Wanneer er een mod komt waardoor Morrowind op Skyrim lijkt, dan doe ik dat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Geen The Elder Scrolls III: Morrowind
Casuel
Nee maar serieus, als Skyrim en Oblivion je bevielen moet je Morrowind zeker eens proberen.
Leuuuuk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ging eerst Outlast eens proberen, maar die kan ik schijnbaar echt niet draaien. Dat klopt dus wel.
L4D2 zou ik makkelijk moeten kunnen draaien. Bioshock en Amnesia ook. Die eerste ga ik dus sowieso kopen.
Met een vriend? Gister wilde je het nog met mij spelen WTF. 8|quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SRY.
Heb je toevallig nog goede aanraders op Steam? Heb het net gedownload, ik wil L4D2 met een vriend gaan doen, verder heb ik Stronghold Kingdoms gratis gedownload, maar meer heb ik nog niet.
[..]
Mogguhhh, eindelijk bijgekomen van de nachtelijke curvesessie? [ afbeelding ]
Waarheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik spreek je tegen, en ik heb altijd gelijk. Vraag maar aan Moira.
Rez? Pax? Johannes? Etsu?quote:
Morrowind was vet inderdaad, vroeger veel plezier aan beleefd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:29 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Geen The Elder Scrolls III: Morrowind
Casuel
Nee maar serieus, als Skyrim en Oblivion je bevielen moet je Morrowind zeker eens proberen.
Wij zijn toch vrienden en meer. xquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Met een vriend? Gister wilde je het nog met mij spelen WTF. 8|
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarheid.
essnhills heeft al gelijk als wij pas na een half jaar achter dat gelijk komen
quote:
ok okquote:
Flips is altijd plus 1. Dronken zelfs plus 2.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit is de leukste sc al zeg ik het zelf. Geen auti's en kliekjesgehuil. En flips.
Okéquote:
Ik zou hem wel op laagste settings zetten, dan speelt 'ie vloeiend en het ziet er niet veel minder uit ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Morrowind was vet inderdaad, vroeger veel plezier aan beleefd.
[..]
Wij zijn toch vrienden en meer. x
Vorige keer was je beledigd toen ik Rez als ONZe homo benoemde, en nu doel ik op jou, is 't nog niet goedquote:
Kom zombies murderen dangquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou hem wel op laagste settings zetten, dan speelt 'ie vloeiend en het ziet er niet veel minder uit ofzo.
Ik kijk wel even wat mijn computer aankan. Ik wil het inderdaad gewoon vloeiend hebben, mindere graphics zit ik niet zo mee. Van mij hoeft het er niet perfect uit te zien, zolang het maar een vermakelijke game is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zou hem wel op laagste settings zetten, dan speelt 'ie vloeiend en het ziet er niet veel minder uit ofzo.
Wat? Helemaal niet. Rez is een poepie die ook mijn nr1 is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorige keer was je beledigd toen ik Rez als ONZe homo benoemde, en nu doel ik op jou, is 't nog niet goed
Je zoekt een leuke game?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kijk wel even wat mijn computer aankan. Ik wil het inderdaad gewoon vloeiend hebben, mindere graphics zit ik niet zo mee. Van mij hoeft het er niet perfect uit te zien, zolang het maar een vermakelijke game is.
Ik ben jelly, ik geef het toe.quote:
Heb je aanraders?quote:
Ik ben niet thuis nu mang, voeg me maar toe op steam: 'am_magician'quote:
Noohh toen was je echt beledigd dat ik jou vergeten was te noemenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Helemaal niet. Rez is een poepie die ook mijn nr1 is.
Mooie naam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis nu mang, voeg me maar toe op steam: 'am_magician'
()
Oke Rodawa, Boomer dat je bent.
Ik add je ook wel even. Je herkent mij vast wel aan mijn naam zodra ik je toegevoegd heb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis nu mang, voeg me maar toe op steam: 'am_magician'
()
Oke Rodawa, Boomer dat je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |