4 maanden pas.quote:
En nog steeds bij elkaar?quote:
quote:
Uh... neem je genoegen met een nee?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef MissGump het volgende:
[..]
Zit jij nou mijn voetbalkennis belachelijk te maken?
Neuh, ben gewoon single.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]heb ik iets gemist of hebben jullie nnooit wat verteld?
Of zit je nu met een andere fokster waar ik het niet van weet.. Dat kan ook natuurlijk
Ik had je er laatst nog naar gevraagd of iets over gezegd. en je sprak t niet tegenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef -Splash- het volgende:
Neuh, ben gewoon single.En ik weet niet of ik het ooit verteld heb.. ik ben ook een tijdje van Fok! afwezig geweest etc..
Nou ja... ik sprak mij er niet over uit. Ja thanks.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had je er laatst nog naar gevraagd of iets over gezegd. en je sprak t niet tegen![]()
Achja.. maakt ook niet uit. Welkom terug
H_J de bangbus jij de man-cave.. Wat heeft habitue eigenlijk?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:24 schreef -Splash- het volgende:
Nou ja... ik sprak mij er niet over uit. Ja thanks.![]()
Mijn appartement is weer een man-cave geworden. Niets geen 32 vitaminen shampoo en dito cremespoeling en 20 verschillende zalfjes.
Geen idee, ik heb ze hier niet meer gezien dus dan zal dat vast wel!quote:
Gingen ze niet al samenwonen? of ben ik weer met een ander aan in de warquote:Op zondag 15 juni 2014 21:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze hier niet meer gezien dus dan zal dat vast wel!
Sponsorcontract met Durex?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
H_J de bangbus jij de man-cave.. Wat heeft habitue eigenlijk?
Die excelsheet heb ik dan weer nietquote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gingen ze niet al samenwonen? of ben ik weer met een ander aan in de war
whehequote:
En de rest van de daters? Weiss heeft natuurlijk zijn alfa-ness, maar verder?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
H_J de bangbus jij de man-cave.. Wat heeft habitue eigenlijk?
De rest heeft niets .. of tenminste, geen idee, minder interessantquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef yats het volgende:
En de rest van de daters? Weiss heeft natuurlijk zijn alfa-ness, maar verder?
Tsss, en bedankt he.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De rest heeft niets .. of tenminste, geen idee, minder interessant
Viel me al op dat je hier weer wat vaker te vinden was. Nu ja, wel jammer.quote:
1 ding is meer dan voldoende. Anders hebben we een cave en een burcht.. Vond ik beetje jammerquote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Cue_ , je vergeet mijn Burcht. Een begrip op zich.
Zo werkt dat natuurlijk niet. De Burcht was er eerder en heeft krediet opgebouwd, naast een solide reputatie. Anders gaat iedereen maar wat roepen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 ding is meer dan voldoende. Anders hebben we een cave en een burcht.. Vond ik beetje jammer
Niet zo zeuren jijquote:Op zondag 15 juni 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zo werkt dat natuurlijk niet. De Burcht was er eerder en heeft krediet opgebouwd, naast een solide reputatie. Anders gaat iedereen maar wat roepen.
Wie zeurt krijgt een beurtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:38 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wie zeurt krijgt een beurt
Wie niet waagt blijft maagd
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Viel me al op dat je hier weer wat vaker te vinden was. Nu ja, wel jammer.
Cue_ , je vergeet mijn Burcht. Een begrip op zich.
Oh dat staat er los van.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Viel me al op dat je hier weer wat vaker te vinden was. Nu ja, wel jammer.
Ja, uiteraard. Ik ga jouw FoBo-activiteiten eens in de gaten houden voor de gein.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat staat er los van.Vond het gewoon wel weer leuk om mee te typen.
jaaaaaaaa jongen, je hangt hier rond als een bronstig hertquote:Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Oh dat staat er los van.Vond het gewoon wel weer leuk om mee te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |