Resogun (favoriete PS4 game van mij en nog een mod hier), Outlast en Trials Fusion. Allemaal in de store te vindenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Watchdogs, Need for Speed (voor de lamme late uurtjes) en Rayman Legends heb ik er bij nu
voor de rest nog even verdiepen. Maar tips zijn altijd welkom
Ik denk het wel hoor. Vind die graphics altijd heerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
UFC bijna uit. Zijn er nog mensen hier die hem gaan halen?
Wat is UFC?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Rijst het volgende:
UFC bijna uit. Zijn er nog mensen hier die hem gaan halen?
Dat heb jij nu eigenlijk al voor me gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:52 schreef Rossdale het volgende:
In before PBateman met zijn awesomenauts
Ultimate Fighting Championship, vechtgame gebasseerd op de sport die steeds populairder wordt.quote:
quote:
UIN the gamequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]voeg me toe. Kunnen we samen UIN The Game spelen
Pre-orderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hoe heb je Access tot die destiny Alpha dan? Zou dit weekend toch beschikbaar zijn?
Wees blij dat je al je games van ps3 er niet tussen heb staan incl alles van ps+quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Wat ik wel mis op de PS4 is het verwijderen van 0% trophys of het verbergen ervan.
Op de Xbox 360 kon je dat doen.
Had een tijdje geleden Warframe geprobeerd omdat ik nog geen andere games had, maar nu speel ik het niet meer. Maar ik blijf wel met dat trophy lijstje zittenZou die optie wel willen aangezien je zo wel je trophylijst schoon kan houden met games die je wel blijf spelen.
Ja zou je denken. Dat heb ik dus dinsdagochtend vroeg gedaan, nog steeds geen code ontvangen. En mijn e-mailadres is geverifieerd, dat werd nog aangegeven als zijnde een probleem mocht je dat niet gedaan hebben. Dat "deze alpha is voor iedereen die zich heeft ingeschreven" is onzin, lang niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft er een gekregen.quote:
Spambox?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:05 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ja zou je denken. Dat heb ik dus dinsdagochtend vroeg gedaan, nog steeds geen code ontvangen. En mijn e-mailadres is geverifieerd, dat werd nog aangegeven als zijnde een probleem mocht je dat niet gedaan hebben. Dat "deze alpha is voor iedereen die zich heeft ingeschreven" is onzin, lang niet iedereen die zich heeft ingeschreven heeft er een gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |