Hmm ik zoek er eigenlijk 1 die ik voor 30 euro kan overnemen. Dat is toch wel mijn grens voor 2ehandse games.quote:
oke 32,50 incl.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm ik zoek er eigenlijk 1 die ik voor 30 euro kan overnemen. Dat is toch wel mijn grens voor 2ehandse games.
Ik denk er nog even over na.
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de vorige weg moest om een dringende reden.
De reden wat ik toen gaf was eigenlijk verzonnen, maar misschien kan je zelf wel bedenken wat de reden kon zijn waardoor die dringend weg moest.
Daarbij heb ik nu een andere meevaller (geen geld maar boeit ook verder niet) gehadEn daarbij begon ik toch wel weer mijn PS4 te missen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?
je hoeft toch niet precies te zeggen wat je normaal zou doen met je controller? Ik denk dat het cross is of gewoon X (spreek uit eks)quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef elshaarawy92 het volgende:
wat is kruisje in het Engels(spraakbediening)
ja hoor doet het niet meer.. teveel playstation geroepenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:02 schreef RRuben het volgende:
[..]
je hoeft toch niet precies te zeggen wat je normaal zou doen met je controller? Ik denk dat het cross is of gewoon X (spreek uit eks)
haha alle opties staan volgens mij ook in dat balkje onderaan dat komtquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja hoor doet het niet meer.. teveel playstation geroepenheb met die kut headset gedaan en iphone oordopjes deed het fijn op begin nu niks
ja ik zie dat balkje niet meer daar zag ik opties om op te noemen..quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha alle opties staan volgens mij ook in dat balkje onderaan dat komt
quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:41 schreef RRuben het volgende:
[..]
Je moeder kwam erachter dat je stiekem een ps4 had gekocht?
Koop eens een andere game johquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Rijst het volgende:
fifa potjes iemand zeg maar ik maak je in
Moet jij geen tentamens leren bro?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:25 schreef Rijst het volgende:
fifa potjes iemand zeg maar ik maak je in
òh dan weet ik het ook niet meer haha, misschien was je vergeten eerst ''playstation'' te zeggen? kan gebeurenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:24 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
ja ik zie dat balkje niet meer daar zag ik opties om op te noemen..
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, weekendje WK en Destiny dus!
Probeerde ik pas nog met GTAquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen goede mix, teveel zuipen tijdens het wk en daarna een fps proberen
Veel slechter kan gta er niet op worden neequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Probeerde ik pas nog met GTAmaar ik speelde trevor dus er was eigenlijk geen probleem
kan ik nog een game hebben of?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kon je de afgelopen dagen inschrijven. Gewoon gratis. Inschrijving is nu alleen gesloten.
Ja, game is leuk. Erg stijlvol en mooie soundtrack. Wel kort en de challenge mode is naar mijn mening iets te moeilijk.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:21 schreef utopie het volgende:
iemand positief over de nieuwe game Entwined ?
Hoe kort is kort ?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, game is leuk. Erg stijlvol en mooie soundtrack. Wel kort en de challenge mode is naar mijn mening iets te moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |