Ok sorryquote:
Braaf.quote:
Catchy, maar ik versta er weer eens geen kut van.quote:
De mensheid zou zoveel verder zijn als er alleen mannen waren. Moet je je voorstellen hoe makkelijk het leven dan zou zijn. Rustig voetbal kijken. Rustig formule 1 kijken. Eerlijkheid. Oprechtheid. Gezellige sferen. Goede curvers. Damn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de leugen uitgevonden
Nice, wanneer maak je je definitieve comeback dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag nog een potje gespeeld en mijn vorm was nog bijna gelijkwaardig op een brakke laptop van een vriend.
Geen idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Catchy, maar ik versta er weer eens geen kut van.
Goede uploader trouwens. 'SM town' - Kaneel en ik abonneren even.
[..]
De mensheid zou zoveel verder zijn als er alleen mannen waren. Moet je je voorstellen hoe makkelijk het leven dan zou zijn. Rustig voetbal kijken. Rustig formule 1 kijken. Eerlijkheid. Oprechtheid. Gezellige sferen. Damn.
[..]
Nice, wanneer maak je je definitieve comeback dan?
S.M. Entertainment (Hangul: SM엔터테인먼트) is an independent Korean record label, talent agency, producer, and publisher of pop music, founded by Lee Soo-man in South Korea.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We pakken hem, godver de godver.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Lees ff wat voor randdebiel dit is:
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Wat een droplulquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
Lees ff wat voor randdebiel dit is:
LIF / Wond na operatie geneest niet #3
Hij is koeliejoeliequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
Wat vinden jullie van mijn UI?![]()
![]()
![]()
(waarom is er geen oranjeeigenlijk?)
JOUW vetrollen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het accepteren. Laat het over je heen komen.
Moet ik dit accepteren, gianni?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JOUW vetrollen ja.projecteer je eigen gewicht niet op mij aub
Wacht, wat? :Squote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |