Je bent wel een downie als je zo faalt met de naamquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Poit het volgende:
Om nog even terug te komen op die oplichterij op dixxons.com.
Dixons.nl gaf aan met een procedure bezig te zijn maar gaf tevens aan dat meerdere klanten van hun inmiddels de dupe zijn geworden.
heb dixxxons geregistreerd, electronica voor in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je bent wel een downie als je zo faalt met de naam
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef n8n het volgende:
[..]
heb dixxxons geregistreerd, electronica voor in de slaapkamer.
Niet iedereen is even webwise. Als je ook ziet wat er allemaal nog verkeerd gaat met phishing etc.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je bent wel een downie als je zo faalt met de naam
En dan vergeet je nog dat DLC's niet door te verkopen zijn. Ik koop games als bijvoorbeeld Watchdogs in bij launch voor 55 Euro, maar verkoop hem gewoon weer door als ik hem over een maandje zat ben voor 40 Euro.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:20 schreef n8n het volgende:
[..]
ik speel pas net maar als ik naar m'n broertje kijkt heeft ie er iets van 100e in zitten met dlc. Nu een jaar later is er weer een nieuwe en na 2 maanden is er weer een dlc. Echt fucked up dat EA maar ook de mensen die het blijven kopen. Is 100 euro per jaar en er veranderd bijna niks, kan er met m'n kop niet bij
Nou ik heb niet betaald wel adresgegevens ingevuld :S Website was offline nu weer online wtfquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:45 schreef Poit het volgende:
Om nog even terug te komen op die oplichterij op dixxons.com.
Dixons.nl gaf aan met een procedure bezig te zijn maar gaf tevens aan dat meerdere klanten van hun inmiddels de dupe zijn geworden.
Waar doe je die dan? Heb alleen nog pvp gevondenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
Net in Destiny zo'n Strike gedaan, dat is wel tof. De bosses zijn vrij bruut en je merkt dat er echt samenwerking bij komt kijken om te winnen.
Begin de game steeds meer te waarderen. De loot is ook leuk. Je wordt er niet mee overspoeld zoals in Borderlands, maar bijna alles is bruikbaar.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:14 schreef Topiek het volgende:
Is de PS4 het waard om te kopen? Hij is weer in de voorraad bij de MM
Op de kaart van Earth, in het midden. Blauw icoontje. Je moet wel de eerste story mission gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar doe je die dan? Heb alleen nog pvp gevonden
Alpha moest je je inschrijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:55 schreef emokid het volgende:
Hoe lang duurt die Alpha beta van Destiny en kan ik er ook in komen als ik zo een PS4 koop? Of hoort dat bij de pre-order beta die later is?
Feliquote:
Watchdogs, Need for Speed (voor de lamme late uurtjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Feli![]()
Welke spellen heb je al/ wil je aan gaan schaffen?
Resogun (favoriete PS4 game van mij en nog een mod hier), Outlast en Trials Fusion. Allemaal in de store te vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Watchdogs, Need for Speed (voor de lamme late uurtjes) en Rayman Legends heb ik er bij nu
voor de rest nog even verdiepen. Maar tips zijn altijd welkom
Ik denk het wel hoor. Vind die graphics altijd heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
UFC bijna uit. Zijn er nog mensen hier die hem gaan halen?
Wat is UFC?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
Dat heb jij nu eigenlijk al voor me gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:52 schreef Rossdale het volgende:
In before PBateman met zijn awesomenauts
Ultimate Fighting Championship, vechtgame gebasseerd op de sport die steeds populairder wordt.quote:
quote:
UIN the gamequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]voeg me toe. Kunnen we samen UIN The Game spelen
Pre-orderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe heb je Access tot die destiny Alpha dan? Zou dit weekend toch beschikbaar zijn?
Wees blij dat je al je games van ps3 er niet tussen heb staan incl alles van ps+quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik wel mis op de PS4 is het verwijderen van 0% trophys of het verbergen ervan.
Op de Xbox 360 kon je dat doen.
Had een tijdje geleden Warframe geprobeerd omdat ik nog geen andere games had, maar nu speel ik het niet meer. Maar ik blijf wel met dat trophy lijstje zittenZou die optie wel willen aangezien je zo wel je trophylijst schoon kan houden met games die je wel blijf spelen.
Ja zou je denken. Dat heb ik dus dinsdagochtend vroeg gedaan, nog steeds geen code ontvangen. En mijn e-mailadres is geverifieerd, dat werd nog aangegeven als zijnde een probleem mocht je dat niet gedaan hebben. Dat "deze alpha is voor iedereen die zich heeft ingeschreven" is onzin, lang niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft er een gekregen.quote:
Spambox?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja zou je denken. Dat heb ik dus dinsdagochtend vroeg gedaan, nog steeds geen code ontvangen. En mijn e-mailadres is geverifieerd, dat werd nog aangegeven als zijnde een probleem mocht je dat niet gedaan hebben. Dat "deze alpha is voor iedereen die zich heeft ingeschreven" is onzin, lang niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft er een gekregen.
Ik wacht de reviews nog even af. Vond de demo toch ietwat tegenvallen vergeleken met Undisputed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:03 schreef Fokker101 het volgende:
wie kan is fifaen nu ik heb al feest gevierd
moest je werken gister?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:44 schreef Exorbitantes het volgende:
Dit is je code: ET2K-E8N5-GF6R
Alstu. Voor de liefhebber.
Nee gelukkig niet, wel brak brak nu. Ziet er gaaf uit die grips, maar spelen ze wel fijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:11 schreef Rijst het volgende:
Mn analoge grips zijn binnen
[ afbeelding ]
De game modes zijn wel okquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:14 schreef Lastpost het volgende:
Vind 't in navolging van vele hier meer een DLC dan een innovatief geweldig nieuwe game dat Hardline. Desondanks wel mee vermaakt.
mis je dan je kuiltje niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:11 schreef Rijst het volgende:
Mn analoge grips zijn binnen
[ afbeelding ]
waar gekocht en hoe duur?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:05 schreef Rijst het volgende:
Nee speelt wel lekker hoor. Die ribbeltjes geven meer grip.
oke moet ik ook maar eem kijken danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bol, ik had een kadobon dus ja keuze was snel gemaakt.
Nee. Dat zou ook erg fout zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:52 schreef Koopsie het volgende:
Zou je je level + items houden die je in de Alfa van Destiny hebt gevonden?
heb namelijk epische wapens + armour gevonden
Bij bol is 'ie ook gewoon ¤399,-quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:47 schreef emokid het volgende:
Voor ¤325 de PS4 maar besteld van bol.com nu die in voorraad is, na enkele cadeaubonnen die ik jarenlang heb gespaard zowat voor iets in de toekomst..
Ik schrok al... was 399 bij gamemania hierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij bol is 'ie ook gewoon ¤399,-
Krijg je nog een betere service voor ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik schrok al... was 399 bij gamemania hier
en een hoop puntenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Krijg je nog een betere service voor ook
Zit ik ook nog op te wachten, maar ik zie nog niet zo veel. In de tussentijd is Child of Light wel erg de moeite waard.quote:
Zag ik liggen voor 15 euro.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zit ik ook nog op te wachten, maar ik zie nog niet zo veel. In de tussentijd is Child of Light wel erg de moeite waard.
Waar kreeg je die korting?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef wdn het volgende:
Ik ben eindelijk ook weer on-line.
PS4met Watchdog en Infamous
425 euro want korting ivm 5 goals van Oranje
Meh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee. Dat zou ook erg fout zijn.
Koop je Destiny straks op launch, heeft iedereen al level 50 omdat ze allemaal met de Alpha bezig zijn geweest
Volgens mij zal level 20 of 25 de max zijn als ik het mij goed kan herinneren. Ze willen er ook geen MMO-syteem in hebben dat het maanden kost om max level te bereiken. Items verzamelen speelt een veel grotere rol dan het levelen. Dit heeft Bungie aangegeven. In toekomstige expansions zal de cap wel omhoog gaan. Maar nogmaals, verzamelen heeft meer invloed op je character dan het levelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:22 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Meh.de Alfa is tot Zondag en heb tot nu toe alleen max lvl 8 gezien.
Waar?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef wdn het volgende:
Ik ben eindelijk ook weer on-line.
PS4met Watchdog en Infamous
425 euro want korting ivm 5 goals van Oranje
Had namelijk net toffe items gevondenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:27 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Volgens mij zal level 20 of 25 de max zijn als ik het mij goed kan herinneren. Ze willen er ook geen MMO-syteem in hebben dat het maanden kost om max level te bereiken. Items verzamelen speelt een veel grotere rol dan het levelen. Dit heeft Bungie aangegeven. In toekomstige expansions zal de cap wel omhoog gaan. Maar nogmaals, verzamelen heeft meer invloed op je character dan het levelen.
Ach zie het zo, nu kan je weer opnieuw je "rush" halen als je weer iets tofs tegenkomt. Ik moet mijzelf nu ook een beetje tegenhouden om items te verzamelen aangezien ik dus alles weer kwijt ben in de full-game.... En dan hetzelfde liedje weer in de bétaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:29 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Had namelijk net toffe items gevondenmaar die zal ik dan wel na de Alfa kwijt zijn.
gamemania (games waren 2de handsquote:
Ik ben er best enthousiast over geworden. De drop-in/drop-out gameplay van singleplayer geeft je de ruimte om samen met mensen mee te spelen, of juist niet, precies wanneer je er zin in hebt. Echt een MMO-feel, zonder de MMO-shit. De game speelt verder gewoon goed. In de classes zit zoveel diversiteit dat je niet snel twee kopieën van elkaar rond ziet lopen.quote:
Je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er best enthousiast over geworden. De drop-in/drop-out gameplay van singleplayer geeft je de ruimte om samen met mensen mee te spelen, of juist niet, precies wanneer je er zin in hebt. Echt een MMO-feel, zonder de MMO-shit. De game speelt verder gewoon goed. In de classes zit zoveel diversiteit dat je niet snel twee kopieën van elkaar rond ziet lopen.
Voor mij klikte de game op twee momenten perfect. In strike mode (volgens mij heet het zo) waar je met andere mensen wordt gematched om samen een missie te doen. De bosses zijn zo bruut en echt wel lastig. Als je er zonder enige vorm van tactiek recht in rent ga je heel erg hard dood. Je wordt echt gedwongen een rol te pakken, design is dus heel erg goed. Op een ander moment worden er in de gewone spelwereld bosses gedropt of events gestart waar je met iedereen die in de buurt is binnen een paar minuten de encounter moet winnen. Geeft erg veel voldoening om dat te zien lukken, om binnen een paar minuten van totale disorganisatie toch iets van een systeem te zien ontstaan waarmee je kunt winnen.
Loot is voldoende, maar je wordt er niet mee overladen. Het heeft wel het verslavende effect van meer willen spelen, zonder dat je kilo's aan onzin opraapt waar je niets aan hebt. PvP heb ik verder niet gespeeld, want daar houd ik niet zo van.
Ik ga denk ik een pre-order plaatsen
Dat klinkt wel erg goed! Ik vond de wereld in de beelden de ze lieten zien er vrij leeg en oninteressant uit zien. Heb je daar ook meer van kunnen zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben er best enthousiast over geworden. De drop-in/drop-out gameplay van singleplayer geeft je de ruimte om samen met mensen mee te spelen, of juist niet, precies wanneer je er zin in hebt. Echt een MMO-feel, zonder de MMO-shit. De game speelt verder gewoon goed. In de classes zit zoveel diversiteit dat je niet snel twee kopieën van elkaar rond ziet lopen.
Voor mij klikte de game op twee momenten perfect. In strike mode (volgens mij heet het zo) waar je met andere mensen wordt gematched om samen een missie te doen. De bosses zijn zo bruut en echt wel lastig. Als je er zonder enige vorm van tactiek recht in rent ga je heel erg hard dood. Je wordt echt gedwongen een rol te pakken, design is dus heel erg goed. Op een ander moment worden er in de gewone spelwereld bosses gedropt of events gestart waar je met iedereen die in de buurt is binnen een paar minuten de encounter moet winnen. Geeft erg veel voldoening om dat te zien lukken, om binnen een paar minuten van totale disorganisatie toch iets van een systeem te zien ontstaan waarmee je kunt winnen.
Loot is voldoende, maar je wordt er niet mee overladen. Het heeft wel het verslavende effect van meer willen spelen, zonder dat je kilo's aan onzin opraapt waar je niets aan hebt. PvP heb ik verder niet gespeeld, want daar houd ik niet zo van.
Ik ga denk ik een pre-order plaatsen
Dit is maar één deel, gebaseerd op een verlaten spaceport. Dus veel grijze en bruine industriële shit. Ik verwacht nog wel andere omgevingen. Grafisch is het gewoon mooi, maar ook ik hoop op andere omgevingen met meer kleur, of een andere setting. Denk dat je er wel van uit mag gaan dat dat er in zal zitten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:12 schreef Cikx het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg goed! Ik vond de wereld in de beelden de ze lieten zien er vrij leeg en oninteressant uit zien. Heb je daar ook meer van kunnen zien?
Je hebt me enthousiast weten te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is maar één deel, gebaseerd op een verlaten spaceport. Dus veel grijze en bruine industriële shit. Ik verwacht nog wel andere omgevingen. Grafisch is het gewoon mooi, maar ook ik hoop op andere omgevingen met meer kleur, of een andere setting. Denk dat je er wel van uit mag gaan dat dat er in zal zitten.
Wat echter wel leuk is, is dat er veel te ontdekken is. Kleine trapdoors in de grond waarme je weer ondergronds gaat, of een grot die je in loopt om daar ineens vijanden van 10 levels hoger te treffen. Verder een hele goede mix van open battlefields en bijna melee-achtige combat in nauwe gangenstelsels. Zeker als je in strike mode zit overleef je met z'n drieën soms net op je tandvlees, en dat geeft een kick. Dus de setting in deze alpha ziet er misschien saai uit, het is wel heel goed en gavrieerd ontworpen, en je vindt na een paar keer spelen nog steeds nieuwe deuren en gaten die je nog niet eerder hebt gezien. Verder staan er her en der loot chests, dus het loont ook om te ontdekken.
Bn mn acc gegevens kwijt kun je die punten ook online verkrijgen? je kunt niet eens online bestellen op die site of welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:47 schreef wdn het volgende:
[..]
en een hoop punten
---
Heb 12 maanden PSN+ erbij gekocht.
Ingelogd op PSN
Werkt de code niet. Mijn fout... ik had mijn amerikaanse account ingevoerd![]()
Watchdog is mooooooooooi.
Thief werd me afgeraden (langzaam en veel in het donker waren de redenen).
Nu wachten op een JRPG voor de PS4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |