unf aan de squats?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Needay after legday. En de laatste paar dagen last van killing hoofdpijn
/klaag.
Met jou?
Ja al een tijdjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
unf aan de squats?
met mij op zich alles goedsportief weekend voor de boeg
pics enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja al een tijdje![]()
Nice! Wat ga je allemaal doen?
schieten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics enzo
vanavond voetbal kijken, morgen schieten en zondag naar rotterdam voor handbal te kijken![]()
niets bijzonders, hebben schuttersdag met het werk.quote:
Oh hehe, toch nog wel tofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niets bijzonders, hebben schuttersdag met het werk.
dus gewoon bij een schutterij op zo'n houten vogel schieten
eens kijken of ik schutterskoning wordtquote:
wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Snowbells het volgende:
Omg ik kan hier kapsalon bestellen via thuis bezorgd![]()
![]()
dikzakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het bord macaroni wat ik net voor mezelf heb gemaaktvanavond maar de kapsalon uittesten
Al die zon en allesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moest zo net naar buiten
trauma alles
Volgens mij beidequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al die zon en alleshelemaal verbrand, of gesmolten
quote:
Ik had de keuze verhongeren of verbranden, dan die tweede maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga vanavond wel even de stad in voor een kaart voor m'n vader, als de zon wat afgezwakt is![]()
We wonen in Nederland hoor, die zon gaat maar ergens anders fel lopen doen
Eten heb ik gelukkig nog welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik had de keuze verhongeren of verbranden, dan die tweede maar
is je vader jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |