Dat kon toch alleen maar voor even, dat users alle notes in konden? (wat jij volgens mij hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, zit mobiel. Anders verwijder ik hem zelf wel weer.
Bradster.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
HEE HALLO HIER KIM, HIER SPREEKT DE BRANDWEER!!!!
BRADDIE!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
HEE HALLO HIER KIM, HIER SPREEKT DE BRANDWEER!!!!
Ik heb al m'n eigen notes en van nog wat andere users verwijderd ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat kon toch alleen maar voor even, dat users alle notes in konden? (wat jij volgens mij hebt gedaan)
trquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb al m'n eigen notes en van nog wat andere users verwijderd ja.
Wist niet dat dat niet mocht.
Die schoenenquote:
Dat spreekt toch voor zich dat dat een foutje was en je overal vanaf moest blijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb al m'n eigen notes en van nog wat andere users verwijderd ja.
Wist niet dat dat niet mocht.
Mooie schoenen wel.quote:
Niet veel sis (quote:
Ik speel alleen RTS en RPG.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah thanks Kneelele, ik zal zo eens kijken of dat wat voor me is.
Co-op horror survivals lijken me ook fucking vet met mic. Slender multiplayer ofzo. Dat bestaat schijnbaar ook wel, maar ik kan niet de goede versie vinden.
Pak hem maar goed aan. Ik had mooi ¤4,50 betaald om mijn notes in te zien, heeft die Mediterraanse zak ze verwijderd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich dat dat een foutje was en je overal vanaf moest blijven
Ja prima prima. Net wakker, nu niks doen, straks voebbel kijkenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet veel sis () Beetje muziek overzetten naar mijn telefoon, en lekker genieten van het weertje. En met jou dan?
Al een ban voor gehad Snobel.quote:
Die combinatiequote:
Welke aidspatiënt betaalt er 4,50 om notes in te zien, terwijl je maar 3 euro voor een abo hoeft te betalen waarbij je ze 2 weken lang in kan zien én geen ads hebt én meer ruimte overal én allemaal leuke foefjes erbij hebt voor 2 weken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pak hem maar goed aan. Ik had mooi ¤4,50 betaald om mijn notes in te zien, heeft die Mediterraanse zak ze verwijderd.
Shapeshiften in een draak, dat is precies wat ik nog mis in mijn leven. Bedankt Kaneelele.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speel alleen RTS en RPG.En Football Manager natuurlijk.
Maar ik had supertof karakter in NWN 1. Ik zoog wel redelijk tot aan het laatste level, maar toen kon ik shapeshiften in een draak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |