Als ze al moeite heeft met: "Heb je de hitte overleefd" of iets in die strekking dan vraag ik me toch af hoe ze die 2 jaar lerarenopleiding heeft volgehouden.quote:
Doelt ze niet op de vraag zelf of zo? Want dit klinkt heel vreemd.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze al moeite heeft met: "Heb je de hitte overleefd" of iets in die strekking dan vraag ik me toch af hoe ze die 2 jaar lerarenopleiding heeft volgehouden.
"Mag ik je een lullige vraag stellen?"quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef LesMiserables het volgende:
Het niveau van de lerarenopleiding is niet top dus zal me weinig verbazen. Die kunnen over het algemeen vrij weinig. Noemde ze je letterlijk een autist?
Ik zal je heel eerlijk zeggen Fas, ik heb nog steeds geen idee. Het klonk allemaal maar vaag en toen ik dus vroeg waarom kwam er wat ontwijkende tekst uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doelt ze niet op de vraag zelf of zo? Want dit klinkt heel vreemd.
Als ze dat dan gewoon zegtquote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef MissGump het volgende:
Als ik dit zo lees denk ik dat ze bedoelt dat je geen vlotte babbel hebt, dat het gesprek mechanisch/ te overdacht overkomt. Niet dat je moeilijke woorden gebruikt.
Ze had gelijk. Wat een onleesbare hoop tekst weet jij te produceren zeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het klinkt vast "lullig", zoiets heb ik ook een keer gehad, die persoon vond zichzelf helemaal te gek en vroeg mij hetzelfde..
Ik dacht in eerste instantie wtf, iets later dacht ik, een beetje. (Wie niet tegenwoordig, overal plakt men een label op, en propt men je in een hokje.. ).
Vervolgens keihard gepareerd met wat haar excuus was.. En stil uiteraard.
Wellicht zelf ook een autist.
Neuh, heb d'r gevraagd of ze psychologie gestudeerd heeftquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het klinkt vast "lullig", zoiets heb ik ook een keer gehad, die persoon vond zichzelf helemaal te gek en vroeg mij hetzelfde..
Ik dacht in eerste instantie wtf, iets later dacht ik, een beetje. (Wie niet tegenwoordig, overal plakt men een label op, en propt men je in een hokje.. ).
Vervolgens keihard gepareerd met wat haar excuus was.. En stil uiteraard.
Wellicht zelf ook een autist.
Koude grond psychologie zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neuh, heb d'r gevraagd of ze psychologie gestudeerd heeft
dat zegt ze toch ook? 'Je praat zo moeilijk'quote:Op maandag 16 juni 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze dat dan gewoon zegt
Ze is wel de eerste trouwens, met alle anderen contacten/dates heb ik dit nog niet eerder meegemaakt.
Het zou me niks verbazen als ze er zelf ook 1 is eerlijk gezegd. Grammar nazi ook al trouwens. Maak 1 enkele fout en die werd uitgebreid behandeld alsof het een rechtszaak wasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:43 schreef Cue_ het volgende:
" ben je autistisch?" Is gewoon een voorzichtige manier om te vragen of je Fokker bent
En teregd tog? Wie weet leer je er vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze er zelf ook 1 is eerlijk gezegd. Grammar nazi ook al trouwens. Maak 1 enkele fout en die werd uitgebreid behandeld alsof het een rechtszaak was
quote:
Ja maar je gaat toch niemand verwijderen als je niet nog een andere achter de hand hebt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:11 schreef rhubarbje het volgende:
Verwijder haar dan en zit niet zo te miepen
Rare zelfkastijding
Het is Thijs.. die heeft er vast nog 2 of 3 aan lijntjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch niemand verwijderen als je niet nog een andere achter de hand hebt?![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is Thijs.. die heeft er vast nog 2 of 3 aan lijntje
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is Thijs.. die heeft er vast nog 2 of 3 aan lijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |