Die zijn echt het ergste, hoeveel fouten daaruit tevoorschijn komen, ongelofelijk... Je blijft ze corrigeren als taalnazi zijnde..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef Weissman het volgende:
Als allochtoon zeinde kan ik gelukkig nog wel wegkomen met taalfouten.
er een oplopenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:
Wat is niet te vergeven ? Er een hebben of ze doorgeven of er een oplopen ? Kan iedereen gebeuren hoor tenzij je nooit seks hebt natuurlijk ....
Vertel mij en de wereld meer over deze magische wijze om tot een 100% uitsluiting van SOA's te komen. Iedereen is benieuwd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er een oplopen
Het is prima te voorkomen
Wat is er nou weer mis met mensen uit het Gooi? Omdat we aan thannis, gholf en hahkey doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vorige week met een Gooise aan de haal gegaan. Die stem was wel even wennen, maar nu vind ik het leuk. De patat / friet discussie hebben we al gehad
Zij krijgt volgens mij wel een nat gleufje van mijn zachte G![]()
met een condoom kom je echt een heel eindquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Vertel mij en de wereld meer over deze magische wijze om tot een 100% uitsluiting van SOA's te komen. Iedereen is benieuwd.
Niks mis met mensen uit het Gooi. Hooguit even wennen aan het taaltjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met mensen uit het Gooi? Omdat we aan thannis, gholf en hahkey doen?
Ik bestel altijd een patat friet, nooit problemen met iemand.
dat is ook. Of nou ja geen 60% maar er worden wel echt kei veel mensen gediagnosticeerd voortaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef -Splash- het volgende:
Met Whatsapp maak ik de meest geniale fouten. Mijn telefoon veranderd woorden op het laatste moment, breekt het ijs zo lekker.
Wat mij vaak opvalt is dat mensen steeds vaker zeggen dat ze dyslectisch zijn als ik over taalfouten begin (en dan als grapje, niet eens serieus). Volgens mij is 60% van Nederland opeens dyslectisch....
Het taaltje? Omdat we 'menehur' zeggen als we een mannelijk persoon aanspreken? Omdat we als gespreksonderwerp de AEX beurs aanhalen en of er nog wel genoeg rendement halen op de weggesluisde bedragen richting Georgie? Sja...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks mis met mensen uit het Gooi. Hooguit even wennen aan het taaltje
Lees meer over condooms, de kans op overdracht word in veel gevallen maar marginaal verkleind. Niet eens in de buurt van een non-zero kans maar prettig om te weten dat je graag meewerkt aan het opleggen van een sociaal stigma. Ben je toevallig gelovig ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
met een condoom kom je echt een heel eind
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:43 schreef Cue_ het volgende:
" ben je autistisch?" Is gewoon een voorzichtige manier om te vragen of je Fokker bent
Eens, dat is me vanmorgen nog gebeurd met een wederpartij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is zo makkelijk om te (ver)oordelen..
Ik kan je alleen aanklagen als ik je gegevens hebquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ben jou droomman".
Eh, nee dat ben je blijkbaar niet. Ja, ik knap af op grammaticale fouten. Sue me.
Jou misschien, ik gebruik altijd een rubbertje ook al vind ik die dingen kut. Pas in een relatie gaan die dingen aan de kant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:
Wat is niet te vergeven ? Er een hebben of ze doorgeven of er een oplopen ? Kan iedereen gebeuren hoor tenzij je nooit seks hebt natuurlijk ....
Die "r" is wel iets waar bij dergelijke mensen aan moet wennen. Sowieso accenten. Heb er weinig meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:36 schreef -Splash- het volgende:
Het is soms wel grappig om te horen, ik schijn er zelf ook last van te hebben.(die r he)
Oh jij bent er zo een met een 'oergevoel'?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lees meer over condooms, de kans op overdracht word in veel gevallen maar marginaal verkleind. Niet eens in de buurt van een non-zero kans maar prettig om te weten dat je graag meewerkt aan het opleggen van een sociaal stigma. Ben je toevallig gelovig ?
Friesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die "r" is wel iets waar bij dergelijke mensen aan moet wennen. Sowieso accenten. Heb er weinig mee
Iedereen is "ons .. "quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word altijd gepest omdat ik soms een beetje als Roy Donders praat
Heel klein beetje maar
Kei en houdoe heb ik al lang gedropt maar 'ons'quote:
En ik hou van slikken.. ja zo ken ik wel meer smoesjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:47 schreef MissGump het volgende:
Kei en houdoe heb ik al lang gedropt maar 'ons'![]()
En dat is gewoon heel sociaal, het is immers niet alleen mijn moeder maar ook die van mijn zus, daar houd ik gewoon graag rekening mee
Nee die willen neuken zonder condoomquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand die je aan de haren mee de grot in trekt?
Is het mierenneuken om dan over die D/T-fout te beginnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef -Splash- het volgende:
Met Whatsapp maak ik de meest geniale fouten. Mijn telefoon veranderd woorden op het laatste moment, breekt het ijs zo lekker.
Wat mij vaak opvalt is dat mensen steeds vaker zeggen dat ze dyslectisch zijn als ik over taalfouten begin (en dan als grapje, niet eens serieus). Volgens mij is 60% van Nederland opeens dyslectisch....
Whehequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is het mierenneuken om dan over die D/T-fout te beginnen?.
Als dergelijke onderwerpen al voorbij komen op dergelijke sites/apps. Dan ben ik er al snel klaar mee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee die willen neuken zonder condoom
Sommige willen dan ook nog dat je niet aan de pil bent want dan kunnen ze lekker hun zaad verspreiden
Serieus ik ben er echt al meerdere tegen gekomen op Tinder en paiq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |