Koeien!! Als het niet gedefinieerd is wat het is, dan zijn het altijd koeien!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Miljoenen gedachten, ervaringen, meningen, vul het zelf maar in
Koeien??!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Koeien!! Als het niet gedefinieerd is wat het is, dan zijn het altijd koeien!
Tenminste, volgens mijn wiskunde leraar van vroeger dan
Yup.. antwoord = 12quote:
Duidelijk geen fokker dus.quote:
Gewoon daten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n leuke match met wie ik op korte termijn wilde afspreken voor wat funtimez geeft net toe autistisch te zijn. Wat prima is, echt. Maar het ging me nu net om het carefree contact en ik heb echt al te veel issuemensen om me heen, en ben er zelf ook niet helemaal van gevrijwaard. Maar ja. Hoe pak ik dit nu weer aan?.
Ik weet hoe egocentrisch het klinkt, echt. Maar dat is, ook nu hij heeft verteld in hoeverre het z'n leven beïnvloedt, geen optie meer. Ik kom uit een familie vol psychiatrische problematiek, dus ik weet hoe ermee om te gaan en weet dat ik er goed in ben ook. Maar dat is nu net de reden waarom ik er ver vandaan moet blijven.quote:
Dat merkte je in voorgaande gesprekken nog niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet hoe egocentrisch het klinkt, echt. Maar dat is, ook nu hij heeft verteld in hoeverre het z'n leven beïnvloedt, geen optie meer. Ik kom uit een familie vol psychiatrische problematiek, dus ik weet hoe ermee om te gaan en weet dat ik er goed in ben ook. Maar dat is nu net de reden waarom ik er ver vandaan moet blijven.
Uit eten gaan en dan het bestek telkens scheefleggen of een oneven aantal dingen bestellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n leuke match met wie ik op korte termijn wilde afspreken voor wat funtimez geeft net toe autistisch te zijn. Wat prima is, echt. Maar het ging me nu net om het carefree contact en ik heb echt al te veel issuemensen om me heen, en ben er zelf ook niet helemaal van gevrijwaard. Maar ja. Hoe pak ik dit nu weer aan?.
Mwah, het verklaart bepaalde dingen wel, maar met geschreven gesprekken kan je heel veel 'verbergen' hè. En ik snap hoe het overkomt, walg er zelf ook een beetje van, vandaar de nuancerende uitleg. Had net een paar dagen geleden besloten dat ik m'n leven makkelijker ging maken, niet lastigerquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat merkte je in voorgaande gesprekken nog niet?
Snap het wel hoor, daar niet van, maar klonk als in "hij zegt autisme te hebben,d us ik kap het af". Als het echt bepaalde invloed op z'n leven heeft, is het maar net in hoeverre je daarmee om kan/wil gaan natuurlijk.
Waarom zou je er van walgen? Zou zelf ook niet staan te springen op een autistisch persoon. Iedereen heeft zo zijn wensen/eisen, uiterlijk, innerlijk, whatever. Je hoeft niet alles maar te accepteren omdat het anders gemeen is ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah, het verklaart bepaalde dingen wel, maar met geschreven gesprekken kan je heel veel 'verbergen' hè. En ik snap hoe het overkomt, walg er zelf ook een beetje van, vandaar de nuancerende uitleg. Had net een paar dagen geleden besloten dat ik m'n leven makkelijker ging maken, niet lastiger.
Autistische mensen zijn vaak wel beesten in bed. Zie tijnbrein bijv.; 17 dates en nog steeds rockt hij die shit smooth. Haar hoor je niet klagenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch doet hij het op zijn eigen manier niet slecht. Wat ik hier las hebben ze inmiddels een relatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Autistische mensen zijn vaak wel beesten in bed. Zie tijnbrein bijv.; 17 dates en nog steeds rockt hij die shit smooth. Haar hoor je niet klagen
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Iedereen is een beetje autistisch en er bestaan iets van 200 verschillende soorten autisme. Mijn zus en haar vriend zijn beiden autistisch, maar echt compleet anders. Dus in hoeverre zoiets echt invloed gaat hebben op een relatie valt ook niet van tevoren te voorspellen.
Ik ken enkel de "Appels, peren, krentenbollen"-variantquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. antwoord = 12
"ja wat 12?.. 12 koeien, schappen.. vissen? "
Blijkbaar was ie nogal van de dieren ofzo. Weet niet
Ah oké, wel goed dat hij het weet van zichzelf. Mijn zus zou daar veel moeite mee hebben. Ik snap dan wel dat je die keuze maakt. Lijkt me wel heel lastig om dat naar hem over te moeten brengen alleen..quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.
Hij kan beter eerlijk zijn dan doen alsof toch? Anders kom je er later achter en dat is ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.
Dm mij het adres van dat tankstation even.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:12 schreef -Splash- het volgende:
Iedereen is een autist; check! Zeker als je aan het tanken bent en je liter counter staat op 39,94 en de prijs counter staat op 49,03.Nee? Niemand?
Oh.
Het is gewoon diesel hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dm mij het adres van dat tankstation even.
Lijkt me dat net als dat hij eerlijk is jij dat ook moet zijn, is wel zo respectvol. Je kan aangeven dat je juist nu even geen behoefte hebt aan dat soort dingen/mensen, je doet niks verkeerd in dit verhaal denk ik. Jammer voor hem is het sowieso maar dat is niet echt jouw 'probleem'.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |