Precies. Zo fijn ook om te doen trouwens. Schept lekker snel orde en houdt het overzichtelijk. En ik had het ook goed gezien bij diegene die erover huilt -> houdoe, je was al weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is zo makkelijk om te (ver)oordelen..
Ik vind het een afknapper als vrouwen niet fatsoenlijk typenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef LesMiserables het volgende:
Ik vind vrouwen die een beetje normaal kunnen typen wel prettig, ik maak zelf normaal vrij veel spelfouten maar let er toch vrij goed op in zo een gesprek. Reken ze dan ook goed af op taalfouten e.d. want dat is gewoon niet aantrekkelijk. Als je niet wilt dat ze daarop oordelen moet je het dus maar goed doen en niet zo whinen, daar ben ik het wel helemaal mee eens. Schept iig duidelijkheid.
En Rhubarbje heeft gelijk, is een typische non-vraag in eerste instantie.
Er zitten soms nuances in en zelf is dat d/t mijn zwakke plek dus die vind ik niet altijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het een afknapper als vrouwen niet fatsoenlijk typen![]()
Nu heb ik overigens wel iemand leren kennen die erg leuk is (ook al 2x ontmoet), maar wel regelmatig een d/t fout maakt. Tsja, je kunt niet alles hebben denk ik dan maar...
eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Er zitten soms nuances in en zelf is dat d/t mijn zwakke plek dus die vind ik niet altijd. Alleen een beetje coherente zinnen en normale punctuatie/woordgebruik is niet zo lastig, vooral de eerste berichtjes niet. Steek er even wat moeite in en je krijgt er een hoop voor terug.
Slimme meisjes
Oef trauma heb ik daarvan. Een keer een ONS na de kroeg. Zo'n hese peukstem 's ochtends. Ik dacht dat er een shag-rokende bouwvakker naast me lag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef LesMiserables het volgende:
belangrijk is dan de stem die ik na de seks moet horen.
Vorige week met een Gooise aan de haal gegaan. Die stem was wel even wennen, maar nu vind ik het leuk. De patat / friet discussie hebben we al gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:30 schreef LesMiserables het volgende:
Ik merk persoonlijk dat het gezicht waar ik tijdens de seks tegenaan moet kijken een stuk minder belangrijk is dan de stem die ik na de seks moet horen. Lichaam moet wel goed zijn want ben niet zo van fatties :|.
Ja tuurlijk maar dat hangt er ook vanaf wat. Als je begint te 'hoesooo'en' e.d. is het snel voorbij maar een spelfoute kan daar al beter maar dat is wat ik zeg, dan ben je al wat verder met elkaar en is het niet per definitie bepalend voor wie/hoe je bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Een kerel moet wel fatsoenlijk Nederlands kunnen. Zelf maak ik ook wel eens spelfouten, maar er is toch een basis waar iemand aan moet voldoen.
Echter op whatsapp ben ik zo lui als de neten en maak ik tig typefoutenDat moet me maar vergeven worden.
Dan hoef je daar je handen iig niet meer vuil aan te maken ^_^. Accentjes enzo kan ik ook wel goed hebben, alleen dat hele platte dan weer wat minder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vorige week met een Gooise aan de haal gegaan. Die stem was wel even wennen, maar nu vind ik het leuk. De patat / friet discussie hebben we al gehad
Zij krijgt volgens mij wel een nat gleufje van mijn zachte G![]()
quote:
Ik zie je .wav dan wel in mn DM verschijnen.quote:
Als je het verschil niet weet tussen jou en jouw ben je ook wel oliedom, hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:59 schreef clumsy_clown het volgende:
"Ik ben jou droomman".
Eh, nee dat ben je blijkbaar niet. Ja, ik knap af op grammaticale fouten. Sue me.
Ik zie het hier steeds vaker verschijnen. Net als me en mijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
Als je het verschil niet weet tussen jou en jouw ben je ook wel oliedom, hoor.
nee ik date niet meerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals altijd![]()
Of je moet dates te bespreken hebben
dat vind ik pas niet te vergeven zo domquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef LesMiserables het volgende:
Hoeveel van jullie hebben SOA's opgelopen van online dates dan ? Ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |