quote:quote:
Ow ik dacht alquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje. Ik ben best lelijk
Laat eens zien danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nietusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik diep graaf in mijn geheugen dan wel ja.quote:
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent niet geintresseerd in een lelijk wijfHops naar de volgende!
Net als dat elke fokker een 30cm lang ding tussen hun benen heb hangen ben ik idd bijna een fotomodelquote:
Ik ben de eerste om te erkennen dat ik de 30 cm niet ga redden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net als dat elke fokker een 30cm lang ding tussen hun benen heb hangen ben ik idd bijna een fotomodel
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te erkennen dat ik de 30 cm niet ga redden.
Met een boomstam kan je harder stoten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een grasspriet kietelt meer dan een boomstam
Daten?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, dit is allemaal beetje veel offtopic. Laten we dat niet doen
Doe eens niet zo negatief over jezelf, ik zou je zonder probleem daten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net als dat elke fokker een 30cm lang ding tussen hun benen heb hangen ben ik idd bijna een fotomodel
Daar krijg je splinters vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Met een boomstam kan je harder stoten.
Tijd om het weer over daten te hebben. Je weet wel, dat wat wij eigenlijk vanavond zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:41 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed, dit is allemaal beetje veel offtopic. Laten we dat niet doen
Zoals ik wel vaker heb gezegd. Ik doe niet aan fokkers datenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef yats het volgende:
Tijd om het weer over daten te hebben. Je weet wel, dat wat wij eigenlijk vanavond zouden moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |