quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Die is er al!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wanneer er een mod komt waardoor Morrowind op Skyrim lijkt, dan doe ik dat.
Zo:quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:38 schreef Rodawa het volgende:
Hoe de neuk voeg ik vrienden toe aan mijn lege buddylist.
Godverdomme wat is dit, mijn naam is oranje?! Dat wil ik helemaal niet. Ik support Oranje niet eens.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee man, ik heb je nog niet eens toegevoegd.
ROARDAWA, dat ik.
Bedankt, ik heb daarop gedrukt en heb nu een vriend op Steam gekregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Maar kan dat niet alleen als je een abo hebt?
Edit: oh je hebt het niet over FOK!
note + banaanvraagquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dit, mijn naam is oranje?! Dat wil ik helemaal niet. Ik support Oranje niet eens.
NET NOORD KOREA HIER.
Ik heb Neverwinter Nights 1 en 2 (met alle uitbreidingen of whatever) echt helemaal kapot gespeeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je aanraders?
Ik hou eerlijk gezegd niet eens van games die er zo geweldig uitzien. Liever simpel, recht toe recht aan vermaak. GTA Online heeft dat wel. L4D2 ook, denk ik. Zelfs Curvefever valt daaronder.
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, ik heb daarop gedrukt en heb nu een vriend op Steam gekregen.
ORANJE SUPPORTEREN ZUL JE JA!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Godverdomme wat is dit, mijn naam is oranje?! Dat wil ik helemaal niet. Ik support Oranje niet eens.
NET NOORD KOREA HIER.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]Ik weet niet of ik dit grappig mag vinden
quote:
quote:
En dan te bedenken dat ik inzet op een overwinning van Griekenland tegen Colombia.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
NET NOORD KOREA HIER.
Heb je een note erbij dan, ja?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goed, vanaf nu altijd op Moira met CF.
Ik bespeur enige frustratiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Indirecte banaanvraag. TR gemacht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
HEE HALLO HIER KIM, HIER SPREEKT DE BRANDWEER!!!!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah thanks Kneelele, ik zal zo eens kijken of dat wat voor me is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Neverwinter Nights 1 en 2 (met alle uitbreidingen of whatever) echt helemaal kapot gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |