Waarom eet je niet volle bio yoghurt met walnoten, banaan en honing?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon normaal, 's middags wat brood en 's avonds gewoon avondeten. Drink en blow sowieso 's avonds pas meestal.
Omdat dat kkrsmerig is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom eet je niet volle bio yoghurt met walnoten, banaan en honing?
Dat mag natuurlijk niet, moet magere yoghurt zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Magere "zuivel"productenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet, moet magere yoghurt zijn
Magere kwarkquote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk niet, moet magere yoghurt zijn
Dan ga je trainen.quote:
Al kleurt de ochtendgloren rood dan ligt er 's avond water in de sloot.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef Yiha het volgende:
In juni te veel regen in de nok, schaadt de bij en de bonenstok.
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb ik dat zo duidelijk gemaakt hier op het forum?
Ga 3x cardio en 3x kracht doen. Begin rustig. Laat suiker en vet zo veel mogelijk zijn. Beperkt jezelf tot 1 cheatdag in de week. Voor de rest weinig koolhydraatjes, 2 stuks fruit per dag, 2x de hoeveelheid gram aan eiwit, 2,5 liter water en zoveel groente als je wilt. Succes.quote:
Ik heb geen baard, wel warrig haar, telt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik hou gewoon van baarden en warrig haar
Ik heb een baardquote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien moet je personal coach worden ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga 3x cardio en 3x kracht doen. Begin rustig. Laat suiker en vet zo veel mogelijk zijn. Beperkt jezelf tot 1 cheatdag in de week. Voor de rest weinig koolhydraatjes, 2 stuks fruit per dag, 2x de hoeveelheid gram aan eiwit, 2,5 liter water en zoveel groente als je wilt. Succes.
Trainenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sportscholen zijn eng
En duur
En al dat eten ook
Geen baard, maar mijn schaamhaar gaat wel krullen na 3 weken niet scherenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
Neuh.. het is maar een hobbyquote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je personal coach worden ofzo.
Nee, wel liefst een combinatie van de tweequote:Op maandag 9 juni 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb geen baard, wel warrig haar, telt dat ook?
hahaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Trainen![]()
Gewoon zo instant sixpack!
[ afbeelding ]
Fascinerend, kan je hier meer over vertellen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen baard, maar mijn schaamhaar gaat wel krullen na 3 weken niet scheren
Ik sta ook geregeld tegen het hek zo jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha... volgens mij train jij ook wel eens?
Warrige baard, geen haar?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, wel liefst een combinatie van de twee
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, wel liefst een combinatie van de twee
picsquote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Ik sta ook geregeld tegen het hek zo ja
ik weet niet wat ik met deze informatie moetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen baard, maar mijn schaamhaar gaat wel krullen na 3 weken niet scheren
Laat het maar even bezinken.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik met deze informatie moet
Lachen, denk ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik met deze informatie moet
Je zal maar zo behaard zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:20 schreef Lalavy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trainen![]()
Beetje creatief scheren doet ook wonderen!
gewoon de hele dag tegen zo'n ding aanstaan jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:18 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Trainen![]()
Gewoon zo instant sixpack!
[ afbeelding ]
Dan ben ik toch liever geen echte man denk ik.quote:
Oh zal ik even doen, thnx.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez, weet dat je het niet graag doet, maar schakel maar ff over naar NPO101.tv/3FM webcam.
Cultura24/3voor12 is dus eigenlijk helemaal niet live.
Wat ik evengoed wel altijd opmerkelijk vind is dat mannen over het algemeen wat spastisch kunnen doen over lichaamsbeharing en vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan ben ik toch liever geen echte man denk ik.
Wauw ja echt heel mooi zou raken met stoeptegel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Fucking gayhoofdMaar fijne fysiek
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, ben zelf helemaal niet zo behaard, kan nauwelijks een baard groeien (quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik evengoed wel altijd opmerkelijk vind is dat mannen over het algemeen wat spastisch kunnen doen over lichaamsbeharing en vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.
Of vrouwen kunnen goed liegen.
volgens mij ook niet zo hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.
http://www.3fm.nl/live?stream=pinkpop bedoel je deze? die doet het hier namelijk niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:21 schreef Zaktabak het volgende:
Deadprez, weet dat je het niet graag doet, maar schakel maar ff over naar NPO101.tv/3FM webcam.
Cultura24/3voor12 is dus eigenlijk helemaal niet live.
Hm .. ik trim mijn lichaamshaar toch wel, anders wordt t zo lang, ziet er vies uit. Maar nooit scheren, das supergay.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik evengoed wel altijd opmerkelijk vind is dat mannen over het algemeen wat spastisch kunnen doen over lichaamsbeharing en vrouwen het over het algemeen niet zo erg vinden soms zelfs aantrekkelijk.
Of vrouwen kunnen goed liegen.
Jaloers.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wauw ja echt heel mooi zou raken met stoeptegel.
quote:
Is SadPanda opgetyft met zijn hommoplaatjes, ga jij er gewoon mee door.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Mij iets te veel.. maar Lazar Angelov is een beeeeeest
[ afbeelding ]
huehuerhuequote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is SadPanda opgetyft met zijn hommoplaatjes, ga jij er gewoon mee door.
Gewoon 3FM.nl/live. Ze zenden er vandaan uit. Enige livebeeld wat je nu kan krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/live?stream=pinkpop bedoel je deze? die doet het hier namelijk niet.
Ik hou ook meer van vrouwen, misschien is dat het verschil.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
jonge meisjes in ieder geval niet![]()
![]()
Denk dat dat het is inderdaad. Houd zelf meer van jong en vers.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou ook meer van vrouwen, misschien is dat het verschil.
Ik strandde laatst op een veganistische blog en dat meisje eet 8 bananen als ontbijt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh ik zie het, nice.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gewoon 3FM.nl/live. Ze zenden er vandaan uit. Enige livebeeld wat je nu kan krijgen.
Vrouwen kunnen ook best jong en vers zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Denk dat dat het is inderdaad. Houd zelf meer van jong en vers.
Die armen zijn echt massiefquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik er zo uit zien
Eerst maar eens behaard worden , spieren heb ik al
Echt hè.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Mogen ze tieten posten, posten ze mannen, wat is dit.
Hij heeft z'n groeispurt ook nog niet gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Turk die niet behaard is, wat is dit.![]()
Ik heb nauwelijks okselhaarquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die armen zijn echt massief
Turk die niet behaard is, wat is dit.![]()
hahahahahquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft z'n groeispurt ook nog niet gehad.
Eerder hieropquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik hoor het gesop al vanaf hier
Bij mij Arcade Fire.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wat een aidsmuziek bij die pinkpop stream, keane nu
Ja die stream is niet live volgens zaktabak.quote:
ahhaa mavi jeansquote:
Nope, mij ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef sperzieboontjes het volgende:
Lijkt me niet al te prettig om nu op Pinkpop te zijn.
Ja maar ik volg dezelfde livestream als jij, met 20 minuten vertraging.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die stream is niet live volgens zaktabak.
Boeie, is toch een kutband.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef probeer het volgende:
Zou toch wat zijn als ze Metallica aflassen ...
Alsof het om de broeken gaatquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ahhaa mavi jeans
die broeken zijn zo lelijk
quote:
Lijkt me fantastisch om te horen tijdens het neerkomende noodweer.quote:
neen mijn baard is veel toffer dan die van hemquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof het om de broeken gaat![]()
u jelly m8
Heb ze een tijd terug op Pukkelpop gezien, vond er geen zak aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om te horen tijdens het neerkomende noodweer.
Sowieso hebben ze nepster kapot gemaakt die klojo'squote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
Wat een achterlijke bandnaam eigenlijk voor een metalband, Metallica.Nooit zo over nagedacht.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's wel goed nummer. Maar vooral tof filmpje vind ik.
Zijn sowieso doorgedraaide kapitalisten.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze nepster kapot gemaakt die klojo's.
aaaaawh kjoetquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vannacht schrokken de kittens van het onweer.
Amerikanenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn sowieso doorgedraaide kapitalisten.
Ik ook. Vond het erg tof. Dit jaar weer (PP dan)quote:Op maandag 9 juni 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb ze een tijd terug op Pukkelpop gezien, vond er geen zak aan.
Jij ook dat jaar dat ze ergens op de helft van de show ofzo opeens het podium afliepen?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook. Vond het erg tof. Dit jaar weer (PP dan)
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.quote:
ahwwquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.
mag ik haar een keer ontmoetenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Er is eentje die heel erg al gewend is aan mensen en ze piept steeds voor mijn ben en dan valt ze op de deken in slaap.
doe niet stoerquote:
En ze zijn al zindelijk! Gisteren hebben we een kattenbakje gemaakt en alle 5 gaan er nu zelfstandig in. Ik kan wel uren praten over de kittens.quote:
Wat lief! Ik krijg binnenkort ook een kittenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Heb je pics van ze?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:36 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
En ze zijn al zindelijk! Gisteren hebben we een kattenbakje gemaakt en alle 5 gaan er nu zelfstandig in. Ik kan wel uren praten over de kittens.
Deze tactiek werkt alleen bij BT geloof ik.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef anti-loper het volgende:
[..]
mag ik haar een keer ontmoeten
zal ik jou poes ook aaien :$
Heet jij Frank?quote:
proberen waard tochquote:Op maandag 9 juni 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze tactiek werkt alleen bij BT geloof ik.
Denk dat je het beter anders aan kunt pakken maar goed, ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van.quote:
Je vriendin een kitten noemenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik heb ook een kitten, van 9 maanden oud ongeveer
ja ik moet het van mijn charmes hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk dat je het beter anders aan kunt pakken maar goed, ik heb er verder ook niet zo heel veel verstand van.
Post eens.quote:
jij wil gewoon poesquote:
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Moet dit een bash voorstellen?
die heb ik alquote:
Kutbeestenquote:
Gewoon beetje relaxed doen, je moet een meisje hebben jou leuk vind, niet de dingen die je doet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ja ik moet het van mijn charmes hebben
Hehe, tof.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
De lapjes die piept dus altijd voor mijn bed.
Fucking schattig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, die is echt té schattig. Ik ben heel erg jaloers nu.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:40 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
machtigquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
sickquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
oquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bitch pls, check ze dan. Als je dat niet schattig vindt ben je gewoon een psychopaat.quote:
#instagram#nofilterquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes uit Pinkpop
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bitch pls, check ze dan. Als je dat niet schattig vindt ben je gewoon een psychopaat.
Nee. Peter. Dat weet jij best.quote:
In het echt ben ik daar nog veel erger in als ik een kat zie.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..
Ja, sommige mensen zijn daar heel irritant mee. Maar dan nog zijn katten leuk en lief en soms ook stom.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is 'schattig' ja, klopt. Maar al die hypes over katten op het internet altijd..
Oh god.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
In het echt ben ik daar nog veel erger in als ik een kat zie.
Echt twee seconden nadat jij dat posten zag ik een zelfde soort tweet voorbij komen naast die stream, vandaar.quote:
Die domme is juist het allertofstequote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef sperzieboontjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Dit is een beetje de domme. Hij eet steeds zand uit de kattenbak.)
[ afbeelding ]
Toxoplasmose zou wel het een en andere verklaren.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik eet ook wel eens zand uit mijn kattenbak.
Racist.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel de zwarte. Hij is ook de kleinste.
Ah ok, ja die doet me niet zo veel. Maar die lapjeskat <3. Vertel me aub niet waar je woont want dan kom ik m halen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Ik bedoel de zwarte. Hij is ook de kleinste.
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, nog eentje. Als je nog meer foto's wilt, dan moet je even dm'en.
[ afbeelding ]
tere ziel heb jijquote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ze zijn allemaal even tof toch. Vind het altijd sneu om de ene leuker te vinden dan de anderen.
quote:
Haha ja, dat heb ik dus ook. Maar de twee dametjes zijn wel het leukst en het meest actief. Ze hebben nu soms ook die gekke 5 minuten. Met de oren naar achter en overal tegenaan rennen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:46 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ze zijn allemaal even tof toch. Vind het altijd sneu om de ene leuker te vinden dan de anderen.
haha emoquote:
Dank! Ik heb wel een vlekje op de lens en ik weet nog niet zo goed hoe de camera werkt. In ieder geval werkt het goed bij zonlicht.quote:
Nikonlover een keer dm'en.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dank! Ik heb wel een vlekje op de lens en ik weet nog niet zo goed hoe de camera werkt. In ieder geval werkt het goed bij zonlicht.
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Is het erg om je kat af en toe te verkleden?
Kinky as fuck.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...quote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt twee seconden nadat jij dat posten zag ik een zelfde soort tweet voorbij komen naast die stream, vandaar.
Doe rustig man, was maar een grapje.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...
Het gedrag wat nu op de radio vertoond wordt is dan ook ongepast
Draaien ze John Mayer?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja? Wat zegt dat? Toch gewoon dat meerdere mensen dezelfde mening hebben...
Het gedrag wat nu op de radio vertoond wordt is dan ook ongepast
Gaat te furquote:Op maandag 9 juni 2014 20:48 schreef housesoftheholy het volgende:
lievvvvvquote:Op maandag 9 juni 2014 20:45 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, nog eentje. Als je nog meer foto's wilt, dan moet je even dm'en.
[ afbeelding ]
ik bezwanger je wel, dm me je gegevensquote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef sperzieboontjes het volgende:
Oke, dit is echt de allerlaatste. Maar dit is ongeveer 2 weken oud. Nu zijn ze 4 weken. Ze veranderen echt zo snel.
[ afbeelding ]
Vreselijk ben jequote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind van niet![]()
Deed ik vroeger ook wel eens met mijn hond
Ik vind het wel kut voor ze, heb je zoveel geld voor een kaartje neergelegd en je er helemaal op verheugdquote:
Dit is wat ze vaker doen. Opname's van een optreden later uitzenden. Mét beeld..quote:
Zag net op tv dat het ergste alweer voorbij was.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind het wel kut voor ze, heb je zoveel geld voor een kaartje neergelegd en je er helemaal op verheugd
Godver nu je het zegt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
dacht even dat er allemaal roze vuilniszakken stonden
Irritant wel, lijkt me nu juist belangrijk dat het live is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dit is wat ze vaker doen. Opname's van een optreden later uitzenden. Mét beeld..
Sorry, was niet kwaad hoorquote:
Die stomme codes altijd. Volgens mij is dat gewoon zo onnodig. Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zag net op tv dat het ergste alweer voorbij was.
Die staat er niet meer tussen zo te zien, gaat ook best snel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Sorry, was niet kwaad hoor
Maar post ff tweet dan.
Jawel hoor, die codes zijn ook niet zo gek. Is meer dan enkel communicatie naar de burgers toe.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Die stomme codes altijd. Volgens mij is dat gewoon zo onnodig. Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.
Deels wel hoor. Natuurlijk klopt het niet altijd, maar dat is ook niet zo raar.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef sperzieboontjes het volgende:
Ze kunnen het weer echt niet voorspellen.
Weer voorspellen is ook niet zo heel erg lastig, buien voorspellen wel. Maar die weercodes gebruiken ze ook om paraatheid/beschikbaarheid hulpdiensten e.d. te bepalen volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deels wel hoor. Natuurlijk klopt het niet altijd, maar dat is ook niet zo raar.
Je moeder viel van de trap?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vanmiddag ging het heel hard waaien en op dat moment stond er een bakje glitters bij het raam. Ja, je raadt al wat er gebeurde.
Alleen dat ene nummer van hem, the a team ofzo is wel oké.quote:
Je vagina ziet er nu uit als een disco?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef sperzieboontjes het volgende:
Vanmiddag ging het heel hard waaien en op dat moment stond er een bakje glitters bij het raam. Ja, je raadt al wat er gebeurde.
verdommequote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je vagina ziet er nu uit als een disco?
I see firequote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen dat ene nummer van hem, the a team ofzo is wel oké.
Nee, is ook gewoon een nietszeggend zeiknummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen dat ene nummer van hem, the a team ofzo is wel oké.
Dat nog niet, benen en armen wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je vagina ziet er nu uit als een disco?
nee ga je gangquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Yiha het volgende:
Is het ongepast om een poll te maken wat betreft het aantal doden?
Best goede tekst hoor, vind ik tenminste.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee, is ook gewoon een nietszeggend zeiknummer.
Nog nietquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Dat nog niet, benen en armen wel.
Wantquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Zaktabak het volgende:
Iedereen in buurt van Landgraaf wordt gevraagd hun Wi-Fi open te zetten
Er zijn zo'n 60.000 skere batsers bij elkaar, die hebben geen mobiel internet.quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Yiha het volgende:
Zodat mensen makkelijker anderen kunnen bereiken mocht shit echt uit de hand lopen, lijkt me.quote:
Oh, daar heb ik niet zo op gelet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Best goede tekst hoor, vind ik tenminste.
Neuh, kan wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Yiha het volgende:
Bereikbaarheid. Contact via whatsapp en Twitter ofzo. SMS.quote:
Ze mochten natuurlijk niet hun eigen dure telefoon meenemen dus moesten ze met die van mama.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn zo'n 60.000 skere batsers bij elkaar, die hebben geen mobiel internet.
Koffie.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat drinken jullie het liefst met dit weer?
Graag gedaan.quote:
Ik heb ook twee telefoonsquote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ze mochten natuurlijk niet hun eigen dure telefoon meenemen dus moesten ze met die van mama.
Kontsappen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef sperzieboontjes het volgende:
Bier.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef sperzieboontjes het volgende:
Pitt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Welk bier? Hier drinkt iedereen Grolsch, en zegt iedereen dat Heineken stom is.
Jupquote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Magquote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Zal ik je wat van mijn kontsappen opsturen?
Was moordaanslag NSU samenwerking met KGB/chemtrails, geen zelfmoord.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hebben The Rolling Stones nog opgetreden eigenlijk? Want die vriendin van de zanger had toch zelfmoord gepleegd paar maanden geleden.
Ja dat is best cool.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef voederbietel het volgende:
Gogol bordello is nu op TV maar dat klinkt best aardig eigenlijk.
Vroeger toen ik nog een jonge kerel was ging ik vaker naar Mala Vita, dat was ook altijd bruutquote:
Dat ken ik niet volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog een jonge kerel was ging ik vaker naar Mala Vita, dat was ook altijd bruut. Tijdje terug Shantel gezien dat was ook dansen geblazen.
oh kquote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was moordaanslag NSU samenwerking met KGB/chemtrails, geen zelfmoord.
Grolschquote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Bezuinigingen PO, Ekdom in webcare team.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Oh zo meteen gaat die ene gast van 3fm die ook op FOK! zit over het terrein lopen.
wie?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef deadprez het volgende:
Oh zo meteen gaat die ene gast van 3fm die ook op FOK! zit over het terrein lopen.
Die hebben de enige live stream. Of ja, af en toe is het live.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef sperzieboontjes het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand met 3fm dan?
timur ofzoquote:
Huh, ik kijk via 3voor12. Ik dacht dat dat de enige was.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die hebben de enige live stream. Of ja, af en toe is het live.
Volgens zaktabak is die dus niet live, maar ik weet het verder ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef sperzieboontjes het volgende:
[..]
Huh, ik kijk via 3voor12. Ik dacht dat dat de enige was.
Die spreekt af en toe mensen aan met de vraag of ze iets over hun topic of whatever willen vertellen in zijn programma.quote:
Nee, ze zenden nu Stromae uit.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens zaktabak is die dus niet live, maar ik weet het verder ook niet.
Oh, die. Ik wist niet dat hij ook een account hier had.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die spreekt af en toe mensen aan met de vraag of ze iets over hun topic of whatever willen vertellen in zijn programma.
Ik hoop dat het sarcastisch is.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
Bastille is nu op tv, erg leuke muziek, erg interessant, vernieuwend, prikkelend, wauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |