Nou, dan zijn wij het iig met elkaar eens. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Liever zonder, in een stabiele relatie waar het duidelijk is dat beide SOA vrij zijn en er voorzorgmaatsregelen genomen zijn. Condooms is ook zo een mood breaker, ben je lekker elkaar aan het opgeilen en bezig. Oh wacht ff, moet een condoom omdoen...
Maar goed, ik ben ook niet bezig om Delivery man 2 te filmen.
Mensen zijn echt intens dom, als het op hun eigen gezondheid aankomt. Niet alleen wat betreft seks.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:35 schreef LesMiserables het volgende:
Ja sorry voor die rant hoor maar heb zelden zoiets doms gehoord van seksueel actieve mensen, dat je met een condoom geen SOA kan oplopen. Moest ik even van mij afschrijven. We zijn allemaal enkel mensen he. Ik kan me verder in jouw condoom verhaal helemaal vinden natuurlijk..
Is ook al de tweede keer dat hij het zo loopt te promoten. En dat binnen een maand of vier. Ik drink te weinigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tenenkrommend. Kunnen we het weer over spelfauten/wie gaat er betalen hebben, please?
Lijkt me verstandig en beter voor jezelf ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:47 schreef Rickario het volgende:
Oh daar gaan we weer..
Laat ik maar niet op LM reageren.![]()
Als ik ook maar 1 geval van herpes, chlamydia of HPV kan voorkomen is het het waard geweest. En dan zeggen ze dat het in Afrika slecht gesteld is met de seksuele voorlichting, het Fok forum kan er ook wat van <3. Eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:56 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Is ook al de tweede keer dat hij het zo loopt te promoten. En dat binnen een maand of vier. Ik drink te weinigHoe is het met jouw dates? Ben je nog actief aan het daten?
aan de waddenzee??!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:03 schreef Rickario het volgende:
Ontopic.
Afgelopen zaterdagavond weer een date gehad. Met pizza en wat drinken op een dijk aan de Waddenzee. Mooie zonsondergang en alles.
Al was het wat minder dan we ons hadden voorgesteld.Overal schapenschijt, het was eb, non-stop blatende schapen en kouder dan verwacht. Maar al met al was het toch erg gezellig
Ja dat snap ik, maar niet als je in Eindhoven woont (al weet ik niet of hij in Ehvn woont)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kan prima hoor, in het Noorden des lands
Noord Groningenquote:
Ik woon inmiddels in het Noorden van het landquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar niet als je in Eindhoven woont (al weet ik niet of hij in Ehvn woont)
Ik denk dat bijna iedereen het daarmee eens is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, dan zijn wij het iig met elkaar eens. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Oh. Dan is het gay.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Noord Groningen
[..]
Ik woon inmiddels in het Noorden van het land
Zoiets moet je altijd eerst checken. Die fout heb ik een jaar of 10 terug een keer met een date in een natuurgebied langs de Rijn gemaakt. Daar stond het vol met koeien. Sindsdien check ik zoiets als ik een date mee wil nemen naar een 'romantische plek'. Of was het last minute geregeld?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:03 schreef Rickario het volgende:
Ontopic.
Afgelopen zaterdagavond weer een date gehad. Met pizza en wat drinken op een dijk aan de Waddenzee. Mooie zonsondergang en alles.
Al was het wat minder dan we ons hadden voorgesteld.Overal schapenschijt, het was eb, non-stop blatende schapen en kouder dan verwacht. Maar al met al was het toch erg gezellig
Je gaat eerst echt de plek vooraf helemaal inspecteren ja?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:35 schreef yats het volgende:
[..]
Zoiets moet je altijd eerst checken. Die fout heb ik een jaar of 10 terug een keer met een date in een natuurgebied langs de Rijn gemaakt. Daar stond het vol met koeien. Sindsdien check ik zoiets als ik een date mee wil nemen naar een 'romantische plek'. Of was het last minute geregeld?
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe, eerst effe verkennen like a pro inderdaad. Daarom is daten ook zo'n tijdrovende aangelegenheid. Het regelen is al zo moeilijk en als er dan eentje hapt, moet je wel eerst inventariseren, observeren en eventueel bijstellen. Anders ben.je.de.lul.
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan. Dat is een voordeel aan niet in de randstad wonen, je zit hier zo in de natuur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Je gaat eerst echt de plek vooraf helemaal inspecteren ja?
Gewoon zorgen dat je 2 a 3 vaste locaties hebt en voldoende dates regelen om up2date te blijven van wijzigingen op die locatie? Of denk ik nu helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:37 schreef BeamofLight het volgende:
Whehe, eerst effe verkennen like a pro inderdaad. Daarom is daten ook zo'n tijdrovende aangelegenheid. Het regelen is al zo moeilijk en als er dan eentje hapt, moet je wel eerst inventariseren, observeren en eventueel bijstellen. Anders ben.je.de.lul.
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:43 schreef yats het volgende:
Nee, ik heb een lijstje met plekken waarvan ik weet dat je daar prima met je date heen kunt gaan.
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was topquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:42 schreef Rickario het volgende:
[..]
Juist niet! Faaldates hebben juist hun charmes. Dan heb je nog eens wat te vertellen
logisch. Je was nat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik was laatst verdwaald in mijn eigen stad, heeft een uur geduurd voordat we bij een terrasje aankwamen. Begon het ook nog eens gigantisch te hozen toen we gingen zitten, dus dat was top![]()
Hij wilde wel op vervolgdate, dus ik doe toch iets goed
Ik schrijf mijn nieuwe grappen op en probeer ze uit op m'n huisgenoten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ruikt een beetje naar PUA deze. Niks spontaan, niks verdwalen met je date.
Elke date is een rehearsal voor de volgendequote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef habitue het volgende:
Gaan jullie dan ook op date-rehearsal? Opblaaspop, picknickmandje, flesje wijn en kleedje in de auto.
Vibe voelen van de plek, gras controleren op uitwerpselen, op zoek naar het plekje half beschut door bomen waar je zelfs redelijk ongestoord elkaars warme plekjes kunt betasten.
Sinds wanneer kan je verdwalen niet plannen ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon op pad met iemand zonder richtingsgevoelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Geen halve maatregelen die Rhubarbquote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:26 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom ga je überhaupt ergens naar toe? Gewoon thuis 'koffie drinken'
Kun je meteen neuken
jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:34 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jij trekt nogal een apart soort... geïnteresseerden.
Patsen met geldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
Nu heb ik weer een man aan mijn broek die zijn bedrijf aan het verkopen is voor 200 miljoen. Maar hij kan er verder niks over zeggen
Liefde op het eerste saldo overzicht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
Het ging ook echt zo:
Ik: sorry ik vind je niet aantrekkelijk dus ik denk dat je het hier beter bij kunnen laten
Hij: ja ik heb geen tijd gehad om met mijn uiterlijk bezig te zijn want ik ben mijn bedrijf aan het verkopen voor 200 miljoen
Ik: hoop je dat ik je nu opeens wel aantrekkelijk vind?
En toen was ie weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |