abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141196604
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als dergelijke onderwerpen al voorbij komen op dergelijke sites/apps. Dan ben ik er al snel klaar mee eerlijk gezegd :')
Ik ook :D maar ze komen altijd al in de derde zin er mee of zo :P
Op Tinder hebben ze het vaak zelfs in hun profiel :D
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:01:57 #177
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_141196678
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef -Splash- het volgende:
Met Whatsapp maak ik de meest geniale fouten. Mijn telefoon veranderd woorden op het laatste moment, breekt het ijs zo lekker. O+

Wat mij vaak opvalt is dat mensen steeds vaker zeggen dat ze dyslectisch zijn als ik over taalfouten begin (en dan als grapje, niet eens serieus). Volgens mij is 60% van Nederland opeens dyslectisch.... -O-
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:03:50 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141196741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word altijd gepest omdat ik soms een beetje als Roy Donders praat ;(
Heel klein beetje maar
Liever als dan over Roy Donders. :*
Sowieso moet je dat soort mensen negeren... als je weet hoe hij klinkt dan kijk je blijkbaar naar die troep.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:05:10 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141196775
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is het mierenneuken om dan over die D/T-fout te beginnen? :').
Nee hoor, dat mag. Anders leer ik het nooit. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:05:52 #180
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_141196801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee die willen neuken zonder condoom
Sommige willen dan ook nog dat je niet aan de pil bent want dan kunnen ze lekker hun zaad verspreiden

Serieus ik ben er echt al meerdere tegen gekomen op Tinder en paiq ;(
:')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:25:45 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141197492
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ook :D maar ze komen altijd al in de derde zin er mee of zo :P
Op Tinder hebben ze het vaak zelfs in hun profiel :D
Wat zetten ze erin dan? Ik kijk alleen naar vrouwen op tinder/datingsites en daar staat het nooit in het profiel, dus ik kan me er geen beeld bij vormen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:28:08 #182
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141197571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef yats het volgende:

[..]

Wat zetten ze erin dan? Ik kijk alleen naar vrouwen op tinder/datingsites en daar staat het nooit in het profiel, dus ik kan me er geen beeld bij vormen.
"neuken doe ik zonder condoom" Misschien? Of iets wat er op lijkt :)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:29:54 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141197612
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dat staat gewoon in het profiel? Trappen vrouwen daarin? Of gaat dat alleen voor de hele knappe mannen op? Ik kan het me haast niet voorstellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:31:22 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141197658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef yats het volgende:

En dat staat gewoon in het profiel? Trappen vrouwen daarin? Of gaat dat alleen voor de hele knappe mannen op? Ik kan het me haast niet voorstellen.
Man wil blijkbaar neukertje, vrouw misschien ook wel. Dan valt er weinig ' in te trappen ' ze weten gewoon waar ze allebei aan toe zijn :)
pi_141197666
Ik was je voor BoL.
pi_141197875
Oh en ik vind, als vrouw, condooms verschrikkelijk. Ze verkrachten het moment, voelen irritant, en halen toch zeker 30% van een stijve af, in den beginne. Maar een man die op een eerste neukpartij voorstelt om het zonder te doen gaat met blauwe ballen naar huis. Iedereen is panisch voor aids, maar hepatitis is écht geen pretje, en ik ben best gehecht geraakt aan m'n lever. Zou jammer zijn als ik 'm in zou moeten leveren.
pi_141198058
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

nee gewoon echt teksten als:

'Ik ben hier op zoek naar een vrouw die zich door mij wil laten neuken zonder condoom en andere voorbehoedsmiddelen. Dit geeft mij een oergevoel. No string attached'

Of
'Altijd al moeder willen worden maar nog steeds single? Ik laat je wens in vervulling gaan. Ik verwekt graag zo veel mogelijk kinderen en jij kunt de moeder van 1 van deze kinderen zijn'

Niet letterlijk want like ze natuurlijk niet dus ik kan ze nu niet terug vinden
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 17 juni 2014 @ 13:43:31 #188
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141198103
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

'Ik ben hier op zoek naar een vrouw die zich door mij wil laten neuken zonder condoom en andere voorbehoedsmiddelen. Dit geeft mij een oergevoel. No string attached'

Of
'Altijd al moeder willen worden maar nog steeds single? Ik laat je wens in vervulling gaan. Ik verwekt graag zo veel mogelijk kinderen en jij kunt de moeder van 1 van deze kinderen zijn'

_O- Die tweede ook echt. Al denk ik dat het gek genoeg best succesvol is onder een bepaalde categorie vrouwen (lees 'desperate singles' tussen de 35 en de 45).
pi_141198210
quote:

[..]

Of

Wtf. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 juni 2014 @ 14:10:33 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141199105
quote:

[..]

Of

You have got to be shitting me :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141199200
Ik wil een tinderbaby.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 14:22:17 #192
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_141199505
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was je voor BoL.
kuttttt.

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh en ik vind, als vrouw, condooms verschrikkelijk. Ze verkrachten het moment, voelen irritant, en halen toch zeker 30% van een stijve af, in den beginne. Maar een man die op een eerste neukpartij voorstelt om het zonder te doen gaat met blauwe ballen naar huis. Iedereen is panisch voor aids, maar hepatitis is écht geen pretje, en ik ben best gehecht geraakt aan m'n lever. Zou jammer zijn als ik 'm in zou moeten leveren.
Goeie
pi_141200132
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]

Jou misschien, ik gebruik altijd een rubbertje ook al vind ik die dingen kut. Pas in een relatie gaan die dingen aan de kant.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 12:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Oh jij bent er zo een met een 'oergevoel'?
Heb je ook een bron dan?
Wat zijn jullie toch schattig als jullie zo naïef zijn. Helemaal week van binnen *O*. Omdat ik het niemand gun krijg je het steuntje in de goeie richting alvast gratis, moet je zelf toch eens de feiten opzoeken over veel voorkomende ziektes als HPV of zelfs herpes. Fijn moet dat zijn in die sprookjes wereld van jullie, lekker warm en wollig *;. Het is eigenlijk net auto rijden, misschien eerst even wat dingen erover leren voordat je zomaar de weg opgaat. Alleen in het geval van neuken kunnen de meeste vrouwen het wel.

Ik doe het trouwens zelf altijd zonder maar daar heb ik zo mijn redenen voor, als ik met zou kunnen zonder al teveel moeite te doen zou ik het doen. Maar ben het eindelijk een keer (deels) met C_C eens, zijn rot dingen en mijn meisjes hebben (meestal) geen SOA's ^O^. Kan je niet altijd wat aan doen namelijk. Ik laat mijzelf zeer regelmatig testen overigens.
pi_141200323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:41 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

[..]

Wat zijn jullie toch schattig als jullie zo naïef zijn. Helemaal week van binnen *O*. Omdat ik het niemand gun krijg je het steuntje in de goeie richting alvast gratis, moet je zelf toch eens de feiten opzoeken over veel voorkomende ziektes als HPV of zelfs herpes. Fijn moet dat zijn in die sprookjes wereld van jullie, lekker warm en wollig *;. Het is eigenlijk net auto rijden, misschien eerst even wat dingen erover leren voordat je zomaar de weg opgaat. Alleen in het geval van neuken kunnen de meeste vrouwen het wel.

[ afbeelding ]

Ik doe het trouwens zelf altijd zonder maar daar heb ik zo mijn redenen voor, als ik met zou kunnen zonder al teveel moeite te doen zou ik het doen. Maar ben het eindelijk een keer (deels) met C_C eens, zijn rot dingen en mijn meisjes hebben (meestal) geen SOA's ^O^. Kan je niet altijd wat aan doen namelijk. Ik laat mijzelf zeer regelmatig testen overigens.
Tenenkrommend. Kunnen we het weer over spelfauten/wie gaat er betalen hebben, please?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_141200344
Dat effect heb ik nou ook altijd op de dames.
pi_141200410
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:48 schreef LesMiserables het volgende:
Dat effect heb ik nou ook altijd op de dames.
Misschien een lullige vraag…. maar ben je autistisch?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_141200470
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 14:51 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Misschien een lullige vraag…. maar ben je autistisch?
Nope maar als het zo zou zijn was ik vast de meest succesvolle autist ITT. Ik snap dat je dream world shattered is maar ik hoef me nergens zorgen om te maken moppie. Aardig tegenover de echte (medische) autisten om zo met hun aandoening te spotten trouwens, je bent vast een schat in het echte leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 17-06-2014 14:55:21 (ze noemen me ook wel Kees) ]
pi_141201165
"Mijn meisjes" klinkt alsof je in een rode fluwelen ochtendjas en een sigaar in je handen langs de afwerkkamers loopt om je Poolse werknemertjes te inspecteren.
pi_141201271
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
"Mijn meisjes" klinkt alsof je in een rode fluwelen ochtendjas en een sigaar in je handen langs de afwerkkamers loopt om je Poolse werknemertjes te inspecteren.
Als je 'Poolse werknemertjes' weg laat kom je verdacht dicht in de buurt ;).
pi_141201361
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 15:15 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Als je 'Poolse werknemertjes' weg laat kom je verdacht dicht in de buurt ;).
Dus hoerenloper of pimp, maar dan van Neerlandsche meisjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')