Ik denk er nog over na.. Ik vind het een geniale spel speel het al op mn laptop(normale graphics natuurlijk)quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb de game nog geen 4 uren gespeeld. Daarnaast zijn er geen specifieke codes nodig voor het spelen van de game, volgens mij zit er 1 voucher in voor een in game skin. Ik heb die niet gebruikt.
Denk er nog maar even over naquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na.. Ik vind het een geniale spel speel het al op mn laptop(normale graphics natuurlijk)
zie bij beide punten niet wat de stand voor invloed heeft. Warmte hangt af van de open ruimte er omheen en de disc doet het in beide posities prima, helemaal omdat de disc alleen gebruikt wordt bij de installatie en bij het opstarten om de game te verifiėrenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
verticale stand.. halen of niet? voordelen minder warm nadeel disc? http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29276
Dus onnodig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
zie bij beide punten niet wat de stand voor invloed heeft. Warmte hangt af van de open ruimte er omheen en de disc doet het in beide posities prima, helemaal omdat de disc alleen gebruikt wordt bij de installatie en bij het opstarten om de game te verifiėren
bedankt gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef EOF het volgende:
Code battlefield hardline:
[ code verwijderd ]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.quote:
Een waar PS4 drama/soap...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.
De reden wat ik toen gaf was eigenlijk verzonnen, maar misschien kan je zelf wel bedenken wat de reden kon zijn waardoor die dringend weg moest.
Daarbij heb ik nu een andere meevaller (geen geld maar boeit ook verder niet) gehadEn daarbij begon ik toch wel weer mijn PS4 te missen
Het is wel ok vind ik maar ik ben nog niet erg verquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
ik denk dat ik dit meemaak maar dan met een andere spel
[ afbeelding ] is dit trouwens een aanrader?
die is idd rommel ik heb er zelf 1 van Turtle Beach werkt stukken beterquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
in-ear headset fcking gierig 1 oordopje.. ik gebruik nu die van mijn iphone maar heb geen idee hoe ik het geluid zachter moet zetten ;s
Ja ik, maar weet niet of je het aandurft met mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht iemand van zijn Tomb Raider af willen dan kan je me een bericht sturen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik, maar weet niet of je het aandurft met mij
35eu inquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ja het blijft super vaag van BF4![]()
Maar wat is je vraagprijs dan?
35eu incquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ja het blijft super vaag van BF4![]()
Maar wat is je vraagprijs dan?