Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:43 schreef yats het volgende:
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan.
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was topquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellen
logisch. Je was nat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was top![]()
Hij wilde wel op vervolgdate, dus ik doe toch iets goed
Ik schrijf mijn nieuwe grappen op en probeer ze uit op m'n huisgenoten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.
Elke date is een rehearsal voor de volgendequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
Sinds wanneer kan je verdwalen niet plannen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon op pad met iemand zonder richtingsgevoelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Geen halve maatregelen die Rhubarbquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je überhaupt ergens naar toe? Gewoon thuis 'koffie drinken'
Kun je meteen neuken
jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.
Patsen met geldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Liefde op het eerste saldo overzicht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging ook echt zo:
Ik: sorry ik vind je niet aantrekkelijk dus ik denk dat je het hier beter bij kunnen laten
Hij: ja ik heb geen tijd gehad om met mijn uiterlijk bezig te zijn want ik ben mijn bedrijf aan het verkopen voor 200 miljoen
Ik: hoop je dat ik je nu opeens wel aantrekkelijk vind?
En toen was ie weg
Had ie een smilie moeten gebruikenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een poging was om grappig te zijn.
nee echt niet. Het hele gesprek was wat langer natuurlijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:07 schreef habitue het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het een poging was om grappig te zijn.
Heb nog niemand gehoord over miljoenenquote:Op woensdag 18 juni 2014 10:18 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik ken anders ook mannen in dit topic die patsen met hun geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |