nooit seks hebt natuurlijk ....
Die "r" is wel iets waar bij dergelijke mensen aan moet wennen. Sowieso accenten. Heb er weinig meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Het is soms wel grappig om te horen, ik schijn er zelf ook last van te hebben.(die r he)
Oh jij bent er zo een met een 'oergevoel'?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lees meer over condooms, de kans op overdracht word in veel gevallen maar marginaal verkleind. Niet eens in de buurt van een non-zero kans maar prettig om te weten dat je graag meewerkt aan het opleggen van een sociaal stigma. Ben je toevallig gelovig ?
Friesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die "r" is wel iets waar bij dergelijke mensen aan moet wennen. Sowieso accenten. Heb er weinig mee
Iedereen is "ons .. "quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word altijd gepest omdat ik soms een beetje als Roy Donders praat
Heel klein beetje maar
Kei en houdoe heb ik al lang gedropt maar 'ons'quote:
En ik hou van slikken.. ja zo ken ik wel meer smoesjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef MissGump het volgende:
Kei en houdoe heb ik al lang gedropt maar 'ons'![]()
En dat is gewoon heel sociaal, het is immers niet alleen mijn moeder maar ook die van mijn zus, daar houd ik gewoon graag rekening mee
Nee die willen neuken zonder condoomquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand die je aan de haren mee de grot in trekt?
Is het mierenneuken om dan over die D/T-fout te beginnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef -Splash- het volgende:
Met Whatsapp maak ik de meest geniale fouten. Mijn telefoon veranderd woorden op het laatste moment, breekt het ijs zo lekker.
Wat mij vaak opvalt is dat mensen steeds vaker zeggen dat ze dyslectisch zijn als ik over taalfouten begin (en dan als grapje, niet eens serieus). Volgens mij is 60% van Nederland opeens dyslectisch....
Whehequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het mierenneuken om dan over die D/T-fout te beginnen?.
Als dergelijke onderwerpen al voorbij komen op dergelijke sites/apps. Dan ben ik er al snel klaar mee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee die willen neuken zonder condoom
Sommige willen dan ook nog dat je niet aan de pil bent want dan kunnen ze lekker hun zaad verspreiden
Serieus ik ben er echt al meerdere tegen gekomen op Tinder en paiq
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dergelijke onderwerpen al voorbij komen op dergelijke sites/apps. Dan ben ik er al snel klaar mee eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef -Splash- het volgende:
Liever als dan over Roy Donders.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word altijd gepest omdat ik soms een beetje als Roy Donders praat
Heel klein beetje maar
Nee hoor, dat mag. Anders leer ik het nooit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het mierenneuken om dan over die D/T-fout te beginnen?.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee die willen neuken zonder condoom
Sommige willen dan ook nog dat je niet aan de pil bent want dan kunnen ze lekker hun zaad verspreiden
Serieus ik ben er echt al meerdere tegen gekomen op Tinder en paiq
Wat zetten ze erin dan? Ik kijk alleen naar vrouwen op tinder/datingsites en daar staat het nooit in het profiel, dus ik kan me er geen beeld bij vormen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ookmaar ze komen altijd al in de derde zin er mee of zo
Op Tinder hebben ze het vaak zelfs in hun profiel
"neuken doe ik zonder condoom" Misschien? Of iets wat er op lijktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zetten ze erin dan? Ik kijk alleen naar vrouwen op tinder/datingsites en daar staat het nooit in het profiel, dus ik kan me er geen beeld bij vormen.
En dat staat gewoon in het profiel? Trappen vrouwen daarin? Of gaat dat alleen voor de hele knappe mannen op? Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"neuken doe ik zonder condoom" Misschien? Of iets wat er op lijkt
Man wil blijkbaar neukertje, vrouw misschien ook wel. Dan valt er weinig ' in te trappen ' ze weten gewoon waar ze allebei aan toe zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef yats het volgende:
En dat staat gewoon in het profiel? Trappen vrouwen daarin? Of gaat dat alleen voor de hele knappe mannen op? Ik kan het me haast niet voorstellen.
nee gewoon echt teksten als:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"neuken doe ik zonder condoom" Misschien? Of iets wat er op lijkt
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee gewoon echt teksten als:
'Ik ben hier op zoek naar een vrouw die zich door mij wil laten neuken zonder condoom en andere voorbehoedsmiddelen. Dit geeft mij een oergevoel. No string attached'
Of
'Altijd al moeder willen worden maar nog steeds single? Ik laat je wens in vervulling gaan. Ik verwekt graag zo veel mogelijk kinderen en jij kunt de moeder van 1 van deze kinderen zijn'
Niet letterlijk want like ze natuurlijk niet dus ik kan ze nu niet terug vinden
Wtf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
'Ik ben hier op zoek naar een vrouw die zich door mij wil laten neuken zonder condoom en andere voorbehoedsmiddelen. Dit geeft mij een oergevoel. No string attached'
Of
'Altijd al moeder willen worden maar nog steeds single? Ik laat je wens in vervulling gaan. Ik verwekt graag zo veel mogelijk kinderen en jij kunt de moeder van 1 van deze kinderen zijn'
You have got to be shitting mequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of
kuttttt.quote:
Goeiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik vind, als vrouw, condooms verschrikkelijk. Ze verkrachten het moment, voelen irritant, en halen toch zeker 30% van een stijve af, in den beginne. Maar een man die op een eerste neukpartij voorstelt om het zonder te doen gaat met blauwe ballen naar huis. Iedereen is panisch voor aids, maar hepatitis is écht geen pretje, en ik ben best gehecht geraakt aan m'n lever. Zou jammer zijn als ik 'm in zou moeten leveren.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Jou misschien, ik gebruik altijd een rubbertje ook al vind ik die dingen kut. Pas in een relatie gaan die dingen aan de kant.
Wat zijn jullie toch schattig als jullie zo naïef zijn. Helemaal week van binnenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een met een 'oergevoel'?
Heb je ook een bron dan?
Tenenkrommend. Kunnen we het weer over spelfauten/wie gaat er betalen hebben, please?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:41 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch schattig als jullie zo naïef zijn. Helemaal week van binnen. Omdat ik het niemand gun krijg je het steuntje in de goeie richting alvast gratis, moet je zelf toch eens de feiten opzoeken over veel voorkomende ziektes als HPV of zelfs herpes. Fijn moet dat zijn in die sprookjes wereld van jullie, lekker warm en wollig
. Het is eigenlijk net auto rijden, misschien eerst even wat dingen erover leren voordat je zomaar de weg opgaat. Alleen in het geval van neuken kunnen de meeste vrouwen het wel.
[ afbeelding ]
Ik doe het trouwens zelf altijd zonder maar daar heb ik zo mijn redenen voor, als ik met zou kunnen zonder al teveel moeite te doen zou ik het doen. Maar ben het eindelijk een keer (deels) met C_C eens, zijn rot dingen en mijn meisjes hebben (meestal) geen SOA's. Kan je niet altijd wat aan doen namelijk. Ik laat mijzelf zeer regelmatig testen overigens.
Misschien een lullige vraag…. maar ben je autistisch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef LesMiserables het volgende:
Dat effect heb ik nou ook altijd op de dames.
Nope maar als het zo zou zijn was ik vast de meest succesvolle autist ITT. Ik snap dat je dream world shattered is maar ik hoef me nergens zorgen om te maken moppie. Aardig tegenover de echte (medische) autisten om zo met hun aandoening te spotten trouwens, je bent vast een schat in het echte leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:51 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien een lullige vraag…. maar ben je autistisch?
Als je 'Poolse werknemertjes' weg laat kom je verdacht dicht in de buurtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
"Mijn meisjes" klinkt alsof je in een rode fluwelen ochtendjas en een sigaar in je handen langs de afwerkkamers loopt om je Poolse werknemertjes te inspecteren.
Dus hoerenloper of pimp, maar dan van Neerlandsche meisjes?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:15 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je 'Poolse werknemertjes' weg laat kom je verdacht dicht in de buurt.
Liever zonder, in een stabiele relatie waar het duidelijk is dat beide SOA vrij zijn en er voorzorgmaatsregelen genomen zijn. Condooms is ook zo een mood breaker, ben je lekker elkaar aan het opgeilen en bezig. Oh wacht ff, moet een condoom omdoen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik vind, als vrouw, condooms verschrikkelijk. Ze verkrachten het moment, voelen irritant, en halen toch zeker 30% van een stijve af, in den beginne. Maar een man die op een eerste neukpartij voorstelt om het zonder te doen gaat met blauwe ballen naar huis. Iedereen is panisch voor aids, maar hepatitis is écht geen pretje, en ik ben best gehecht geraakt aan m'n lever. Zou jammer zijn als ik 'm in zou moeten leveren.
Ik wil niet teveel off topic gaan maar dichtbij is niet raak. Een 'ronde d'Hollande' zit er misschien op een goeie dag wel in, ik zal het tzt kenbaar maken zodat jullie eindelijk de mogelijkheid tot een treffen krijgen. Ik neem mijn ochtendjas en sigaren mee. De condooms laat ik thuis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus hoerenloper of pimp, maar dan van Neerlandsche meisjes?
Mag ik je 'G' noemen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel off topic gaan maar dichtbij is niet raak. Een 'ronde d'Hollande' zit er misschien op een goeie dag wel in, ik zal het tzt kenbaar maken zodat jullie eindelijk de mogelijkheid tot een treffen krijgen. Ik neem mijn ochtendjas en sigaren mee. De condooms laat ik thuis.
Zo rol ik Splash.
Nou, dan zijn wij het iig met elkaar eens. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Liever zonder, in een stabiele relatie waar het duidelijk is dat beide SOA vrij zijn en er voorzorgmaatsregelen genomen zijn. Condooms is ook zo een mood breaker, ben je lekker elkaar aan het opgeilen en bezig. Oh wacht ff, moet een condoom omdoen...
Maar goed, ik ben ook niet bezig om Delivery man 2 te filmen.
Mensen zijn echt intens dom, als het op hun eigen gezondheid aankomt. Niet alleen wat betreft seks.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef LesMiserables het volgende:
Ja sorry voor die rant hoor maar heb zelden zoiets doms gehoord van seksueel actieve mensen, dat je met een condoom geen SOA kan oplopen. Moest ik even van mij afschrijven. We zijn allemaal enkel mensen he. Ik kan me verder in jouw condoom verhaal helemaal vinden natuurlijk..
Is ook al de tweede keer dat hij het zo loopt te promoten. En dat binnen een maand of vier. Ik drink te weinigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Kunnen we het weer over spelfauten/wie gaat er betalen hebben, please?
Lijkt me verstandig en beter voor jezelf ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:47 schreef Rickario het volgende:
Oh daar gaan we weer..
Laat ik maar niet op LM reageren.![]()
Als ik ook maar 1 geval van herpes, chlamydia of HPV kan voorkomen is het het waard geweest. En dan zeggen ze dat het in Afrika slecht gesteld is met de seksuele voorlichting, het Fok forum kan er ook wat van <3. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook al de tweede keer dat hij het zo loopt te promoten. En dat binnen een maand of vier. Ik drink te weinigHoe is het met jouw dates? Ben je nog actief aan het daten?
aan de waddenzee??!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:03 schreef Rickario het volgende:
Ontopic.
Afgelopen zaterdagavond weer een date gehad. Met pizza en wat drinken op een dijk aan de Waddenzee. Mooie zonsondergang en alles.
Al was het wat minder dan we ons hadden voorgesteld.Overal schapenschijt, het was eb, non-stop blatende schapen en kouder dan verwacht. Maar al met al was het toch erg gezellig
Ja dat snap ik, maar niet als je in Eindhoven woont (al weet ik niet of hij in Ehvn woont)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan prima hoor, in het Noorden des lands
Noord Groningenquote:
Ik woon inmiddels in het Noorden van het landquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar niet als je in Eindhoven woont (al weet ik niet of hij in Ehvn woont)
Ik denk dat bijna iedereen het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, dan zijn wij het iig met elkaar eens. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Oh. Dan is het gay.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Noord Groningen
[..]
Ik woon inmiddels in het Noorden van het land
Zoiets moet je altijd eerst checken. Die fout heb ik een jaar of 10 terug een keer met een date in een natuurgebied langs de Rijn gemaakt. Daar stond het vol met koeien. Sindsdien check ik zoiets als ik een date mee wil nemen naar een 'romantische plek'. Of was het last minute geregeld?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:03 schreef Rickario het volgende:
Ontopic.
Afgelopen zaterdagavond weer een date gehad. Met pizza en wat drinken op een dijk aan de Waddenzee. Mooie zonsondergang en alles.
Al was het wat minder dan we ons hadden voorgesteld.Overal schapenschijt, het was eb, non-stop blatende schapen en kouder dan verwacht. Maar al met al was het toch erg gezellig
Je gaat eerst echt de plek vooraf helemaal inspecteren ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets moet je altijd eerst checken. Die fout heb ik een jaar of 10 terug een keer met een date in een natuurgebied langs de Rijn gemaakt. Daar stond het vol met koeien. Sindsdien check ik zoiets als ik een date mee wil nemen naar een 'romantische plek'. Of was het last minute geregeld?
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe, eerst effe verkennen like a pro inderdaad. Daarom is daten ook zo'n tijdrovende aangelegenheid. Het regelen is al zo moeilijk en als er dan eentje hapt, moet je wel eerst inventariseren, observeren en eventueel bijstellen. Anders ben.je.de.lul.
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan. Dat is een voordeel aan niet in de randstad wonen, je zit hier zo in de natuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Je gaat eerst echt de plek vooraf helemaal inspecteren ja?
Gewoon zorgen dat je 2 a 3 vaste locaties hebt en voldoende dates regelen om up2date te blijven van wijzigingen op die locatie? Of denk ik nu helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe, eerst effe verkennen like a pro inderdaad. Daarom is daten ook zo'n tijdrovende aangelegenheid. Het regelen is al zo moeilijk en als er dan eentje hapt, moet je wel eerst inventariseren, observeren en eventueel bijstellen. Anders ben.je.de.lul.
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:43 schreef yats het volgende:
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan.
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was topquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellen
logisch. Je was nat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was top![]()
Hij wilde wel op vervolgdate, dus ik doe toch iets goed
Ik schrijf mijn nieuwe grappen op en probeer ze uit op m'n huisgenoten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.
Elke date is een rehearsal voor de volgendequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
Sinds wanneer kan je verdwalen niet plannen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon op pad met iemand zonder richtingsgevoelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Geen halve maatregelen die Rhubarbquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je überhaupt ergens naar toe? Gewoon thuis 'koffie drinken'
Kun je meteen neuken
jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.
Patsen met geldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Liefde op het eerste saldo overzicht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging ook echt zo:
Ik: sorry ik vind je niet aantrekkelijk dus ik denk dat je het hier beter bij kunnen laten
Hij: ja ik heb geen tijd gehad om met mijn uiterlijk bezig te zijn want ik ben mijn bedrijf aan het verkopen voor 200 miljoen
Ik: hoop je dat ik je nu opeens wel aantrekkelijk vind?
En toen was ie weg
Had ie een smilie moeten gebruikenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een poging was om grappig te zijn.
nee echt niet. Het hele gesprek was wat langer natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een poging was om grappig te zijn.
Heb nog niemand gehoord over miljoenenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ken anders ook mannen in dit topic die patsen met hun geld
Koeien!! Als het niet gedefinieerd is wat het is, dan zijn het altijd koeien!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Miljoenen gedachten, ervaringen, meningen, vul het zelf maar in
Koeien??!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Koeien!! Als het niet gedefinieerd is wat het is, dan zijn het altijd koeien!
Tenminste, volgens mijn wiskunde leraar van vroeger dan
Yup.. antwoord = 12quote:
Duidelijk geen fokker dus.quote:
Gewoon daten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n leuke match met wie ik op korte termijn wilde afspreken voor wat funtimez geeft net toe autistisch te zijn. Wat prima is, echt. Maar het ging me nu net om het carefree contact en ik heb echt al te veel issuemensen om me heen, en ben er zelf ook niet helemaal van gevrijwaard. Maar ja. Hoe pak ik dit nu weer aan?.
Ik weet hoe egocentrisch het klinkt, echt. Maar dat is, ook nu hij heeft verteld in hoeverre het z'n leven beïnvloedt, geen optie meer. Ik kom uit een familie vol psychiatrische problematiek, dus ik weet hoe ermee om te gaan en weet dat ik er goed in ben ook. Maar dat is nu net de reden waarom ik er ver vandaan moet blijven.quote:
Dat merkte je in voorgaande gesprekken nog niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet hoe egocentrisch het klinkt, echt. Maar dat is, ook nu hij heeft verteld in hoeverre het z'n leven beïnvloedt, geen optie meer. Ik kom uit een familie vol psychiatrische problematiek, dus ik weet hoe ermee om te gaan en weet dat ik er goed in ben ook. Maar dat is nu net de reden waarom ik er ver vandaan moet blijven.
Uit eten gaan en dan het bestek telkens scheefleggen of een oneven aantal dingen bestellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n leuke match met wie ik op korte termijn wilde afspreken voor wat funtimez geeft net toe autistisch te zijn. Wat prima is, echt. Maar het ging me nu net om het carefree contact en ik heb echt al te veel issuemensen om me heen, en ben er zelf ook niet helemaal van gevrijwaard. Maar ja. Hoe pak ik dit nu weer aan?.
Mwah, het verklaart bepaalde dingen wel, maar met geschreven gesprekken kan je heel veel 'verbergen' hè. En ik snap hoe het overkomt, walg er zelf ook een beetje van, vandaar de nuancerende uitleg. Had net een paar dagen geleden besloten dat ik m'n leven makkelijker ging maken, niet lastigerquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat merkte je in voorgaande gesprekken nog niet?
Snap het wel hoor, daar niet van, maar klonk als in "hij zegt autisme te hebben,d us ik kap het af". Als het echt bepaalde invloed op z'n leven heeft, is het maar net in hoeverre je daarmee om kan/wil gaan natuurlijk.
Waarom zou je er van walgen? Zou zelf ook niet staan te springen op een autistisch persoon. Iedereen heeft zo zijn wensen/eisen, uiterlijk, innerlijk, whatever. Je hoeft niet alles maar te accepteren omdat het anders gemeen is ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah, het verklaart bepaalde dingen wel, maar met geschreven gesprekken kan je heel veel 'verbergen' hè. En ik snap hoe het overkomt, walg er zelf ook een beetje van, vandaar de nuancerende uitleg. Had net een paar dagen geleden besloten dat ik m'n leven makkelijker ging maken, niet lastiger.
Autistische mensen zijn vaak wel beesten in bed. Zie tijnbrein bijv.; 17 dates en nog steeds rockt hij die shit smooth. Haar hoor je niet klagenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch doet hij het op zijn eigen manier niet slecht. Wat ik hier las hebben ze inmiddels een relatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Autistische mensen zijn vaak wel beesten in bed. Zie tijnbrein bijv.; 17 dates en nog steeds rockt hij die shit smooth. Haar hoor je niet klagen
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Iedereen is een beetje autistisch en er bestaan iets van 200 verschillende soorten autisme. Mijn zus en haar vriend zijn beiden autistisch, maar echt compleet anders. Dus in hoeverre zoiets echt invloed gaat hebben op een relatie valt ook niet van tevoren te voorspellen.
Ik ken enkel de "Appels, peren, krentenbollen"-variantquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. antwoord = 12
"ja wat 12?.. 12 koeien, schappen.. vissen? "
Blijkbaar was ie nogal van de dieren ofzo. Weet niet
Ah oké, wel goed dat hij het weet van zichzelf. Mijn zus zou daar veel moeite mee hebben. Ik snap dan wel dat je die keuze maakt. Lijkt me wel heel lastig om dat naar hem over te moeten brengen alleen..quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.
Hij kan beter eerlijk zijn dan doen alsof toch? Anders kom je er later achter en dat is ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.
Dm mij het adres van dat tankstation even.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:12 schreef -Splash- het volgende:
Iedereen is een autist; check! Zeker als je aan het tanken bent en je liter counter staat op 39,94 en de prijs counter staat op 49,03.Nee? Niemand?
Oh.
Het is gewoon diesel hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dm mij het adres van dat tankstation even.
Lijkt me dat net als dat hij eerlijk is jij dat ook moet zijn, is wel zo respectvol. Je kan aangeven dat je juist nu even geen behoefte hebt aan dat soort dingen/mensen, je doet niks verkeerd in dit verhaal denk ik. Jammer voor hem is het sowieso maar dat is niet echt jouw 'probleem'.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze wijken toch af als in dat ze klinische gediagnosticeerd zijn ? Je snapt donders goed wat ik bedoel. Ik kan me voorstellen dat je soms meer zoekt naar een lolletje en niet zo zeer een relatie met een, in meer of mindere mate, hulp behoevende. Dat zijn toch echt verschillende soorten relaties en partners.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef habitue het volgende:
Dat soort mensen... lijkt me nou niet echt een geweldige opmerking LM
Zo, en bedankt hèquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ze wijken toch af als in dat ze klinische gediagnosticeerd zijn ? Je snapt donders goed wat ik bedoel. Ik kan me voorstellen dat je soms meer zoekt naar een lolletje en niet zo zeer een relatie met een, in meer of mindere mate, hulp behoevende. Dat zijn toch echt verschillende soorten relaties en partners.
Je weet niks van mij, wie weet zit ik er al zo bij. Waar ben je het precies mee oneens ? Ik zeg geen onwaarheden maar heb jou al eerder emotioneel zien reageren dus ben benieuwd of je nu wel een argumentatie hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo, en bedankt hè![]()
![]()
.
Ik mag hopen dat jou niets overkomt, anders zit je er net zo bij.. Eens kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.
Ja, dit moest er even uit![]()
Altijd weer dat werk hequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:24 schreef yats het volgende:
On topic : ik zou eigenlijk gisteren een date hebben maar die heb ik afgezegd omdat ik gewoon echt te druk was met een klus die vandaag per se af moest zijn.
Mensen in een hokje plaatsen en ze afschilderen als een "minder" persoon is niet erg charmant zeg maar. Dat jij er niets mee hebt of wil hebben is prima. Het is niet dat ze ervoor kiezen zeg maar, het overkomt je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je weet niks van mij, wie weet zit ik er al zo bij. Waar ben je het precies mee oneens ? Ik zeg geen onwaarheden maar heb jou al eerder emotioneel zien reageren dus ben benieuwd of je nu wel een argumentatie hebt.
Hij zegt enkel dat het anders is. NIet perse als "minder".quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mensen in een hokje plaatsen en ze afschilderen als een "minder" persoon is niet erg charmant zeg maar. Dat jij er niets mee hebt of wil hebben is prima. Het is niet dat ze ervoor kiezen zeg maar, het overkomt je.
Dat wachten-meisje is toch niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
In ander nieuws: zaterdag 2 dates in de planning.
2 nog wel niet, vertel vertelquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
@LM natuurlijk snap ik wat je bedoelt, maar "dat soort mensen" heeft een hele negatieve lading wat nergens voor nodig is.
ik hoef ook niks met buitenlanders/dikkerds en dat soort spul. Maar idd, als je gehandicapt bent dan kan een bepaalde opmerking grof overkomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, 'dat' verwijst naar de definitie uit C_C haar post dus als je het er niet mee eens bent moet je het met haar opnemen. Hoe vaak ik hier wel niet 'dat soort meisjes' voorbij heb zien komen als reactie op een post van mij of weismann of andere bazen. Dont get your panties in a bunch jo.
Tja, het had eventueel wel gekund (ik was uiteindelijk rond een uur of 10 klaar) maar ik ken mezelf. Dat is een nadeel van eigen baas zijn, dan moet je soms schuiven met dingen.quote:
Ik begrijp hem wel LM. Het is geen keuze voor de mensen waar jij het over hebt dat ze autistisch zijn. Ze zijn het nu eenmaal, en daar moeten ze (inclusief bijkomende beperkingen) mee om leren gaan. Dan zit je niet te wachten op iemand die je in een hokje stopt en als 'anders' omschrijft. Autisme zegt immers niets over hoe een persoon echt is, alleen dat hij/zij (soms) bepaalde signalen niet door heeft of daar anders op reageert dan 'normale mensen'.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je weet niks van mij, wie weet zit ik er al zo bij. Waar ben je het precies mee oneens ? Ik zeg geen onwaarheden maar heb jou al eerder emotioneel zien reageren dus ben benieuwd of je nu wel een argumentatie hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
@LM natuurlijk snap ik wat je bedoelt, maar "dat soort mensen" heeft een hele negatieve lading wat nergens voor nodig is.
Dat kan ook als je een buiterlander of dikkerd bent..quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:47 schreef BeamofLight het volgende:
ik hoef ook niks met buitenlanders/dikkerds en dat soort spul. Maar idd, als je gehandicapt bent dan kan een bepaalde opmerking grof overkomen
Ik vind deze zin nogal tegensprekend. Het zegt niets over de persoon, maar vervolgens leg je uit hoe de persoon in elkaar (kan) zitten. Dus het zegt absoluut wel iets over de persoon.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef yats het volgende:
Autisme zegt immers niets over hoe een persoon echt is, alleen dat hij/zij (soms) bepaalde signalen niet door heeft of daar anders op reageert dan 'normale mensen'.
1 met een man zelfsquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, het had eventueel wel gekund (ik was uiteindelijk rond een uur of 10 klaar) maar ik ken mezelf. Dat is een nadeel van eigen baas zijn, dan moet je soms schuiven met dingen.
[..]
Ik begrijp hem wel LM. Het is geen keuze voor de mensen waar jij het over hebt dat ze autistisch zijn. Ze zijn het nu eenmaal, en daar moeten ze (inclusief bijkomende beperkingen) mee om leren gaan. Dan zit je niet te wachten op iemand die je in een hokje stopt en als 'anders' omschrijft. Autisme zegt immers niets over hoe een persoon echt is, alleen dat hij/zij (soms) bepaalde signalen niet door heeft of daar anders op reageert dan 'normale mensen'.
[..]Met dezelfde vrouw of met twee vrouwen? Een van de twee is de 'lang wachten date'?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef LesMiserables het volgende:
Ik had al gezegd dat ik fan van je ben toch Cue ?
O nee, hij geeft een compliment, pas op Cue_, straks wil hij nog iets van jequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef LesMiserables het volgende:
Ik had al gezegd dat ik fan van je ben toch Cue ?
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O nee, hij geeft een compliment, pas op Cue_, straks wil hij nog iets van je
Het is wat lastig uit te leggen online. Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoeld. Dat autisme breed is hoef je mij niet uit te leggen. Mijn jongste zusje heeft een vrij ernstige vorm van autisme.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind deze zin nogal tegensprekend. Het zegt niets over de persoon, maar vervolgens leg je uit hoe de persoon in elkaar (kan) zitten. Dus het zegt absoluut wel iets over de persoon.
en ja, autisme is heel breed en kan van allerlei vormen aannemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |