Ligt aan hoe goed je bent. Spel is zo opgebouwd dat hoe beter je bent, hoe sneller je een level uitspeelt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe kort is kort ?Zo'n 2 uur gameplay ongeveer ?
Thanks. Heb m gekocht, zo maar even proberenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ligt aan hoe goed je bent. Spel is zo opgebouwd dat hoe beter je bent, hoe sneller je een level uitspeelt.
dezequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
welke sites volgen jullie voor PS4 nieuws
Wat moet ik ook zonder dit forum, nog even mijn inbox gekeken en heb ook een Alpha key ontvangen. Kan nu mooi in de rust de download aanzetten. Hardline had ik ook in paar minuutjes gedownloadquote:
N4g.com, voor al het gaming nieuws.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
welke sites volgen jullie voor PS4 nieuws
Men kan mij gerust toevoegen mocht je willen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bericht gehad ervan
Zal wel even duren dan het zijn toch heel wat mailsquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Disker91 het volgende:
Net bericht gehad van mijn alpha. Dus ik zet mijn PS4 ook nog maar even aan, met een uurtje wel binnen denk ik.
Dus ik zet het ook. aan
[..]
Men kan mij gerust toevoegen mocht je willen.
PSN: Disker
Gaat gefaseerd denk ik. Een vriend van mij die melde zich gister nog aan en kreeg het mailtje tegen 2 uur vanmiddag alquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zal wel even duren dan het zijn toch heel wat mails
Ja die had ik gezienquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:18 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Gaat gefaseerd denk ik. Een vriend van mij die melde zich gister nog aan en kreeg het mailtje tegen 2 uur vanmiddag al.
Volgens mij was er een Twitter bericht waarin stond dat iedereen die zich had aangemeld voor de alpha er gegarandeerd in kon. Neem het wel even met een korreltje zout want ik kan de bron even niet vinden (was van een medewerker zelf dacht ik).
Nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:49 schreef Jimbo het volgende:
Oh spamfolder
Ik heb de code ingelost, maar waar kan je hem downloaden ?
paseen jaar of tweequote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef Friday12 het volgende:
Ok ik heb dus een mail maar staat niet in spam of gewone folderGeen idee waar die dan wel staat maar als ik zoek op destiny vind ik het
edit: blijkbaar heeft gmail tabs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |