Liever zonder, in een stabiele relatie waar het duidelijk is dat beide SOA vrij zijn en er voorzorgmaatsregelen genomen zijn. Condooms is ook zo een mood breaker, ben je lekker elkaar aan het opgeilen en bezig. Oh wacht ff, moet een condoom omdoen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik vind, als vrouw, condooms verschrikkelijk. Ze verkrachten het moment, voelen irritant, en halen toch zeker 30% van een stijve af, in den beginne. Maar een man die op een eerste neukpartij voorstelt om het zonder te doen gaat met blauwe ballen naar huis. Iedereen is panisch voor aids, maar hepatitis is écht geen pretje, en ik ben best gehecht geraakt aan m'n lever. Zou jammer zijn als ik 'm in zou moeten leveren.
Ik wil niet teveel off topic gaan maar dichtbij is niet raak. Een 'ronde d'Hollande' zit er misschien op een goeie dag wel in, ik zal het tzt kenbaar maken zodat jullie eindelijk de mogelijkheid tot een treffen krijgen. Ik neem mijn ochtendjas en sigaren mee. De condooms laat ik thuis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus hoerenloper of pimp, maar dan van Neerlandsche meisjes?
Mag ik je 'G' noemen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:22 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel off topic gaan maar dichtbij is niet raak. Een 'ronde d'Hollande' zit er misschien op een goeie dag wel in, ik zal het tzt kenbaar maken zodat jullie eindelijk de mogelijkheid tot een treffen krijgen. Ik neem mijn ochtendjas en sigaren mee. De condooms laat ik thuis.
Zo rol ik Splash.
Nou, dan zijn wij het iig met elkaar eens. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Liever zonder, in een stabiele relatie waar het duidelijk is dat beide SOA vrij zijn en er voorzorgmaatsregelen genomen zijn. Condooms is ook zo een mood breaker, ben je lekker elkaar aan het opgeilen en bezig. Oh wacht ff, moet een condoom omdoen...
Maar goed, ik ben ook niet bezig om Delivery man 2 te filmen.
Mensen zijn echt intens dom, als het op hun eigen gezondheid aankomt. Niet alleen wat betreft seks.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef LesMiserables het volgende:
Ja sorry voor die rant hoor maar heb zelden zoiets doms gehoord van seksueel actieve mensen, dat je met een condoom geen SOA kan oplopen. Moest ik even van mij afschrijven. We zijn allemaal enkel mensen he. Ik kan me verder in jouw condoom verhaal helemaal vinden natuurlijk..
Is ook al de tweede keer dat hij het zo loopt te promoten. En dat binnen een maand of vier. Ik drink te weinigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Kunnen we het weer over spelfauten/wie gaat er betalen hebben, please?
Lijkt me verstandig en beter voor jezelf ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:47 schreef Rickario het volgende:
Oh daar gaan we weer..
Laat ik maar niet op LM reageren.![]()
Als ik ook maar 1 geval van herpes, chlamydia of HPV kan voorkomen is het het waard geweest. En dan zeggen ze dat het in Afrika slecht gesteld is met de seksuele voorlichting, het Fok forum kan er ook wat van <3. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook al de tweede keer dat hij het zo loopt te promoten. En dat binnen een maand of vier. Ik drink te weinigHoe is het met jouw dates? Ben je nog actief aan het daten?
aan de waddenzee??!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:03 schreef Rickario het volgende:
Ontopic.
Afgelopen zaterdagavond weer een date gehad. Met pizza en wat drinken op een dijk aan de Waddenzee. Mooie zonsondergang en alles.
Al was het wat minder dan we ons hadden voorgesteld.Overal schapenschijt, het was eb, non-stop blatende schapen en kouder dan verwacht. Maar al met al was het toch erg gezellig
Ja dat snap ik, maar niet als je in Eindhoven woont (al weet ik niet of hij in Ehvn woont)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan prima hoor, in het Noorden des lands
Noord Groningenquote:
Ik woon inmiddels in het Noorden van het landquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar niet als je in Eindhoven woont (al weet ik niet of hij in Ehvn woont)
Ik denk dat bijna iedereen het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, dan zijn wij het iig met elkaar eens. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Oh. Dan is het gay.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Noord Groningen
[..]
Ik woon inmiddels in het Noorden van het land
Zoiets moet je altijd eerst checken. Die fout heb ik een jaar of 10 terug een keer met een date in een natuurgebied langs de Rijn gemaakt. Daar stond het vol met koeien. Sindsdien check ik zoiets als ik een date mee wil nemen naar een 'romantische plek'. Of was het last minute geregeld?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:03 schreef Rickario het volgende:
Ontopic.
Afgelopen zaterdagavond weer een date gehad. Met pizza en wat drinken op een dijk aan de Waddenzee. Mooie zonsondergang en alles.
Al was het wat minder dan we ons hadden voorgesteld.Overal schapenschijt, het was eb, non-stop blatende schapen en kouder dan verwacht. Maar al met al was het toch erg gezellig
Je gaat eerst echt de plek vooraf helemaal inspecteren ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets moet je altijd eerst checken. Die fout heb ik een jaar of 10 terug een keer met een date in een natuurgebied langs de Rijn gemaakt. Daar stond het vol met koeien. Sindsdien check ik zoiets als ik een date mee wil nemen naar een 'romantische plek'. Of was het last minute geregeld?
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe, eerst effe verkennen like a pro inderdaad. Daarom is daten ook zo'n tijdrovende aangelegenheid. Het regelen is al zo moeilijk en als er dan eentje hapt, moet je wel eerst inventariseren, observeren en eventueel bijstellen. Anders ben.je.de.lul.
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan. Dat is een voordeel aan niet in de randstad wonen, je zit hier zo in de natuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Je gaat eerst echt de plek vooraf helemaal inspecteren ja?
Gewoon zorgen dat je 2 a 3 vaste locaties hebt en voldoende dates regelen om up2date te blijven van wijzigingen op die locatie? Of denk ik nu helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe, eerst effe verkennen like a pro inderdaad. Daarom is daten ook zo'n tijdrovende aangelegenheid. Het regelen is al zo moeilijk en als er dan eentje hapt, moet je wel eerst inventariseren, observeren en eventueel bijstellen. Anders ben.je.de.lul.
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:43 schreef yats het volgende:
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan.
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was topquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellen
logisch. Je was nat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was top![]()
Hij wilde wel op vervolgdate, dus ik doe toch iets goed
Ik schrijf mijn nieuwe grappen op en probeer ze uit op m'n huisgenoten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.
Elke date is een rehearsal voor de volgendequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
Sinds wanneer kan je verdwalen niet plannen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon op pad met iemand zonder richtingsgevoelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Geen halve maatregelen die Rhubarbquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je überhaupt ergens naar toe? Gewoon thuis 'koffie drinken'
Kun je meteen neuken
jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.
Patsen met geldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Liefde op het eerste saldo overzicht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging ook echt zo:
Ik: sorry ik vind je niet aantrekkelijk dus ik denk dat je het hier beter bij kunnen laten
Hij: ja ik heb geen tijd gehad om met mijn uiterlijk bezig te zijn want ik ben mijn bedrijf aan het verkopen voor 200 miljoen
Ik: hoop je dat ik je nu opeens wel aantrekkelijk vind?
En toen was ie weg
Had ie een smilie moeten gebruikenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een poging was om grappig te zijn.
nee echt niet. Het hele gesprek was wat langer natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een poging was om grappig te zijn.
Heb nog niemand gehoord over miljoenenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ken anders ook mannen in dit topic die patsen met hun geld
Koeien!! Als het niet gedefinieerd is wat het is, dan zijn het altijd koeien!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Miljoenen gedachten, ervaringen, meningen, vul het zelf maar in
Koeien??!!quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Koeien!! Als het niet gedefinieerd is wat het is, dan zijn het altijd koeien!
Tenminste, volgens mijn wiskunde leraar van vroeger dan
Yup.. antwoord = 12quote:
Duidelijk geen fokker dus.quote:
Gewoon daten?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n leuke match met wie ik op korte termijn wilde afspreken voor wat funtimez geeft net toe autistisch te zijn. Wat prima is, echt. Maar het ging me nu net om het carefree contact en ik heb echt al te veel issuemensen om me heen, en ben er zelf ook niet helemaal van gevrijwaard. Maar ja. Hoe pak ik dit nu weer aan?.
Ik weet hoe egocentrisch het klinkt, echt. Maar dat is, ook nu hij heeft verteld in hoeverre het z'n leven beïnvloedt, geen optie meer. Ik kom uit een familie vol psychiatrische problematiek, dus ik weet hoe ermee om te gaan en weet dat ik er goed in ben ook. Maar dat is nu net de reden waarom ik er ver vandaan moet blijven.quote:
Dat merkte je in voorgaande gesprekken nog niet?quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik weet hoe egocentrisch het klinkt, echt. Maar dat is, ook nu hij heeft verteld in hoeverre het z'n leven beïnvloedt, geen optie meer. Ik kom uit een familie vol psychiatrische problematiek, dus ik weet hoe ermee om te gaan en weet dat ik er goed in ben ook. Maar dat is nu net de reden waarom ik er ver vandaan moet blijven.
Uit eten gaan en dan het bestek telkens scheefleggen of een oneven aantal dingen bestellen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n leuke match met wie ik op korte termijn wilde afspreken voor wat funtimez geeft net toe autistisch te zijn. Wat prima is, echt. Maar het ging me nu net om het carefree contact en ik heb echt al te veel issuemensen om me heen, en ben er zelf ook niet helemaal van gevrijwaard. Maar ja. Hoe pak ik dit nu weer aan?.
Mwah, het verklaart bepaalde dingen wel, maar met geschreven gesprekken kan je heel veel 'verbergen' hè. En ik snap hoe het overkomt, walg er zelf ook een beetje van, vandaar de nuancerende uitleg. Had net een paar dagen geleden besloten dat ik m'n leven makkelijker ging maken, niet lastigerquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat merkte je in voorgaande gesprekken nog niet?
Snap het wel hoor, daar niet van, maar klonk als in "hij zegt autisme te hebben,d us ik kap het af". Als het echt bepaalde invloed op z'n leven heeft, is het maar net in hoeverre je daarmee om kan/wil gaan natuurlijk.
Waarom zou je er van walgen? Zou zelf ook niet staan te springen op een autistisch persoon. Iedereen heeft zo zijn wensen/eisen, uiterlijk, innerlijk, whatever. Je hoeft niet alles maar te accepteren omdat het anders gemeen is ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwah, het verklaart bepaalde dingen wel, maar met geschreven gesprekken kan je heel veel 'verbergen' hè. En ik snap hoe het overkomt, walg er zelf ook een beetje van, vandaar de nuancerende uitleg. Had net een paar dagen geleden besloten dat ik m'n leven makkelijker ging maken, niet lastiger.
Autistische mensen zijn vaak wel beesten in bed. Zie tijnbrein bijv.; 17 dates en nog steeds rockt hij die shit smooth. Haar hoor je niet klagenquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Toch doet hij het op zijn eigen manier niet slecht. Wat ik hier las hebben ze inmiddels een relatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Autistische mensen zijn vaak wel beesten in bed. Zie tijnbrein bijv.; 17 dates en nog steeds rockt hij die shit smooth. Haar hoor je niet klagen
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef Pinkdwarf het volgende:
Iedereen is een beetje autistisch en er bestaan iets van 200 verschillende soorten autisme. Mijn zus en haar vriend zijn beiden autistisch, maar echt compleet anders. Dus in hoeverre zoiets echt invloed gaat hebben op een relatie valt ook niet van tevoren te voorspellen.
Ik ken enkel de "Appels, peren, krentenbollen"-variantquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. antwoord = 12
"ja wat 12?.. 12 koeien, schappen.. vissen? "
Blijkbaar was ie nogal van de dieren ofzo. Weet niet
Ah oké, wel goed dat hij het weet van zichzelf. Mijn zus zou daar veel moeite mee hebben. Ik snap dan wel dat je die keuze maakt. Lijkt me wel heel lastig om dat naar hem over te moeten brengen alleen..quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.
Hij kan beter eerlijk zijn dan doen alsof toch? Anders kom je er later achter en dat is ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe het zich bij hem uit, waarop hij bewonderenswaardig eerlijk antwoord gaf. Geloof me maar op m'n bruine ogen dat ik prima weet hoe het autistische spectrum eruit ziet.
Dm mij het adres van dat tankstation even.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:12 schreef -Splash- het volgende:
Iedereen is een autist; check! Zeker als je aan het tanken bent en je liter counter staat op 39,94 en de prijs counter staat op 49,03.Nee? Niemand?
Oh.
Het is gewoon diesel hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dm mij het adres van dat tankstation even.
Lijkt me dat net als dat hij eerlijk is jij dat ook moet zijn, is wel zo respectvol. Je kan aangeven dat je juist nu even geen behoefte hebt aan dat soort dingen/mensen, je doet niks verkeerd in dit verhaal denk ik. Jammer voor hem is het sowieso maar dat is niet echt jouw 'probleem'.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze wijken toch af als in dat ze klinische gediagnosticeerd zijn ? Je snapt donders goed wat ik bedoel. Ik kan me voorstellen dat je soms meer zoekt naar een lolletje en niet zo zeer een relatie met een, in meer of mindere mate, hulp behoevende. Dat zijn toch echt verschillende soorten relaties en partners.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef habitue het volgende:
Dat soort mensen... lijkt me nou niet echt een geweldige opmerking LM
Zo, en bedankt hèquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:28 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ze wijken toch af als in dat ze klinische gediagnosticeerd zijn ? Je snapt donders goed wat ik bedoel. Ik kan me voorstellen dat je soms meer zoekt naar een lolletje en niet zo zeer een relatie met een, in meer of mindere mate, hulp behoevende. Dat zijn toch echt verschillende soorten relaties en partners.
Je weet niks van mij, wie weet zit ik er al zo bij. Waar ben je het precies mee oneens ? Ik zeg geen onwaarheden maar heb jou al eerder emotioneel zien reageren dus ben benieuwd of je nu wel een argumentatie hebt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zo, en bedankt hè![]()
![]()
.
Ik mag hopen dat jou niets overkomt, anders zit je er net zo bij.. Eens kijken of je dan nog zo'n grote mond hebt.
Ja, dit moest er even uit![]()
Altijd weer dat werk hequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:24 schreef yats het volgende:
On topic : ik zou eigenlijk gisteren een date hebben maar die heb ik afgezegd omdat ik gewoon echt te druk was met een klus die vandaag per se af moest zijn.
Mensen in een hokje plaatsen en ze afschilderen als een "minder" persoon is niet erg charmant zeg maar. Dat jij er niets mee hebt of wil hebben is prima. Het is niet dat ze ervoor kiezen zeg maar, het overkomt je.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je weet niks van mij, wie weet zit ik er al zo bij. Waar ben je het precies mee oneens ? Ik zeg geen onwaarheden maar heb jou al eerder emotioneel zien reageren dus ben benieuwd of je nu wel een argumentatie hebt.
Hij zegt enkel dat het anders is. NIet perse als "minder".quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Mensen in een hokje plaatsen en ze afschilderen als een "minder" persoon is niet erg charmant zeg maar. Dat jij er niets mee hebt of wil hebben is prima. Het is niet dat ze ervoor kiezen zeg maar, het overkomt je.
Dat wachten-meisje is toch niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
In ander nieuws: zaterdag 2 dates in de planning.
2 nog wel niet, vertel vertelquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
@LM natuurlijk snap ik wat je bedoelt, maar "dat soort mensen" heeft een hele negatieve lading wat nergens voor nodig is.
ik hoef ook niks met buitenlanders/dikkerds en dat soort spul. Maar idd, als je gehandicapt bent dan kan een bepaalde opmerking grof overkomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef LesMiserables het volgende:
Lol, 'dat' verwijst naar de definitie uit C_C haar post dus als je het er niet mee eens bent moet je het met haar opnemen. Hoe vaak ik hier wel niet 'dat soort meisjes' voorbij heb zien komen als reactie op een post van mij of weismann of andere bazen. Dont get your panties in a bunch jo.
Tja, het had eventueel wel gekund (ik was uiteindelijk rond een uur of 10 klaar) maar ik ken mezelf. Dat is een nadeel van eigen baas zijn, dan moet je soms schuiven met dingen.quote:
Ik begrijp hem wel LM. Het is geen keuze voor de mensen waar jij het over hebt dat ze autistisch zijn. Ze zijn het nu eenmaal, en daar moeten ze (inclusief bijkomende beperkingen) mee om leren gaan. Dan zit je niet te wachten op iemand die je in een hokje stopt en als 'anders' omschrijft. Autisme zegt immers niets over hoe een persoon echt is, alleen dat hij/zij (soms) bepaalde signalen niet door heeft of daar anders op reageert dan 'normale mensen'.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Je weet niks van mij, wie weet zit ik er al zo bij. Waar ben je het precies mee oneens ? Ik zeg geen onwaarheden maar heb jou al eerder emotioneel zien reageren dus ben benieuwd of je nu wel een argumentatie hebt.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:44 schreef habitue het volgende:
@LM natuurlijk snap ik wat je bedoelt, maar "dat soort mensen" heeft een hele negatieve lading wat nergens voor nodig is.
Dat kan ook als je een buiterlander of dikkerd bent..quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:47 schreef BeamofLight het volgende:
ik hoef ook niks met buitenlanders/dikkerds en dat soort spul. Maar idd, als je gehandicapt bent dan kan een bepaalde opmerking grof overkomen
Ik vind deze zin nogal tegensprekend. Het zegt niets over de persoon, maar vervolgens leg je uit hoe de persoon in elkaar (kan) zitten. Dus het zegt absoluut wel iets over de persoon.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef yats het volgende:
Autisme zegt immers niets over hoe een persoon echt is, alleen dat hij/zij (soms) bepaalde signalen niet door heeft of daar anders op reageert dan 'normale mensen'.
1 met een man zelfsquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:49 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, het had eventueel wel gekund (ik was uiteindelijk rond een uur of 10 klaar) maar ik ken mezelf. Dat is een nadeel van eigen baas zijn, dan moet je soms schuiven met dingen.
[..]
Ik begrijp hem wel LM. Het is geen keuze voor de mensen waar jij het over hebt dat ze autistisch zijn. Ze zijn het nu eenmaal, en daar moeten ze (inclusief bijkomende beperkingen) mee om leren gaan. Dan zit je niet te wachten op iemand die je in een hokje stopt en als 'anders' omschrijft. Autisme zegt immers niets over hoe een persoon echt is, alleen dat hij/zij (soms) bepaalde signalen niet door heeft of daar anders op reageert dan 'normale mensen'.
[..]Met dezelfde vrouw of met twee vrouwen? Een van de twee is de 'lang wachten date'?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef LesMiserables het volgende:
Ik had al gezegd dat ik fan van je ben toch Cue ?
O nee, hij geeft een compliment, pas op Cue_, straks wil hij nog iets van jequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:52 schreef LesMiserables het volgende:
Ik had al gezegd dat ik fan van je ben toch Cue ?
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O nee, hij geeft een compliment, pas op Cue_, straks wil hij nog iets van je
Het is wat lastig uit te leggen online. Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoeld. Dat autisme breed is hoef je mij niet uit te leggen. Mijn jongste zusje heeft een vrij ernstige vorm van autisme.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind deze zin nogal tegensprekend. Het zegt niets over de persoon, maar vervolgens leg je uit hoe de persoon in elkaar (kan) zitten. Dus het zegt absoluut wel iets over de persoon.
en ja, autisme is heel breed en kan van allerlei vormen aannemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |