mijn ouders zijn 3 weken op vakantie lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eten heb ik gelukkig nog welEn ik heb toch nooit honger, dus dan wacht ik liever even
En het is vaderdag zondag gekkie
Ja maar dat ding zit toch vol met slagroom?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
In een apart zakje natuurlijk gekkie
HOUSE PARTY BIJ KITKATquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mijn ouders zijn 3 weken op vakantie lol
ik kan snowy veel dingen noemen, maar dik lukt toch echt nietquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lekker duidelijk Toot.![]()
Waarom heb je geen naambordje erbij?
Ik zie hem. Dus zo verdoe jij je tijd. Een beetje drankjes doen op de set van GTST.quote:
Hij had grote zakkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dat ding zit toch vol met slagroom?
Ze zou de eerlijkheid wel waarderen, gianni.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan snowy veel dingen noemen, maar dik lukt toch echt niet
Is van een paar maanden geledenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie hem. Dus zo verdoe jij je tijd. Een beetje drankjes doen op de set van GTST.
Kom dan gewoon weer eens curven, lulhannes.
Dan is het redelijk awesomequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij had grote zakkenGoed inpakken en zo'n ding spat echt niet meteen uit elkaar hoor
![]()
En als we lekker hadden gepriekt met het eten er van even het dijkje af naar het Markermeer, handen in het water en weer verder lopen
I knowquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze zou de eerlijkheid wel waarderen, gianni.
Snowbells is moddervet.
Vrouwen hebben de leugen uitgevondenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:59 schreef Rodawa het volgende:
Zie je hoe blij vrouwen zijn als je eerlijk tegen ze bent, gianni?
Heul niet, ik lieg nooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de leugen uitgevonden
Ik heb zaterdag nog een potje gespeeld en mijn vorm was nog bijna gelijkwaardig op een brakke laptop van een vriend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Curven ook, het is tijd voor je comeback. Wij worden allemaal beter en beter, nog even en Kaneel wordt nog te goed voor je. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |