fez i guess, nog niet echt AAA enthousiastquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef utopie het volgende:
wat vinden jullie tot nu toe het leukste en mooiste spel ?
verkeerde topic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Die Zelda teaser![]()
Daar zou ik wel een Wii-U voor kopen.
dat gaat echt hard worden jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef Rogan het volgende:
'No Man's sky' lijkt me echt fucking dope.
Ben benieuwd of ze ook werkelijk de wereld 'oneindig' kunnen maken met genoeg variatie.
Ik dacht eerst... Homeworldquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef Rogan het volgende:
'No Man's sky' lijkt me echt fucking dope.
Ben benieuwd of ze ook werkelijk de wereld 'oneindig' kunnen maken met genoeg variatie.
Far Cry 4 zag er tof uit. GTA5 uiteraard (heb ik nog niet gespeeld), Grim Fandango HD, een paar indies waarvan ik de naam even vergeten ben, en idd de nieuwe Zelda die er in ieder geval qua grafische stijl schitterend uitziet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:13 schreef utopie het volgende:
wat vinden jullie tot nu toe het leukste en mooiste spel ?
Wellicht iets in combinatie met de Vita (virtual pet ofzo, dus die dog...), al is het dan dus alleen voor mensen die een Vita hebben, dus ik weet niet of dat nou het hypen waard is...quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ben benieuwd wat dat "geheime feature" is wat GTA spelers op de PS4 krijgen. Ik ga niet weer 60 euro dokken voor wat betere textures.
Als je je huidige versie voor de PS3 of 360 verkoopt betaal je er hooguit 40 voor, met een beetje geluk 35, wat prima is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:28 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Ben benieuwd wat dat "geheime feature" is wat GTA spelers op de PS4 krijgen. Ik ga niet weer 60 euro dokken voor wat betere textures.
Zo ver ik het getest heb werkte alles perfect, zowel het streamen als en ps vita games erop spelen. Hoe Playstation Now gaat werken erop (en in het algemeen) ben ik wel benieuwd naar en dan vooral wat het uiteindelijke betaal systeem gaat worden. Voorlopig dacht ik gelezen te hebben alleen per game een betaling te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 02:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ben erg benieuwd naar dat ps tv. Heb een erg kleine kamer in mijn studentenhuis en als enige een Ps4. Zou erg tof zijn als met zo'n unit alles naar de GK gestreamed kan worden.
Hebben mensen al besteld?twitter:MediaMarktBreda twitterde op woensdag 11-06-2014 om 16:42:15Jawel!! De #PS4 is binnen! Kom snel je exemplaar halen, want op=op http://t.co/72pWTSo7Wd reageer retweet
Zou mooi zijn, weekendje WK en Destiny dus!quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:11 schreef Jimbo het volgende:
Gerucht gaat fat iedereen dit weekend de destiny aplha in mag. Nja iedereen die zich ingeschreven heeft
Zou idd mooi zijn, heb nog geen uitnodiging in de mail ontvangen. Wel ingeschreven uiteraard. De alpha en beta gaan uitmaken of ik mijn pre-order laat staan of toch cancelquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:11 schreef Jimbo het volgende:
Gerucht gaat fat iedereen dit weekend de destiny aplha in mag. Nja iedereen die zich ingeschreven heeft
Wat is er dan zo anders aan al die andere shooters dat dat wel blijft boeien? Ik heb juist het idee dat Destiny meer brengt. Ik houd niet van shooters, maar dit heeft wel mijn interesse. Daarnaast heb ik Borderlands 1 en 2 helemaal grijs gespeeld, juist vanwege de diversiteit.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Morri het volgende:
Destiny... ben benieuwd wat mensen er van vinden. Het ziet er goed uit, maar ik vraag me af of de gameplay divers genoeg zal zijn om lang te blijven boeien.
De raids schijnen supermoeilijk te zijn, daar kijk ik wel naar uit!quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Morri het volgende:
Destiny... ben benieuwd wat mensen er van vinden. Het ziet er goed uit, maar ik vraag me af of de gameplay divers genoeg zal zijn om lang te blijven boeien.
zoiets meende ik ook te lezenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
wat is deze? Jij had je ps4 toch verkocht?
Ik ook maar waar moet je die in invullen op je PS4 eigenlijk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:24 schreef Shadeauw het volgende:
Jeeej! Net m'n Battlefield Hardline beta code gekregen via de mail
Iedereen mag dan wel negatief zijn over Hardline, maar mij lijkt het wel een vette game.
PS Store > onderaan zie je Code inwisselenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik ook maar waar moet je die in invullen op je PS4 eigenlijk?
gewoon bij Code Inlossen in de store of hierquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik ook maar waar moet je die in invullen op je PS4 eigenlijk?
V&A / [TK] Playstation 4 (1 week oud)quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
wat is deze? Jij had je ps4 toch verkocht?
duurde bij mij hooguit 10 minuten. Maar ik heb dan ook een kabel ertussen zitten en hangt natuurlijk ook af van je internet snelheidquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Duurt wel kneiters lang om te downloaden
6 GB is die.
M.. maar, ik heb ook een kabel, en mijn internetsnelheid is normaal gesproken behoorlijk snel (heb zo'n alles-in-1 pakket van Ziggo). Normaal download ik spellen van de PSN store behoorlijk snel, maar deze niet. 1Mb/s...quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:39 schreef utopie het volgende:
[..]
duurde bij mij hooguit 10 minuten. Maar ik heb dan ook een kabel ertussen zitten en hangt natuurlijk ook af van je internet snelheid
quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is er dan zo anders aan al die andere shooters dat dat wel blijft boeien? Ik heb juist het idee dat Destiny meer brengt. Ik houd niet van shooters, maar dit heeft wel mijn interesse. Daarnaast heb ik Borderlands 1 en 2 helemaal grijs gespeeld, juist vanwege de diversiteit.
Ik vind nou net games met PvP juist lang boeien. Ik heb erg de indruk dat Destiny erg PvE gericht is en daar heb ik al snel het gevoel dat je telkens hetzelfde doet, tegen/met matige AI. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De raids schijnen supermoeilijk te zijn, daar kijk ik wel naar uit!
twitter:GuardiansofD twitterde op donderdag 12-06-2014 om 03:08:48Just confirmed with @DeeJ_BNG. As long as you sign up at http://t.co/EM9eDo7JJk you will be in the Alpha this weekend. Sign up! reageer retweet
Waar kunnen we ons aanmelden? Of is dat alleen bij een pre-order.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:56 schreef Rogan het volgende:
twitter:GuardiansofD twitterde op donderdag 12-06-2014 om 03:08:48Just confirmed with @DeeJ_BNG. As long as you sign up at http://t.co/EM9eDo7JJk you will be in the Alpha this weekend. Sign up! reageer retweet
(Destiny Alpha that is.)
Jahoor, lijkt me leukquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Mocht iemand nog een Hardline beta code willen, ik heb er nog 1. Als je niks ontvangen hebt, hit me up.
Thnxquote:
Lijkt me niet danquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef Friday12 het volgende:
Als je al in de BF:Hardline beta zit door direct te downloaden via de PS4 van de week heb je dan nog een code nodig?
Beter lezen danquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Morri het volgende:
Ik kan echt nergens vinden waar je codes in kunt wisselen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
PS Store > onderaan zie je Code inwisselen
Ik denk dat er veel mensen zijn die dat al zijn vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef Shadeauw het volgende:
En kan iemand dit even voor me ophelderen?
Iedereen doet alsof die zipline en grappling hook iets compleet nieuws is, maar dat zat toch al in Battlefield 2: Special Forces (die expansion pack)?
Thanks, ik heb m gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef Friday12 het volgende:
Iemand die nog een BF:Hardline beta code wil?
4C99-A4NR-2AEC
Laat even weten als deze gebruikt is
quote:
sorry kan er maar 1 blij makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Morri het volgende:
Ik kan echt nergens vinden waar je codes in kunt wisselen.
EDIT: Gevonden. Maar de code hierboven is al in gebruik. Iemand heeft 'm dus al gebruikt.
Gooi het ook meteen in de PS4 verkoop/ruil topic?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:25 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die Watch_Dogs nog willen aanschaffen? Heb de game nog geen 4 uren gespeeld en het weet me gewoon niet te pakken.
40 euro een schappelijke prijs incl verzenden?
PlayStation Store, in de linkerkolom onderste optie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:33 schreef Che_ het volgende:
Waar voer ik die beta code in van hardline
Thanks. Dacht daar eerst ook aan, maar dacht dat alleen voor codes voor de PS zelf was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation Store, in de linkerkolom onderste optie.
Je kunt je opgeven voor de beta. Heb ik ook gedaan, maar ik heb nog geen code ontvangen tot nu toe. Ik heb er geen haast mee, maar ik zou het wel eens willen zien. Kijken of het nou de moeite waard is als je BF4 al hebt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
Kon je ergens je opgeven om gratis een betacode te krijgen? Heb dat helemaal niet meegekregen, behalve dan de aankondiging zelf van hardline. Dus mocht iemand nog een code overhebben > dan ontvang ik graag een DM
Ik ook, Whaaaaaaaaaat. Waar kan ik de code nu invullen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef bakacakes het volgende:
Oh shit, heb ook een code gekregen. Had het niet eens verwacht.
Inschrijven via battlefield.com/beta. Misschien dat iemand een reserve voor je heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik aan de beta van Battlefield?
Wordt je Ps4 gloeiend heet? (mijne beetje)quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:25 schreef SugeLucky het volgende:
gisternacht ging m'n ps4 ineens in een eject loop. na veel googelen heb ik het rubbertje onder het eject knopje er wat uitgetrokken, nu lijkt het probleem verholpen. iemand anders dit ook gehad hier? er staan veel topics over op het internet.
Nee, hij heeft genoeg ruimte om te koelen. Echter zat het rubbertje wel wat tegen de eject knop aan aan de onderkant. Wellicht uitgezet door de hitte van de afgelopen dagen of zo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:43 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Wordt je Ps4 gloeiend heet? (mijne beetje)
Ik ben te lui om mn disc eruit te halen en dan in hoes te stoppenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:02 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee, hij heeft genoeg ruimte om te koelen. Echter zat het rubbertje wel wat tegen de eject knop aan aan de onderkant. Wellicht uitgezet door de hitte van de afgelopen dagen of zo?
Het gebeurde trouwens wel, nadat ik voor een van de eerste keren, een spel aan het spelen was en toen op de PS4 button op de controller drukte en ps4 afsluiten drukte. Normaal gesproken ga ik altijd eerst uit het spel, sluit het spel en druk dan pas op ps4 afsluiten. Ik weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben. Ik zat in ieder geval een kwartiertje later m'n mail te checken toen ineens de ps4 aanging en de disc eruit gooien en het eject geluid bleef maken.
Bij niet maar ik moet wel telkens wifi instellen als ik ps4 startquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:03 schreef very het volgende:
Ik lijk een beetje last te hebben van een bijzonder trage wifi verbinding. Ik lees genoeg mensen met dezelfde klacht, alleen een concreet antwoord kom ik nog niet tegen. Iemand hier die het antwoord heeft?
Het lijkt me geen probleem om de disc er in te laten zitten, dat doe ik ook altijd. Heb jij ook last gehad van de eject loop dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:05 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik ben te lui om mn disc eruit te halen en dan in hoes te stoppenDit is toch veilig of moet je altijd disc eruit doen(vooral bij warme omstandigheden)
Ik wil het best kopen als de disc 100% geen krasjes heeft en zijn er codes bij die gebruikt zijn of maakt dat niet uit?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:25 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die Watch_Dogs nog willen aanschaffen? Heb de game nog geen 4 uren gespeeld en het weet me gewoon niet te pakken.
40 euro een schappelijke prijs incl verzenden?
1gbit cat6 stp als een baasquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe nooit aan wifi voor consoles etc, gewoon een draad eraan werkt altijd beter.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe nooit aan wifi voor consoles etc, gewoon een draad eraan werkt altijd beter.
Op mijn PS3 gaat het anders fantastischquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
1gbit cat6 stp als een baas
Wifi is leuk voor ipad en smartphone maar meer ook niet.
hoeveel wil je er voor geven?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht iemand van zijn Tomb Raider af willen dan kan je me een bericht sturen
Ik ken het gevoel jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:20 schreef RRuben het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat ik door die E3 heel veel games nu leuk vindt, en ik wil ze allemaal spelen, alleen dat kan nooit. Raak het overzicht een beetje kwijtklinkt autistisch ik weet
Zie ze op MP voor tussen de 20 a 30 euro weggaan. Dus dat is ook wel een beetje wat ik eraan wil uitgeven.quote:
hmm haal hem dan maar van marktplaatsquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Zie ze op MP voor tussen de 20 a 30 euro weggaan. Dus dat is ook wel een beetje wat ik eraan wil uitgeven.
Ja precies haha, GTA sowieso, en waarschijnlijk destiny maarja ik zie wel welke iedereen het beste vindtquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel jazoveel titels en een aantal ben ik al de naam vergeten
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:27 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja precies haha, GTA sowieso, en waarschijnlijk destiny maarja ik zie wel welke iedereen het beste vindtlekker mainstream
echt te veel, zijn we eindelijk van dat gezeik af dat er te weinig games zijn, zijn er nu te veelquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]en dan heb je Evolve, The Witcher 3, The order: 1886, Dragons Age: Inquisition, The Last of Us remastered, Batman, LittlebigPlanet, Battlefield, The division. Homefront: The Revolution, Helldivers, No Man’s Sky, Shadow of Mordor, AC Unity, Battlecry, Tomb Raider 2, Rainbow Six en mogelijk nog wat WiiU games of Xbox one exclusives
![]()
Na deze opsommig is het toch wel fucking veel zeg![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:40 schreef elshaarawy92 het volgende:
deze vond ik goed(website is gelukkig offline gehaald denk sinds vandaag)
[ afbeelding ]
Ik heb de game nog geen 4 uren gespeeld. Daarnaast zijn er geen specifieke codes nodig voor het spelen van de game, volgens mij zit er 1 voucher in voor een in game skin. Ik heb die niet gebruikt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik wil het best kopen als de disc 100% geen krasjes heeft en zijn er codes bij die gebruikt zijn of maakt dat niet uit?
Men had een bekende FPS clan een raid laten doen, 16 uur later kwamen die met de staart tussen de benen terug. Aldus een maker.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:45 schreef Morri het volgende:
[..]
[..]
Ik vind nou net games met PvP juist lang boeien. Ik heb erg de indruk dat Destiny erg PvE gericht is en daar heb ik al snel het gevoel dat je telkens hetzelfde doet, tegen/met matige AI. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Ik denk er nog over na.. Ik vind het een geniale spel speel het al op mn laptop(normale graphics natuurlijk)quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb de game nog geen 4 uren gespeeld. Daarnaast zijn er geen specifieke codes nodig voor het spelen van de game, volgens mij zit er 1 voucher in voor een in game skin. Ik heb die niet gebruikt.
Denk er nog maar even over naquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na.. Ik vind het een geniale spel speel het al op mn laptop(normale graphics natuurlijk)
zie bij beide punten niet wat de stand voor invloed heeft. Warmte hangt af van de open ruimte er omheen en de disc doet het in beide posities prima, helemaal omdat de disc alleen gebruikt wordt bij de installatie en bij het opstarten om de game te verifiërenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
verticale stand.. halen of niet? voordelen minder warm nadeel disc? http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29276
Dus onnodig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
zie bij beide punten niet wat de stand voor invloed heeft. Warmte hangt af van de open ruimte er omheen en de disc doet het in beide posities prima, helemaal omdat de disc alleen gebruikt wordt bij de installatie en bij het opstarten om de game te verifiëren
bedankt gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef EOF het volgende:
Code battlefield hardline:
[ code verwijderd ]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.quote:
Een waar PS4 drama/soap...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.
De reden wat ik toen gaf was eigenlijk verzonnen, maar misschien kan je zelf wel bedenken wat de reden kon zijn waardoor die dringend weg moest.
Daarbij heb ik nu een andere meevaller (geen geld maar boeit ook verder niet) gehadEn daarbij begon ik toch wel weer mijn PS4 te missen
Het is wel ok vind ik maar ik ben nog niet erg verquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
ik denk dat ik dit meemaak maar dan met een andere spel
[ afbeelding ] is dit trouwens een aanrader?
die is idd rommel ik heb er zelf 1 van Turtle Beach werkt stukken beterquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
in-ear headset fcking gierig 1 oordopje.. ik gebruik nu die van mijn iphone maar heb geen idee hoe ik het geluid zachter moet zetten ;s
Ja ik, maar weet niet of je het aandurft met mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht iemand van zijn Tomb Raider af willen dan kan je me een bericht sturen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik, maar weet niet of je het aandurft met mij
35eu inquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ja het blijft super vaag van BF4![]()
Maar wat is je vraagprijs dan?
35eu incquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ja het blijft super vaag van BF4![]()
Maar wat is je vraagprijs dan?
Hmm ik zoek er eigenlijk 1 die ik voor 30 euro kan overnemen. Dat is toch wel mijn grens voor 2ehandse games.quote:
oke 32,50 incl.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm ik zoek er eigenlijk 1 die ik voor 30 euro kan overnemen. Dat is toch wel mijn grens voor 2ehandse games.
Ik denk er nog even over na.
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.
De reden wat ik toen gaf was eigenlijk verzonnen, maar misschien kan je zelf wel bedenken wat de reden kon zijn waardoor die dringend weg moest.
Daarbij heb ik nu een andere meevaller (geen geld maar boeit ook verder niet) gehadEn daarbij begon ik toch wel weer mijn PS4 te missen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?
je hoeft toch niet precies te zeggen wat je normaal zou doen met je controller? Ik denk dat het cross is of gewoon X (spreek uit eks)quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat is kruisje in het Engels(spraakbediening)
ja hoor doet het niet meer.. teveel playstation geroepenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
je hoeft toch niet precies te zeggen wat je normaal zou doen met je controller? Ik denk dat het cross is of gewoon X (spreek uit eks)
haha alle opties staan volgens mij ook in dat balkje onderaan dat komtquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja hoor doet het niet meer.. teveel playstation geroepenheb met die kut headset gedaan en iphone oordopjes deed het fijn op begin nu niks
ja ik zie dat balkje niet meer daar zag ik opties om op te noemen..quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha alle opties staan volgens mij ook in dat balkje onderaan dat komt
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?
Koop eens een andere game johquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Rijst het volgende:
fifa potjes iemand zeg maar ik maak je in
Moet jij geen tentamens leren bro?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Rijst het volgende:
fifa potjes iemand zeg maar ik maak je in
òh dan weet ik het ook niet meer haha, misschien was je vergeten eerst ''playstation'' te zeggen? kan gebeurenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja ik zie dat balkje niet meer daar zag ik opties om op te noemen..
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, weekendje WK en Destiny dus!
Probeerde ik pas nog met GTAquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberen
Veel slechter kan gta er niet op worden neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Probeerde ik pas nog met GTAmaar ik speelde trevor dus er was eigenlijk geen probleem
kan ik nog een game hebben of?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kon je de afgelopen dagen inschrijven. Gewoon gratis. Inschrijving is nu alleen gesloten.
Ja, game is leuk. Erg stijlvol en mooie soundtrack. Wel kort en de challenge mode is naar mijn mening iets te moeilijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef utopie het volgende:
iemand positief over de nieuwe game Entwined ?
Hoe kort is kort ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, game is leuk. Erg stijlvol en mooie soundtrack. Wel kort en de challenge mode is naar mijn mening iets te moeilijk.
Ligt aan hoe goed je bent. Spel is zo opgebouwd dat hoe beter je bent, hoe sneller je een level uitspeelt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe kort is kort ?Zo'n 2 uur gameplay ongeveer ?
Thanks. Heb m gekocht, zo maar even proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt aan hoe goed je bent. Spel is zo opgebouwd dat hoe beter je bent, hoe sneller je een level uitspeelt.
dezequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
welke sites volgen jullie voor PS4 nieuws
Wat moet ik ook zonder dit forum, nog even mijn inbox gekeken en heb ook een Alpha key ontvangen. Kan nu mooi in de rust de download aanzetten. Hardline had ik ook in paar minuutjes gedownloadquote:
N4g.com, voor al het gaming nieuws.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
welke sites volgen jullie voor PS4 nieuws
Men kan mij gerust toevoegen mocht je willen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bericht gehad ervan
Zal wel even duren dan het zijn toch heel wat mailsquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Disker91 het volgende:
Net bericht gehad van mijn alpha. Dus ik zet mijn PS4 ook nog maar even aan, met een uurtje wel binnen denk ik.
Dus ik zet het ook. aan
[..]
Men kan mij gerust toevoegen mocht je willen.
PSN: Disker
Gaat gefaseerd denk ik. Een vriend van mij die melde zich gister nog aan en kreeg het mailtje tegen 2 uur vanmiddag alquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal wel even duren dan het zijn toch heel wat mails
Ja die had ik gezienquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gaat gefaseerd denk ik. Een vriend van mij die melde zich gister nog aan en kreeg het mailtje tegen 2 uur vanmiddag al.
Volgens mij was er een Twitter bericht waarin stond dat iedereen die zich had aangemeld voor de alpha er gegarandeerd in kon. Neem het wel even met een korreltje zout want ik kan de bron even niet vinden (was van een medewerker zelf dacht ik).
Nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Oh spamfolder
Ik heb de code ingelost, maar waar kan je hem downloaden ?
paseen jaar of tweequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Friday12 het volgende:
Ok ik heb dus een mail maar staat niet in spam of gewone folderGeen idee waar die dan wel staat maar als ik zoek op destiny vind ik het
edit: blijkbaar heeft gmail tabs
en reclame ect, jaquote:
Hhaha op mijn main account heb ik dat niet dus heb ik het bij die 2e denk ik een keer perongeluk gedaanquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hhaha op mijn main account heb ik dat niet dus heb ik het bij die 2e denk ik een keer perongeluk gedaan
Nu aan het downloaden maar ik kan helaas niet het hele weekend spelenquote:
en dan ook nog het wk ertussenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu aan het downloaden maar ik kan helaas niet het hele weekend spelen
Er is een deadline verschoven waarvoor ik nu hard moet werken aan een project![]()
volgende week huil ik om mijn bed denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan ook nog het wk ertussen
dit weekend
Dat creëert karakterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
volgende week huil ik om mijn bed denk ik
Ik zuip nooit teveelquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberen
Dat zeggen ze allemaalquote:
Waar heb je die aangevraagd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Die beta code kun je nu ook gewoon nog steeds aanvragen trouwens, vanochtend gedaan en net een mailtje ontvangen.
Gewoon via Battlelog (website):quote:
Oooh, ik dacht dat je Destiny bedoeldequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon via Battlelog (website):
http://battlelog.battlefield.com/bf4/
Daar kreeg ik direct de optie in beeld om een code aan te vragen.
Hehe, excuus voor de onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je Destiny bedoeldeNevermind then
Ik moet je achteraf toch helemaal gelijk geven. Hardline is inderdaad echt een schaamteloze BF4 modquote:
ik speel pas net maar als ik naar m'n broertje kijkt heeft ie er iets van 100e in zitten met dlc. Nu een jaar later is er weer een nieuwe en na 2 maanden is er weer een dlc. Echt fucked up dat EA maar ook de mensen die het blijven kopen. Is 100 euro per jaar en er veranderd bijna niks, kan er met m'n kop niet bijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet je achteraf toch helemaal gelijk geven. Hardline is inderdaad echt een schaamteloze BF4 mod![]()
Al moet ik zeggen dat het toch best leuk is om te spelen, maar het had net zo goed DLC kunnen zijn idd.
Nou moe...Ik heb meteen toen het bekend werd aangevraagd, maar ik heb nog helemaal geen code ontvangen. Hoe kan dat nou dat jij veel later aanvraagt en het wel krijgt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon via Battlelog (website):
http://battlelog.battlefield.com/bf4/
Daar kreeg ik direct de optie in beeld om een code aan te vragen.
Omdat de codes willekeurig worden uitgedeeld. Ik heb er ook geen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou moe...Ik heb meteen toen het bekend werd aangevraagd, maar ik heb nog helemaal geen code ontvangen. Hoe kan dat nou dat jij veel later aanvraagt en het wel krijgt?
Je bent wel een downie als je zo faalt met de naamquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Poit het volgende:
Om nog even terug te komen op die oplichterij op dixxons.com.
Dixons.nl gaf aan met een procedure bezig te zijn maar gaf tevens aan dat meerdere klanten van hun inmiddels de dupe zijn geworden.
heb dixxxons geregistreerd, electronica voor in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je bent wel een downie als je zo faalt met de naam
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef n8n het volgende:
[..]
heb dixxxons geregistreerd, electronica voor in de slaapkamer.
Niet iedereen is even webwise. Als je ook ziet wat er allemaal nog verkeerd gaat met phishing etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je bent wel een downie als je zo faalt met de naam
En dan vergeet je nog dat DLC's niet door te verkopen zijn. Ik koop games als bijvoorbeeld Watchdogs in bij launch voor 55 Euro, maar verkoop hem gewoon weer door als ik hem over een maandje zat ben voor 40 Euro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:20 schreef n8n het volgende:
[..]
ik speel pas net maar als ik naar m'n broertje kijkt heeft ie er iets van 100e in zitten met dlc. Nu een jaar later is er weer een nieuwe en na 2 maanden is er weer een dlc. Echt fucked up dat EA maar ook de mensen die het blijven kopen. Is 100 euro per jaar en er veranderd bijna niks, kan er met m'n kop niet bij
Nou ik heb niet betaald wel adresgegevens ingevuld :S Website was offline nu weer online wtfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Poit het volgende:
Om nog even terug te komen op die oplichterij op dixxons.com.
Dixons.nl gaf aan met een procedure bezig te zijn maar gaf tevens aan dat meerdere klanten van hun inmiddels de dupe zijn geworden.
Waar doe je die dan? Heb alleen nog pvp gevondenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
Net in Destiny zo'n Strike gedaan, dat is wel tof. De bosses zijn vrij bruut en je merkt dat er echt samenwerking bij komt kijken om te winnen.
Begin de game steeds meer te waarderen. De loot is ook leuk. Je wordt er niet mee overspoeld zoals in Borderlands, maar bijna alles is bruikbaar.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Topiek het volgende:
Is de PS4 het waard om te kopen? Hij is weer in de voorraad bij de MM
Op de kaart van Earth, in het midden. Blauw icoontje. Je moet wel de eerste story mission gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar doe je die dan? Heb alleen nog pvp gevonden
Alpha moest je je inschrijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:55 schreef emokid het volgende:
Hoe lang duurt die Alpha beta van Destiny en kan ik er ook in komen als ik zo een PS4 koop? Of hoort dat bij de pre-order beta die later is?
Feliquote:
Watchdogs, Need for Speed (voor de lamme late uurtjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Feli![]()
Welke spellen heb je al/ wil je aan gaan schaffen?
Resogun (favoriete PS4 game van mij en nog een mod hier), Outlast en Trials Fusion. Allemaal in de store te vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Watchdogs, Need for Speed (voor de lamme late uurtjes) en Rayman Legends heb ik er bij nu
voor de rest nog even verdiepen. Maar tips zijn altijd welkom
Ik denk het wel hoor. Vind die graphics altijd heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
UFC bijna uit. Zijn er nog mensen hier die hem gaan halen?
Wat is UFC?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
Dat heb jij nu eigenlijk al voor me gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:52 schreef Rossdale het volgende:
In before PBateman met zijn awesomenauts
Ultimate Fighting Championship, vechtgame gebasseerd op de sport die steeds populairder wordt.quote:
quote:
UIN the gamequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]voeg me toe. Kunnen we samen UIN The Game spelen
Pre-orderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe heb je Access tot die destiny Alpha dan? Zou dit weekend toch beschikbaar zijn?
Wees blij dat je al je games van ps3 er niet tussen heb staan incl alles van ps+quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik wel mis op de PS4 is het verwijderen van 0% trophys of het verbergen ervan.
Op de Xbox 360 kon je dat doen.
Had een tijdje geleden Warframe geprobeerd omdat ik nog geen andere games had, maar nu speel ik het niet meer. Maar ik blijf wel met dat trophy lijstje zittenZou die optie wel willen aangezien je zo wel je trophylijst schoon kan houden met games die je wel blijf spelen.
Ja zou je denken. Dat heb ik dus dinsdagochtend vroeg gedaan, nog steeds geen code ontvangen. En mijn e-mailadres is geverifieerd, dat werd nog aangegeven als zijnde een probleem mocht je dat niet gedaan hebben. Dat "deze alpha is voor iedereen die zich heeft ingeschreven" is onzin, lang niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft er een gekregen.quote:
Spambox?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja zou je denken. Dat heb ik dus dinsdagochtend vroeg gedaan, nog steeds geen code ontvangen. En mijn e-mailadres is geverifieerd, dat werd nog aangegeven als zijnde een probleem mocht je dat niet gedaan hebben. Dat "deze alpha is voor iedereen die zich heeft ingeschreven" is onzin, lang niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft er een gekregen.
Ik wacht de reviews nog even af. Vond de demo toch ietwat tegenvallen vergeleken met Undisputed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Fokker101 het volgende:
wie kan is fifaen nu ik heb al feest gevierd
moest je werken gister?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef Exorbitantes het volgende:
Dit is je code: ET2K-E8N5-GF6R
Alstu. Voor de liefhebber.
Nee gelukkig niet, wel brak brak nu. Ziet er gaaf uit die grips, maar spelen ze wel fijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:11 schreef Rijst het volgende:
Mn analoge grips zijn binnen
[ afbeelding ]
De game modes zijn wel okquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:14 schreef Lastpost het volgende:
Vind 't in navolging van vele hier meer een DLC dan een innovatief geweldig nieuwe game dat Hardline. Desondanks wel mee vermaakt.
mis je dan je kuiltje niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:11 schreef Rijst het volgende:
Mn analoge grips zijn binnen
[ afbeelding ]
waar gekocht en hoe duur?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
Nee speelt wel lekker hoor. Die ribbeltjes geven meer grip.
oke moet ik ook maar eem kijken danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bol, ik had een kadobon dus ja keuze was snel gemaakt.
Nee. Dat zou ook erg fout zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Koopsie het volgende:
Zou je je level + items houden die je in de Alfa van Destiny hebt gevonden?
heb namelijk epische wapens + armour gevonden
Bij bol is 'ie ook gewoon ¤399,-quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef emokid het volgende:
Voor ¤325 de PS4 maar besteld van bol.com nu die in voorraad is, na enkele cadeaubonnen die ik jarenlang heb gespaard zowat voor iets in de toekomst..
Ik schrok al... was 399 bij gamemania hierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij bol is 'ie ook gewoon ¤399,-
Krijg je nog een betere service voor ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik schrok al... was 399 bij gamemania hier
en een hoop puntenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Krijg je nog een betere service voor ook
Zit ik ook nog op te wachten, maar ik zie nog niet zo veel. In de tussentijd is Child of Light wel erg de moeite waard.quote:
Zag ik liggen voor 15 euro.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zit ik ook nog op te wachten, maar ik zie nog niet zo veel. In de tussentijd is Child of Light wel erg de moeite waard.
Waar kreeg je die korting?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef wdn het volgende:
Ik ben eindelijk ook weer on-line.
PS4met Watchdog en Infamous
425 euro want korting ivm 5 goals van Oranje
Meh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Dat zou ook erg fout zijn.
Koop je Destiny straks op launch, heeft iedereen al level 50 omdat ze allemaal met de Alpha bezig zijn geweest
Volgens mij zal level 20 of 25 de max zijn als ik het mij goed kan herinneren. Ze willen er ook geen MMO-syteem in hebben dat het maanden kost om max level te bereiken. Items verzamelen speelt een veel grotere rol dan het levelen. Dit heeft Bungie aangegeven. In toekomstige expansions zal de cap wel omhoog gaan. Maar nogmaals, verzamelen heeft meer invloed op je character dan het levelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:22 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Meh.de Alfa is tot Zondag en heb tot nu toe alleen max lvl 8 gezien.
Waar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef wdn het volgende:
Ik ben eindelijk ook weer on-line.
PS4met Watchdog en Infamous
425 euro want korting ivm 5 goals van Oranje
Had namelijk net toffe items gevondenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Volgens mij zal level 20 of 25 de max zijn als ik het mij goed kan herinneren. Ze willen er ook geen MMO-syteem in hebben dat het maanden kost om max level te bereiken. Items verzamelen speelt een veel grotere rol dan het levelen. Dit heeft Bungie aangegeven. In toekomstige expansions zal de cap wel omhoog gaan. Maar nogmaals, verzamelen heeft meer invloed op je character dan het levelen.
Ach zie het zo, nu kan je weer opnieuw je "rush" halen als je weer iets tofs tegenkomt. Ik moet mijzelf nu ook een beetje tegenhouden om items te verzamelen aangezien ik dus alles weer kwijt ben in de full-game.... En dan hetzelfde liedje weer in de bétaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:29 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Had namelijk net toffe items gevondenmaar die zal ik dan wel na de Alfa kwijt zijn.
gamemania (games waren 2de handsquote:
Ik ben er best enthousiast over geworden. De drop-in/drop-out gameplay van singleplayer geeft je de ruimte om samen met mensen mee te spelen, of juist niet, precies wanneer je er zin in hebt. Echt een MMO-feel, zonder de MMO-shit. De game speelt verder gewoon goed. In de classes zit zoveel diversiteit dat je niet snel twee kopieën van elkaar rond ziet lopen.quote:
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er best enthousiast over geworden. De drop-in/drop-out gameplay van singleplayer geeft je de ruimte om samen met mensen mee te spelen, of juist niet, precies wanneer je er zin in hebt. Echt een MMO-feel, zonder de MMO-shit. De game speelt verder gewoon goed. In de classes zit zoveel diversiteit dat je niet snel twee kopieën van elkaar rond ziet lopen.
Voor mij klikte de game op twee momenten perfect. In strike mode (volgens mij heet het zo) waar je met andere mensen wordt gematched om samen een missie te doen. De bosses zijn zo bruut en echt wel lastig. Als je er zonder enige vorm van tactiek recht in rent ga je heel erg hard dood. Je wordt echt gedwongen een rol te pakken, design is dus heel erg goed. Op een ander moment worden er in de gewone spelwereld bosses gedropt of events gestart waar je met iedereen die in de buurt is binnen een paar minuten de encounter moet winnen. Geeft erg veel voldoening om dat te zien lukken, om binnen een paar minuten van totale disorganisatie toch iets van een systeem te zien ontstaan waarmee je kunt winnen.
Loot is voldoende, maar je wordt er niet mee overladen. Het heeft wel het verslavende effect van meer willen spelen, zonder dat je kilo's aan onzin opraapt waar je niets aan hebt. PvP heb ik verder niet gespeeld, want daar houd ik niet zo van.
Ik ga denk ik een pre-order plaatsen
Dat klinkt wel erg goed! Ik vond de wereld in de beelden de ze lieten zien er vrij leeg en oninteressant uit zien. Heb je daar ook meer van kunnen zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er best enthousiast over geworden. De drop-in/drop-out gameplay van singleplayer geeft je de ruimte om samen met mensen mee te spelen, of juist niet, precies wanneer je er zin in hebt. Echt een MMO-feel, zonder de MMO-shit. De game speelt verder gewoon goed. In de classes zit zoveel diversiteit dat je niet snel twee kopieën van elkaar rond ziet lopen.
Voor mij klikte de game op twee momenten perfect. In strike mode (volgens mij heet het zo) waar je met andere mensen wordt gematched om samen een missie te doen. De bosses zijn zo bruut en echt wel lastig. Als je er zonder enige vorm van tactiek recht in rent ga je heel erg hard dood. Je wordt echt gedwongen een rol te pakken, design is dus heel erg goed. Op een ander moment worden er in de gewone spelwereld bosses gedropt of events gestart waar je met iedereen die in de buurt is binnen een paar minuten de encounter moet winnen. Geeft erg veel voldoening om dat te zien lukken, om binnen een paar minuten van totale disorganisatie toch iets van een systeem te zien ontstaan waarmee je kunt winnen.
Loot is voldoende, maar je wordt er niet mee overladen. Het heeft wel het verslavende effect van meer willen spelen, zonder dat je kilo's aan onzin opraapt waar je niets aan hebt. PvP heb ik verder niet gespeeld, want daar houd ik niet zo van.
Ik ga denk ik een pre-order plaatsen
Dit is maar één deel, gebaseerd op een verlaten spaceport. Dus veel grijze en bruine industriële shit. Ik verwacht nog wel andere omgevingen. Grafisch is het gewoon mooi, maar ook ik hoop op andere omgevingen met meer kleur, of een andere setting. Denk dat je er wel van uit mag gaan dat dat er in zal zitten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg goed! Ik vond de wereld in de beelden de ze lieten zien er vrij leeg en oninteressant uit zien. Heb je daar ook meer van kunnen zien?
Je hebt me enthousiast weten te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is maar één deel, gebaseerd op een verlaten spaceport. Dus veel grijze en bruine industriële shit. Ik verwacht nog wel andere omgevingen. Grafisch is het gewoon mooi, maar ook ik hoop op andere omgevingen met meer kleur, of een andere setting. Denk dat je er wel van uit mag gaan dat dat er in zal zitten.
Wat echter wel leuk is, is dat er veel te ontdekken is. Kleine trapdoors in de grond waarme je weer ondergronds gaat, of een grot die je in loopt om daar ineens vijanden van 10 levels hoger te treffen. Verder een hele goede mix van open battlefields en bijna melee-achtige combat in nauwe gangenstelsels. Zeker als je in strike mode zit overleef je met z'n drieën soms net op je tandvlees, en dat geeft een kick. Dus de setting in deze alpha ziet er misschien saai uit, het is wel heel goed en gavrieerd ontworpen, en je vindt na een paar keer spelen nog steeds nieuwe deuren en gaten die je nog niet eerder hebt gezien. Verder staan er her en der loot chests, dus het loont ook om te ontdekken.
Bn mn acc gegevens kwijt kun je die punten ook online verkrijgen? je kunt niet eens online bestellen op die site of welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:47 schreef wdn het volgende:
[..]
en een hoop punten
---
Heb 12 maanden PSN+ erbij gekocht.
Ingelogd op PSN
Werkt de code niet. Mijn fout... ik had mijn amerikaanse account ingevoerd![]()
Watchdog is mooooooooooi.
Thief werd me afgeraden (langzaam en veel in het donker waren de redenen).
Nu wachten op een JRPG voor de PS4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |