Ik denk er nog over na.. Ik vind het een geniale spel speel het al op mn laptop(normale graphics natuurlijk)quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:46 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb de game nog geen 4 uren gespeeld. Daarnaast zijn er geen specifieke codes nodig voor het spelen van de game, volgens mij zit er 1 voucher in voor een in game skin. Ik heb die niet gebruikt.
Denk er nog maar even over naquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik denk er nog over na.. Ik vind het een geniale spel speel het al op mn laptop(normale graphics natuurlijk)
zie bij beide punten niet wat de stand voor invloed heeft. Warmte hangt af van de open ruimte er omheen en de disc doet het in beide posities prima, helemaal omdat de disc alleen gebruikt wordt bij de installatie en bij het opstarten om de game te verifiërenquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:54 schreef elshaarawy92 het volgende:
verticale stand.. halen of niet? voordelen minder warm nadeel disc? http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29276
Dus onnodig?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:56 schreef n8n het volgende:
[..]
zie bij beide punten niet wat de stand voor invloed heeft. Warmte hangt af van de open ruimte er omheen en de disc doet het in beide posities prima, helemaal omdat de disc alleen gebruikt wordt bij de installatie en bij het opstarten om de game te verifiëren
bedankt gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:23 schreef EOF het volgende:
Code battlefield hardline:
[ code verwijderd ]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.quote:
Een waar PS4 drama/soap...quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.
De reden wat ik toen gaf was eigenlijk verzonnen, maar misschien kan je zelf wel bedenken wat de reden kon zijn waardoor die dringend weg moest.
Daarbij heb ik nu een andere meevaller (geen geld maar boeit ook verder niet) gehadEn daarbij begon ik toch wel weer mijn PS4 te missen
Het is wel ok vind ik maar ik ben nog niet erg verquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
ik denk dat ik dit meemaak maar dan met een andere spel
[ afbeelding ] is dit trouwens een aanrader?
die is idd rommel ik heb er zelf 1 van Turtle Beach werkt stukken beterquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:52 schreef elshaarawy92 het volgende:
in-ear headset fcking gierig 1 oordopje.. ik gebruik nu die van mijn iphone maar heb geen idee hoe ik het geluid zachter moet zetten ;s
Ja ik, maar weet niet of je het aandurft met mijquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht iemand van zijn Tomb Raider af willen dan kan je me een bericht sturen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik, maar weet niet of je het aandurft met mij
35eu inquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ja het blijft super vaag van BF4![]()
Maar wat is je vraagprijs dan?
35eu incquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:15 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
Ja het blijft super vaag van BF4![]()
Maar wat is je vraagprijs dan?
Hmm ik zoek er eigenlijk 1 die ik voor 30 euro kan overnemen. Dat is toch wel mijn grens voor 2ehandse games.quote:
oke 32,50 incl.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm ik zoek er eigenlijk 1 die ik voor 30 euro kan overnemen. Dat is toch wel mijn grens voor 2ehandse games.
Ik denk er nog even over na.
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.
De reden wat ik toen gaf was eigenlijk verzonnen, maar misschien kan je zelf wel bedenken wat de reden kon zijn waardoor die dringend weg moest.
Daarbij heb ik nu een andere meevaller (geen geld maar boeit ook verder niet) gehadEn daarbij begon ik toch wel weer mijn PS4 te missen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?
je hoeft toch niet precies te zeggen wat je normaal zou doen met je controller? Ik denk dat het cross is of gewoon X (spreek uit eks)quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat is kruisje in het Engels(spraakbediening)
ja hoor doet het niet meer.. teveel playstation geroepenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
je hoeft toch niet precies te zeggen wat je normaal zou doen met je controller? Ik denk dat het cross is of gewoon X (spreek uit eks)
haha alle opties staan volgens mij ook in dat balkje onderaan dat komtquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja hoor doet het niet meer.. teveel playstation geroepenheb met die kut headset gedaan en iphone oordopjes deed het fijn op begin nu niks
ja ik zie dat balkje niet meer daar zag ik opties om op te noemen..quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha alle opties staan volgens mij ook in dat balkje onderaan dat komt
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?
Koop eens een andere game johquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Rijst het volgende:
fifa potjes iemand zeg maar ik maak je in
Moet jij geen tentamens leren bro?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Rijst het volgende:
fifa potjes iemand zeg maar ik maak je in
ňh dan weet ik het ook niet meer haha, misschien was je vergeten eerst ''playstation'' te zeggen? kan gebeurenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja ik zie dat balkje niet meer daar zag ik opties om op te noemen..
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, weekendje WK en Destiny dus!
Probeerde ik pas nog met GTAquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberen
Veel slechter kan gta er niet op worden neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Probeerde ik pas nog met GTAmaar ik speelde trevor dus er was eigenlijk geen probleem
kan ik nog een game hebben of?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kon je de afgelopen dagen inschrijven. Gewoon gratis. Inschrijving is nu alleen gesloten.
Ja, game is leuk. Erg stijlvol en mooie soundtrack. Wel kort en de challenge mode is naar mijn mening iets te moeilijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef utopie het volgende:
iemand positief over de nieuwe game Entwined ?
Hoe kort is kort ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, game is leuk. Erg stijlvol en mooie soundtrack. Wel kort en de challenge mode is naar mijn mening iets te moeilijk.
Ligt aan hoe goed je bent. Spel is zo opgebouwd dat hoe beter je bent, hoe sneller je een level uitspeelt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe kort is kort ?Zo'n 2 uur gameplay ongeveer ?
Thanks. Heb m gekocht, zo maar even proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt aan hoe goed je bent. Spel is zo opgebouwd dat hoe beter je bent, hoe sneller je een level uitspeelt.
dezequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
welke sites volgen jullie voor PS4 nieuws
Wat moet ik ook zonder dit forum, nog even mijn inbox gekeken en heb ook een Alpha key ontvangen. Kan nu mooi in de rust de download aanzetten. Hardline had ik ook in paar minuutjes gedownloadquote:
N4g.com, voor al het gaming nieuws.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
welke sites volgen jullie voor PS4 nieuws
Men kan mij gerust toevoegen mocht je willen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bericht gehad ervan
Zal wel even duren dan het zijn toch heel wat mailsquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Disker91 het volgende:
Net bericht gehad van mijn alpha. Dus ik zet mijn PS4 ook nog maar even aan, met een uurtje wel binnen denk ik.
Dus ik zet het ook. aan
[..]
Men kan mij gerust toevoegen mocht je willen.
PSN: Disker
Gaat gefaseerd denk ik. Een vriend van mij die melde zich gister nog aan en kreeg het mailtje tegen 2 uur vanmiddag alquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal wel even duren dan het zijn toch heel wat mails
Ja die had ik gezienquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gaat gefaseerd denk ik. Een vriend van mij die melde zich gister nog aan en kreeg het mailtje tegen 2 uur vanmiddag al.
Volgens mij was er een Twitter bericht waarin stond dat iedereen die zich had aangemeld voor de alpha er gegarandeerd in kon. Neem het wel even met een korreltje zout want ik kan de bron even niet vinden (was van een medewerker zelf dacht ik).
Nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Oh spamfolder
Ik heb de code ingelost, maar waar kan je hem downloaden ?
paseen jaar of tweequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Friday12 het volgende:
Ok ik heb dus een mail maar staat niet in spam of gewone folderGeen idee waar die dan wel staat maar als ik zoek op destiny vind ik het
edit: blijkbaar heeft gmail tabs
en reclame ect, jaquote:
Hhaha op mijn main account heb ik dat niet dus heb ik het bij die 2e denk ik een keer perongeluk gedaanquote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hhaha op mijn main account heb ik dat niet dus heb ik het bij die 2e denk ik een keer perongeluk gedaan
Nu aan het downloaden maar ik kan helaas niet het hele weekend spelenquote:
en dan ook nog het wk ertussenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu aan het downloaden maar ik kan helaas niet het hele weekend spelen
Er is een deadline verschoven waarvoor ik nu hard moet werken aan een project![]()
volgende week huil ik om mijn bed denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan ook nog het wk ertussen
dit weekend
Dat creëert karakterquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
volgende week huil ik om mijn bed denk ik
Ik zuip nooit teveelquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberen
Dat zeggen ze allemaalquote:
Waar heb je die aangevraagd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Die beta code kun je nu ook gewoon nog steeds aanvragen trouwens, vanochtend gedaan en net een mailtje ontvangen.
Gewoon via Battlelog (website):quote:
Oooh, ik dacht dat je Destiny bedoeldequote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon via Battlelog (website):
http://battlelog.battlefield.com/bf4/
Daar kreeg ik direct de optie in beeld om een code aan te vragen.
Hehe, excuus voor de onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat je Destiny bedoeldeNevermind then
Ik moet je achteraf toch helemaal gelijk geven. Hardline is inderdaad echt een schaamteloze BF4 modquote:
ik speel pas net maar als ik naar m'n broertje kijkt heeft ie er iets van 100e in zitten met dlc. Nu een jaar later is er weer een nieuwe en na 2 maanden is er weer een dlc. Echt fucked up dat EA maar ook de mensen die het blijven kopen. Is 100 euro per jaar en er veranderd bijna niks, kan er met m'n kop niet bijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moet je achteraf toch helemaal gelijk geven. Hardline is inderdaad echt een schaamteloze BF4 mod![]()
Al moet ik zeggen dat het toch best leuk is om te spelen, maar het had net zo goed DLC kunnen zijn idd.
Nou moe...Ik heb meteen toen het bekend werd aangevraagd, maar ik heb nog helemaal geen code ontvangen. Hoe kan dat nou dat jij veel later aanvraagt en het wel krijgt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 10:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gewoon via Battlelog (website):
http://battlelog.battlefield.com/bf4/
Daar kreeg ik direct de optie in beeld om een code aan te vragen.
Omdat de codes willekeurig worden uitgedeeld. Ik heb er ook geen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:26 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou moe...Ik heb meteen toen het bekend werd aangevraagd, maar ik heb nog helemaal geen code ontvangen. Hoe kan dat nou dat jij veel later aanvraagt en het wel krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |