en reclame ect, jaquote:
Hhaha op mijn main account heb ik dat niet dus heb ik het bij die 2e denk ik een keer perongeluk gedaanquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hhaha op mijn main account heb ik dat niet dus heb ik het bij die 2e denk ik een keer perongeluk gedaan
Nu aan het downloaden maar ik kan helaas niet het hele weekend spelenquote:
en dan ook nog het wk ertussenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu aan het downloaden maar ik kan helaas niet het hele weekend spelen
Er is een deadline verschoven waarvoor ik nu hard moet werken aan een project![]()
volgende week huil ik om mijn bed denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan ook nog het wk ertussen
dit weekend
Dat creëert karakterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
volgende week huil ik om mijn bed denk ik
Ik zuip nooit teveelquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberen
Dat zeggen ze allemaalquote:
Waar heb je die aangevraagd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Die beta code kun je nu ook gewoon nog steeds aanvragen trouwens, vanochtend gedaan en net een mailtje ontvangen.
Gewoon via Battlelog (website):quote:
Oooh, ik dacht dat je Destiny bedoeldequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon via Battlelog (website):
http://battlelog.battlefield.com/bf4/
Daar kreeg ik direct de optie in beeld om een code aan te vragen.
Hehe, excuus voor de onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je Destiny bedoeldeNevermind then
Ik moet je achteraf toch helemaal gelijk geven. Hardline is inderdaad echt een schaamteloze BF4 modquote:
ik speel pas net maar als ik naar m'n broertje kijkt heeft ie er iets van 100e in zitten met dlc. Nu een jaar later is er weer een nieuwe en na 2 maanden is er weer een dlc. Echt fucked up dat EA maar ook de mensen die het blijven kopen. Is 100 euro per jaar en er veranderd bijna niks, kan er met m'n kop niet bijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet je achteraf toch helemaal gelijk geven. Hardline is inderdaad echt een schaamteloze BF4 mod![]()
Al moet ik zeggen dat het toch best leuk is om te spelen, maar het had net zo goed DLC kunnen zijn idd.
Nou moe...Ik heb meteen toen het bekend werd aangevraagd, maar ik heb nog helemaal geen code ontvangen. Hoe kan dat nou dat jij veel later aanvraagt en het wel krijgt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon via Battlelog (website):
http://battlelog.battlefield.com/bf4/
Daar kreeg ik direct de optie in beeld om een code aan te vragen.
Omdat de codes willekeurig worden uitgedeeld. Ik heb er ook geen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou moe...Ik heb meteen toen het bekend werd aangevraagd, maar ik heb nog helemaal geen code ontvangen. Hoe kan dat nou dat jij veel later aanvraagt en het wel krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |