Beter lezen danquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Morri het volgende:
Ik kan echt nergens vinden waar je codes in kunt wisselen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:36 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
PS Store > onderaan zie je Code inwisselen
Ik denk dat er veel mensen zijn die dat al zijn vergetenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef Shadeauw het volgende:
En kan iemand dit even voor me ophelderen?
Iedereen doet alsof die zipline en grappling hook iets compleet nieuws is, maar dat zat toch al in Battlefield 2: Special Forces (die expansion pack)?
Thanks, ik heb m gebruiktquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:56 schreef Friday12 het volgende:
Iemand die nog een BF:Hardline beta code wil?
4C99-A4NR-2AEC
Laat even weten als deze gebruikt is
quote:
sorry kan er maar 1 blij makenquote:Op donderdag 12 juni 2014 13:16 schreef Morri het volgende:
Ik kan echt nergens vinden waar je codes in kunt wisselen.
EDIT: Gevonden. Maar de code hierboven is al in gebruik. Iemand heeft 'm dus al gebruikt.
Gooi het ook meteen in de PS4 verkoop/ruil topic?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:25 schreef Rogan het volgende:
Zijn er mensen die Watch_Dogs nog willen aanschaffen? Heb de game nog geen 4 uren gespeeld en het weet me gewoon niet te pakken.
40 euro een schappelijke prijs incl verzenden?
PlayStation Store, in de linkerkolom onderste optie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:33 schreef Che_ het volgende:
Waar voer ik die beta code in van hardline
Thanks. Dacht daar eerst ook aan, maar dacht dat alleen voor codes voor de PS zelf was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PlayStation Store, in de linkerkolom onderste optie.
Je kunt je opgeven voor de beta. Heb ik ook gedaan, maar ik heb nog geen code ontvangen tot nu toe. Ik heb er geen haast mee, maar ik zou het wel eens willen zien. Kijken of het nou de moeite waard is als je BF4 al hebt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:49 schreef Joosie200 het volgende:
Kon je ergens je opgeven om gratis een betacode te krijgen? Heb dat helemaal niet meegekregen, behalve dan de aankondiging zelf van hardline. Dus mocht iemand nog een code overhebben > dan ontvang ik graag een DM
Ik ook, Whaaaaaaaaaat. Waar kan ik de code nu invullen dan?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:50 schreef bakacakes het volgende:
Oh shit, heb ook een code gekregen. Had het niet eens verwacht.
Inschrijven via battlefield.com/beta. Misschien dat iemand een reserve voor je heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:58 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kom ik aan de beta van Battlefield?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |