SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
full stops and exclamation marks
en nu zeker weer in bed liggen he..quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:58 schreef Flippiee het volgende:
Over een week 3 jaar getrouwd met Snowbells![]()
Eindelijk. Ik had hem gisterenavond voor het toernooi al verwacht.quote:
Misschien alleen op de dagen dat Nederland speelt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eindelijk. Ik had hem gisterenavond voor het toernooi al verwacht
Zou dat niet te veel moeite kosten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien alleen op de dagen dat Nederland speelt?
Ik heb er overduidelijk te weinig verstand van.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, beetje programmeur weet wel hoe ie dat moet doen.
kan gebeurenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er overduidelijk te weinig verstand van.
Jij bent vast goed in andere dingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb er overduidelijk te weinig verstand van.
Gelukkig wel.quote:
Uiteraardquote:
lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Je zou overal maar verstand van hebben.
Dat zou ook niet leuk zijn, denk ik.
[..]
Uiteraard
Zijn jullie aan het werk op het moment?
Wel aanwezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Je zou overal maar verstand van hebben.
Dat zou ook niet leuk zijn, denk ik.
[..]
Uiteraard
Zijn jullie aan het werk op het moment?
Nee, druk druk vandaag......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Goedemorgen. Moet jij niet nog in bed liggen? Ik had het net naar me zin in dat topic.
Neuh, ik post geen tieten, hoogstens Ronaldo Ik wilde gewoon een ander onderwerp beginnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me ook niet.
en: ja, waarom? wil je tetten posten?
Dat zegt genoegquote:
mooi, hoewel ik tetten wel kan waarderen weet ik niet of mijn baas er zo blij mee isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh, ik post geen tieten, hoogstens Ronaldo Ik wilde gewoon een ander onderwerp beginnen.
Ik moet zo ff sporten, daarna moet ik boodschappen doen, ook moet ik nog ff het huishouden doen en daarna moet ik werken!quote:
Oh shit. En dan moet je verplicht de ganse dag op je werk blijven?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb op 1 ding na alles al af voor deze week.
en dat dingetje doe ik in een uurtje.
Droek droek droek dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik moet zo ff sporten, daarna moet ik boodschappen doen, ook moet ik nog ff het huishouden doen en daarna moet ik werken!
Voor helpdesk wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. En dan moet je verplicht de ganse dag op je werk blijven?
Test het ff.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, hoewel ik tetten wel kan waarderen weet ik niet of mijn baas er zo blij mee is
mijn collega begint straks aan zn vakantie, dus vanmiddag krijg ik het nog druk met alle werkoverdracht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh shit. En dan moet je verplicht de ganse dag op je werk blijven?
zijn niet geblokkeerd, maar ik test liever niet of er op gecontroleerd wordt hierquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Test het ff.
Goedtesttopic: ONZ / Is er al een dinsdag-tettentopic?
Weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn niet geblokkeerd, maar ik test liever niet of er op gecontroleerd wordt hier
Oh dat is wel prettig!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Voor helpdesk wel.
Kan wel andere dingen doen. Die ten behoeve zijn voor de gang van zaken en eigen sideprojecten. Dus ik vermaak me wel.![]()
Ik heb geen haast in ieder geval.
Aha. En zou toch wel gek zijn als je moest overwerken omdat een ander op vakantie gaat. Of gebeurt dat vaker?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn collega begint straks aan zn vakantie, dus vanmiddag krijg ik het nog druk met alle werkoverdracht.
maar overwerken gaat vandaag niet gebeuren.
moet nog boodschappen doen en koken en om 19:30 richting cafe
ach ja, we zullen zien. komende 2 weken zal wel wat vaker overwerk zijn. zolang het maar niet maandag en woensdag isquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel prettig!Anders is het helemaal zo een lange dag.
[..]
Aha. En zou toch wel gek zijn als je moest overwerken omdat een ander op vakantie gaat. Of gebeurt dat vaker?
volgens mijn poule nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:10 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Sowieso Rusland naar de finale
oh ik zit mobiel, vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen die geen oranje naam hebben?
Volgens mij iedereenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er mensen die geen oranje naam hebben?
Neequote:
unf aan de squats?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Needay after legday. En de laatste paar dagen last van killing hoofdpijn
/klaag.
Met jou?
Ja al een tijdjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
unf aan de squats?
met mij op zich alles goedsportief weekend voor de boeg
pics enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja al een tijdje![]()
Nice! Wat ga je allemaal doen?
schieten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics enzo
vanavond voetbal kijken, morgen schieten en zondag naar rotterdam voor handbal te kijken![]()
niets bijzonders, hebben schuttersdag met het werk.quote:
Oh hehe, toch nog wel tofquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niets bijzonders, hebben schuttersdag met het werk.
dus gewoon bij een schutterij op zo'n houten vogel schieten
eens kijken of ik schutterskoning wordtquote:
wie houdt je tegen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Snowbells het volgende:
Omg ik kan hier kapsalon bestellen via thuis bezorgd![]()
![]()
dikzakquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het bord macaroni wat ik net voor mezelf heb gemaaktvanavond maar de kapsalon uittesten
Al die zon en allesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moest zo net naar buiten
trauma alles
Volgens mij beidequote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al die zon en alleshelemaal verbrand, of gesmolten
quote:
Ik had de keuze verhongeren of verbranden, dan die tweede maarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga vanavond wel even de stad in voor een kaart voor m'n vader, als de zon wat afgezwakt is![]()
We wonen in Nederland hoor, die zon gaat maar ergens anders fel lopen doen
Eten heb ik gelukkig nog welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 14:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik had de keuze verhongeren of verbranden, dan die tweede maar
is je vader jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |