SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
full stops and exclamation marks
en nu zeker weer in bed liggen he..quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:58 schreef Flippiee het volgende:
Over een week 3 jaar getrouwd met Snowbells![]()
Eindelijk. Ik had hem gisterenavond voor het toernooi al verwacht.quote:
Misschien alleen op de dagen dat Nederland speelt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik had hem gisterenavond voor het toernooi al verwacht
Zou dat niet te veel moeite kosten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien alleen op de dagen dat Nederland speelt?
Ik heb er overduidelijk te weinig verstand van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, beetje programmeur weet wel hoe ie dat moet doen.
kan gebeurenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er overduidelijk te weinig verstand van.
Jij bent vast goed in andere dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er overduidelijk te weinig verstand van.
Gelukkig wel.quote:
Uiteraardquote:
lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Je zou overal maar verstand van hebben.
Dat zou ook niet leuk zijn, denk ik.
[..]
Uiteraard
Zijn jullie aan het werk op het moment?
Wel aanwezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Je zou overal maar verstand van hebben.
Dat zou ook niet leuk zijn, denk ik.
[..]
Uiteraard
Zijn jullie aan het werk op het moment?
Nee, druk druk vandaag......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goedemorgen. Moet jij niet nog in bed liggen? Ik had het net naar me zin in dat topic.
Neuh, ik post geen tieten, hoogstens Ronaldo Ik wilde gewoon een ander onderwerp beginnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet.
en: ja, waarom? wil je tetten posten?
Dat zegt genoegquote:
mooi, hoewel ik tetten wel kan waarderen weet ik niet of mijn baas er zo blij mee isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, ik post geen tieten, hoogstens Ronaldo Ik wilde gewoon een ander onderwerp beginnen.
Ik moet zo ff sporten, daarna moet ik boodschappen doen, ook moet ik nog ff het huishouden doen en daarna moet ik werken!quote:
Oh shit. En dan moet je verplicht de ganse dag op je werk blijven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb op 1 ding na alles al af voor deze week.
en dat dingetje doe ik in een uurtje.
Droek droek droek dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik moet zo ff sporten, daarna moet ik boodschappen doen, ook moet ik nog ff het huishouden doen en daarna moet ik werken!
Voor helpdesk wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. En dan moet je verplicht de ganse dag op je werk blijven?
Test het ff.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, hoewel ik tetten wel kan waarderen weet ik niet of mijn baas er zo blij mee is
mijn collega begint straks aan zn vakantie, dus vanmiddag krijg ik het nog druk met alle werkoverdracht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. En dan moet je verplicht de ganse dag op je werk blijven?
zijn niet geblokkeerd, maar ik test liever niet of er op gecontroleerd wordt hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Test het ff.
Goedtesttopic: ONZ / Is er al een dinsdag-tettentopic?
Weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn niet geblokkeerd, maar ik test liever niet of er op gecontroleerd wordt hier
Oh dat is wel prettig!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor helpdesk wel.
Kan wel andere dingen doen. Die ten behoeve zijn voor de gang van zaken en eigen sideprojecten. Dus ik vermaak me wel.![]()
Ik heb geen haast in ieder geval.
Aha. En zou toch wel gek zijn als je moest overwerken omdat een ander op vakantie gaat. Of gebeurt dat vaker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn collega begint straks aan zn vakantie, dus vanmiddag krijg ik het nog druk met alle werkoverdracht.
maar overwerken gaat vandaag niet gebeuren.
moet nog boodschappen doen en koken en om 19:30 richting cafe
ach ja, we zullen zien. komende 2 weken zal wel wat vaker overwerk zijn. zolang het maar niet maandag en woensdag isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel prettig!Anders is het helemaal zo een lange dag.
[..]
Aha. En zou toch wel gek zijn als je moest overwerken omdat een ander op vakantie gaat. Of gebeurt dat vaker?
volgens mijn poule nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Sowieso Rusland naar de finale
oh ik zit mobiel, vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen die geen oranje naam hebben?
Volgens mij iedereenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen die geen oranje naam hebben?
Neequote:
unf aan de squats?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Needay after legday. En de laatste paar dagen last van killing hoofdpijn
/klaag.
Met jou?
Ja al een tijdjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
unf aan de squats?
met mij op zich alles goedsportief weekend voor de boeg
pics enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja al een tijdje![]()
Nice! Wat ga je allemaal doen?
schieten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics enzo
vanavond voetbal kijken, morgen schieten en zondag naar rotterdam voor handbal te kijken![]()
niets bijzonders, hebben schuttersdag met het werk.quote:
Oh hehe, toch nog wel tofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niets bijzonders, hebben schuttersdag met het werk.
dus gewoon bij een schutterij op zo'n houten vogel schieten
eens kijken of ik schutterskoning wordtquote:
wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Snowbells het volgende:
Omg ik kan hier kapsalon bestellen via thuis bezorgd![]()
![]()
dikzakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het bord macaroni wat ik net voor mezelf heb gemaaktvanavond maar de kapsalon uittesten
Al die zon en allesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moest zo net naar buiten
trauma alles
Volgens mij beidequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al die zon en alleshelemaal verbrand, of gesmolten
quote:
Ik had de keuze verhongeren of verbranden, dan die tweede maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga vanavond wel even de stad in voor een kaart voor m'n vader, als de zon wat afgezwakt is![]()
We wonen in Nederland hoor, die zon gaat maar ergens anders fel lopen doen
Eten heb ik gelukkig nog welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik had de keuze verhongeren of verbranden, dan die tweede maar
is je vader jarig?
Ik koop bossche bollen voor iedereen zondag en dan moeten ze niet meer zeikenquote:
Snowiequote:
Oh dat is misschien ook nog wel een goed idee, dat vindt hij ook altijd erg lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik koop bossche bollen voor iedereen zondag en dan moeten ze niet meer zeikenZe lopen altijd te klagen dat we die niet meenemen nu ik in 'het verre braboland' woon.
jij wel dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Snowie![]()
Heb je je oranjejurk al aan?
quote:
Zijn ze ook, maar ook superslechtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is misschien ook nog wel een goed idee, dat vindt hij ook altijd erg lekker.
Ach, het is vaderdagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar ook superslecht
Watquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:45 schreef essnhills het volgende:
En vroeger als we met z'n tweeën wel eens 's morgens voor de rest wakker was een uurtje gingen wandelen dan had hij die mee in z'n zak
dat zal me een zooitje worden met dit weerquote:
quote:
Niet alleen met dit weerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zal me een zooitje worden met dit weer
Hij had grote zakkenquote:
In een apart zakje natuurlijk gekkiequote:
mijn ouders zijn 3 weken op vakantie lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eten heb ik gelukkig nog welEn ik heb toch nooit honger, dus dan wacht ik liever even
En het is vaderdag zondag gekkie
Ja maar dat ding zit toch vol met slagroom?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In een apart zakje natuurlijk gekkie
HOUSE PARTY BIJ KITKATquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mijn ouders zijn 3 weken op vakantie lol
ik kan snowy veel dingen noemen, maar dik lukt toch echt nietquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lekker duidelijk Toot.![]()
Waarom heb je geen naambordje erbij?
Ik zie hem. Dus zo verdoe jij je tijd. Een beetje drankjes doen op de set van GTST.quote:
Hij had grote zakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dat ding zit toch vol met slagroom?
Ze zou de eerlijkheid wel waarderen, gianni.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan snowy veel dingen noemen, maar dik lukt toch echt niet
Is van een paar maanden geledenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie hem. Dus zo verdoe jij je tijd. Een beetje drankjes doen op de set van GTST.
Kom dan gewoon weer eens curven, lulhannes.
Dan is het redelijk awesomequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had grote zakkenGoed inpakken en zo'n ding spat echt niet meteen uit elkaar hoor
![]()
En als we lekker hadden gepriekt met het eten er van even het dijkje af naar het Markermeer, handen in het water en weer verder lopen
I knowquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze zou de eerlijkheid wel waarderen, gianni.
Snowbells is moddervet.
Vrouwen hebben de leugen uitgevondenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef Rodawa het volgende:
Zie je hoe blij vrouwen zijn als je eerlijk tegen ze bent, gianni?
Heul niet, ik lieg nooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de leugen uitgevonden
Ik heb zaterdag nog een potje gespeeld en mijn vorm was nog bijna gelijkwaardig op een brakke laptop van een vriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Curven ook, het is tijd voor je comeback. Wij worden allemaal beter en beter, nog even en Kaneel wordt nog te goed voor je. [ afbeelding ]
Oké sorryquote:
Braaf.quote:
Catchy, maar ik versta er weer eens geen kut van.quote:
De mensheid zou zoveel verder zijn als er alleen mannen waren. Moet je je voorstellen hoe makkelijk het leven dan zou zijn. Rustig voetbal kijken. Rustig formule 1 kijken. Eerlijkheid. Oprechtheid. Gezellige sferen. Goede curvers. Damn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de leugen uitgevonden
Nice, wanneer maak je je definitieve comeback dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog een potje gespeeld en mijn vorm was nog bijna gelijkwaardig op een brakke laptop van een vriend.
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Catchy, maar ik versta er weer eens geen kut van.
Goede uploader trouwens. 'SM town' - Kaneel en ik abonneren even.
[..]
De mensheid zou zoveel verder zijn als er alleen mannen waren. Moet je je voorstellen hoe makkelijk het leven dan zou zijn. Rustig voetbal kijken. Rustig formule 1 kijken. Eerlijkheid. Oprechtheid. Gezellige sferen. Damn.
[..]
Nice, wanneer maak je je definitieve comeback dan?
S.M. Entertainment (Hangul: SM엔터테인먼트) is an independent Korean record label, talent agency, producer, and publisher of pop music, founded by Lee Soo-man in South Korea.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We pakken hem, godver de godver.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Lees ff wat voor randdebiel dit is:
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Wat een droplulquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Lees ff wat voor randdebiel dit is:
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Hij is koeliejoeliequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
Wat vinden jullie van mijn UI?![]()
![]()
![]()
(waarom is er geen oranjeeigenlijk?)
JOUW vetrollen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het accepteren. Laat het over je heen komen.
Moet ik dit accepteren, gianni?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JOUW vetrollen ja.projecteer je eigen gewicht niet op mij aub
Wacht, wat? :Squote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nu ook al weggehaald zo te zienquote:
Zou je mij binnen laten ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik weet niet of ik jullie wel binnen durf te laten
Ik zou niet van je veilige zolderkamer af komenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een zolderkamerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zou niet van je veilige zolderkamer af komen
Ik ben heul liefquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat je zo seksueel ingesteld bent. Altijd kloten met die gaatjes op curve 'n shit.
Hoi trouwens.
Dank je. Zulke flagrante leugens mogen natuurlijk niet over mijn celibaatleef verspreid worden.quote:
quote:
Ik wil dit niet weten.quote:
TE LAAT KANEEL.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank je. Zulke flagrante leugens mogen natuurlijk niet over mijn celibaatleef verspreid worden.
[..]
[..]
Ik wil dit niet weten.
Dat jij dan meteen verkeerd gaat denken ligt aan jezelf.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Heel fijn, bedankt voor de herinnering.
Ze knipoogde praktisch naar me toen ze het zei. Of er zat iets in haar oog. Ik hoop het laatste.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat jij dan meteen verkeerd gaat denken ligt aan jezelf.
Do normal manquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze knipoogde praktisch naar me toen ze het zei. Of er zat iets in haar oog. Ik hoop het laatste.
quote:
Ik ga maar weer, voordat mijn hoofd nog meer vervuild raakt van deze vuige sekspraat.quote:
Kom je vaker in ONZ SC?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar weer, voordat mijn hoofd nog meer vervuild raakt van deze vuige sekspraat.
SRY.quote:
Mogguhhh, eindelijk bijgekomen van de nachtelijke curvesessie?quote:
We forceren ons gewoon naar binnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Welnee, mijn ervaring is dat ik gewoon iemand lief moet aankijken en dan mag ik altijd naar binnen.quote:
Hoi. Waarom zijn je bananen niet oranje?quote:
Doe l4d2 met mij, fl_freak en happyquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef Rodawa het volgende:
Heb je toevallig nog goede aanraders op Steam? Heb het net gedownload, ik wil L4D2 met een vriend gaan doen, verder heb ik Stronghold Kingdoms gratis gedownload, maar meer heb ik nog niet.
Omdat er nog niet op mijn UI verzoek in WK gereageerd is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi. Waarom zijn je bananen niet oranje?
hehehe, ja, ik ben nu herrezen uit de doodquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SRY.
Heb je toevallig nog goede aanraders op Steam? Heb het net gedownload, ik wil L4D2 met een vriend gaan doen, verder heb ik Stronghold Kingdoms gratis gedownload, maar meer heb ik nog niet.
[..]
Mogguhhh, eindelijk bijgekomen van de nachtelijke curvesessie? [ afbeelding ]
Oh. In dat geval vergeef ik jequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:22 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Omdat er nog niet op mijn UI verzoek in WK gereageerd is.
Die eerste twee heb ik wel. Ik denk niet dat mijn computer Bioshock draait.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Doe l4d2 met mij, fl_freak en happy![]()
.
Euh. Skyrim? Oblivion? Bioshocks? The Witcher?
Gelukkig, ik hoop wel dat er nog wat van komt.quote:
Ja soms welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die eerste twee heb ik wel. Ik denk niet dat mijn computer Bioshock draait.The Witcher zal ik eens naar kijken.
Doen jullie ook met mic?
Nice, ik wil wel eens tegen FL schreeuwen als hij mijn game verneukt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja soms wel. Mijn game lijstje op steam is ook vet sneu
Check elke game ff hier http://www.systemrequirementslab.com/cyriquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, ik wil wel eens tegen FL schreeuwen als hij mijn game verneukt.
Mja, ik zal ook geen waslijst games krijgen. Zit nu voornamelijk bij 'free games' te zoeken omdat ik bang ben dat mijn computer de helft toch niet draait.
Misschien, als er leuke mensen aanwezig zijn om mee te praten.quote:
ik ben ook wel eens hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien, als er leuke mensen aanwezig zijn om mee te praten.
SEX SC en GRTD zijn niet meer leuk op een enkeling na.
Hier is het altijd leukquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Simsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
Donkergrijze moet ik nog steeds installeren(sorry wp)
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook. Oranje heeft jouw steun natuurlijk hard nodig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hoop wel dat er nog wat van komt.
Dit is de leukste sc al zeg ik het zelf. Geen auti's en kliekjesgehuil. En flips.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onwaar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is de leukste sc al zeg ik het zelf. Geen auti's en kliekjesgehuil. En flips.
Dat is wel waar trouwens. Maakt niet uit wie hier aanwezig is, iedereen is welkomquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is de leukste sc al zeg ik het zelf. Geen auti's en kliekjesgehuil. En flips.
Ik spreek je tegen, en ik heb altijd gelijk. Vraag maar aan Moira.quote:
Alsof jij dat niet lekker vindt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dit kan heel fout worden opgevat
Skyrimquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Maar iedereen hier is leuk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen The Elder Scrolls III: Morrowindquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging eerst Outlast eens proberen, maar die kan ik schijnbaar echt niet draaien. Dat klopt dus wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Check elke game ff hier http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Leeft voort in onze ziel. RIP.quote:
Wanneer er een mod komt waardoor Morrowind op Skyrim lijkt, dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Geen The Elder Scrolls III: Morrowind
Casuel
Nee maar serieus, als Skyrim en Oblivion je bevielen moet je Morrowind zeker eens proberen.
Leuuuuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ging eerst Outlast eens proberen, maar die kan ik schijnbaar echt niet draaien. Dat klopt dus wel.
L4D2 zou ik makkelijk moeten kunnen draaien. Bioshock en Amnesia ook. Die eerste ga ik dus sowieso kopen.
Met een vriend? Gister wilde je het nog met mij spelen WTF. 8|quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SRY.
[..]
Mogguhhh, eindelijk bijgekomen van de nachtelijke curvesessie? [ afbeelding ]
Waarheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik spreek je tegen, en ik heb altijd gelijk. Vraag maar aan Moira.
Rez? Pax? Johannes? Etsu?quote:
Morrowind was vet inderdaad, vroeger veel plezier aan beleefd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Geen The Elder Scrolls III: Morrowind
Casuel
Nee maar serieus, als Skyrim en Oblivion je bevielen moet je Morrowind zeker eens proberen.
Wij zijn toch vrienden en meer. xquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Met een vriend? Gister wilde je het nog met mij spelen WTF. 8|
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarheid.
essnhills heeft al gelijk als wij pas na een half jaar achter dat gelijk komen
quote:
ok okquote:
Flips is altijd plus 1. Dronken zelfs plus 2.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Okéquote:
Ik zou hem wel op laagste settings zetten, dan speelt 'ie vloeiend en het ziet er niet veel minder uit ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Morrowind was vet inderdaad, vroeger veel plezier aan beleefd.
[..]
Wij zijn toch vrienden en meer. x
Vorige keer was je beledigd toen ik Rez als ONZe homo benoemde, en nu doel ik op jou, is 't nog niet goedquote:
Kom zombies murderen dangquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou hem wel op laagste settings zetten, dan speelt 'ie vloeiend en het ziet er niet veel minder uit ofzo.
Ik kijk wel even wat mijn computer aankan. Ik wil het inderdaad gewoon vloeiend hebben, mindere graphics zit ik niet zo mee. Van mij hoeft het er niet perfect uit te zien, zolang het maar een vermakelijke game is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou hem wel op laagste settings zetten, dan speelt 'ie vloeiend en het ziet er niet veel minder uit ofzo.
Wat? Helemaal niet. Rez is een poepie die ook mijn nr1 is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige keer was je beledigd toen ik Rez als ONZe homo benoemde, en nu doel ik op jou, is 't nog niet goed
Je zoekt een leuke game?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kijk wel even wat mijn computer aankan. Ik wil het inderdaad gewoon vloeiend hebben, mindere graphics zit ik niet zo mee. Van mij hoeft het er niet perfect uit te zien, zolang het maar een vermakelijke game is.
Ik ben jelly, ik geef het toe.quote:
Heb je aanraders?quote:
Ik ben niet thuis nu mang, voeg me maar toe op steam: 'am_magician'quote:
Noohh toen was je echt beledigd dat ik jou vergeten was te noemenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Helemaal niet. Rez is een poepie die ook mijn nr1 is.
Mooie naam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis nu mang, voeg me maar toe op steam: 'am_magician'
()
Oke Rodawa, Boomer dat je bent.
Ik add je ook wel even. Je herkent mij vast wel aan mijn naam zodra ik je toegevoegd heb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis nu mang, voeg me maar toe op steam: 'am_magician'
()
Oke Rodawa, Boomer dat je bent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is er al!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer er een mod komt waardoor Morrowind op Skyrim lijkt, dan doe ik dat.
Zo:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Rodawa het volgende:
Hoe de neuk voeg ik vrienden toe aan mijn lege buddylist.
Godverdomme wat is dit, mijn naam is oranje?! Dat wil ik helemaal niet. Ik support Oranje niet eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee man, ik heb je nog niet eens toegevoegd.
ROARDAWA, dat ik.
Bedankt, ik heb daarop gedrukt en heb nu een vriend op Steam gekregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Maar kan dat niet alleen als je een abo hebt?
Edit: oh je hebt het niet over FOK!
note + banaanvraagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dit, mijn naam is oranje?! Dat wil ik helemaal niet. Ik support Oranje niet eens.
NET NOORD KOREA HIER.
Ik heb Neverwinter Nights 1 en 2 (met alle uitbreidingen of whatever) echt helemaal kapot gespeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je aanraders?
Ik hou eerlijk gezegd niet eens van games die er zo geweldig uitzien. Liever simpel, recht toe recht aan vermaak. GTA Online heeft dat wel. L4D2 ook, denk ik. Zelfs Curvefever valt daaronder.
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb daarop gedrukt en heb nu een vriend op Steam gekregen.
ORANJE SUPPORTEREN ZUL JE JA!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dit, mijn naam is oranje?! Dat wil ik helemaal niet. Ik support Oranje niet eens.
NET NOORD KOREA HIER.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik weet niet of ik dit grappig mag vinden
quote:
quote:
En dan te bedenken dat ik inzet op een overwinning van Griekenland tegen Colombia.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NET NOORD KOREA HIER.
Heb je een note erbij dan, ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed, vanaf nu altijd op Moira met CF.
Ik bespeur enige frustratiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Indirecte banaanvraag. TR gemacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
HEE HALLO HIER KIM, HIER SPREEKT DE BRANDWEER!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah thanks Kneelele, ik zal zo eens kijken of dat wat voor me is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Neverwinter Nights 1 en 2 (met alle uitbreidingen of whatever) echt helemaal kapot gespeeld.
Dat kon toch alleen maar voor even, dat users alle notes in konden? (wat jij volgens mij hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, zit mobiel. Anders verwijder ik hem zelf wel weer.
Bradster.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
HEE HALLO HIER KIM, HIER SPREEKT DE BRANDWEER!!!!
BRADDIE!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
HEE HALLO HIER KIM, HIER SPREEKT DE BRANDWEER!!!!
Ik heb al m'n eigen notes en van nog wat andere users verwijderd ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kon toch alleen maar voor even, dat users alle notes in konden? (wat jij volgens mij hebt gedaan)
trquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb al m'n eigen notes en van nog wat andere users verwijderd ja.
Wist niet dat dat niet mocht.
Die schoenenquote:
Dat spreekt toch voor zich dat dat een foutje was en je overal vanaf moest blijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb al m'n eigen notes en van nog wat andere users verwijderd ja.
Wist niet dat dat niet mocht.
Mooie schoenen wel.quote:
Niet veel sis (quote:
Ik speel alleen RTS en RPG.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah thanks Kneelele, ik zal zo eens kijken of dat wat voor me is.
Co-op horror survivals lijken me ook fucking vet met mic. Slender multiplayer ofzo. Dat bestaat schijnbaar ook wel, maar ik kan niet de goede versie vinden.
Pak hem maar goed aan. Ik had mooi ¤4,50 betaald om mijn notes in te zien, heeft die Mediterraanse zak ze verwijderd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich dat dat een foutje was en je overal vanaf moest blijven
Ja prima prima. Net wakker, nu niks doen, straks voebbel kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet veel sis () Beetje muziek overzetten naar mijn telefoon, en lekker genieten van het weertje. En met jou dan?
Al een ban voor gehad Snobel.quote:
Die combinatiequote:
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor 2 weken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pak hem maar goed aan. Ik had mooi ¤4,50 betaald om mijn notes in te zien, heeft die Mediterraanse zak ze verwijderd.
Shapeshiften in een draak, dat is precies wat ik nog mis in mijn leven. Bedankt Kaneelele.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speel alleen RTS en RPG.En Football Manager natuurlijk.
Maar ik had supertof karakter in NWN 1. Ik zoog wel redelijk tot aan het laatste level, maar toen kon ik shapeshiften in een draak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |