Hier mag je er alleen niet meer voor vangen dan dat ie waard is...op MP welquote:
Tuurlijk mag je er wel meer voor vangen. Je mag alleen niet direct boven de waarde zitten. Dus niet met een ps4 komen en dan gelijk 600 euro vragenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:27 schreef very het volgende:
[..]
Hier mag je er alleen niet meer voor vangen dan dat ie waard is...op MP wel
Nee, dat mag dus niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er wel meer voor vangen. Je mag alleen niet direct boven de waarde zitten. Dus niet met een ps4 komen en dan gelijk 600 euro vragen
quote:1b. Wat ook niet is toegestaan:
• Handel, al dan niet commerciëel, hieronder valt ook winst maken op producten
bron
Ze bedoel daarmee dat je niet direct een ps4 voor 600 euro hier mag neerzetten. Anders kan je precies de waarde bieden en mag niemand anders dus bieden hierquote:
Jouw interpretatie is niet per definitie waarheid. Ik zal een mod eens vragen hoe het zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze bedoel daarmee dat je niet direct een ps4 voor 600 euro hier mag neerzetten. Anders kan je precies de waarde bieden en mag niemand anders dus bieden hier
Beetje nadenken mag wel
Handel is niet toegestaan dus als een verkoper het alleen maar verkoopt boven de nieuwwaarde is het niet de bedoeling. Maar nu is het het geval dat er iets wordt verkocht waar mensen gewoon meer voor bieden, daar kan de verkoper verder niks aan doen want die heeft gewoon een normale vraagprijs. Daarnaast kan hier de vraagprijs ook 480 zijn omdat het een ps4 is met 2 games dus tja.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:47 schreef very het volgende:
[..]
Jouw interpretatie is niet per definitie waarheid. Ik zal een mod eens vragen hoe het zit.
Ik had een hele tijd geleden een telefoon aangeboden waarvan de nieuwwaarde pakweg 400 euro was. Ik had hem zelf voor 200 gekocht, maar dat was gewoon een goede deal. Maar als ik het goed begrijp mag ik dan niet beginnen met een richtprijs van 400, toch? Alleen als je biedingen vanaf 200 oplopen naar 400 dus?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Handel is niet toegestaan dus als een verkoper het alleen maar verkoopt boven de nieuwwaarde is het niet de bedoeling. Maar nu is het het geval dat er iets wordt verkocht waar mensen gewoon meer voor bieden, daar kan de verkoper verder niks aan doen want die heeft gewoon een normale vraagprijs. Daarnaast kan hier de vraagprijs ook 480 zijn omdat het een ps4 is met 2 games dus tja.
Er zijn natuurlijk bepaalde situaties waarin het niet oké is en dan zal er per keer worden gekeken of het wel / niet oké is.
Vraagprijs tot max de nieuwprijs, wij weten in feite niet wat jij er de 1e keer voor hebt betaald. Als je een keer iets voor een leuke deal op de kop tikt heb je mazzel, maar als we merken dat het een soort vast patroon is (handelaar dus) dan zullen we die user er wel op aanspreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef very het volgende:
[..]
Ik had een hele tijd geleden een telefoon aangeboden waarvan de nieuwwaarde pakweg 400 euro was. Ik had hem zelf voor 200 gekocht, maar dat was gewoon een goede deal. Maar als ik het goed begrijp mag ik dan niet beginnen met een richtprijs van 400, toch? Alleen als je biedingen vanaf 200 oplopen naar 400 dus?
Ja ik kwam net uit het werk en dacht laat ik snel nog even wat foto's maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:58 schreef SomebodyReal het volgende:
Had op zijn minst de PS4 even schoongemaakt en het boxje weggehaald. Ziet er een beetje verwaarloosd en rommelig uit zo.
Verder mooie prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |