Ik strandde laatst op een veganistische blog en dat meisje eet 8 bananen als ontbijt.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom eet je niet volle bio yoghurt met walnoten, banaan en honing?
Oh ik zie het, nice.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gewoon 3FM.nl/live. Ze zenden er vandaan uit. Enige livebeeld wat je nu kan krijgen.
Vrouwen kunnen ook best jong en vers zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:26 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Denk dat dat het is inderdaad. Houd zelf meer van jong en vers.
Die armen zijn echt massiefquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef anti-loper het volgende:
[ afbeelding ]
Ooit ga ik er zo uit zien
Eerst maar eens behaard worden , spieren heb ik al
Echt hè.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
Mogen ze tieten posten, posten ze mannen, wat is dit.
Hij heeft z'n groeispurt ook nog niet gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
Turk die niet behaard is, wat is dit.![]()
Ik heb nauwelijks okselhaarquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die armen zijn echt massief
Turk die niet behaard is, wat is dit.![]()
hahahahahquote:Op maandag 9 juni 2014 20:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij heeft z'n groeispurt ook nog niet gehad.
Eerder hieropquote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik hoor het gesop al vanaf hier
Bij mij Arcade Fire.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:30 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wat een aidsmuziek bij die pinkpop stream, keane nu
Ja die stream is niet live volgens zaktabak.quote:
ahhaa mavi jeansquote:
Nope, mij ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef sperzieboontjes het volgende:
Lijkt me niet al te prettig om nu op Pinkpop te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |